PDA

View Full Version : Liquidatie van rekeningen



ktteeca92
22:15,
Op welk moment wordt uw account afgesloten? Is het wanneer het eigen vermogen 0 bereikt? Dus zodra het eigen vermogen 0 bereikt, worden alle posities gesloten?

ktteeca92
06:48,
Ik handel momenteel op papier met behulp van Interbank FX trader 4... Ik heb een rekening geopend en heb de margeniveaus in de gaten gehouden. Ik ben een EA aan het schrijven en ik heb deze informatie nodig om het optimale aantal transacties te programmeren dat ik open/open zou moeten hebben. Ik denk dat ik het nu wel snap... bedankt jongens.

zizoulayn
08:10,
Dus afhankelijk van het beleid van de makelaar... zullen ze al uw transacties liquideren en uw account sluiten zodra uw eigen vermogen naar 0 of dichtbij gaat... dus marge is in wezen eigen vermogen?
Marge is nog steeds uw geld. Het vertegenwoordigt uw te goeder trouw storting op het geld dat u heeft geleend. Zodra de transactie is gesloten, krijgt u dat geld terug. Het zal een leuk afscheidscadeau zijn als je eenmaal je account hebt opgeblazen.

d.w.z. ervan uitgaande dat u die transactie van 1 lot @ 1:100 hefboomwerking invoert met een account van $ 50.000, wat betekent dat u direct na het openen van die transactie een vrije marge van $ 49.000 zult hebben, terwijl uw eigen vermogenmarge $ 50.000 zal zijn. En het verschilt per valutapaar omdat elk punt is voor elk paar een ander bedrag waard?
Normaal geciteerd als 100:1, maar we weten wat je bedoelde. Het verschilt per paar omdat de marge moet worden omgezet in een enkele valuta. Sommige makelaars laten je kiezen. Als uw account op USD was gebaseerd, zou de USDCAD $ 1000 USD vereisen, maar de GBPUSD (handelend tegen 2x de USD) zou een marge van $ 2000 USD vereisen.

zizoulayn
09:31,
Hoop dat ik dit goed heb uitgelegd
Helaas deed je dat niet. Marge varieert per valutapaar.

ktteeca92
10:53,
Hmm, ik ben er vrij zeker van dat ik nu weet waar de bron van mijn verwarring ligt... en dat is in het feit dat ik niet begrijp wat marge is. Ik heb gekeken hoe het berekend is. Ik begrijp gewoon niet wat het nog steeds is... ik weet zeker dat het iets heel eenvoudigs is, maar ik kan er gewoon niet bij. Dus als iemand het me eenmaal uitlegt, begrijp ik het zeker niet wanneer een account wordt gesloten. Met het sluiten van een account bedoel ik de situatie waarbij uw makelaar het automatisch sluit zodra het een kritiek punt bereikt, dus u heeft me goed begrepen.

coketwlo
12:15,
Als ik u goed begrijp, bedoelt u te vragen op welk moment uw makelaar uw transacties voor u zal sluiten??? Dit hangt af van de hefboomwerking die u verhandelt....Uw makelaar zal een margestorting doen wanneer u niet langer over de benodigde marge beschikt om uw transacties te dekken. Bij een hefboomwerking van 1:100 op een standaardaccount (100k) heeft u $1000 per contract in uw account nodig om de transactie te behouden. Bij 1:50 heb je $ 2000 per contract nodig. De meeste makelaars hebben een kolom op het platform die aangeeft hoeveel marge u nog heeft..Wanneer dit nul bereikt....margin call!!