PDA

View Full Version : Makelaars hebben verschillende prijsfeeds van de algemene markt



Roziokawarro
13:49,
Kent u een market maker-makelaar waarvan de prijzen verschillen van de algemene forexmarkt?
Op deze manier kan ik profiteren van marktprijsverschillen tussen meerdere makelaars?

Ik ken bijvoorbeeld enkele Forex-makelaars die prijzen hebben wanneer de ecn-prijzen 1,4000 zijn en deze makelaar 1,4004

Kent iemand deze verschillende prijsmakelaars?

oxrte
11:25,
Deze indior is ontwikkeld om de prijsfeed van makelaars te vergelijken. U vindt de geschiedenis op het tabblad Experts of in de map mql4/logs. Het moet worden gehecht aan H1-kaarten van de gewenste symbolen. De belangrijke informatie : - Spread average : gemiddelde spread in pips van het symbool gedurende het uur. - Tijdgemiddelde: gemiddelde tijd in seconden tussen twee tikken gedurende het uur. - Bevriezen: totaal aantal seconden gedurende het uur wanneer de tijd tussen twee tikken meer dan 4 seconden is. - Tikken : totaal aantal tikken gedurende het uur. Je verzamelt de gegevens tijdens...
Als u de logboeken van het tabblad Experts wilt bekijken, kunt u het volgende bestand openen: Files gt; Open gegevensmap gt; MQL4 gt; Logboeken gt; Huidige datum

aFrayp2095
12:47,
Als er een significant verschil zou zijn, zouden handelaren het verschil opmerken. Precies om die reden is er effici�ntie op de markt. Besteed uw tijd aan het leren om goed te handelen, niet op zoek naar een gimmick.

Roziokawarro
14:09,
Nee, soms geven sommige market maker-makelaars 1,4000 als de ecn-prijzen 1,4003 zijn en ik denk dat dit komt omdat ze een groter aantal longposities hebben en willen dat klanten verlies maken wanneer ze hun posities willen sluiten. Nadat dit is gerealiseerd, is de prijs van deze market maker weer hetzelfde met ecn-prijzen (ecn-prijs 1,3950 en market maker-prijs 1,3950) Ik denk gewoon dat ik kan profiteren van deze prijsverschillen ...

Borgio90
15:31,
Kent u een market maker-makelaar waarvan de prijzen verschillen van de algemene forexmarkt? Op deze manier kan ik profiteren van marktprijsverschillen tussen meerdere makelaars? Ik ken bijvoorbeeld enkele Forex-makelaars die prijzen hebben wanneer de ecn-prijzen 1.4000 zijn en deze makelaar 1.4004 Kent iemand deze verschillende prijsmakelaars?
De meeste zullen tot op zekere hoogte anders zijn. Er is geen gratis lunch, ook al ben je er wel naar op zoek. Het verschil is dat sommige makelaars de spread met 2 pips opvullen, terwijl een andere het met 3 doet. Ook kunnen ze totaal verschillende providers hebben. (Goldman verkoopt mogelijk tegen 96,60 terwijl DB op 96,63 staat) Dit is het verschil. Je kunt altijd proberen te leren handelen. Gewoon een idee.

Subi11
16:53,
Kent u een market maker-makelaar waarvan de prijzen verschillen van de algemene forexmarkt? Op deze manier kan ik profiteren van marktprijsverschillen tussen meerdere makelaars? Ik ken bijvoorbeeld enkele Forex-makelaars die prijzen hebben wanneer de ecn-prijzen 1.4000 zijn en deze makelaar 1.4004 Kent iemand deze verschillende prijsmakelaars?
Hoe stel je voor om daarvan te profiteren? Tenzij je bedoelt dat je een kleine doorlooptijd op de prijs krijgt.

Mokcayo47
18:15,
Het klinkt alsof u op zoek bent naar handel in prijsarbitrage. U hebt gelijk dat de markt gedecentraliseerd is en dat er geen offici�le prijsopgave is, maar u moet er rekening mee houden dat de prijs die u ziet slechts de prijs is die bovenaan het boek staat. Dat u het ziet, betekent niet dat u het kunt verhandelen (althans niet de hele tijd) - logica schrijft voor dat de beste prijs de meest omstreden is. Marktdeelnemers zijn erg snel in het ophalen van verouderde prijzen en het toevoegen van nieuwe, de kans is vrij groot dat een andere arbitragejager de prijs heeft gekocht waarnaar u op zoek was of dat deze uit het boek werd gehaald voordat iemand het kocht. Dat soort handel bestaat, maar ik betwijfel of het met succes kan worden ge�xploiteerd met (meestal) nogal trage retailtechnologie.