PDA

View Full Version : De Pouria-methode



cogoxxor
01:34,
Ok�, hier is een van de 4 beste systemen die ik heb gemaakt en gebruikt, met dit systeem haal ik minstens 50 pips per dag op, ik deel dit omdat ik zoveel heb geleerd van de mensen die hun systemen daadwerkelijk delen en zijn niet hebzuchtig, luister, je hoeft niet hebzuchtig te zijn, er is genoeg geld voor iedereen, minstens 2 biljoen dollar per dag,
https://www.aforexa.com/attachments/1529174818.pngdus vertel me of je het leuk vindt. HIER IS HET

Allereerst ga ik je vertellen op welke valuta/tijd/en wanneer je moet uitstappen!

Lees deze aandachtig door, het is heel eenvoudig

M30 = 30 minuten, 1H = 1 uur

lage pips ja ik weet het maar ik doe meestal 10 lots per transactie 10 = $100 per pip, reken maar uit

AUDJPY M30 15pip lt;---- ontvang 15pip winst
NZDUSD 1H 25pip
USD CAD H1 20 pip
EURGBP H1 10pip
USDJPY M30 15 pip
GBPUSD m30 20 pip
USDCHF M30 10 pip
EURCHF H1 15 pip
AUDUSD m30 10 pip
EURJPY m30 15 pip
CHFJPY 1H 15pip
CADJPY m30 20pip
EURUSD m30 15 pip

*****************
DE POURIA-METHODE

periode: 85 methode: (lineair Gewicht) van toepassing op: (laag) kleur: rood
periode: 75 methode: (lineair gewicht) van toepassing op: (laag) kleur: rood
periode: 5 methode: (expodentieel) toepassen op: (dichtbij) kleur: geel

MACD SNELLE EMA:15 LANGZAME EMA: 26 MACD SMA: 1

*******************************************
KORT: wanneer de gele lijn de 2 rode lijnen naar beneden kruist en de bevestiging van de MACD krijgt, moet deze ook naar beneden zijn
LANG: wanneer de gele lijn de 2 rode lijnen naar boven kruist en de bevestiging van de MACD krijgt, moet deze ook naar boven zijn

STOP VERLIES: 14 pips de meeste lt;--- Ik betwijfel of er enig verlies is

GENIET VAN HET GELD DAT JE VERDIENT!!!

melow947
07:07,
Ik heb zojuist EURUSD en GBPUSD gecontroleerd en de afgelopen 3 weken is er een slagingspercentage van maximaal 60%, heb je andere filters, zoals niet handelen op een bepaald tijdstip of tijdens nieuwsaankondigingen?
Een backtest zou deze methode niet nauwkeurig kunnen meten, aangezien deze afhankelijk is van het kruisen van de MA's versus de sluiting van de kaars. Als je wacht tot dichtbij, krijg je valse signalen.

tarafoiy
08:29,
Deze methode is erg goed met een hoog slagingspercentage. Sinds ik voor het laatst heb gepost, raakte ik gefrustreerd door kleine winsten te nemen en te wachten op de goede instellingen. Ik handel nu volgens de Korenbloemmethode, dat past gewoon beter bij mij. De Pouria-methode zou ik iedereen aanraden. Succes.
mee eens...veel geduld is nodig.... :-)

oxnga00
09:52,
Deze methode is erg goed met een hoog slagingspercentage. Sinds ik voor het laatst heb gepost, raakte ik gefrustreerd door kleine winsten te nemen en te wachten op de goede instellingen. Ik handel nu volgens de Korenbloemmethode, dat past gewoon beter bij mij. De Pouria-methode zou ik iedereen aanraden. Succes.

tarafoiy
11:14,
Hallo allemaal :-) Eigenlijk lees ik al een tijdje op het forum... En heb ik veel geleerd over forex... Hmmm, het is een beetje triest om te zeggen dat het erg stil is geweest in deze thread. En ik hoop dat deze draad zal doorgaan om meer te bespreken over hoe dit handelssysteem beter kan worden... Ik had geprobeerd de forexexpert-methode te gebruiken, mijn demo-account is gestaag gegroeid... natuurlijk is geldbeheer nog steeds een zeer belangrijke factor bij het winnen van pips. Dat is alles wat ik te zeggen heb, ik hoop echt dat dit draadje niet zo snel sterft :-)

Emepa4mm
12:36,
Heel erg bedankt voor de post, het helpt echt, maar ik heb nog steeds meer hulp nodig op de MACD, moet ik het in de buurt plaatsen of waar? Stuur me een e-mail terug, ik heb echt je hulp nodig. Bedankt.

FayPatcimeppk
13:58,
Hallo - heeft iemand een EA voor het Pouria-systeem dat alleen een e-mailwaarschuwing genereert wanneer aan de voorwaarden is voldaan (d.w.z. stuurt alleen een e-mail maar geeft geen handelsinstructie) ? - bij voorbaat dank

Farmatap07
15:21,
Veel succes Bogus. Ik zou graag uw vorderingen en die van ar1002 en kwik7 willen zien. Allen bedankt voor jullie opmerkingen.

vlindwz
16:43,
Vals; Leuke post. Het lijkt erop dat je een goed doordacht en gedetailleerd egy hebt. Het enige dat ik mis, zijn enkele gegevens over hoe dit heeft gewerkt bij zowel backtesting als forwardtesting. Het is vreemd hoe er verschillen verschijnen tussen wat je geest ziet bij back-testen en wat er werkelijk gebeurt bij forward-testen op een demo-account. Ik kijk uit naar je toekomstige verslagen.

oxnga00
18:05,
Hallo iedereen. Dit is mijn eerste bericht op FXF. Ik ben nu een paar maanden op de loer en aan het testen en heb me gevestigd op mijn systeem dat ik op het punt sta te gaan handelen op mijn live ac. Ik hou van de Pouria-methode en heb ermee gespeeld, de macd en mavs laten vallen, maar kwam uiteindelijk terug op ongeveer wat aan het begin van deze thread wordt beschreven. Na een paar nachtelijke nachten te hebben gedaan, besefte ik wat ik vanaf het begin wist; Ik kan niet 24/7 handelen. Ik ben niet zo goed in het gebruik van de computer, dus ik kan geen grafiek posten of ik zou het doen.Dit is wat ik ga doen: ik ga meedoen met een bevestigde kruising van de 5wma over de 75/85 mavs ingesteld op laag voor een lange tijd, en hetzelfde voor korte broeken op de hoogtepunten van de 75/85 met MACD bevestigd kruis van de waterlijn. Mijn kaart heeft de hele tijd de 2 tunnels erop staan, blauw voor longs, rood voor shorts. Risicobeheer is om 2 loten of veelvouden daarvan te hebben. Voor beide loten heb ik een stoploss van 30 pips inclusief spread gevolgd door 10. Zodra 20 pips winst is, blijft 1 lot op break-even totdat de 5 wma de tegenoverliggende tunnel passeert voor een uitgang. het andere lot, zodra er 20 pips vooruit is, blijft het pad van 10 pips over. Ik denk dat de Pouria-methode geweldig is en moet worden gebruikt met een goede technische analyse. patronen, sup en res.fibs. Ik ga gewoon een uurgrafiek inruilen met verwijzing naar hogere tijdframes. Ik verwelkom alle feedback op wat ik zojuist heb geschreven. Proost.

oypuchuky
19:27,
Ik ben dol op dit systeem ... de beste die ik kan begrijpen ... maar het gebruik van Finspreads om te proberen optimale pitten te krijgen, maakt me gek !!!!! De laatste paar dagen, wanneer u uw computer gebruikt om te proberen binnen te komen en ook te verlaten, loopt het systeem vast, alsof iemand aan de andere kant vastbesloten is om te voorkomen dat u een positie heeft, in feite soms minuten voordat Fins reageert. Tegen die tijd is slippen vreselijk en bevindt u zich nu op negatief terrein, ofwel binnenkomen of verlaten of zelfs beide. Kan iemand me een alternatieve makelaar geven om te gebruiken, bij voorkeur niet in de VS, maar in het VK, die bijna onmiddellijk werkt, Fins werkt de hele tijd tegen u. Bedankt voor uw tijd. PS. Gisteren, terwijl ze de telefoon met hen moesten gebruiken, zeiden ze (NOG OPNIEUW) dat ze geen transacties op dat nummer hadden gedaan - ook al waren ze dat de afgelopen weken wel geweest ... allemaal een vertragingstactiek volgens mij !!!

emtipkfok
20:50,
Hallo, ik ben net lid geworden van dit forum en weet niet veel over forex trading. Dus iedereen daar om me goede methoden te geven die me zullen helpen zowel te leren als te verdienen.

SL sloeg 14 pips. goede graadmeter voordat het helemaal hemelhoog ging en mijn account doorspoelde... USD/CHF - M30 PL: 10 pips SL: 14 pips
https://www.aforexa.com/attachments/1529327224sds762189177.pngik zal proberen mijn voortgang hier bij te werken als ik de vrije tijd heb...iedereen, voel je vrij om commentaar of advies te geven...

SL sloeg 14 pips. goede graadmeter voordat het helemaal hemelhoog ging en mijn account doorspoelde... USD/CHF - M30 PL: 10 pips SL: 14 pips
https://www.aforexa.com/attachments/1529327224sds762189177.pngik zal proberen mijn voortgang hier bij te werken als ik de vrije tijd heb...iedereen, voel je vrij om commentaar of advies te geven...

womtah33
22:12,
In welke sessie vinden deze transacties plaats? Handelt u in de NY open en session?? (Ik vraag het omdat ik in Londen handel.) Bedankt! Damon Dekker

Mokkey
23:34,
SL sloeg 14 pips. goede graadmeter voordat het helemaal hemelhoog ging en mijn account doorspoelde... USD/CHF - M30 PL: 10 pips SL: 14 pips
https://www.aforexa.com/attachments/1529327222sds1828834700.pngik zal proberen mijn voortgang hier bij te werken als ik de vrije tijd heb...iedereen, voel je vrij om commentaar of advies te geven...

Mokkey
00:56,
trouwens, ik ben een daghandelaar (het is 's nachts op mijn loion terwijl GMT overdag is.) dus ik denk dat dit vrij veel is voor degenen die tijd hebben om de markten te observeren.

Mokkey
02:19,
Ik heb zojuist gratis een uitstekende egy-tester gevonden, die nauwkeurige gegevens heeft en je kunt allerlei soorten egies testen. Ik heb Pouria getest op Eur/Usd en het verloor 655 pips in 18 maanden. Dus ik testte op Cable en het verloor 620 pips, maar als ik het optimaliseerde tot -15 pip stop loss en 80 pip target, won het 225. Maar als ik het tijdsbestek veranderde in 60 minuten in plaats van 30, verloor het bijna 1000 pips. Toen heb ik het getest op USD/CHF en het verloor meer dan 1000 pips. USD/JPY verloor 1500 pips. Ik ben hier nu klaar mee.

https://www.aforexa.com/attachments/1529327214.pngVertrouw op je ogen en de grafieken. De timing van binnenkomst is vrij cruciaal voor dit voorbeeld - het rijden op de trend. Als je echt goed had gekeken naar eerdere grafieken, boekten de meesten zelfs winst. Het vangen van de eerste kaars is nogal belangrijk. En het allerbelangrijkste, je ogen zullen je laten zien dat na het kruisen van geel over rood, de trend in die richting zal volgen voor nog veel meer pitten. vertrouw op je ogen!

poblapkre
03:41,
Ik heb zojuist gratis een uitstekende egy-tester gevonden, die nauwkeurige gegevens heeft en je kunt allerlei soorten egies testen. Ik heb Pouria getest op Eur/Usd en het verloor 655 pips in 18 maanden. Dus ik testte op Cable en het verloor 620 pips, maar als ik het optimaliseerde tot -15 pip stop loss en 80 pip target, won het 225. Maar als ik het tijdsbestek veranderde in 60 minuten in plaats van 30, verloor het bijna 1000 pips. Toen heb ik het getest op USD/CHF en het verloor meer dan 1000 pips. USD/JPY verloor 1500 pips. Ik ben hier nu klaar mee.

Mokkey
05:03,
OK dank u zeer. Nog een vraag, voegt u spread toe aan het stopverlies van 14 pip, of niet?
voor mij deed ik dat niet. het is jouw keuze denk ik. probeer het uit en strijk het egy zelf glad!
https://www.aforexa.com/attachments/1529327214.png

poblapkre
06:26,
OK dank u zeer. Nog een vraag, voegt u spread toe aan het stopverlies van 14 pip, of niet?

Hoi! ok�, ik heb dit vaste systeem voor al mijn transacties gebruikt en tot nu toe was het positief. (sorry, ik kan geen cijfers of grafieken laten zien omdat ik live handel en ik combineer veel egies voor mijn transacties) Hoe dan ook, ik volgde PRECIES wat treadstarter in zijn allereerste bericht heeft aangegeven. alles precies - het valutapaar en wanneer eruit te komen. (ik weet zeker dat hij ze grondig heeft bestudeerd, en degenen die klagen dat ze te weinig pitten halen uit de aanbevolen limieten, proberen andere instellingen op eigen risico. Je wilt meer winst maken, simpel. Voeg gewoon meer kavels toe.) Wanneer de gele is BEVESTIGD de 2 rode lijnen heeft overschreden, ga je naar binnen bij de opening van de volgende kaars. Gebruik het tijdsbestek zoals gespecificeerd in de eerste thread. Voorbeeld hieronder weergegeven. (Klik om te vergroten)
https://www.aforexa.com/attachments/1529327220sds270803362.pngExit: 14 pips SL, zoals vermeld bij de eerste transactie. Met het scala aan valuta's waarin u kunt handelen, hoeft u niet bang te zijn dat u zonder opwinding komt te zitten. Gebruik ook andere egies om meer pitten te maken en bezig te blijven!

Hoi! ok�, ik heb dit vaste systeem voor al mijn transacties gebruikt en tot nu toe was het positief. (sorry, ik kan geen cijfers of grafieken laten zien omdat ik live handel en ik combineer veel egies voor mijn transacties) Hoe dan ook, ik volgde PRECIES wat treadstarter in zijn allereerste bericht heeft aangegeven. alles precies - het valutapaar en wanneer eruit te komen. (ik weet zeker dat hij ze grondig heeft bestudeerd, en degenen die klagen dat ze te weinig pitten halen uit de aanbevolen limieten, proberen andere instellingen op eigen risico. Je wilt meer winst maken, simpel. Voeg gewoon meer kavels toe.) Wanneer de gele is BEVESTIGD de 2 rode lijnen heeft overschreden, ga je naar binnen bij de opening van de volgende kaars. Gebruik het tijdsbestek zoals gespecificeerd in de eerste thread. Voorbeeld hieronder weergegeven. (Klik om te vergroten)
https://www.aforexa.com/attachments/1529327220sds270803362.pngExit: 14 pips SL, zoals vermeld bij de eerste transactie. Met het scala aan valuta's waarin u kunt handelen, hoeft u niet bang te zijn dat u zonder opwinding komt te zitten. Gebruik ook andere egies om meer pitten te maken en bezig te blijven!

Mokkey
07:48,
Psyber85 zou u bereid zijn om precies in detail te beschrijven hoe u dit systeem verhandelt? Welke valuta, tijdsbestek, indiors, exit egy, enz.? Alvast bedankt.
Hoi! ok�, ik heb dit vaste systeem voor al mijn transacties gebruikt en tot nu toe was het positief. (sorry, ik kan geen cijfers of grafieken laten zien omdat ik live handel en ik combineer veel egies voor mijn transacties) Hoe dan ook, ik volgde PRECIES wat treadstarter in zijn allereerste bericht heeft aangegeven. alles precies - het valutapaar en wanneer eruit te komen. (ik weet zeker dat hij ze grondig heeft bestudeerd, en degenen die klagen dat ze te weinig pitten halen uit de aanbevolen limieten, proberen andere instellingen op eigen risico. Je wilt meer winst maken, simpel. Voeg gewoon meer kavels toe.) Wanneer de gele is BEVESTIGD de 2 rode lijnen heeft overschreden, ga je naar binnen bij de opening van de volgende kaars. Gebruik het tijdsbestek zoals gespecificeerd in de eerste thread. Voorbeeld hieronder weergegeven. (Klik om te vergroten)
https://www.aforexa.com/attachments/1529327218sds2090234422.pngExit: 14 pips SL, zoals vermeld bij de eerste transactie. Met het scala aan valuta's waarin u kunt handelen, hoeft u niet bang te zijn dat u zonder opwinding komt te zitten. Gebruik ook andere egies om meer pitten te maken en bezig te blijven!

poblapkre
09:10,
Psyber85 zou u bereid zijn om precies in detail te beschrijven hoe u dit systeem verhandelt? Welke valuta, tijdsbestek, indiors, exit egy, enz.? Alvast bedankt.

dit systeem is zoooo verdomd eenvoudig en ik heb winnende transacties gedaan met mijn live handmatige account (geen EA). verdomd verdomd simpel. probeer het of krijg er spijt van. ik ben zo overtuigd met het vertrouwen van de draadstarter. blijkbaar is hij zelf zo zelfverzekerd dat hij SL niet eens plaatst hahahaha. een pluim voor jou kerel.

dit systeem is zoooo verdomd eenvoudig en ik heb winnende transacties gedaan met mijn live handmatige account (geen EA). verdomd verdomd simpel. probeer het of krijg er spijt van. ik ben zo overtuigd met het vertrouwen van de draadstarter. blijkbaar is hij zelf zo zelfverzekerd dat hij SL niet eens plaatst hahahaha. een pluim voor jou kerel.

Fepittit
10:32,
Gebruikt iemand deze methode nog? Het werkt? Bedankt

ewatur
11:55,
Hartstikke bedankt! uw methode is echt goed, maar respecteer de huidige spreads van mijn broker speed_abilities van de paren die ik het liefst gebruik 4#1053; TF. en natuurlijk zijn er sinds 2007 veel dingen veranderd, dus ik verander de regels sets voor binnen op een andere manier. maar ondertussen leeft 90% nauwkeurigheid wat het core_concept was nog steeds. veel succes nogmaals bedankt
hallo RangeFX, zou je alsjeblieft willen uitleggen hoe je de regels en interieurs verandert? of kunt u een nieuwe handleiding voor dit systeem delen? is het werk op 15M of 30M of 1H? bedankt.

rafinha14
13:17,
Hartstikke bedankt! uw methode is echt goed, maar respecteer de huidige spreads van mijn broker speed_abilities van de paren die ik het liefst gebruik 4#1053; TF. en natuurlijk zijn er sinds 2007 veel dingen veranderd, dus ik verander de regels sets voor binnen op een andere manier. maar ondertussen leeft 90% nauwkeurigheid wat het core_concept was nog steeds. veel succes nogmaals bedankt

RedSox
14:39,
Mooi systeem, bedankt voor het delen. :-)

EEEE345
16:01,
1 Bijlage(n) hoe kan het worden ge�nterpreteerd.enter143,30 sluiten 143,13. macd doorbreekt de ijn niet. Ja, het is waar. Maar ma's kunnen een verkeerde zet doen.
https://www.aforexa.com/attachments/15293272051144344511.png

alexmoktaner
17:24,
Bedankt FOREXPERT!!! geweldig systeem gepost door een geweldig lid
https://www.aforexa.com/attachments/1529327191.png

cemaytrf
18:46,
Waarom discussieert niemand meer over dit draadje? Gebruikt iemand deze methode nog? of EA? Ik heb het allemaal gelezen, ziet er eenvoudig uit en werkte voor velen. Ik denk dat Pouria Method II nooit is uitgebracht. Enig idee?

mwiiayy.m8ay
20:08,
Hallo, iemand die dit systeem gebruikt voor een live account ?? Ik ben van plan om het op 1k-account te verhandelen. welke stoploss en target moet ik in gedachten houden bij het aangaan van een transactie ?? het zal geweldig zijn om de live-ervaring te delen met iemand die deze methode al beoefent. rds, Sandy

koFemopkFo
21:31,
Forexpert310, bedankt voor het delen van het geweldige systeem. Ik ben dol op dit systeem, het is echt een geweldig, veilig scalpeersysteem. Er zijn nog steeds veel terugkeerkansen in combinatie met andere metholds nadat de gele lijn de rode lijnen heeft overschreden. Goed werk! </b>

Ameyiker01
22:53,
Goedemorgen, ik probeer informatie te vinden POURIA of de methode echt werkt in dat valutapaar gaat beter en tijden van de kaarsen en hoopte dat als de gele lijn door de twee rode en wegzeilen om daarheen te gaan voordat de vleugel sluit of als iemand kent elke eejia voor de POURIA ben het met me eens dat ik informatie wil bedanken

mino35
00:15,
1 Bijlage(n) Hallo, waarom zijn alle jongens hier verdwenen? Hoe dan ook, ik zit nog steeds in dit leuke vak. Ik gebruik SL van 30 pips en geen limiet, ik sluit als ik zie dat macd ma aan het draaien is.
https://www.aforexa.com/attachments/1529327204368899281.png

terhiocc2
01:37,
1 Bijlage(n) verdorie, weer een winnaar!
https://www.aforexa.com/attachments/15293272022077652696.png

terhiocc2
03:00,
1 Bijlage(n) Ik heb NU altijd als een eikel beschouwd - sla altijd mijn SL. Maar kijk hier, alweer een perfecte handel.
https://www.aforexa.com/attachments/15293272001939885688.png

terhiocc2
04:22,
1 hulpstuk(ken) SL 14, TP 20
https://www.aforexa.com/attachments/1529327198381177373.png

terhiocc2
05:44,
1 Bijlage(n) Hoe deze zet te interpreteren? wegblijven van kort?
https://www.aforexa.com/attachments/15293271971694224110.png

urkiwap
07:06,
Hallo, ik was de meeste berichten aan het lezen, maar het lijkt erop dat de draad is overleden. Waarom? Werkt dit systeem niet meer? Gingen ze naar een ander forum? Laat het me weten, alsjeblieft. Bedankt Antomi

anance249
08:29,
Dit is een leuk systeem waarmee je de markt kunt scalperen en heel gemakkelijk 10-15 pips kunt winnen. Het is ook goed voor de GBP/JPY op de 30 minuten- of uurgrafiek en soms kun je mooie runs van 40 pip hebben. Erg goed. Goed voor 80% slagingspercentage en voor handelaren met alle ervaring of weinig ervaring. Parijs
heeft iemand een ea gemaakt met waarschuwingen voor alle paren met behulp van het originele systeem en de originele sl en tp??

tarafoiy
09:51,
ik had het ook geprobeerd in een tijdsbestek van 1 uur ... en ik deed het slecht ... misschien is mijn geduld niet zo goed :-) zal een lager tijdsbestek proberen :-)

kokeoke
11:13,
Dit is een leuk systeem waarmee je de markt kunt scalperen en heel gemakkelijk 10-15 pips kunt winnen. Het is ook goed voor de GBP/JPY op de 30 minuten- of uurgrafiek en soms kun je mooie runs van 40 pip hebben. Erg goed. Goed voor 80% slagingspercentage en voor handelaren met alle ervaring of weinig ervaring. Parijs

dragFran
12:35,
Hallo expert, ook een korte vraag: wanneer open je een positie - bij het sluiten van de kaars of net bij het kruisen van de ma's? Bedankt voor het delen

cogoxxor
13:58,
u2da, nee, de spreadkosten zijn jouw probleem
https://www.aforexa.com/attachments/1529174818.png! ga gewoon grote partijen en het kan je niet schelen

Ivanvazal
15:20,
ja, er is meer winstpotentieel, maar U WILT HET NIET RISICO'S! daarom is het 98% nauwkeurig als je uitkomt op 10 tot 15 pips
ik snap je punt nu! Bedankt! ik ga het testen, maar vind je het erg als ik vraag of je systeem is getest op demo of live acct? Bedankt!

cogoxxor
16:42,
Geweldig!!! laat het me weten,

ZetaWI
18:05,
ja, er is meer winstpotentieel, maar U WILT HET NIET RISICO'S! daarom is het 98% nauwkeurig als je uitkomt op 10 tot 15 pips
Voegt u makelaarsspreadkosten toe?

ChickChock
19:27,
Bedankt. Ik ga maandag beginnen met testen en laat je weten hoe het gaat.

cogoxxor
20:49,
sottiro ja het moet sluiten

ZetaWI
22:11,
ja, er is meer winstpotentieel, maar U WILT HET NIET RISICO'S! daarom is het 98% nauwkeurig als je uitkomt op 10 tot 15 pips
Laad gewoon de boot ... en wees niet hebzuchtig? ..... ha? Klinkt goed!

cogoxxor
23:34,
ja, er is meer winstpotentieel, maar U WILT HET NIET RISICO'S! daarom is het 98% nauwkeurig als je uitkomt op 10 tot 15 pips

ChickChock
00:56,
Hallo forexpert310 en bedankt voor de moeite. Heb ik gelijk als ik aanneem dat 5 EMA op het punt staat te sluiten?

Tyyep
02:18,
Waarom zulke kleine winsten nemen? Ik kijk naar dit systeem op USDJPY en voor veel transacties is er veel meer winstpotentieel dan slechts 15 pips.

Ivanvazal
03:40,
14 het meest
Sorry dat ik het vraag, maar hoe zit het met de stop loss? als ik mag vragen wat het ergste is met dit systeem? Bedankt!
https://www.aforexa.com/attachments/1529174818.png

cogoxxor
05:03,
98% succes, ga je gang en probeer het uit op demo

cogoxxor
06:25,
14 het meest

Ivanvazal
07:47,
Ok�, hier is een van de 4 beste systemen die ik heb gemaakt en gebruikt, met dit systeem haal ik minstens 50 pips per dag op, ik deel dit omdat ik zoveel heb geleerd van de mensen die hun systemen daadwerkelijk delen en zijn niet hebzuchtig
https://www.aforexa.com/attachments/1529174818.pngdus vertel me of je het leuk vindt. HIER IS HET Allereerst ga ik je vertellen op welke valuta/tijd/en wanneer je moet uitstappen! Lees deze aandachtig door, het is heel eenvoudig M30 = 30 minuten, 1H = 1 uur AUDJPY M30 15pip lt;---- get out 15pip profit NZDUSD 1H 25pip USDCAD H1 20pip EURGBP H1 10pip USDJPY M30 15pip GBPUSD m30 20pip USDCHF M30 10pip EURCHF H1 1 5pip AUDUSD m30 10pip EURJPY m30 15pip CHFJPY 1H 15pip CADJPY m30 20pip EURUSD m30 15pip ***************** DE POURIA METHODE periode: 85 methode: (lineair Gewicht) van toepassing op: (laag) kleur: rood periode: 75 methode: (lineair gewicht) toepassen op: (laag) kleur: rood periode: 5 methode: (expodentieel) kleur: geel MACD FAST EMA:15 SLow EMA: 26 MACD SMA: 1 ***** ************************************ KORT: wanneer de gele lijn de 2 rode lijnen kruist naar beneden en ontvang de bevestiging van de MACD, het moet te LANG naar beneden zijn: wanneer de gele lijn de 2 rode lijnen naar boven kruist en de bevestiging van de MACD krijgt, moet het ook naar boven zijn GENIET VAN HET GELD DAT JE VERDIENT!!!
bedankt voor het delen van uw systeem, maar heeft u een diagram om te laten zien? wat is de kans op succes? onttrekkingen?

koee55
09:10,
Eventuele suggesties voor stopverliezen op de verschillende valutaparen?

cogoxxor
10:32,
lees eronder sorry dat ik vergat uit te leggen hoe ik het heb bewerkt

jtteal56
11:54,
?

Migwlsopk22
13:16,
Ik snap niet hoe het systeem precies werkt...

melow947
14:39,
beer, lees mijn bericht hieronder over hoe ik het persoonlijk doe met forexexpert's systeemkerel. Ik handel nu in totaal slechts 3 maanden en dit is de eerste keer in mijn leven dat ik nog nooit een transactie heb verloren! Een persoon die de Europese sessie verhandelt en bereid is om de Amerikaanse sessie te verhandelen, kan gemakkelijk dagelijks gemiddeld ��n keer handelen met de eur/usd zonder problemen en elke keer winnen als hij voor slechts 10 volledige pips gaat (7 pips winst na pip spread). En ik weet zeker dat 95% procent van iedereen die handelt ervan droomt om dagelijks 7 pips te verdienen, kerel. Dat is 140 pips per maand en zou me in staat stellen om mijn account elke maand zonder mankeren te verdubbelen. En 140 pips per maand is zo conservatief dat het bijna een zonde is. vrede, hilton
currencytrader Re: origineel systeem Gewoon om de MACD-invoer te bevestigen: kortweg MACD moet neerwaarts zijn Vertaalt dit zich naar MACD, moet het lt;0 zijn? of gewoon schuin naar beneden? Ook, ga je naar binnen terwijl de MA kruist zoals je het ziet, of wacht je tot de barkaars sluit om te bevestigen, en neem je de transactie aan bij de volgende geopende kaars?