PDA

View Full Version : North Finance een goede makelaar?



alejayo
13:06,
Hoi,

heeft iemand ervaring met deze makelaar? Ze lijken in orde, en overdracht
in en uit kan worden gemaakt met e-gold. Smeert ook prima, maar ik vraag me af waarom
ze worden hier niet vaak genoemd... (afgezien van gebruikt voor MT4 demo-accounts!)

Bedankt voor alle input uit de echte wereld,

FT

Oxmenrg
06:30,
...DE BESTE MAKELAAR
Niet zoiets.

cathorypaFatFy
07:52,
...DE BESTE MAKELAAR IS DEUTSCHE BANK en hun site is
http://www.dbfx.com

jpantaleok
09:14,
Toen ik thuiskwam, ging ik mijn kaarten controleren voordat ik de nacht insloeg. MT4 met Noord werd opgehangen. 14 minuten lang. Ik heb de MT4 opnieuw opgestart. Ik heb er nog een minuut of twee uitgehaald en het bleef weer hangen tot 11:01:32. Ik dacht bij mezelf moet er nieuws komen. Heb de kalender gecheckt. En ja hoor, renteafschrift op GBP. Voorspelbaar!! Dezelfde wolf; verschillende kleding; ander deel van het bos. Frank

rocmet
10:36,
Trouwens, sinds ze nieuwe servers incl. proxy hebben ge�nstalleerd en hun beveiligingsniveaus hebben verhoogd (zoals ze in Live Chat speelden), is de verbinding tot nu toe perfect voor een maand
https://www.aforexa.com/attachments/1529178388.pngIk hoop dat het zo zal zijn 4 ooit.... P.S. Ik hoop dat deze informatie iemand zal helpen...

Valeryok
11:58,
ik heb er ooit problemen mee gehad... op de een of andere manier gaan ze offline en ik zet S/L niet op mijn transactie... maar ik heb geluk want de transactie gaat niet fout... ik vraag me af wat er zal gebeuren als de transactie fout gaat.. .. wie moet de schuld krijgen???? ik voor het niet plaatsen van S/L???? of zij omdat ze offline gaan??? en wat is een ddos-aanval die jullie aan het doen zijn...

Sandokan123
13:20,
Daar is de klantenservice erg goed, maar veel requotes en ontsporingen wanneer de markt actief is (en dan heb ik het ook niet over nieuwstijd). Ze worden door niemand gereguleerd voor zover ik weet. Maar ze bieden wel een bankgarantie bij een bank in Cyprus voor stortingen van 50K of meer.

darivar
14:42,
Ik gebruik ze op een live account en heb geen andere problemen gehad dan afgelopen vrijdag, wat een grote handelsdag is voor mij en vele anderen. het voordat ik het doe, zoals sommige anderen die ik ken die hun rekeningen daarom verplaatsen.. Zoals ik al zei, ik heb er tot afgelopen vrijdag nooit problemen mee gehad, dus ik zal ze het voordeel van de twijfel geven totdat ik een goede reden heb niet om.. Alleen mijn 2 pips waard.. Shaimus