PDA

View Full Version : 5 miljoen dollar nieuwe regel



vari46
12:43,
Weet iemand of dit nieuwe rekeningsaldo van 5 miljoen dollar is goedgekeurd door de NFA? Ik dacht vorige maand op de NFA-website te hebben gelezen dat het was aangenomen en dat 31 juli, wat vandaag de deadline is voor makelaars om dit bedrag te krijgen, anders zouden ze niet langer voldoen. Heeft iemand ook die link waar het alle rekeningsaldi van de makelaars voor de maand laat zien?

Bedankt
Spook

gemmi
14:59,
weet niemand hier iets van?
Er zijn 2 threads op ditzelfde forum waar je thread naartoe is verplaatst die hierover gaan. Zoek gewoon NFA
https://www.aforexa.com/trading-systems/504-trading-journal-245-a.htmlDit is de grootste.

vari46
16:21,
weet niemand hier iets van?

vari46
17:44,
ja maar ik heb ergens gelezen dat het was aangenomen en dat het op 31 juli 2007 zou plaatsvinden

vari46
19:06,
Heeft iemand dit gezien voordat het van boord werd geslagen?

niko1408
20:28,
Heeft iemand dit gezien voordat het van boord werd geslagen?
Als het wordt aangenomen, wordt het pas in 2008 van kracht.

niko1408
21:50,
ja maar ik heb ergens gelezen dat het was aangenomen en dat het op 31 juli 2007 zou plaatsvinden
Ik heb je net verteld. Wat je ook leest dat zei dat het nu van kracht zou worden, is verkeerd. Zelfs als de raad van toezicht ja stemt, is er nog een lange weg te gaan voordat dit een vaste regel wordt. Iedereen die anders beweert, probeert je iets te verkopen dat niet waar is. Ik begrijp helemaal waarom ze dit doen, om de industrie op te ruimen, maar ze gaan niet zomaar de regel overnemen en de verandering van de ene op de andere dag doorvoeren. Ze moeten het ordelijk maken voor de bedrijven en het publiek, ze een streefdatum geven waarop ze aan de nieuwe eisen moeten voldoen. Op zijn vroegst januari.