PDA

View Full Version : Currenex platformmakelaar met lage storting?



apFryaFayz
05:56,
Ik handel voornamelijk in nieuws en heb genoeg van de enorme ontsporing die ik steeds weer ervaar. Ik heb gehoord dat currenex-makelaars je nog steeds zullen ontglippen, maar niet zo veel ... helaas lijken ze allemaal minstens $ 20.000 te vragen als eerste storting. Kent iemand een bedrijf dat currenex aanbiedt en mij een account zou laten openen met bijvoorbeeld $ 5000? Of als alternatief een ECN-makelaar met �aanvaardbare� ontsporing?

eckipkwNz
02:53,
bij welke pb/white label is dit? Ik gebruik cnx via 3 verschillende white labels die allemaal een consistente keuze hebben - 1 pip spread (met minstens 10m) op eur$ tijdens europe en us-sessie.

Ik ben alleen bekend met Currenex en HS FXi (de twee grootste liquiditeiten buiten de EBS-wereld). Er zijn veel andere kleinere ECN's waar ik geen ervaring mee heb (FXAll, Baxter, LavaFX, eSpeedFX enz.). Ik heb ook ernstige twijfels over Currenex (mogelijke prijsarcering, spread padding, enz.). Alles waar ik het hierboven over heb gehad over de voordelen van een primaire hub kan vrijwel worden genegeerd nu ik er zelf mee bezig ben. 2 pip spread op eur/usd en 4 pip op usd/jpy zijn afschuwelijk, zelfs voor een trading desk broker. Ik ben er nog niet helemaal uit, die spreads vonden plaats terwijl IB en HS FXi 0,5pip citeerden. Dit is de reden waarom men een hoog niveau van DD moet doen voordat het optimale platform voor hun bedrijf wordt geselecteerd.

Ik ben alleen bekend met Currenex en HS FXi (de twee grootste liquiditeiten buiten de EBS-wereld). Er zijn veel andere kleinere ECN's waar ik geen ervaring mee heb (FXAll, Baxter, LavaFX, eSpeedFX enz.). Ik heb ook ernstige twijfels over Currenex (mogelijke prijsarcering, spread padding, enz.). Alles waar ik het hierboven over heb gehad over de voordelen van een primaire hub kan vrijwel worden genegeerd nu ik er zelf mee bezig ben. 2 pip spread op eur/usd en 4 pip op usd/jpy zijn afschuwelijk, zelfs voor een trading desk broker. Ik ben er nog niet helemaal uit, die spreads vonden plaats terwijl IB en HS FXi 0,5pip citeerden. Dit is de reden waarom men een hoog niveau van DD moet doen voordat het optimale platform voor hun bedrijf wordt geselecteerd.

TWJUANK!
04:14,
I'm only familiar with Currenex and HS FXi (the top two liquidity-wise outside of the EBS world). There are many other smaller ECNs that I do not have experience with (FXAll, Baxter, LavaFX, eSpeedFX etc). I also have serious doubts about Currenex (potential price shading, spread padding, etc). Everything I spoke of above about the benefits of a primary hub can be pretty much disregarded now that I'm running on it myself. 2 pip spread on eur/usd and 4 pip on usd/jpy are atrocious, even for a dealing desk broker.. I haven't gotten to the bottom of it yet, those spreads occurred while IB and HS FXi were quoting 0.5pip. This is why one must do a high level of DD before selecting the optimum platform for their business.
https://www.aforexa.com/attachments/1530111610.png

Impkpipk
05:35,
Weet jij iets over FXall? Ik geloof dat ze vrijwel hetzelfde zijn als currenex?

Impkpipk
06:56,
Dat was een heel interessant inzicht! Heel erg bedankt Trader KGB

zoltry
08:16,
als we beide platforms vergelijken, lijkt het erop dat FastBrokers Currenex gemiddeld ongeveer 0,2 pips minder is. Hij is een video van het Currenex-platform als iemand van jullie er niet bekend mee is. Ingevoegd filmpje
https://www.youtube.com/embed/WIrVbSlPTDU?origin=https://www.forum.comnull

Ik handel voornamelijk in nieuws en heb genoeg van de enorme ontsporing die ik steeds weer ervaar. Ik heb gehoord dat currenex-makelaars u nog steeds zullen ontglippen, maar niet zo vaak ... helaas lijken ze allemaal minstens $ 20.000 te vragen als eerste storting. Kent iemand een bedrijf dat currenex aanbiedt en mij een account zou laten openen met bijvoorbeeld $ 5000? Of als alternatief een ECN-makelaar met �aanvaardbare� ontsporing?

Ik handel voornamelijk in nieuws en heb genoeg van de enorme ontsporing die ik steeds weer ervaar. Ik heb gehoord dat currenex-makelaars u nog steeds zullen ontglippen, maar niet zo vaak ... helaas lijken ze allemaal minstens $ 20.000 te vragen als eerste storting. Kent iemand een bedrijf dat currenex aanbiedt en mij een account zou laten openen met bijvoorbeeld $ 5000? Of als alternatief een ECN-makelaar met �aanvaardbare� ontsporing?

TWJUANK!
09:37,
Weet iemand iets over PropFX's Tradestation in vergelijking met de FXCM Currenex-optie?
PropFX was opgevouwen in de handelsdesk van FXCM. Het is nog steeds een ander platform, maar de spreads zijn vrijwel hetzelfde (misschien een pip strakker, maar niet veel).

fer230569
10:58,
Weet iemand iets over PropFX's Tradestation in vergelijking met de FXCM Currenex-optie?

fer230569
12:19,
Ik weet; jammer! De instelling die onze groep financiert is een ECP (Eligible Contract Participant) volgens de CFTC-definitie. Zonder hen zouden we (voorlopig althans) niet kunnen deelnemen.
Hebben jullie een pool van $ 5.000.000?!? Wat is de spread op CAX?!?

jamemin91
13:39,
ja, maar hier is het enige..
http://www.vcapfx.com/ecp.pdfwat voor 99% van de FF-gebruikers een beetje een probleem zal zijn.. als voorbeeld.. P.S. CAX is inderdaad een cool ding
Ik weet; jammer! De instelling die onze groep financiert is een ECP (Eligible Contract Participant) volgens de CFTC-definitie. Zonder hen zouden we (voorlopig althans) niet kunnen deelnemen.

Impkpipk
15:00,
Nee; niet ik. C was het laatste keuzevak dat ik tijdens mijn studie volgde en ik liet het vallen nadat de professor begon te praten over objecten en OOP! Dit was na de eerste les! Lol
https://www.aforexa.com/attachments/1529188261.pngDe programmering werd gedaan door een andere handelaar in onze groep. Er is mij verteld dat C de snelste algoritmen produceert. De CAX rockt! Heb daar nog niet live gehandeld. Nog steeds tikgegevens verzamelen voor systeemhandel en wachten tot de eerste front-end klaar is (zou deze week moeten zijn) voor discretionaire handel. Spreads zijn geweldig. Drie tot vijf keer meer tikken dan een actieve Currenex-hub. Kan niet wachten!
ja, maar hier is het enige..
http://www.vcapfx.com/ecp.pdfwat voor 99% van de FF-gebruikers een beetje een probleem zal zijn.. als voorbeeld.. P.S. CAX is inderdaad een cool ding

jamemin91
16:21,
Ja... Heb jij de programmering gedaan? Wat CAX's tot nu toe leuk vinden?
Nee; niet ik. C was het laatste keuzevak dat ik tijdens mijn studie volgde en ik liet het vallen nadat de professor begon te praten over objecten en OOP! Dit was na de eerste les! Lol
https://www.aforexa.com/attachments/1529188261.pngDe programmering werd gedaan door een andere handelaar in onze groep. Er is mij verteld dat C de snelste algoritmen produceert. De CAX rockt! Heb daar nog niet live gehandeld. Nog steeds tikgegevens verzamelen voor systeemhandel en wachten tot de eerste front-end klaar is (zou deze week moeten zijn) voor discretionaire handel. Spreads zijn geweldig. Drie tot vijf keer meer tikken dan een actieve Currenex-hub. Kan niet wachten!

fer230569
17:42,
algo-handelsservice? Nee; alles is geschreven in C . Is dat wat je bedoelt?
Ja... Heb jij de programmering gedaan? Wat CAX's tot nu toe leuk vinden?

jamemin91
19:03,
Moet een persoon Currenex �berhaupt gebruiken? Hoe zit het met LAVA?
Niet FXCM's Currenex IMHO (tenzij u natuurlijk een systeem voor de langere termijn verhandelt waarbij het er niet echt toe doet om voor een paar pips per keer door uw makelaar te worden ingenomen).
https://www.aforexa.com/attachments/1529188261.png

jamemin91
20:23,
Dat klinkt geweldig.... Gebruikt u een algo-handelsservice voor uw scalpeersysteem (FlexTrade, Apama, ICAP AI etc.)
algo-handelsservice? Nee; alles is geschreven in C . Is dat wat je bedoelt?

fer230569
21:44,
FXCM's is het enige bedrijf dat hun Currenex via hun handelsdesk beheert. Ik parafraseer, maar dat is wat een insider van Currenex me ooit vertelde over FXCM's Currenex. Hoewel er tot op zekere hoogte op elke Currenex-hub wordt gemanipuleerd, is dit [het door een handelsdesk voeren] gewoon het ultieme. Onlangs wilde een andere handelaar met wie ik samenwerk een aantal van onze nieuwe handelaren bij FXCM diversifi�ren en financieren. Hij heeft in het verleden een goede relatie met hen gehad en beweert dat hun backoffice, afhandeling van subaccounts, klantenservice, enz., enz. Geweldig is. Tegelijkertijd is het belangrijk op te merken dat zijn stijl erg langdurig van aard is. Gewoonlijk zijn systemen voor de langere termijn niet gevoelig voor de specifieke makelaar of liquiditeitshub die wordt gebruikt; dus daarom waren zijn specifieke ervaringen met deze makelaar misschien goed. Toen hij FXCM ter sprake bracht, zei ik: OK; je bedoelt de langere termijn jongens, toch? Hij zei nee; ook de jongens op kortere termijn. Ze hebben Currenex en zo-en-zo vertelden me dat hun spreads zeer competitieve interbancaire spreads zijn. Nadat ik de afgelopen jaren met veel makelaars te maken had gehad en me had gericht op actieve daghandelsystemen, vertelde ik hem dat ik hem zou bewijzen dat wat hem werd verteld op zijn minst een onbedoelde onwaarheid was.
https://www.aforexa.com/attachments/1529188261.pngDus op 31 augustus 2007 nam ik een korte video op van het scherm tijdens de sessie in Londen, waarbij ik EURUSD GBPUSD vergeleek op BGC's Currenex (BGC kan worden toegevoegd aan de Trader KGB-lijst) en FXCM's. Ik heb een screenshot toegevoegd aan dit bericht. Merk op dat Currenex van FXCM ver van de echte markt af ligt. Toen ik deze video aan mijn compagnon liet zien, schrok hij. IMHO, het heeft geen zin om FXCM voor Currenex te gebruiken totdat ze hun focus veranderen. IMHO, BGC (in Londen) is redelijk goed. Als u nieuws verhandelt, ga daar dan niet heen of houd uw transacties in ieder geval onder de $2M (maar dat is hetzelfde advies dat ik de meeste nieuwshandelaren geef die willen overstappen naar Currenex).
Moet een persoon Currenex �berhaupt gebruiken? Hoe zit het met LAVA?

TWJUANK!
23:05,
Kunt u de primaire/secundaire hubs bevestigen/uitleggen? Ik dacht dat de feed er maar ��n is.. Bij voorbaat dank
Tijdens een urenlange bespreking van de verschillende ECN's met een van de PB's werd mij de hele architectuur van het systeem uitgelegd. Dit is wat ik eruit heb opgemaakt. Er zijn meerdere Currenex-hubs (zes primaire een onbekend aantal secundaire), met verschillende instellingen. banken/makelaars die aan elk deelnemen. De Currenex-servers zijn gecentraliseerd, maar er is niet per se ��n gecentraliseerde liquiditeitspool. Wat betreft de verschillen, er kunnen er veel zijn, maar dit was de enige die specifiek werd aangepakt: een secundaire hub vereist een tussenstap in de transactieverwerking voor bankbevestiging. Ik weet niet zeker of dit te wijten is aan de kredietrelatie tussen de klant, prime broker en bank, of aan een ander probleem (ik neem aan dat secundaire hubs ook verwijzen naar PB-hubs van derden, zoals Traiana of Dealhub). Deze stap werd beschreven als vrijwel onmiddellijk, maar vanuit het standpunt van een geautomatiseerd systeem met een hoge handelsfrequentie/lage latentie kan dit een vertragingslast voor handelsrapportage opleveren. Voor handmatige handelaren zou het geen probleem zijn. Een primaire Currenex-hub vermijdt deze stap. Ik weet niet zeker of dit wordt bepaald door het aantal deelnemende institutionele banken/makelaars in de hub, hun kredietrelaties of een ander probleem. Ik kreeg ook de indruk dat de primaire hubs de meeste bankpartnerschappen hebben, dus diepere liquiditeitspools met krappere spreads.

Impkpipk
00:26,
De ideale kandidaat heeft toegang tot een primaire Currenex-hub (de meeste bevinden zich op secundaire hubs)
Kunt u de primaire/secundaire hubs bevestigen/uitleggen? Ik dacht dat de feed er maar ��n is.. Bij voorbaat dank

TWJUANK!
01:46,
Trouwens, waar zit je? (als dit een beetje info is, zul je je natuurlijk op je gemak voelen om vrij te geven)
Ik ben hier nog steeds mijn DD over aan het doen. De lijst bevat ATC, ADMD, ODL Prime, Vcap, MF Global, CapForexPro, GFT Prime, ChicagoFX, FXCMPro (misschien zijn er andere die ik zal opnemen die nog niet onder mijn aandacht zijn gekomen). De ideale kandidaat heeft toegang tot een primaire Currenex-hub (de meeste bevinden zich op secundaire hubs), toegang tot ten minste ��n ander platform (FXAll en/of Hotspot FXi), vriendelijke API-ondersteuning, redelijke commissies ($20-35/MM) en flexibele maandelijkse volumevereisten (sommige vereisen minimaal $ 500 MMmaand). Ook is de handel in futures een groot voordeel (waardoor die lijst met PB's wordt teruggebracht tot 2-3). Ik ben in de beginfase van de financiering van die 2 of 3, en na een paar maanden testen zal ik kiezen voor de beste afsluiting van de anderen (mijn account bij IB open houden als back-up).

Impkpipk
03:07,
Interessant. Ik vermoedde dat de man aan de telefoon niet het hele verhaal op een rijtje had. $ 250.000 min is het gangbare tarief bij sommige prime brokers, bijvoorbeeld Vcap. ATC en ADMD zijn veel lager.
Dergelijke stortingen zijn vereist bij sommige van de prime brokers omdat ze min handelsvolume moeten maken in a.e. currenex. En omdat hun klantenbestand niet zo groot is, resulteren we in grote stortingen. Dit is wat ik bedacht. Trouwens, waar zit je? (als dit een beetje info is, zul je je natuurlijk op je gemak voelen om vrij te geven)

TWJUANK!
04:28,
Bedankt voor de inzichten van FXCM-detailhandel. Trouwens, ze antwoordden dat men zonder problemen acc in pro kan openen, maar depo is minstens 250..
Interessant. Ik vermoedde dat de man aan de telefoon niet het hele verhaal op een rijtje had. $ 250.000 min is het gangbare tarief bij sommige prime brokers, bijvoorbeeld Vcap. ATC en ADMD zijn veel lager.

Impkpipk
05:49,
FXCMPro is niet direct beschikbaar. U moet elders een reeds bestaande prime broker-relatie hebben. Als u dat doet, kan FXCMPro uw prime broker hun Currenex-toegang aanbieden. Dit was tenminste hoe het werd uitgelegd tijdens een recente discussie met een FXCMPro-vertegenwoordiger. Als je al een prime broker-relatie hebt, heb je hoogstwaarschijnlijk toegang tot Currenex, dus ik weet niet zeker waarom iemand met FXCMPro te maken zou hebben. Hun Propfx-divisie werd samengevoegd tot FXCM-detailhandel. Je hebt nog steeds toegang tot Currenex via die divisie, maar de spreads worden aan elke kant met een pip opgevuld (als hun commissie zonder commissie). Het eindresultaat is dat de spreads gelijk zijn aan hun reguliere retailplatform.
Bedankt voor de inzichten van FXCM-detailhandel. Trouwens, ze antwoordden dat men zonder problemen acc in pro kan openen, maar depo is minstens 250..

TWJUANK!
07:09,
Heb je ervaring met fxcmpro? hoe gaat het daar? PS wat bedoel je met NDD bureau, waar? bij normale fxcm? Bedankt
FXCMPro is niet direct beschikbaar. U moet elders een reeds bestaande prime broker-relatie hebben. Als u dat doet, kan FXCMPro uw prime broker hun Currenex-toegang aanbieden. Dit was tenminste hoe het werd uitgelegd tijdens een recente discussie met een FXCMPro-vertegenwoordiger. Als je al een prime broker-relatie hebt, heb je hoogstwaarschijnlijk toegang tot Currenex, dus ik weet niet zeker waarom iemand met FXCMPro te maken zou hebben. Hun Propfx-divisie werd samengevoegd tot FXCM-detailhandel. Je hebt nog steeds toegang tot Currenex via die divisie, maar de spreads worden aan elke kant met een pip opgevuld (als hun commissie zonder commissie). Het eindresultaat is dat de spreads gelijk zijn aan hun reguliere retailplatform.

Impkpipk
08:30,
https://www.aforexa.com/attachments/1529188243.png:

https://www.aforexa.com/attachments/1529188243.png)) dat is precies hetzelfde wat in mijn hoofd opkwam na statement: fxcm NDD=currenx Cheers

halvaropk
09:51,
NDD= geen dealing desk = curenext en soortgelijke zaken

https://www.aforexa.com/attachments/1529188242.png:

Amcerpk1993M
11:12,
ik gebruik pip-forex waarbij de minimale storting $200 is. hier kun je het downloaden {link verwijderd, zie regel #3} het is heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk

Oxriettaa98
12:32,
wat of krijg je?

jsr95
13:53,
u kunt ook proberen om bij $10k een account te openen, 100:1 hefboomwerking.
Maar denk niet dat u een echte multibank-feed krijgt met 10K.

Oxriettaa98
15:14,
u kunt ook proberen om bij $10k een account te openen, 100:1 hefboomwerking.

ulysses
16:35,
Ik handel voornamelijk in nieuws en heb genoeg van de enorme ontsporing die ik steeds weer ervaar. Ik heb gehoord dat currenex-makelaars u nog steeds zullen ontglippen, maar niet zo veel #8230; helaas lijken ze allemaal minstens $ 20.000 als eerste storting te vereisen. Kent iemand een bedrijf dat currenex aanbiedt en mij een account zou laten openen met bijvoorbeeld $ 5000? Of als alternatief een ECN-makelaar met #8220;tolerable#8221; uitglijden?
Hallo, het allerbelangrijkste, dun denk dat je voor zulke lage bedragen een gezonde margehandel op currenex kunt behouden. De meeste currenex-dealers bieden niet meer dan 100:1 hefboomwerking. probeer het nieuws niet te verhandelen, je hebt geen reden om op die manier gefrustreerd te raken. Oh en als u echt op zoek bent naar een ecn-achtige makelaar met een lage storting, dan is eFX waarschijnlijk het antwoord voor uw roeping. Ze komen het dichtst in de buurt van het echte werk imo. Ze houden hun spreads altijd laag, maar hun prijzen zijn meestal 20-30 pips verwijderd van de markt tijdens nieuwstijd. Conclusie...nieuws = geen overwinning met betrekking tot de grap

Oxriettaa98
17:56,
Een ramp die nog moet gebeuren.

eckipkwNz
19:16,
Ik handel voornamelijk in nieuws en heb genoeg van de enorme ontsporing die ik steeds weer ervaar. Ik heb gehoord dat currenex-makelaars je nog steeds zullen ontglippen, maar niet zo veel ... helaas lijken ze allemaal minstens $ 20.000 te vragen als eerste storting. Kent iemand een bedrijf dat currenex aanbiedt en mij een account zou laten openen met bijvoorbeeld $ 5000? Of als alternatief een ECN-makelaar met �aanvaardbare� ontsporing?
u heeft duidelijk geen idee wat een ecn is of hoe de markt werkt en toch probeert u te handelen rond periodes van mogelijk extreme volatiliteit. Ik zou aanraden dat aangezien je het je alleen kunt veroorloven om $ 5k in te zetten, je het niet moet riskeren om te handelen

Jesus46
20:37,
u heeft duidelijk geen idee wat een ecn is of hoe de markt werkt en toch probeert u te handelen rond periodes van mogelijk extreme volatiliteit. Ik zou aanraden dat aangezien je het je alleen kunt veroorloven om $ 5k in te zetten, je het niet moet riskeren om te handelen
Dat is nog eens een goed advies...