PDA

View Full Version : Gap-handel



gimenous
05:34,
1 Bijlage(n) Gap trading bestaat al heel lang. Voor forex kan het alleen signaal ontvangen van vrijdag dichtbij en zondag open, dus heel weinig handel.

Ik heb een EA bedacht. Een hele simpele. Ik denk dat er verbeteringen kunnen worden aangebracht voor een scherpere invoer.

Pls samen verbeteren.

Test de EA met Daily TF

25/12/2009
Enkele codes aangepast.

23/02/2011
Herontwerp de EA volgens de input van threads-bijdragen

https://www.aforexa.com/attachments/1529177706391505329.mq4

nuri1995
13:50,
, Bedoel je weekend-hiaten mee te nemen?

Tuperheikep
15:11,
hmmm sorry ik doe de deur niet zo snel dicht. het maakt niet uit ik zal op ~ drukken!

FNI230
16:31,
Er zijn geen hiaten in forex, gap trading is een mythe. De enige hiaten die in grafieken worden weergegeven, zijn hiaten in de gegevens met betrekking tot uw makelaar.

Tuperheikep
17:52,
ik denk dat dit eigenlijk een goed idee is, maar kan iemand een frisse blik werpen op het maken van een handmatige EA voor dit concept. een EA die ingangen en conservatieve uitgangen vermeldt. ik kan autohandel uitstaan, het is naar mijn mening gewoon FOUT, of misschien is die mening zojuist in mijn hoofd geprent omdat ik ben verbrand door alle hype-robotverkopers ... Zijn er afnemers?

xumi47
19:13,
Gap trading bestaat al heel lang. Voor forex kan het alleen signaal ontvangen van vrijdag dichtbij en zondag open, dus heel weinig handel. Ik heb een EA bedacht. Een hele simpele. Ik denk dat er verbeteringen kunnen worden aangebracht voor een scherpere invoer. Pls samen verbeteren. Test de EA met tijdsbestek H1
Hallo Doshur, ik heb je gap trading-robot gedownload en zal hem demonstreren. Ik ben ge�nteresseerd in het vinden van een manier om bijvoorbeeld verschillende SL TP-niveaus te testen met gap trading om de beste combinatie van laagste opname en hoogste winst te vinden (Holy Grail eh!) - weet je hoe ik dit zou kunnen doen, of vind een programma dat dat zou doen ook mijn eigen egies terug laten testen? Erg bedankt,. Mike

xumi47
20:34,
Hallo Doshur, ik heb je gap trading-robot gedownload en zal hem demonstreren. Ik ben ge�nteresseerd in het vinden van een manier om bijvoorbeeld verschillende SL TP-niveaus te testen met gap trading om de beste combinatie van laagste opname en hoogste winst te vinden (Holy Grail eh!) - weet je hoe ik dit zou kunnen doen, of vind een programma dat dat zou doen ook mijn eigen egies terug laten testen? Erg bedankt,. Mike
Hallo Doshur, ik heb je V4 getest, maar hij deed absoluut niets! Gegevens op het scherm bleven me vertellen dat de opening te klein was (te klein vergeleken met wat?). Hoe ik de parameters ook veranderde, er gebeurde nog steeds niets. Herkent het misschien vrijdag of zondag niet? Proost, Mike PS Ik wilde je EA gebruiken voor egy-testen en handmatige transacties uitvoeren.