PDA

View Full Version : Weer een simpel systeem



rolo77
09:24,
2 Bijlage(n) Ik heb aan een ander eenvoudig systeem gewerkt, waarbij ik in principe slechts 2 binnenshuis gebruik. Voordat ik verder ga, vond ik deze indiors op het forum (een van de beste FX-forums) en de eer gaat volledig naar de persoon die deze indiors heeft gemaakt.

Ik zoek hier ook iemand om te helpen bij het maken van een EA voor dit systeem.

Nu voor het systeem zelf:

Open een grafiek van elk valutapaar (bij voorkeur GBPUSD, aangezien ik met dit paar zeer goed succes lijk te hebben gehad), hetzij 1 uur of 4 uur grafiek.

Zet dan de volgende Indiors. Ik heb het sjabloon ook bijgevoegd.

https://www.aforexa.com/attachments/15291786661346395102.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/15291786681110729891.ex4

Rauloxlay
16:43,
Ik heb aan een ander eenvoudig systeem gewerkt, waarbij ik eigenlijk slechts 2 indicatoren heb gebruikt. Voordat ik verder ga, vond ik deze indicatoren op het forum (een van de beste FX-forums) en de eer gaat volledig naar de persoon die deze indicatoren heeft gemaakt. Ik zoek hier ook iemand om te helpen bij het maken van een EA voor dit systeem. Nu voor het systeem zelf: Open een grafiek van elk valutapaar (bij voorkeur GBPUSD aangezien ik zeer goed succes lijkt te hebben gehad met zijn paar), hetzij 1 uur of 4 uur grafiek. Plaats vervolgens de volgende indicatoren. Ik heb ook het sjabloon bijgevoegd....
in MT4 zijn er al standaard bull and bear-bestanden. Moeten we de jouwe hier downloaden en vervangen door standaardbestanden of kunnen we gewoon de standaardbestanden gebruiken die al aanwezig zijn? Bedankt

azaaharaaa
18:05,
Bedankt gspe, ik zal het laden en proberen. ^ Kris ^

Hallo, probeer deze versie, zou nu moeten werken. U kunt de parameter MTF_Hi_to_Lo gebruiken om de gewenste weergavevolgorde te kiezen van Hi naar Low of van Low naar Hi Time Frame. Laat het me weten als het correct werkt gsp

Hallo, probeer deze versie, zou nu moeten werken. U kunt de parameter MTF_Hi_to_Lo gebruiken om de gewenste weergavevolgorde te kiezen van Hi naar Low of van Low naar Hi Time Frame. Laat het me weten als het correct werkt gsp

Kaputeam
19:27,
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen jouw 4BARS_MTF_BBH en 4BARS_MTF_NLMA? Wanneer gebruik je welk systeem en werken ze goed op bepaalde valuta's. Heeft u ook actuele documentatie over deze systemen? Erg bedankt.

theoyp
20:50,
estrader ziet eruit als een goed systeem. ik zal beginnen met handelen op een demo. bedankt voor al je inspanningen, als ik vragen heb, post ze dan hier. ik ben een noob met dit alles hehe.

Blanca90
22:12,
1 bijlage(n)

, Kunt u de waarschuwingscode controleren, aangezien deze slechts ��n keer lijkt te waarschuwen en daarna nooit meer totdat deze opnieuw is ge�nitialiseerd. Ik ben niet bekwaam genoeg om te zien waarom dit uit de code komt, maar als je zou kunnen controleren, zou ik je zeer dankbaar zijn. Bedankt, ^ Kris ^
Hallo, probeer deze versie, zou nu moeten werken. U kunt de parameter MTF_Hi_to_Lo gebruiken om de gewenste weergavevolgorde te kiezen van Hi naar Low of van Low naar Hi Time Frame. Laat het me weten als het correct werkt
https://www.aforexa.com/attachments/15319359481081312966.07

azaaharaaa
23:34,
gspe, kunt u alstublieft de waarschuwingscode controleren, aangezien deze slechts ��n keer lijkt te waarschuwen en daarna nooit meer totdat deze opnieuw is ge�nitialiseerd. Ik ben niet bekwaam genoeg om te zien waarom dit uit de code komt, maar als je zou kunnen controleren, zou ik je zeer dankbaar zijn. Bedankt, ^ Kris ^

Hallo, dit is een versie van 4BARS-MTF-BBH met Popup Alert. Ik heb ook een beetje een code opgeschoond, nu zou het wat sneller moeten zijn, ik hoop dat je me alsjeblieft rapporteert als alles correct werkt gsp

Hallo, dit is een versie van 4BARS-MTF-BBH met Popup Alert. Ik heb ook een beetje een code opgeschoond, nu zou het wat sneller moeten zijn, ik hoop dat je me alsjeblieft rapporteert als alles correct werkt gsp

Hepwak
00:56,
Ik heb voor de lol met het bull/beren-systeem op verschillende tijdframes gewerkt. Ik heb duidelijk ontdekt dat het veel beter is voor swing- of positiehandel, maar dat wisten we al. Ik heb ook een EMA30 toegevoegd als secundaire indicator, die tot nu toe enkele valse signalen heeft verwijderd. Ik weet als beginner niet veel over veel van de andere indicatoren die er zijn. Ik ben een soort K.I.S.S. nogal kerel!
https://www.aforexa.com/attachments/1531935940.pngZijn we dichter bij een EA gekomen voor dit systeem? Ik zou graag zien dat de MA wordt toegevoegd, omdat ik denk dat het een deel van het kleine risico nog verder verkleint. Ik ga er eens mee spelen en kijken wat ik kan verzinnen. Al met al, GEWELDIG DAT!

hrataoyrrok
02:19,
hallo Es handelaar, inderdaad een geweldig systeem!
https://www.aforexa.com/attachments/1531935940.pngBears bulls zijn de juiste manier om te handelen. Ik moet ook zeggen dat dit systeem ook enkele verliezende transacties heeft. Maar als u slim en logisch bent in uw stop loss en geldbeheer, zal men zijn account stilletjes laten groeien. Proost.

oxiderazua
03:41,
ES bedankt voor een geweldig systeem zoals dit, ook bedankt aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd voor het een of het ander. Ik lees deze handel de hele dag nu ben ik down, maar TE VEEL DEZELFDE INDICATOR GEPLAATST. Plz ES tel u alstublieft uw sjabloon en meest recente indicator zo wij beginnen vanaf daar. Ik zie Daminani indi in je grafiek, SAR ...... plz help wat meer Bij voorbaat dank

sura69
05:03,
Ik wilde alleen een update geven over deze positie die ik innam. Ik stapte uit op de andere met 20 pips, en kwam toen lang terug op het 15 min-signaal met nog twee posities, die nu beide 82 zijn. Over het algemeen verdiende ik 212 pips op ��n dag met deze handel in de kabel. We zullen zien wat het weekend doet met mijn open posities, maar het ziet er veelbelovend uit.
Goed voor je; Ik ben blij dat je geld hebt verdiend. Hoe komt het dat als ik terugkijk op de grafieken, met behulp van deze MTF-indicator, dit systeem er op zijn best uitziet alsof het 50% van de tijd wint? Heeft iemand een historische analyse gedaan om na te gaan wat het winstpercentage voor dit systeem is over een periode van 1-2 jaar? Dit zou zeer nuttig zijn om te beslissen of dit systeem op lange termijn levensvatbaar is.

jaimeblanch
06:25,
Ik wilde alleen een update geven over deze positie die ik innam. Ik stapte uit op de andere met 20 pips, en kwam toen lang terug op het 15 min-signaal met nog twee posities, die nu beide 82 zijn. Over het algemeen verdiende ik 212 pips op ��n dag met deze handel in de kabel. We zullen zien wat het weekend doet met mijn open posities, maar het ziet er veelbelovend uit.

KttemhipchaFo
07:48,
Leuk topic, ben geabonneerd. Gisteravond geprobeerd tijdens de Aziatische sessie. Geen goed resultaat. Ik ben gestopt bij -20. Niets is perfect in fx. Ik zal blijven onderzoeken. Bedankt voor alle inspanningen.

jaimeblanch
09:10,
Iemand die vanmorgen GU handelt met deze strategie? Ging long om 8 uur op 1 uur en 4 uur omkering. Nu een paar pips eruit. We zullen zien hoe het gaat...
Goed uit met de helft 28 pips, laat de rest rijden. Niet slecht. Een paar kanttekeningen. Bull Bear Helper opnieuw geschilderd. In feite heb ik bij deze verhuizing opnieuw geverfd en vervolgens opnieuw geverfd in mijn voordeel. Ten tweede heb ik ongeveer 3 signalen afgewezen voordat ik besloot deze te nemen. Soms zit een paar vast in een poging om door S/R te breken en geeft het je een signaal, enz... Het zal je zeker aan de goede kant van veel transacties brengen, je kunt het gewoon niet klakkeloos gebruiken. Ik weet niet hoe het zou zijn als EA. Denk dat ik het nog een tijdje volhoud en kijk hoe het zich ontwikkelt. Met dank aan de bijdragers van dit draadje.

jaimeblanch
10:32,
Iemand die vanmorgen GU handelt met deze strategie? Ging long om 8 uur op 1 uur en 4 uur omkering. Nu een paar pips eruit. We zullen zien hoe het gaat...

rolo77
11:55,
Hallo, dit is een versie van 4BARS-MTF-BBH met Popup Alert. Ik heb ook een beetje een code opgeschoond, nu zou het wat sneller moeten zijn, ik hoop dat je me alsjeblieft rapporteert als alles correct werkt gsp
Zal ik doen. Bedankt

Blanca90
13:17,
1 Bijlage(n) Hallo, dit is een versie van 4BARS-MTF-BBH met Popup Alert. Ik heb ook een beetje een code opgeschoond, nu zou het wat sneller moeten zijn, ik hoop dat je me alsjeblieft rapporteert als alles correct werkt
https://www.aforexa.com/attachments/15319359471123093003.06

rolo77
14:39,
1 Bijlage(n) Ik heb de parabolische SAR-indicator gebruikt als Stop Loss. Is er een EA die de positie sluit wanneer die indicator wordt overschreden door de prijsbalk?
https://www.aforexa.com/attachments/1531935945626217989.png

zubitxaus
16:01,
bedankt Fokusnik, ik zal deze paren demonstreren

Edupufpuf
17:24,
Ik heb aan een ander eenvoudig systeem gewerkt, waarbij ik eigenlijk slechts 2 indicatoren heb gebruikt. Voordat ik verder ga, vond ik deze indicatoren op het forum (een van de beste FX-forums) en de eer gaat volledig naar de persoon die deze indicatoren heeft gemaakt. Ik zoek hier ook iemand om te helpen bij het maken van een EA voor dit systeem. Nu voor het systeem zelf: Open een grafiek van elk valutapaar (bij voorkeur GBPUSD aangezien ik zeer goed succes lijkt te hebben gehad met dit paar), een grafiek van 1 uur of 4 uur. Plaats vervolgens de volgende indicatoren. Ik heb het sjabloon ook bijgevoegd. {bestand}...
Hallo ES Trader, Handelt u nog steeds met deze strategie of heeft u ondertussen een nieuwe strategie toegevoegd. Bedankt voor het informeren. Ik ben vanaf 6 uur (GMT tijdzone). Groeten

rolo77
18:46,
Bekijk bericht #5 voor het sjabloon

ewaycrit19
20:08,
Ik ben dit systeem iets anders gaan verhandelen dan voorheen. Kijk maar eens en geef wat commentaar. Het lijkt redelijk goed te werken op een uurgrafiek, maar ik heb problemen met het verhandelen van het systeem zonder een EA. Transacties lijken vaak voor te komen in Aziatische en Europese sessies. De nieuwe regels zijn: Verkoop wanneer de Bear-balk (RODE BAR) positief wordt (gaat van - nummer naar nummer). (van nummer naar - nummer) Koop op BUYSTOP aan de bovenkant van de lat( plus spread)...
Hallo ES Trader.. Dit is interessant.. Wil je de sjabloon delen?

oyriomeyya73
21:30,
1 Bijlage(n) Hallo, dit is mijn eerste post op ff, en het is deze bull/bear methode, waaraan ik veel heb gewerkt (bedankt ES trader, voor het delen). Als mijn taal je bizar lijkt, komt dat omdat ze zijn vertaald uit het Frans, mijn moedertaal. Ik probeer het ingangspunt van de handel op deze manier te affineren: een aankoop vereist bijvoorbeeld dat: de stier boven niveau 0.002 is, wat betekent dat het signaal vrij sterk wordt doorgegeven, maar ook als tegelijkertijd. de beer op maximaal -0,002, of in positf, wat betekent dat het 'volume' van de verkoop zwak is. (zie voorbeeld hieronder) Hier vergelijk ik een beetje met de Delta ( of_)-medewerker op een bepaald platform, en het staat om veel valse signalen te filteren. Ik werk in 1 of 5 minuten, gevonden op de dax, ftse of, maar het werkt ook op de forex. Voor het beheer van de transactie probeer ik het verlies van 15 pip's te stoppen, break-even heel snel, en ik ben vrij snel uit als de trend omkeert. Met deze methode, als je de trend een paar uur volgt, zouden er zoveel signalen moeten zijn om te schuilen voor verliezen, en worden vaak mooie transacties gevonden in 15 of 30 pip's met een zeer strakke stop. Dat alles, 'wacht uw mogelijke opmerkingen. Vriendelijke groeten uit Belgi�.
https://www.aforexa.com/attachments/1531935933761084819.png

PemeT
22:53,
ES Trader, het klinkt erg interessant. Kunt u het sjabloon aanleveren?

rolo77
00:15,
Gebruik een willekeurige MM om de ruil te be�indigen. Als de bestelling niet wordt uitgevoerd, wacht dan op het volgende signaal. Soms moet het gemiddelde naar beneden of naar boven worden bijgesteld.

rolo77
01:37,
1 Bijlage(n) Ik ben dit systeem iets anders gaan verhandelen dan voorheen. Kijk maar eens en geef wat commentaar. Het lijkt redelijk goed te werken op een uurgrafiek, maar ik heb problemen met het verhandelen van het systeem zonder een EA. Transacties lijken vaak voor te komen in Aziatische en Europese sessies. De nieuwe regels zijn: Verkoop wanneer de Bear-balk (RODE BAR) positief wordt (gaat van - nummer naar nummer). (van nummer naar - nummer) Koop op BUYSTOP aan de bovenkant van de lat (plus spread)
https://www.aforexa.com/attachments/1531935931463937891.png

miterere
03:00,
heel interessant

prhFwz
04:22,
Open uw programmamap, open uw makelaarsmap, open de map experts, kopieer de indis naar de map indicatoren. Herstart MT4.

saraambroka
05:44,
Ik heb aan een ander eenvoudig systeem gewerkt, waarbij ik eigenlijk slechts 2 indicatoren heb gebruikt. Voordat ik verder ga, vond ik deze indicatoren op het forum (een van de beste FX-forums) en de eer gaat volledig naar de persoon die deze indicatoren heeft gemaakt. Ik zoek hier ook iemand om te helpen bij het maken van een EA voor dit systeem. Nu voor het systeem zelf: Open een grafiek van elk valutapaar (bij voorkeur GBPUSD aangezien ik zeer goed succes lijkt te hebben gehad met dit paar), een grafiek van 1 uur of 4 uur. Plaats vervolgens de volgende indicatoren. Ik heb ook het sjabloon bijgevoegd....
ik ben nieuw. hoe voeg ik de indicatoren toe aan mijn ig index (uk) makelaarsplatform en zorg ik ervoor dat de indicatoren correct functionerenwerken?

inox901
07:06,
ES het lijkt erop dat de draad is overleden, handel je dit nog steeds live, zo ja, wat zijn je resultaten geweest, ik ben het ermee eens dat een ea hiervoor geweldig zou zijn. . .een deel van de reden waarom ik het niet heb verhandeld, is de 4 uur tf. Ik ben niet zo lang op ��n plek

Kaputeam
08:29,
Ik ben ook een nieuweling op dit forum en weet niet welke indicatoren ik zou moeten gebruiken en op welke termijnen. Kan iemand de indicatoren verduidelijken die moeten worden gebruikt, welke versie en welk tijdsbestek, dit zou zeer op prijs worden gesteld.

Rauloxlay
09:51,
Hallo, nee, u hoeft het bestand dat bij MT4 gspe wordt geleverd niet te wijzigen
heel erg bedankt fred

Blanca90
11:13,
hallo ES-handelaar, bedankt voor je geweldige systeem en het delen met ons. eerder hier heb ik je een vraag gesteld over het stieren- en berenbestand in je # 1 post in deze thread. Maar ik heb tot nu toe geen antwoord gekregen. Moet ik, zoals ik eerder vroeg, de standaard bulls and bears ex4-bestanden die al bij MT4 horen, vervangen door die van jou in post #1? als iemand anders het antwoord weet, laat het me dan weten. Bedankt
Hallo, nee, u hoeft het bestand dat bij MT4 wordt geleverd niet te wijzigen

theoyp
12:35,
Ik als nieuw lid van forex en speciaal van deze thread ben een beetje in de war met alle indicatoren die ik heb gelezen en gezien op deze 31 pagina's van deze thread. Kan ES-handelaar de nieuwste en bijgewerkte indicatoren die we nodig hebben voor dit systeem in ��n post bijvoegen. Dus voor de nieuwe leden zou het veel gemakkelijker zijn om alle vereiste indicatoren in ��n post te krijgen. dankjewel fred
ik zou dat op prijs stellen aangezien ik ook nieuw ben! groeten

Rauloxlay
13:58,
Ik als nieuw lid van forex en speciaal van deze thread ben een beetje in de war met alle indicatoren die ik heb gelezen en gezien op deze 31 pagina's van deze thread. Kan ES-handelaar de nieuwste en bijgewerkte indicatoren die we nodig hebben voor dit systeem in ��n post bijvoegen. Dus voor de nieuwe leden zou het veel gemakkelijker zijn om alle vereiste indicatoren in ��n post te krijgen. dankjewel fred

Rauloxlay
15:20,
hallo ES-handelaar, bedankt voor je geweldige systeem en het delen met ons. eerder hier heb ik je een vraag gesteld over het stieren- en berenbestand in je # 1 post in deze thread. Maar ik heb tot nu toe geen antwoord gekregen. Moet ik, zoals ik eerder vroeg, de standaard bulls and bears ex4-bestanden die al bij MT4 horen, vervangen door die van jou in post #1? als iemand anders het antwoord weet, laat het me dan weten. Bedankt

azaaharaaa
16:42,
Geweldig, hartelijk dank. Het lijkt erop dat dat het is
https://www.aforexa.com/attachments/1531935924.png^ Kris ^

Hallo, probeer dit en laat me weten of werkt gsp

Hallo, probeer dit en laat me weten of werkt gsp

kawipkpro20
18:04,
Beren/stieren, misschien wil je beginnen te denken als slim geld/dom geld, je moet wat meer begrijpen van wat de kaars je vertelt... lange staarten en zo. Bulls/Bears geven je alleen een idee van wie de leiding heeft op dat specifieke niveau. Bekijk de VSA-thread ... zal hier goed mee werken. Brad.

pawicat
19:27,
http://GetPaid4duty.com/?rid=164056

pkpper
20:49,
Ik ben dit systeem iets anders gaan verhandelen dan voorheen. Kijk maar eens en geef wat commentaar. Het lijkt redelijk goed te werken op een uurgrafiek, maar ik heb problemen met het verhandelen van het systeem zonder een EA. Transacties lijken vaak voor te komen in Aziatische en Europese sessies. De nieuwe regels zijn: Verkoop wanneer de Bear-balk (RODE BAR) positief wordt (gaat van - nummer naar nummer). (van nummer naar - nummer) Koop op BUYSTOP aan de bovenkant van de lat( plus spread) {image}
hallo Estrader. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gezond bent. De strategie is erg comfortabel, het is erg goed op Daily TF. Heb je een suggestie om deze strategie te verbeteren?

carom213
22:11,
3 Bijlage(n) Ik heb een indy gemaakt die alleen de Bull- en Bear-nummers optelt en de waarde uitzet. Ook voeg ik de broncode voor de originelen toe. Bedankt.
https://www.aforexa.com/attachments/15291786751096224054.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529178677642240379.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529178679388678135.mq4

Frankbuxxittzgz
23:34,
shaanex, het verschil hoeft niet of - 500 te zijn. Ook als er een klein verschil is is het ok. Ik heb geruild toen het verschil slechts 5 of 10 was. Als je twijfelt, kun je wachten tot de volgende balk sluit en dan ruilen.
hallo, ik heb kort gekeken naar de eurusd van 1 uur. ik heb gekeken waar het zich bevindt en er lijken zoveel valse signalen te zijn.

rolo77
00:56,
shaanex, het verschil hoeft niet of - 500 te zijn. Ook als er een klein verschil is is het ok. Ik heb geruild toen het verschil slechts 5 of 10 was. Als je twijfelt, kun je wachten tot de volgende balk sluit en dan ruilen.

rolo77
02:18,
Bedankt Judge

3ceiitaa
03:40,
Ik zal het via een simulator proberen en dan idee�n delen. Dank u wel Vriendelijke groeten

rolo77
05:03,
rechter, ja, maar deze lijkt nog eenvoudiger te zijn dan CCfp

3ceiitaa
06:25,
Ik bedoel meerdere transacties met gecorreleerde paren. Gebruikt u uw systeem nog steeds met ccfp indior? Dank u Vriendelijke groeten

rolo77
07:47,
rechter, ik weet zeker dat dit systeem waarschijnlijk ook met andere valuta zou werken. Maar ik handel alleen in Gbpusd. Ik heb uw vraag over het gebruik van dit systeem voor mandhandel niet begrepen. Kunt u dit nader toelichten? Bedankt

3ceiitaa
09:09,
hoe zit het met andere paren? is dit indior effici�nter dan ccfp? Ik vraag me af of we dit kunnen gebruiken voor mandhandel? Dank u Vriendelijke groeten

rolo77
10:32,
Desi, ik heb in feite hooglaag gebruikt van de balk die de transactie initieerde. Maar dat is iets dat hopelijk met de hulp van enkele van de geweldige handelaren hier al die knikken kunnen oplossen.

rolo77
11:54,
Open 4 uur grafiek en men kan zien hoe goed dit systeem werkt. Kijk naar de 12:00 bar. De Bear nummer 814 en Bull nummer 821. Volgende Bar 16:00 bar veranderde het baer nummer in 882 en bull nummer in 376. Ik startte Sell op 1.4614 en kijk waar de Gbp usd 1.4471 is

rolo77
13:16,
Ja, u kunt elke balk controleren. In feite werkt het systeem door te kijken naar het totale aantal (beer of stier) aan het SLUITEN van die balk en dienovereenkomstig te handelen

3ceiitaa
14:38,
ES Trader bedankt voor het introduceren van een nieuw systeem, het is net als uw andere systeem met ccfp indoor. Kunt u de exacte gegevens delen? Kunnen we de bull/bear-waarden in elke kaars controleren? Dank je wel. Vriendelijke groeten

rolo77
16:01,
1 Bijlage(n) Hier is het sjabloon
https://www.aforexa.com/attachments/15291786731787681429.tpl

rolo77
17:23,
1 Bijlage(n) Hier is de grafiek die de binnenkolom toont in het gegevensvenster waarop ik me concentreer
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/534-convert-small-mt4-source-ensign-espl.html

rolo77
18:45,
1 Bijlage(n) Zoek vervolgens naar informatie in het gegevensvenster voor stieren- en berennummers. Wanneer Bull-nummer hoger is dan het Bear-nummer KOOP en vice versa
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/507-ma-difference-histogram.html

azaaharaaa
20:08,
gsp, Helaas lijkt het nog steeds maar ��n keer te waarschuwen en gaat dan slapen... Bedankt als je tijd hebt om nog eens naar de code te kijken.
https://www.aforexa.com/attachments/1531935940.png^ Kris ^

Hallo, probeer deze versie, zou nu moeten werken. U kunt de parameter MTF_Hi_to_Lo gebruiken om de gewenste weergavevolgorde te kiezen van Hi naar Low of van Low naar Hi Time Frame. Laat het me weten als het correct werkt gsp

Hallo, probeer deze versie, zou nu moeten werken. U kunt de parameter MTF_Hi_to_Lo gebruiken om de gewenste weergavevolgorde te kiezen van Hi naar Low of van Low naar Hi Time Frame. Laat het me weten als het correct werkt gsp