PDA

View Full Version : Wie is de beste makelaar die microlots toestaat ??



Muitmi33
01:08,
Beste allemaal,

Kunt u mij adviseren wie de best geregistreerde makelaar is van NFA die mij in staat stelt microlots te verhandelen ???

Bedankt voor de hulp

fitcom
05:19,
Beste allemaal, Kunt u mij adviseren wie de best geregistreerde makelaar van NFA is die mij in staat stelt microlots te verhandelen ??? Bedankt voor de hulp
Ik beveel Oanda aan.

foktoiFe
06:41,
Ik zou Oanda aanbevelen. U kunt handelen voor slechts 1 eenheid van uw valuta, d.w.z. 1 USD of 1 Yen en u kunt posities ook gedeeltelijk sluiten. Als u 0,1 lot opent, kunt u het ook sluiten als 0,015 lot of 0,003 lot etc. fracties. De spreiding tijdens het nieuws is echter hoger dan normaal, maar de uitvoering is uitstekend.

oyriktte83
08:03,
Ik gebruik fastbrokerfx zelden een probleem en de verspreiding tijdens nieuws is dichterbij dan andere. goede telefoonservice indien nodig.

estherveintiuno
09:25,
Bekijk interbankfx, fxsol, oanda

cryaptt92
10:47,
Bekijk interbankfx, fxsol, oanda
Over InterbankFx, zoals ik heb ervaren met het handelen met hen, ze zijn goed in uitvoering, zelden down server, maar pas op voor een grotere verspreiding tijdens een snelle of volatiele markt. Als u geen nieuws gaat verhandelen, is InterbankFx de beste keuze die een enkele handelaar heeft

joanps
12:09,
Ik beveel Oanda ook aan, de klantenservice is niet geweldig, maar spreads zijn de beste van de marktmakers IMO en daar gaat het uiteindelijk om.