PDA

View Full Version : Tijd/tijdformaat aanpassen met MT4?



Maurep
12:13,
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat de beste tijd is om mijn mt4-kaarten in te stellen? Moet ik EST, GMT gebruiken? Wat gebruiken de meesten.

Ik weet ook niet hoe ik de tijd kan veranderen.
Bedankt!
Lowell

raFok2
01:51,
Heb je al geprobeerd op je F11-toets te drukken? Volledig scherm ingeschakeld/uitgeschakeld.

david666666666
03:12,
Bedankt tesla......Ik zal dat proberen (als ik het goed kan vinden), waarschijnlijk dit weekend. Johnny

ryaad
04:32,
...als ik het MT4-programma sluit en vervolgens opnieuw open, zijn de 4 werkbalken verdwenen, dus ik moet ze opnieuw controleren om ze terug te krijgen. Misschien is dit de manier waarop het is ontworpen, maar ik dacht dat er een instelling zou moeten zijn waarmee alle 4 de werkbalken automatisch bovenaan de grafieken verschijnen, elke keer dat u opent. Als dat zo is, kan ik het niet vinden!
Het lijkt erop dat er een probleem is met het opslaan van uw configuratie. Misschien is uw terminal.ini-bestand corrupt. Probeer dit: Er is een bestand met de naam terminal.ini in de configuratiemap van uw MetaTrader-installatiemap. Met MetaTrader afgesloten, hernoem het bestand (oldterminal.ini of iets dergelijks) en herstart MetaTrader. Je zou je vier werkbalken terug moeten hebben. Laat me weten hoe het gaat.

david666666666
05:53,
tesla.....bedankt voor je snelle antwoord en hulp bij het beantwoorden van mijn vragen. Ik heb de 4 werkbalken aangevinkt en ze verschijnen bovenaan mijn grafiek. Als ik echter het MT4-programma sluit en vervolgens opnieuw open, zijn de 4 werkbalken verdwenen, dus ik moet ze opnieuw controleren om ze terug te halen. Misschien is dit de manier waarop het is ontworpen, maar ik dacht dat er een instelling zou moeten zijn waarmee alle 4 de werkbalken automatisch bovenaan de grafieken verschijnen, elke keer dat u opent. Als dat zo is, kan ik het niet vinden! Ik ben nieuw op dit forum, maar als ik veel van de berichten lees, vind ik de leden zeer nuttig. Nogmaals bedankt, Johnny

ryaad
07:14,
i) Is het mogelijk om de puntgrootte van de verticale prijsuitlezing aan de rechterkant van de grafiek te vergroten?
Ik denk niet dat dit kan worden bereikt via een instelling in MetaTrader, u zult hoogstwaarschijnlijk de instellingen in uw besturingssysteem moeten wijzigen.

ii) De 4 werkbalken die ik bovenaan de grafiek heb ingesteld, worden automatisch geopend en verschijnen op elke grafiek waarnaar ik overschakel. Echter, na het sluiten van het programma en het opnieuw opstarten, ontbreken de werkbalken, dus weet u een manier om ze zo in te stellen dat ze daar blijven en elke keer standaard verschijnen?
Ik weet niet zeker op welk probleem je hier doelt. Ik heb ook vier werkbalken en alle vier worden standaard weergegeven. Beste gok? Selecteer View gt in de menubalk; Werkbalken en zorg ervoor dat ze alle vier zijn aangevinkt.

iii) Is er een manier om het vizier permanent aan te laten staan, zelfs na klikken op de kaart? Bij handmatige backtesting bent u constant aan het klikken en slepen, hetzij om te scrollen (wat kan worden gedaan via het toetsenbord), hetzij van punt tot punt voor het uitlezen van prijzen en pips, enz. De manier waarop de software is geschreven, annuleert elke klik op de grafiek de dradenkruis, dat dan elke keer opnieuw moet worden geactiveerd en behoorlijk vervelend kan zijn.
Niet dat ik weet, maar een snelle middenklik met je muis (door op het scrollwiel te drukken) zou het vizier moeten herstellen.

Ik zou elke hulp die u kunt bieden op prijs stellen. Johnny
Geen probleem, sorry dat ik je andere post gemist heb.

david666666666
08:35,
Bedankt tesla.....je hebt zojuist een van de vier vragen beantwoord waar ik antwoord op probeer te krijgen en die ik ergens anders heb gepost. De 4 q's zijn: i) Is het mogelijk om de puntgrootte van de verticale prijsuitlezing aan de rechterkant van de grafiek te vergroten? ii) De 4 werkbalken die ik bovenaan de grafiek heb ingesteld, worden automatisch geopend en verschijnen op elke grafiek waarnaar ik overschakel. Echter, na het sluiten van het programma en het opnieuw opstarten, ontbreken de werkbalken, dus weet u een manier om ze zo in te stellen dat ze daar blijven en elke keer standaard verschijnen? iii) Is er een manier om het vizier permanent aan te laten staan, zelfs na klikken op de kaart? Bij handmatige backtesting bent u constant aan het klikken en slepen, hetzij om te scrollen (wat kan worden gedaan via het toetsenbord), hetzij van punt tot punt voor het uitlezen van prijzen en pips, enz. De manier waarop de software is geschreven, annuleert elke klik op de grafiek de dradenkruis, dat dan elke keer opnieuw moet worden geactiveerd en behoorlijk vervelend kan zijn. iv) Kan de tijd worden ingesteld op EST? aangezien het momenteel 7 uur vooruit is. Ik zou elke hulp die u kunt bieden op prijs stellen. Johnny

ryaad
09:56,
Sorry man, dat kan niet. Je zit vast aan het gebruik van de servertijd.

Maurep
11:16,
Dank u meneer.

TerhioRF13
12:37,
. . . De 4 werkbalken die ik bovenaan de grafiek heb ingesteld, worden automatisch geopend en verschijnen op elke grafiek waarnaar ik overschakel. Echter, na het sluiten van het programma en het opnieuw opstarten, ontbreken de werkbalken, dus weet u een manier om ze zo in te stellen dat ze daar blijven en elke keer standaard verschijnen?


. . . Ik heb de 4 werkbalken aangevinkt en ze verschijnen bovenaan mijn grafiek. Als ik echter het MT4-programma sluit en vervolgens opnieuw open, zijn de 4 werkbalken verdwenen, dus ik moet ze opnieuw controleren om ze terug te krijgen. Misschien is dit de manier waarop het is ontworpen, maar ik dacht dat er een instelling zou moeten zijn waarmee alle 4 de werkbalken automatisch bovenaan de grafieken verschijnen, elke keer dat u opent. Als dat zo is, kan ik het niet vinden!


Het lijkt erop dat er een probleem is met het opslaan van uw configuratie. Misschien is uw terminal.ini-bestand corrupt. Probeer dit: Er is een bestand met de naam terminal.ini in de configuratiemap van uw MetaTrader-installatiemap. Met MetaTrader afgesloten, hernoem het bestand (oldterminal.ini of iets dergelijks) en herstart MetaTrader. Je zou je vier werkbalken terug moeten hebben. Laat me weten hoe het gaat.
Ook ik heb met dit probleem geworsteld. Ik heb verschillende MetaTrader-terminals die ik gebruik, en op ��n na bewaren ze mijn weergave-instellingen elke keer dat ik sluit, en wanneer ik ze opnieuw open, worden de werkbalken weergegeven zoals ik ze achterliet. Ook de Navigator, Terminal en MarketWatch. Maar op slechts ��n van mijn platformen moet ik, ELKE KEER DAT IK HET OPEN, teruggaan en elke werkbalk opnieuw controleren, de statusbalk opnieuw controleren en de Navigator, de Terminal en de MarketWatch opnieuw openen. Het is klein, maar het is me een doorn in het oog! Vandaag begon een tweede van mijn normale platforms het ook te doen, en dat deed me op zoek gaan naar een antwoord. Deze thread was het eerste dat ik vond, en ik probeerde wat Tesla zei, en het werkte als een tierelier. Ik sloot mijn platform en hernoemde mijn terminal.ini-bestand. Ik koos ook voor oldterminal.ini. Toen ik het opnieuw opende, kwam het met werkbalken, sommige dingen die ik niet gebruik en het missen van andere dingen die ik gebruikte. Ik herschikte de werkbalken naar mijn smaak, sloot de dingen die ik niet gebruik en opende de Navigator, Terminal en MarketWatch. Toen ik het eenmaal had zoals ik het leuk vind, sloot ik het platform en heropende het, en kruiste mijn vingers. Moment van de waarheid - - Het kwam terug, precies zoals ik het achterliet!! Dus ik wilde gewoon mijn exacte ervaring vertellen voor het geval anderen later hier komen en het willen weten; en ik wil Tesla bedanken voor het wijzen op een heel eenvoudige manier om het probleem op te lossen - - Jeff