PDA

View Full Version : GBPUSD Breakout-handelssysteem



PekapePeko
16:07,
Ik heb de verschillende threads doorgenomen en weet niet zeker of een systeem zoals hieronder is besproken. Eventuele opmerkingen of suggesties worden op prijs gesteld.

Zoek op de daggrafiek de openingskoers van de GBPUSD (00:00 GMT)
Plaats een koop 50 pips vanaf dit niveau
Plaats een verkoop -50 pips vanaf dit niveau
Zet een stop van 50 pip op elke bestelling
Als een van beide orders wordt geactiveerd, laat u de transactie lopen tot de volgende dag en sluit u om 00:00 GMT en stelt u een andere reeks orders in zoals hierboven beschreven.

Sinds 2 januari 2007 tot 31 mei 2007 zou dit systeem 837 pips hebben geproduceerd.

Eventuele opmerkingen zouden nuttig zijn.
Bedankt.

Reecot
05:19,
Ik heb de verschillende threads doorgenomen en weet niet zeker of een systeem zoals hieronder is besproken. Eventuele opmerkingen of suggesties worden op prijs gesteld. Zoek op de dagelijkse grafiek de openingsprijs van de GBPUSD (00:00 GMT) Plaats een aankoop 50 pips vanaf dit niveau Plaats een verkoop -50 pips vanaf dit niveau Plaats een stop van 50 pip op elke bestelling Als een van beide bestellingen wordt geactiveerd, laat de handel lopen tot de volgende dag en sluit om 00:00 GMT en stel een andere reeks orders in zoals hierboven beschreven. Sinds 2 januari 2007 tot 31 mei 2007 zou dit systeem 837 pips hebben geproduceerd. Eventuele opmerkingen zouden nuttig zijn. Bedankt.
Ik ben een nieuweling in de Forex-wereld en ik heb er lang genoeg naar gekeken om te weten dat ik geen tijd zou hebben om naar de markt en de technische analyse te kijken zoals ik zou moeten. U bent gemiddeld ongeveer 167 pips per maand, wat niet slecht is, afhankelijk van uw hefboomwerking. Dit lijkt me iets wat voor mij zou kunnen werken. Ik kan me voorstellen dat je nog steeds je agenda en het valutanieuws moet bekijken, of misschien zorgt de setup voor eventuele verrassingen? Hoe be�nvloeden de fundamenten deze strategie of maakt het zelfs uit? Houd ons op de hoogte van je resultaten. Ik probeer hier gewoon te leren.

PekapePeko
06:41,
Voor iedereen die ge�nteresseerd is, ik heb een geweldige thread gevonden die een vergelijkbare methode gebruikt die ik heb geschetst:
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/367-trade-focus.htmlHet lijkt een winstgevend systeem te zijn. De thread is een beetje lang en raakt een beetje uit de pas... maar het bevat veel goede informatie.

PekapePeko
08:03,
Mijn testspreadsheet is een beetje afwijkend, ik deed het per week en niet helemaal per maand ... dus de weken van mei bevatten een paar dagen juni, maar ik heb 295 pips.

poblapkre
09:25,
Hoe heb je het gedaan voor mei?

PekapePeko
10:47,
, Voor april had ik 58.... dus we zijn redelijk dichtbij. Ik zal mijn resultaten van voorgaande maanden iets later posten.

Frako998
12:09,
U kunt ook pips maken als u het tegenovergestelde doet: Zoek op de daggrafiek de openingsprijs van de GBPUSD (00:00 GMT) Plaats een verkoop 50 pips vanaf dit niveau Plaats een koop -50 pips vanaf dit niveau Plaats een 50 pip stop bij elke bestelling Zolang je consistent blijft en je aan het plan houdt...
Ik neem aan dat je de andere bestelling annuleert als de eerste wordt geactiveerd?Hmm vraag me af wat er zou gebeuren als je ze allebei op afzonderlijke subaccounts zou doen. En gebruik dan zoiets als VFP MM om de rijkdom tussen hen opnieuw te verdelen (d.w.z. ala ~chaffcombe op OA) Dat is concurrentie gebruiken om de versie die de winning streak krijgt (dwz trending of range bound) een grotere pot te laten hebben van geld om 00:00 GMT. De reden dat het dit zegt, is dat ik me altijd afvraag of het doel is om ��n geweldig systeem te hebben dat altijd werkt (veel geluk) of een portfolio van systemen die allemaal op zichzelf goed zijn, maar uiteraard periodes van opname zullen hebben . Als ze nu allebei over het algemeen geld verdienen, maar de winsten zijn sterk gecorreleerd, zou je dan een vloeiendere aandelencurve krijgen? Een vloeiendere curve moet gunstig zijn, aangezien u *veilig* gebruik kunt maken van vloeiende aandelencurven versus achtbanen. gewoon wat willekeurige gedachten, ik hou van beide variaties.. Big Sky TradingSchminner, Hebben jullie echt succes gehad met dit soort systemen? vraag ik omdat ik op het punt sta Time-Poor te worden en zoiets zou gemakkelijk te accommoderen zijn. Dit soort systemen lijken me altijd een beetje te simpel
https://www.aforexa.com/attachments/1529178348.png

Peixet
13:31,
Ik deed een controle voor de maand april en eindigde met een nettowinst van 53 pips. Ik ben gewoon benieuwd wat je resultaat was voor die maand en zou je de netto resultaten kunnen posten voor elke maand die je hebt bekeken?

ruceptr91
14:54,
Ik heb de verschillende threads doorgenomen en weet niet zeker of een systeem zoals hieronder is besproken. Eventuele opmerkingen of suggesties worden op prijs gesteld. Zoek op de daggrafiek de openingsprijs van de GBPUSD (00:00 GMT) Plaats een aankoop 50 pips vanaf dit niveau Plaats een verkoop -50 pips vanaf dit niveau Plaats een stop van 50 pip op elke bestelling Als een van beide bestellingen wordt geactiveerd, laat de handel lopen tot de volgende dag en sluit om 00:00 GMT en stel een andere reeks orders in zoals hierboven beschreven. Sinds 2 januari 2007 tot 31 mei 2007 zou dit systeem 837 pips hebben geproduceerd. Eventuele opmerkingen zouden nuttig zijn. Bedankt.
U kunt ook pips maken als u het tegenovergestelde doet: Zoek op de daggrafiek de openingsprijs van de GBPUSD (00:00 GMT) Plaats een verkoop 50 pips vanaf dit niveau Plaats een koop -50 pips vanaf dit niveau Plaats een 50 pip stop bij elke bestelling Zolang je consistent blijft en je aan het plan houdt...