PDA

View Full Version : 21 sma vroege vogels verhandelen



foksy
16:04,
hallo namen zwaan

het plaatsen van enkele advertenties die ik heb bekeken en die ik tegenkwam in mijn tijdhandel, ik ga ze hier allemaal op plaatsen en hopelijk gaan kijken wat goed werkt voor mensen.

Ok� SMA 21
een eenvoudig voortschrijdend gemiddelde

dit is een trend handelsdaghandel. gebruikmakend van de openingstijden van de Aziatische markt.

wat we willen zien is de prijs boven de 21 sma of onder de 21 sma
in een vloeiende hoek gaan

wat ik bedoel is dat de kaarsen en de sma 21-lijn ofwel naar 1 uur of 5 uur wijzen.

we willen kaarsen van twee tot drie dagen zien die het begin vormen van een hoek van ��n uur of vijf uur

de 21 sma is slechts een gids om de richting van de klokhoeken te helpen zien.

ok�, we plaatsen transacties om 1 uur Britse tijd en verlaten de handel om 5 uur Britse tijd

wijs erop dat de paren die u gebruikt een westers paar moeten zijn of een westers en een oostelijk paar
niet beide paren oostelijk. je kunt op die manier geld verliezen.


deze agy was redelijk succesvol voor mij
ik verdiende � 200 per nacht voor � 50 risico
het is gewoon een pijnhandel en opstaan, maar het was het waard.

zeggend dat u dit op het hoogtepunt van de reccessipn was en dat ik een verkooppositie bekleedde.

terugkijkend had � 200 veel meer kunnen zijn als het langer was vastgehouden

kijk wat je er van maakt minicontracten natuurlijk en speel een spelletje
was een eerlijke agy

Wigisaur
21:07,
Dit is het gebruik van Raghee Horner-handel met behulp van klokhoeken. Volgens Raghee..34 EMA is beter dan 21 EMA ...gebaseerd op drie backtestresultaten. Zet gewoon 3 34 EMA met hoog, laag sluiten met drie kleuren in grafiek UP Trend: wanneer de 34EMA close (middellijn) wijst tussen 12 en 2 klokhoek) Down Trend: wanneer de 34EMA close (middellijn) punten tussen 4 en 6 klokhoek ) Accumulatie: wanneer 34 EMA vlak is, wijst naar 3 zonder veel zijwaartse beweging. (indiion of Demand) Distributie: Wanneer 34 EMA zijwaartse beweging vertoont...
Heeft iemand het 34ema-systeem of de 21sma early bird uitgeprobeerd en zo ja, wat zijn je bevindingen. Welke stops worden gebruikt en TP-niveau. Waar komen de high low en close vandaan.

ThememepFri
22:27,
Dit is het gebruik van Raghee Horner-handel met behulp van klokhoeken. Volgens Raghee..34 EMA is beter dan 21 EMA ...gebaseerd op drie backtestresultaten. Zet gewoon 3 34 EMA met hoog, laag sluiten met drie kleuren in grafiek UP Trend: wanneer de 34EMA close (middellijn) wijst tussen 12 en 2 klokhoek) Down Trend: wanneer de 34EMA close (middellijn) punten tussen 4 en 6 klokhoek ) Accumulatie: wanneer 34 EMA vlak is, wijst naar 3 zonder veel zijwaartse beweging. (indicatie van vraag) Distributie: wanneer 34 EMA een zijwaartse beweging vertoont die naar 2 tot 4 wijst. (indicatie van aanbod)

foksy
23:48,
krijg een gevoel voor haar eerste keuze goede trends met het blote oog op zoek naar vloeiende rechte hoeken op en neer 1 en 5 bewegingen

foksy
01:09,
sorry voor mijn koperen technische kennis probeer 21 sma uit op demo eerst altijd nieuwe programma's testen voordat je geld neerlegt

foksy
02:30,
zal proberen grafieken te krijgen die mensen een keer hebben geprobeerd, zou niet werken, maar zal het opnieuw doen

foksy
03:50,
Als je zegt 1 tot 5 Britse tijd, wat is dat dan EDT of GMT? Bedankt Paul
gmt lol britse tijd natuurlijk lol maar handel in Aziatische handelsopeningstijden terwijl je je hoofd hier neerlegt

foksy
05:11,
nog makkelijker klik toets prtsc (print/scan) plak dan in woord doe dan het bovenstaande proost teb
https://www.aforexa.com/attachments/1529178676.pngproost jongens, ik ga ermee aan de slag lol zal grafieken plaatsen

Gomwz
06:32,
Afbeeldingen uploaden op het forum: 1) klik op post reply. 2) Klik bij Discussie-opties op Bijlagen beheren. 3) Klik op Bladeren om uw afbeelding op uw pc te vinden. 4) Klik op Uploaden. 5) Klik ten slotte op Antwoord indienen. Ik hoop dat dit helpt.
nog makkelijker klik toets prtsc (print/scan) plak dan in woord doe dan het bovenstaande proost teb
https://www.aforexa.com/attachments/1529178676.png

dannyelas
07:53,
Als je zegt 1 tot 5 Britse tijd, wat is dat dan EDT of GMT? Bedankt Paul

KMH96
09:13,
Afbeeldingen uploaden op het forum: 1) klik op post reply. 2) Klik bij Discussie-opties op Bijlagen beheren. 3) Klik op Bladeren om uw afbeelding op uw pc te vinden. 4) Klik op Uploaden. 5) Klik ten slotte op Antwoord indienen. Ik hoop dat dit helpt.

carmenluci
10:34,
Hang een schema op en label het alsjeblieft. een foto zegt meer dan 1000 woorden... en �200 per nacht klinkt goed.

foksy
11:55,
Hang een schema op en label het alsjeblieft. een foto zegt meer dan 1000 woorden... en �200 per nacht klinkt goed.
ik gebruik oanda om eerlijk te zijn, zou niet weten hoe ik een foto moet plaatsen, geen computerwiz ?? maar het werkt wel

garcifu
13:16,
Heeft iemand het 34ema-systeem of de 21sma early bird uitgeprobeerd en zo ja, wat zijn je bevindingen. Welke stops worden gebruikt en TP-niveau. Waar komen de high low en close vandaan.
de halte is wanneer de MA terug oversteekt? wat denk je?