PDA

View Full Version : ACM - wijzigingen voor margevereisten



1FapiTappkt
11:12,
ACM - DIEFSTAL MET ONTWERP. ACM het bedrijf van valutamakelaar is niet gereguleerd in Zwitserland.
Ze worden gereguleerd door het Zwitserse Federale Ministerie van Financi�n =gt; alleen voor witwasprocedures.
FOREX-handel is ONGEREGULEERD in ZWITSERLAND.
Op 16 januari 2008 hebben ze nieuwe wijzigingen voor margevereisten gepubliceerd
http://www.ac-markets.com/online-forex/spread-rates.aspx
Dit zorgt voor enorme margestortingen op bestaande accounts.
Ik handel al 2,5 jaar met hen, grote rekening.
Dit verandert indie dat ze niet genoeg CONTANT GELD hebben om uw posities bij interbanken te dekken, en ze hebben uw geld nodig.
Houd er rekening mee dat ze de marge in het weekend kunnen wijzigen zonder enige kennisgeving.
Op mijn handelsaccount verhogen ze de margevereisten van 1% naar 5% op hetzelfde rekeningsaldo, omdat ze me willen dwingen mijn openstaande posities te sluiten. Heb je hetzelfde probleem of andere problemen met ACM, neem dan contact met mij op.
Zwitsers advocatenkantoor verzamelt informatie over ACM
http://www.mcswisslaw.com/om ze voor de rechtbank te dagen voor SCAM FRAUDE-activiteiten.

coFrchetco
23:52,
body {margin:8px} .LW-yrriRe {font:normal x-small arial}Beste meneer Forexfg Ik had hetzelfde probleem dat u op dit forum spreekt. Mijn rekening tijdens de zaterdag en zondag was een verschil in pips tussen bied en laat van zelfs 60 pip. Met dit verschil van 60 pip tussen vragen en bieden, daalt de marge te veel en sluit het platform me alle posities. Ik raad iedereen aan om niet met ACM samen te werken omdat hun doel is om Frank.for je geld afhandig te maken

prttt1
01:14,
hallo nogmaals forexfg, ik heb zojuist een reactie op flyer415 op dit forum geplaatst, misschien kun je het lezen en me je mening geven, misschien wil je zelfs je makelaar vergelijken met de punten die ik heb gemaakt over ACM. Als de enige reden waarom je ze belastert, is omdat ze de status van hun kantoor in New York hebben gewijzigd, waarvoor ik je de reden heb gegeven, dan kan ik alleen maar veronderstellen dat je hier bent om je succesvolle concurrentie te verslaan, ik kan me voorstellen dat ACM dat niet is de enigen in je vizier. Alsjeblieft, voel je vrij om te counteren.

prttt1
02:36,
Probeer het zelf ACM. Als ze zo goed zijn, waarom hebben ze dan hun kantoor in New York gesloten? Met Alpari UK voer ik ongeveer 25.000-35.000 transacties per week uit.
Wauw! Je klinkt als een man op een vernietigingsmissie! Ik zal je intelligentie niet beledigen zoals je andere leden hier lijkt te doen, ik ben opgevoed met moraal, je zou het op een dag moeten proberen, je klinkt als een verbitterd, verbitterd persoon die wat vriendschap nodig heeft. Heb je, voordat je je post op ACM plaatste om hun kantoor in New York te sluiten, de moeite genomen om erachter te komen waarom ze dat deden? Zoals u misschien wel weet, zijn ze bezig met het verkrijgen van hun Zwitserse bankvergunning, alleen al om deze reden moesten ze hun procedures voor het openen van rekeningen in de VS uitstellen, het kantoor bestaat daar nog steeds en zou daarna weer normaal moeten werken de vergunning is ontvangen. OK?.

Dasanga94
03:58,
FYI man, FOREX is een off-exchange markt. Dus met wie ga je om, een market maker, ECN of zelfs een bank. Je hebt te maken met een emmer winkel. Marktmakers kunnen zich indekken tegen uw positie, ECN's sturen hun positie door naar een bank, zelfs banken kunnen zich indekken tegen hun klant. Dus met wie je ook te maken hebt. Je hebt te maken met een emmer winkel. Waar u op moet letten, is de integriteit van de makelaar en hun geschiedenis. Toen ik forex begon te handelen, luisterde ik naar idioten die de term market maker keer op keer gebruikten, en ik besloot te kijken naar...
Je begreep niet helemaal waar ik het over had. Misschien heb je gelijk dat het ECN en de banken zich gedragen als marktmakers. Toen ik ze noemde, had ik het alleen over de commissies, maar niet over hun structuur. Je mag ze allemaal bucketshops noemen, maar je krijgt de laagste commissies in de bucketshops, de ECN en banken. Je mag ze noemen zoals je wilt. Maar de bucketshop waar hij handelde, is bedoeld voor noobies met kleine rekeningen met hoge commissies (spread) in vergelijking met de ECN en Banks.

Simba58
05:20,
Je hebt slechts 11 berichten op dit forum en 4 daarvan bevatten beschuldigingen van ACM. In uw profiel staat dat u meer dan 5 jaar ervaring heeft en dat uw favoriete broker een bucketshop is. Hoe kan een professionele handelaar met meer dan 5 jaar ervaring een Bucket-winkel kiezen als zijn favoriete makelaar? Mensen die meer dan 5 jaar ervaring hebben met handelen bij banken of het ECN. Dit alles is verdacht.
FYI man, FOREX is een off-exchange markt. Dus met wie ga je om, een market maker, ECN of zelfs een bank. Je hebt te maken met een emmer winkel. Marktmakers kunnen zich indekken tegen uw positie, ECN's sturen hun positie door naar een bank, zelfs banken kunnen zich indekken tegen hun klant. Dus met wie je ook te maken hebt. Je hebt te maken met een emmer winkel. Waar u op moet letten, is de integriteit van de makelaar en hun geschiedenis. Toen ik forex begon te handelen, luisterde ik naar idioten die de term market maker keer op keer gebruikten, en ik besloot het te onderzoeken, en het blijkt dat iedereen daar market maker is of voor een market maker werkt. Goededag

1FapiTappkt
06:42,
Probeer het zelf ACM. Als ze zo goed zijn, waarom hebben ze dan hun kantoor in New York gesloten? Met Alpari UK voer ik ongeveer 25.000-35.000 transacties per week uit.

Dasanga94
08:04,
De strafrechter in Gen�ve beslist binnen korte tijd over de toekomst over ACM. Tot nu toe heb ik geen problemen met Alpari UK om multi-mln-accounts te verhandelen, uitvoering gewoon perfect.
Waarom handelt u niet op het ECN? met een miljoenenaccount zou je zeer lage commissies hebben gehad.

1FapiTappkt
09:26,
De strafrechter in Gen�ve beslist binnen korte tijd over de toekomst over ACM. Tot nu toe heb ik geen problemen met Alpari UK om multi-mln-accounts te verhandelen, uitvoering gewoon perfect.

Dasanga94
10:48,
[quote=forexfg;1807621].............. Op 16 januari 2008 plaatsten ze nieuwe wijzigingen voor margevereisten
http://www.ac-markets.com/online-forex/spread-rates.aspxcitaat] Ik vond de volgende regel op de webpagina waar u de link naar geeft: De minimale margetarieven voor ACM-institutionele rekeningen gaan als volgt (onze marges worden niet van de ene op de andere dag en tijdens het weekend groter)

mvs90
12:10,
Als u naar hun webpagina gaat, ziet u dat ze worden gereguleerd door het Zwitserse federale ministerie van Financi�n. (erg moeilijk om dat te begrijpen) Ze zijn geen oplichterij en hun marge is nog steeds 1%. Als u vragen heeft, BEL ZE, zij zullen al uw vragen over uw situatie beantwoorden, maar stop alsjeblieft met posten dat ze oplichterij zijn, aangezien zij een van de weinige makelaars zijn die gereguleerd zijn. Alleen omdat u verliest, maakt uw makelaar nog geen oplichterij.

Dasanga94
13:32,
ACM - DIEFSTAL MET ONTWERP. ACM het bedrijf van valutamakelaar is niet gereguleerd in Zwitserland. Ze worden gereguleerd door het Zwitserse Federale Ministerie van Financi�n =gt; alleen voor witwasprocedures. FOREX-handel is ONGEREGULEERD in ZWITSERLAND. Op 16 januari 2008 hebben ze nieuwe wijzigingen voor margevereisten gepubliceerd
http://www.ac-markets.com/online-forex/spread-rates.aspxDit zorgt voor enorme margestortingen op bestaande accounts. Ik handel al 2,5 jaar met ze,...
Je hebt slechts 11 berichten op dit forum en 4 daarvan bevatten beschuldigingen van ACM. In uw profiel staat dat u meer dan 5 jaar ervaring heeft en dat uw favoriete broker een bucketshop is. Hoe kan een professionele handelaar met meer dan 5 jaar ervaring een Bucket-winkel kiezen als zijn favoriete makelaar? Mensen die meer dan 5 jaar ervaring hebben met handelen bij banken of het ECN. Dit alles is verdacht.

Enerychan
14:54,
Heeft iemand anders ervaring met ACM? ze zien er goed uit, maar ik heb er nog niet eerder mee geruild.