PDA

View Full Version : Trend Smasher - Winstgevende mechanische positiehandel op lange termijn



Faco
10:29,
ik denk dat dit egy er goed uitziet, mijn vraag is hoe weet je wanneer de valuta omkeert, hoogstwaarschijnlijk wanneer de rentetarieven veranderen ten gunste van de ene valuta ten opzichte van de andere??.... BEDANKT!

oxrayox15
11:50,
Aah schiet; Ik dacht dat ik die sjablonen opnieuw had gemaakt lol. Het momentum enof een ander interieur is niet nodig om eerlijk te zijn, net als de 5ma. Ik speelde met een paar verschillende indoors om te zien hoe ze de opnameperiodes zouden verfijnen. Ze bleken niet bruikbaar, dus ik heb ze verwijderd. Dit systeem is een TREND VOLGEND systeem. Als u een ander systeem wilt gebruiken om te profiteren van de uitverkoop, dan is dat aan u. Ik zou echter willen voorstellen dat u de twee op afzonderlijke rekeningen verhandelt (ik zou dit iedereen aanraden voor alle systemen - afzonderlijke rekeningen voor elk tijdsbesteksysteem). De enige keer dat u opnieuw zou moeten bijstellen, is als de onderste trendlijn gedurende een langere periode wordt verbroken (bovenste voor EURAUD) en met voldoende kracht dat het duidelijk is dat de trend aan het veranderen is. Dan zou ik uit dat paar blijven tot er een nieuwe trend opduikt. Ook moeten de entry-/take-profitregels af en toe worden aangepast. Als u meer dan drie maanden zonder invoer gaat, kan de volatiliteit iets afnemen, dus ik zou overwegen om de lijnen dienovereenkomstig te verplaatsen (aanscherpen). Hetzelfde alsof ze altijd op grote schaal werden overschreden - ik zou ze dienovereenkomstig verwijderen. Ik zal mijn posities hier een tijdje documenteren. Waarschijnlijk nog minstens een maand te gaan voor de eerste, maar ik zal ze hier neerzetten!! Ik hoop dat dit helpt! D.

wat is het nut van de 5 ma op de kaart? En kun je geen manier vinden om te profiteren van de uitverkoopperiodes van een paar? Wat gebeurt er als een paar verandert in een neerwaartse trend op lange termijn? Hoe pas je je systeem aan? En wat is het doel van je Momentum-indior? bedankt

wat is het nut van de 5 ma op de kaart? En kun je geen manier vinden om te profiteren van de uitverkoopperiodes van een paar? Wat gebeurt er als een paar verandert in een neerwaartse trend op lange termijn? Hoe pas je je systeem aan? En wat is het doel van je Momentum-indior? bedankt

Tayer93
13:11,
Hallo Daemien, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je systeem uit te leggen. Heb je andere vergelijkbare paren overwogen, zoals NZD/USD?

oxrtaaguado
14:32,
wat is het nut van de 5 ma op de kaart? En kun je geen manier vinden om te profiteren van de uitverkoopperiodes van een paar? Wat gebeurt er als een paar verandert in een neerwaartse trend op lange termijn? Hoe pas je je systeem aan? En wat is het doel van je Momentum-indior? bedankt

diegoybea
15:52,
Money Flow Index is gebaseerd op volume. Er is geen echt volume in forex, makelaars zullen volume simuleren, maar het is geen echt volume vanuit marktstandpunt. Dit is een probleem met elke indior die rekening houdt met volume in forex :-( RSI is het kastding voor MFI (MFI is RSI met volume erin gemengd). David
Ik heb geen tijd gehad om de sjablonen te openen. Mijn opmerking gaat dus alleen over deze interne kwestie. Als MFI vergelijkbaar is met RSI, dan heb je wel een ander filter nodig. Oscilators kunnen soms nutteloos zijn in een trending markt. Als uw systeem trendvolgend is, zou MFI of RSI het niet goed doen. Als je in de trend bent gesprongen en in de goede richting zit, gebruik dan MA voor exit. MA's gaan het trendeinde beter lezen. Het probleem met oscilatoren is dat het je geen goede aflezing kan geven in overbought- of oversoldgebieden. Er kan divergentie optreden en u bent te vroeg uit uw vak. Doe een test en kijk of een filter van ema5 die ema13 kruist (5/21 enz..Prijs neigt terug te stuiteren van 13 of 21 - zo lijkt het) u een betere indruk kan geven wanneer uw oscilatoren zich in het oversold/overbought-gebied bevinden. Wanneer je uiteindelijk een MA-kruis krijgt om af te sluiten, kijk dan ter bevestiging naar je MFI/RSI. Persoonlijk gebruik ik nog steeds indoors. Ik kijk naar de MTF-indiors om gewaarschuwd te worden wanneer de markt varieert. Ook trending MTF-indiors om gewaarschuwd te worden wanneer de markt trending is. Dan gebruik ik ema ( niet ema kruising ) voor binnenkomst en ema, inclusief ema kruising voor uitgangen. (om het eenvoudig te houden - MFI toont exit, kijk naar EMA-kruis voor verdere beslissing. Ema-kruis toont exit, kijk naar MFI/RSI voor verdere beslissing) Ik doe ook short-trades in verschillende markten met MTF-oscilatoren.

efraipmc
17:13,
Money Flow Index is gebaseerd op volume. Er is geen echt volume in forex, makelaars zullen volume simuleren, maar het is geen echt volume vanuit marktstandpunt. Dit is een probleem met elke indior die rekening houdt met volume in forex :-( RSI is het kastding voor MFI (MFI is RSI met volume erin gemengd). David

oxrayox15
18:34,
Hallo Drayco, ik heb het heel goed gedaan om eerlijk te zijn - ik heb in totaal een paar duizend pips verzilverd. Het systeem is ook niet ontworpen om zich zorgen te maken over de minimale afstand tussen add-ons. Ik heb zojuist mijn totaal acceptabele risico opgesplitst in 3 posities. U komt soms op de 2e 3e posities tegen een lagere prijs, omdat de eerste invoer af en toe niet helemaal onderaan staat. Alles naar goeddunken van de handelaar natuurlijk, maar dit is de manier waarop ik het heb gebruikt en vrij succesvol zou ik kunnen toevoegen. Bedankt voor de input en ik wens je veel succes met je transacties! D.

, Hoe goed heb je het gedaan in de 6 maanden dat je deze methode gebruikte? Moet er ook een minimumafstand zijn vanaf de laatste invoer voordat een add-on wordt genomen (zoals 50 of 100, enz.) om te voorkomen dat posities worden opgebouwd die qua prijs te dicht bij elkaar liggen?

, Hoe goed heb je het gedaan in de 6 maanden dat je deze methode gebruikte? Moet er ook een minimumafstand zijn vanaf de laatste invoer voordat een add-on wordt genomen (zoals 50 of 100, enz.) om te voorkomen dat posities worden opgebouwd die qua prijs te dicht bij elkaar liggen?

ekaeoxnatiok
19:55,
Daemien, hoe goed heb je het gedaan in de 6 maanden dat je deze methode gebruikte? Moet er ook een minimumafstand zijn vanaf de laatste invoer voordat een add-on wordt genomen (zoals 50 of 100, enz.) om te voorkomen dat posities worden opgebouwd die qua prijs te dicht bij elkaar liggen?

oxrayox15
21:16,
Alcastro: Dat is geweldig om te horen!! Enkele mooie puistjes de laatste tijd in de vroege uurtjes (voor mij). Ik wou dat ik kon deelnemen...
https://www.aforexa.com/attachments/1529178010.pngEn ja, dat ben ik op de Toronto Meetup-site. Ik woon echter niet meer in Ontario, dus bekijk de site niet veel meer. Billbss: Op dit moment zijn alle paren inactief - ik heb de afgelopen weken op een paar van hen winst genomen. Het kan een maand of langer duren voordat paren weer actief worden - het is zeker het wachten waard
https://www.aforexa.com/attachments/1529178010.pngIk zou op dit moment niet aanraden om op een van de up-ticks te reageren. Als het eenmaal de top bereikt, duikt het vaak een tijdje, wat uitstekende toegangsmogelijkheden biedt. Wat betreft het stop-loss niveau voor add-ons: alle stop-losses zijn 2xATR voor elke nieuwe positie.. Ik hoop dat dit helpt! Veel succes met je transacties iedereen. D.

Arratay
22:36,
Waar plaatst u uw Stops op de add-ons? Aangezien we nog ver verwijderd zijn van nieuwe inzendingen voor deze paren, zou u willen voorstellen dat we posities openen wanneer we een add-on-inschrijving zien? Bedankt

Karrat2627
23:57,
Hallo Daemien, ik heb je twee systemen gedownload. Gisteren hebben jullie 3 amigo's het geweldig gedaan in de eu/jp. Ik ben meer dan 90 pips gestegen en ga nog steeds door. Natuurlijk is het maar ��n transactie, maar het is een goed begin. Ik ben deze trendbreker ook aan het testen... maar het zal even duren voordat ik een ruil krijg. De vier paren die ik volg (ik gebruik North Finance en het heeft geen CH/JP) bevinden zich allemaal op het take-profitniveau of komen er heel dicht bij in de buurt. Dus zal moeten wachten tot de indior terugkomt naar de go long/short niveaus. Maar ik hou van dezelfde dingen die jij leuk vindt erin......je hoeft niet de hele dag aan het scherm gekluisterd te zijn...open gewoon je posities en ontspan.....nou..... .tenminste nadat je de trekking hebt verteerd!!!! Ik denk dat ik je heb gezien op de ontmoetingsplaats voor handelaars in Toronto. Ben je daar? Ik ben onderdeel van die groep.

ApFreahar94
01:18,
Annuleer dat verzoek voor de MFI. Ik vond het onder indiors, moet het de eerste keer gemist hebben, duh! Ga door.

ApFreahar94
02:39,
Mooi werk Daemien en bedankt voor de sjablonen. Kunt u de MFI als een aparte bijlage bijvoegen? Ik zou er graag een beetje mee willen spelen en het zou leuk zijn om de code te zien. Bedankt

oxrayox15
03:59,
Dit is het systeem in een notendop. Het is niet ingewikkeld, maar ik heb het gevoel dat ik het misschien niet zo goed heb uitgelegd als ik had kunnen doen
https://www.aforexa.com/attachments/1529178010.png. Als je nog vragen hebt, laat het me dan hier of via PB weten. Als alternatief ben ik bereikbaar via Skype onder de naam SpotFXTrader. Wees voorzichtig allemaal en ik wens je veel succes met je transacties !! Vragen, beefs, kritiek??? Vuur weg....

oxrayox15
05:20,
1 Bijlage(n) Zoals met alle systemen, zult u verliezen ervaren! Met dit in gedachten bevat het systeem zoals ik het gebruik de Anti-Hedge egy volgens Jacko's thread hier. In een notendop, wanneer u wordt gestopt, let dan op die prijs (ik heb een regel in MetaTrader geplaatst met aantekeningen met de exacte positie van het niveau, zodat ik het onthoud). Zodra de prijs 1xATR hieronder zakt, zet ik een koopstop op het stop-out-niveau. Behandel dit als een add-on. Als het ver weg is, negeer dan en voeg maximaal drie posities toe. Als het dichtbij is, laat dan ��n add-on-slot open voor het geval het wordt geactiveerd. Hopelijk helpt deze foto om uit te leggen:
https://www.aforexa.com/trading-systems/472-simple-impossible.html

oxrayox15
06:41,
Setup Trend Smasher is speciaal ontworpen voor het verhandelen van vijf paren; AUDUSD, CHFJPY, EURAUD, GBPCHF en GBPJPY. Het hart van het systeem is de Money Flow Index (MFI) indior, waarvan de instellingen specifiek zijn aangepast voor elk onafhankelijk paar. Trend Smasher gebruikt add-ons tot een maximum van drie posities per paar (maximaal twaalf posities in totaal tussen de vijf paren). Elke invoer moet zo worden geplaatst dat u niet meer dan 1% van uw totale accountvermogen riskeert. Dit betekent dat als een volledig geladen paar (3 posities) zich tegen u keert, u slechts 3% van uw account verliest. U kunt een maand of langer posities bekleden (mijn langste was ongeveer 2 maanden). U kunt ook periodes van langdurige terugval zien voordat de langetermijntrend zich hervat. Kom er overheen! Vertrouw op het systeem - het werkt! De sjablonen in dit archief moeten worden toegepast op de dagelijkse grafiek van elk paar (MetaTrader 4). U wilt ook de Average True Range (ATR) opnemen met een instelling van 20. Dit nummer wordt gebruikt om ons noodstopniveau te bepalen. Voor degenen die een ander platform dan MetaTrader gebruiken, heb ik hieronder alle relevante instellingen opgenomen. AUDUSD MFI(14) - Voeg de volgende niveaus toe aan de MFI-grafiek: 33 (koopgebied), 70 80 (vrijgavepositiesgebied) ATR(20) CHFJPY MFI(14) - Voeg de volgende niveaus toe aan de MFI-grafiek: 42 (koop gebied), 66 76 (vrijgaveposities gebied) ATR(20) EURAUD Dit is het enige paar in de lijst dat zich in een verlengde neerwaartse trend bevindt. Hierdoor zullen alle posities short gaan. MFI(11) - Voeg de volgende niveaus toe aan de MFI-grafiek: 72 (verkoopgebied), 28 18 (vrijgavepositiesgebied) ATR(20) GBPCHF MFI(14) - Voeg de volgende niveaus toe aan de MFI-grafiek: 31 (koopgebied ), 67 77 (vrijgaveposities gebied) ATR(20) GBPJPY MFI(11) - Voeg de volgende niveaus toe aan de MFI-grafiek: 30 (koopgebied), 78 88 (vrijgaveposities gebied) ATR(20)

oxrayox15
08:02,
2 Bijlage(n) Allereerst moet u begrijpen dat we alleen in de richting van de algemene trend handelen! Bekijk de wekelijkse maandelijkse grafieken van elk paar. Je zult merken dat elk paar al een aantal jaren in een verlengde trend zit. Voor de goede orde, alle paren zijn bullish behalve EURAUD. Dit is het enige paar dat we shorten - de rest zijn allemaal longs! Invoer Ten behoeve van deze tekst ga ik voor alle voorbeelden uit van een bullish trendpaar. De basisinvoer is wanneer de MFI de onderste regel op de kaart nadert (de oververkochteadd-on-regel). Als de MFI van deze lijn stuitert en in een up-tick sluit, opent u uw eerste positie. Als alternatief zal de MFI onder deze lijn uitsteken. Uiteindelijk zal een dag eindigen in een opleving. Op dit punt opent u uw eerste positie. Het paar wordt nu als actief beschouwd. Aandachtspunten: - Voeg GEEN add-on toe als de up-tick tussen de twee bovenste lijnen eindigt (of de onderste van de twee raakt). Dit is een NO ENTRY-gebied. - Volgens het kernvoorbeeld is het maximale aantal open posities per paar 3. Het maximale aantal posities in totaal (verdeeld over de vijf paren) is 12. - Persoonlijk voeg ik ook toe wanneer de MFI plat gaat en vervolgens stijgt. Stop-Loss Uw noodstop-loss is 2xATR(20). Dat wil zeggen, als de ATR(20) 100 aangeeft, is uw stoploss 200 pips verwijderd. In het geval van GBPJPY is de ATR vaak 200 tot 300. Dit betekent dat uw stop-loss tot wel 400 tot 600 pips verwijderd kan worden. Veel weet ik, maar overweeg dit: als u uw lotgrootte zo positioneert dat 400 pips = 1% van uw account, een maand of twee later wanneerals u 1500 pips sluit (een regelmatig voorkomend verschijnsel met dit systeem), heeft u zojuist uw account verhoogd met 3%. En dit is met slechts ��n positie en slechts ��n paar. Exit Exit is eigenlijk het omgekeerde van de ingang. U ziet een bovenste regel. Wanneer de MFI van deze lijn stuitert, een down-tick cre�ert, of deze lijn naar boven doordringt en uiteindelijk naar beneden tikt, laat je ALLE posities los die meer dan 100 pips waard zijn (optie: laat alle posities los boven 1xATR). Als er minder dan 100 (of 1xATR) zijn, houd dan vast en wacht op een later exit-signaal.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/444-pivot-trading.html
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/347-news-trading-discussion-setups.html