PDA

View Full Version : EA-handelstijdsbestek



dantej1
19:49,
Wanneer ik mijn EA heb ingeschakeld, wordt deze dan alleen verhandeld in het tijdsbestek waar ik naar kijk? Als ik wil dat het op 2 verschillende tijdsbestekken wordt verhandeld, moet ik dan een andere grafiek openen met hetzelfde EA ander magisch nummer?

fernando05
01:09,
Een EA is niet gebonden aan de grafiek/het tijdsbestek waaraan u het koppelt, u hebt nog steeds toegang tot andere tijdsbestekken en symbolen. Kun je iets specifieker zijn over wat je probeert te bereiken?

jttebk2
02:31,
Wanneer ik mijn EA heb ingeschakeld, wordt deze dan alleen verhandeld in het tijdsbestek waar ik naar kijk? Als ik wil dat het op 2 verschillende tijdsbestekken wordt verhandeld, moet ik dan een andere grafiek openen met hetzelfde EA ander magisch nummer?
Ik denk dat dat de gemakkelijkste manier is ... je zou altijd een EA kunnen programmeren om dit allemaal op ��n kaart te laten draaien, maar het is gewoon een slechte programmeerpraktijk om dingen meer na te leven dan nodig is.

dantej1
03:53,
bedankt voor de antwoorden. Ik heb een kopie gemaakt van de EA die ik wil en deze op een andere kaart met een ander tijdsbestek gevoegd. Ik wil zien of dit de transacties zal be�nvloeden.