Spreidt poll
Page 1 of 635 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 41

Thread: Spreidt poll

  1. #1
    Ok� luister, ik weet echt niet hoe ik een echte peiling moet maken, maar ik was nieuwsgierig naar wat handelaren tegenwoordig betalen voor sommige paren. Het maakt me niet zoveel uit waar je zaken doet of wat makelaar alles wat ik wil weten, is wat handelaren betalen in termen van spread (alleen liquid times ... het kan me niet schelen wat iemand ziet tijdens nieuws). Als u een commissie betaalt, kunt u die gerust stellen. Ik denk dat dit een interessante peiling zou kunnen zijn en ik hoop dat dit nuttig zal zijn voor diegenen die meer betalen dan ze zouden moeten.

    Waar betaal je aan:

    EURUSD:

    GBPUSD:

    USDJPY:

    USDCAD:

    GBPCHF:

    GBPJPY:

    EURJPY:

    CHFJPY:

    NZDUSD:

    AUDUSD:

    Als u niet de tijd wilt nemen om informatie over alle paren te geven, kiest u alstublieft degene waar u een opmerking over wilt maken. Het allerbeste en ik hoop dat dit nuttig blijkt te zijn!

    USDCHF:

  2. #2
    Ik heb variabele spreads maar meestal krijg ik deze- EURUSD: 1 GBPUSD: 2 USDJPY: 2 USDCAD: 2 GBPCHF: 3-4 GBPJPY: 2-4 EURJPY: 2 CHFJPY: 2 NZDUSD: 2 AUDUSD: 2 Daarnaast betaal ik 1 pip commissie retour voor paren met USD als basisvaluta en 2 pip voor GBP als basis en 1,6 pip voor EUR als basis en 0,8 pip voor NZD als basis (bijv. NZDUSD). Broker is MBT. Ik hoop dat dit helpt.

  3. #3
    EURUSD: 3 GBPUSD: 3 USDJPY: 2 USDCAD: 3 GBPCHF: 6 GBPJPI: 7 EURJPY: 3 CHFJPY: 2-4 NZDUSD: 4 AUDSD: 2 AUDNZD: 8-15 Dit is wat ik bij MIG betaalde zonder enige commissies, maar Ik ga weg omdat ze de verspreiding op AUDNZD de afgelopen maand of twee echt hebben uitgebreid, waarbij het normaal gesproken op 10-15 lijkt. Ik switcht naar Hotspot voor spreads op liquid times van 5 pips of minder voor dat pair met een verhandelde $ 30 commissie per miljoen. Ook zijn hun commissies hetzelfde, ongeacht de valuta die wordt verhandeld. Goed voor GBP-handelaars. Iedereen die handelt met andere ECN's, vertel me alsjeblieft wat je op vloeibare tijden ziet, zoals de norm zich voor AUDNZD verspreidde. Bedankt!

  4. #4
    Gemiddelde spreads per uur op MBT voor alle paren, afgelopen februari uitgevoerd:
    http://kreslik.com/forums/viewtopic.php?t=1093Zou geweldig zijn als dezelfde test kon worden uitgevoerd voor IB, HotSpot, enz., Zodat we een betere ECN-vergelijking konden krijgen.

  5. #5

    Quote Originally Posted by ;
    Gemiddelde spreads per uur op MBT voor alle paren, afgelopen februari uitgevoerd:
    http://kreslik.com/forums/viewtopic.php?t=1093Zou geweldig zijn als dezelfde test kon worden uitgevoerd voor IB, HotSpot, enz., Zodat we een betere ECN-vergelijking konden krijgen.
    Ik keek daarnaar toen justin het plaatste en kreslik heeft geweldig werk geleverd. Ik heb echter geen goede dingen gehoord over MB's uitvoering voor transacties boven 1M. Ook is hun comm nog steeds erg duur, maar ik ben het ermee eens dat ik wou dat we hetzelfde onderzoek voor andere ECN's hadden.

  6. #6
    Eurusd: 1 Gbpusd: 1-2 Usdjpy: 1 Usdcad: 1-3 Gbpchf: 2-5 Gbpjpy: 2-5 Eurjpy: 2-3 Chfjpy: 2-5 Nzdusd: 2-4 Audusd: 2-4 Usdchf: 1- 3 Comm = 15M alle paren

  7. #7

    Quote Originally Posted by ;
    Eurusd: 1 Gbpusd: 1-2 Usdjpy: 1 Usdcad: 1-3 Gbpchf: 2-5 Gbpjpy: 2-5 Eurjpy: 2-3 Chfjpy: 2-5 Nzdusd: 2-4 Audusd: 2-4 Usdchf: 1- 3
    welke makelaar?

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Ik wilde met iedereen delen waarom ik deze discussie en quasi-enqu�te begon. Er zijn een paar redenen: de zomer is voor de deur en ik verveel me al erg met alles behalve de EUR. ik weet dat iemand zal zeggen dat er nog steeds pips te maken zijn (misschien waar) maar niettemin ben ik uit alle posities behalve voor mijn short EUR-positie. ik wil iedereen laten weten wat de meeste handelaren betalen voor spreads en comm. ik wil ook meer weten waarom sommige handelaren bereid zijn meer te betalen, ook al weten ze dat er iets beters is. het belangrijkste is dat ik wil weten of er iets is dat ik niet krijg dat anderen krijgen. tot nu toe is het enige dat ik weet dat er betere rollen op de markt zijn dan ik ontvang. ik heb echter nog steeds geen betere deal gevonden dan HSfxi en autobahndb. deel dit alsjeblieft als ik wil dat dit een nuttig thema is voor alle .... het allerbeste.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
This website uses cookies
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.