PDA

View Full Version : 30 miljoen daghandelsmethode



Mipa93
21:13,
5 Bijlage(n) Hallo,

Ik zal beginnen met te zeggen dat ik al heel lang een forumverslaafde ben - altijd op zoek naar iets nieuws dat werkt. Keer op keer zou ik met stomheid geslagen worden waarom het niet werkte, altijd de hartverscheurende teleurstelling en mislukking voelen van het verliezen van geld dat ik me niet kon veroorloven.

Ik heb geleerd dat alle flitsende interieurs enzovoort tijdverspilling zijn. Zodra ik dat had overwonnen en me meer op prijsactie concentreerde, ging het goed.

Ik denk niet dat ik er zo goed doorheen had kunnen komen zonder Efflilang en Flamenco143, deze twee mensen bleven me inspireren, en daarvoor ben ik dankbaar. Als je hier lang genoeg bent geweest, zou je ze allebei kennen.

Ik heb foto's bijgevoegd van wat ik doe - ik heb geen harde set concrete regels anders dan, ga met de trend mee en probeer je aan slechts 2 tijdframes te houden, stuiter niet overal rond, anders verlies je jezelf zoals ik al zo vaak heb gedaan.

De foto's zouden vrij duidelijk moeten zijn. De pijlen zijn de ingangen en de blauwe en rode driehoeken zijn de high's en low's die worden overgenomen, dus op zoek naar een ruil in een nieuwe richting of de bestaande. Ik gebruik de Stoch voor afwijkingen, vroegtijdige waarschuwing voor trendveranderingen.
Stopverliezen worden meestal gehouden op het hoogste punt van het meest recente hoogtepunt, of het laagste punt van het meest recente dieptepunt, of als een belangrijk draaipunt iets verder dan daaronder/boven ligt, vrij eenvoudig eigenlijk, ik heb het opgegeven om naar te staren het scherm urenlang aanhoudt, ik controleer het meestal om de paar uur en pas mijn stop loss aan naar de volgende meest recente ondersteuningweerstand, dat wil zeggen de laatste lage of hoge.

Dit kan ook worden gebruikt op hogere tijdframes. Ik zal niet zeggen welke, je kunt het zelf uitzoeken.

Nou... deze plek heeft me veel geholpen, dus ik dacht dat ik iets terug zou doen.

Het allerbeste voor jou - en voor die beginners - Geef niet zo gemakkelijk op, het zal uiteindelijk naar jou toekomen zoals het voor mij is gebeurd. Geloof in jezelf.

-------------------------------------

Indiors-sjabloon is bijgevoegd

Daarbij dacht ik dat ik een document over Peaks Troughs zou bijvoegen, het is goed gelezen.

Ook ... het is elke cent waard en ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die handelt, of ze het nu al heel lang doen of net zijn begonnen.
Handelen in de zone, door Mark Douglas - Google het.

---------------------------------------
Resultaten: - Worden gepost in het formaat DD/MM/JJ - Het einde van de week is de laatste handelsdag van de week

Week eindigend op 3/4/09 --- 505 Pips

https://www.aforexa.com/attachments/1529188274225535178.png

https://www.aforexa.com/attachments/1529188275207968305.png

https://www.aforexa.com/attachments/15291882772105794531.png

https://www.aforexa.com/attachments/15291882792019779558.zip

https://www.aforexa.com/attachments/15291882811027637692.pdf

sanpkskan
14:27,
VB, bent u bekend met een systeem van eind vorig jaar genaamd ATM? Omdat wat u nu beschrijft, vooral met de breakout TZ's, precies hetzelfde systeem is dat opnieuw is opgeknapt. Hier is de link:
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/67-weak-dollar-correction.html

Mipa93
15:50,
Dank je wel, ik zag indior markering HH LL enz. Ik zal proberen het te vinden. bedankt peterfx
Umn ok�... nou, het kwam niet van mij - ik gebruik mijn ogen en dan markeer ik het handmatig, met mooie grote driehoeken. Ik weet niet zeker of daar een interieur voor is, en als dat zo is, hoe goed het zou zijn, gaat mij te boven. De enige indiors die ik gebruik voor daadwerkelijk handelen zijn de 5 EMA's en de Stoch voor divergenties, verder worden de andere gebruikt voor marktinformatie, zoals tijdzones, marktprijs en natuurlijk inside bars. Er is niets beters dan een mooie binnenbalk onderaan de retracement en je bent klaar om erachteraan te gaan. Afgezien daarvan zijn het technische details, trendlijnen, S/R enz. En ... wacht erop.... Prijsactie! Groetjes, VB,

Zepoy
17:12,
Bedankt VitaminBeer, ik zag de markering HH LL enz. Ik zal proberen het te vinden. Bedankt

Het maakt deel uit van MetaTrader 4 - 'Insert' - 'Shapes' 'Triangle' Proost,

Het maakt deel uit van MetaTrader 4 - 'Insert' - 'Shapes' 'Triangle' Proost,

Mipa93
18:34,
Bedankt voor het delen VB. Aan je accent moet ik denken dat je niet thuis bent in de VS, dus ik ben benieuwd welke sessies en/of handelstijden je het beste vindt werken? En hoe lang zou je zeggen dat je in het typische vak zit? 30m?, 90m?, zou je zeggen dat er een gemiddelde is? Door uw grafiekvoorbeelden lijkt u veel verschillende paren te verhandelen. Zijn dit bij voorkeur, of huppel je rond op zoek naar een retraite waar je je veilig bij voelt?
Ik ben een Aussie, ok�... mijn transacties kunnen maximaal een week doorgaan, aangezien ik aan het einde van de handelsweek sluit, ik hou er niet van om posities in het weekend aan te laten en ik wil ook graag solide resultaten zien op mijn rekening. Ik zou zeggen dat het gemiddelde waarschijnlijk ergens tussen de 1-3 dagen ligt, en dat hangt allemaal af van wat de markt werkelijk doet. Soms krijg ik een geweldige run en het blijft maar doorgaan, zij zijn degenen waar ik het meest op zal proberen te mikken, ik hou er niet van om achter de computer te wachten. En als ik al een paar transacties heb op 50 en hoger, heb ik de neiging om terug te schrikken om meer posities te openen... denk dat het eigenlijk gewoon luiheid is.. maar er is altijd een kans op meer op andere paren, maar ik voel me op mijn gemak met 2 -3 max, anders wordt het te veel werk om te monitoren. Ik veronderstel dat je zou kunnen zeggen dat ik, door in een transactie te stappen om mee te werken, waarschijnlijk aan het begin van de sessie in Londen zou blijven hangen en deze zou doornemen en vervolgens de Amerikaanse sessie totdat ik een paar transacties zou uitkiezen om mee te doen en houd ze vanaf dat moment gewoon in de gaten. Als ik word tegengehouden, wacht ik op de volgende sessie in Londen en de VS. Ik kan soms een vroege start van de dag oppikken door de Aziatische sessie te verhandelen, maar zelden. Ik legde uit over de paren op post #27 Proost,

Mipa93
19:56,
Eerste bericht omvat Indiors-sjablonen. Hoop dat ze je goed van dienst zijn. De indior's zijn tijdzone's ingesteld voor Alpari, 1 GMT denk ik. U zult ze dus handmatig moeten aanpassen aan uw makelaar, of ze helemaal moeten weggooien, ik bewaar ze graag omdat ik weet wanneer ik enige actie kan verwachten.

sanpkskan
21:19,
Bedankt voor het delen VB. Aan je accent moet ik denken dat je niet thuis bent in de VS, dus ik ben benieuwd welke sessies en/of handelstijden je het beste vindt werken? En hoe lang zou je zeggen dat je in het typische vak zit? 30m?, 90m?, zou je zeggen dat er een gemiddelde is? Door uw grafiekvoorbeelden lijkt u veel verschillende paren te verhandelen. Zijn dit bij voorkeur, of huppel je rond op zoek naar een retraite waar je je veilig bij voelt?

Mipa93
22:41,
Hallo, zeer interessant systeem. Bedankt voor het delen. Ik wilde vragen welke indior je gebruikt om de grafische vlaggen voor bHH en LL te tekenen. Vind je het erg om je sjabloon te delen? bedankt peterfx
Het maakt deel uit van MetaTrader 4 - 'Insert' - 'Shapes' 'Triangle' Proost,

Zepoy
00:03,
High Vitamin Beer, zeer interessant systeem. Bedankt voor het delen. Ik wilde vragen wat voor binnengebruik je gebruikt om de grafische vlaggen voor bHH en LL te tekenen. Vind je het erg om je sjabloon te delen? Bedankt

Nou, de E/U ging zonder twijfel vliegen. Afwijkingen kunnen soms hinderlijk zijn omdat ze niet altijd nauwkeurig zijn, maar ze kunnen ook een uitkomst zijn en een aantal zeer goede transacties opleveren met een vroege waarschuwing voor trendverandering, waardoor u bovenaan of onderaan een rit kunt instappen. Maakt niet uit, er komt altijd een nieuwe kans. Laatste pijl indi�ert waar de ingang had moeten zijn

Nou, de E/U ging zonder twijfel vliegen. Afwijkingen kunnen soms hinderlijk zijn omdat ze niet altijd nauwkeurig zijn, maar ze kunnen ook een uitkomst zijn en een aantal zeer goede transacties opleveren met een vroege waarschuwing voor trendverandering, waardoor u bovenaan of onderaan een rit kunt instappen. Maakt niet uit, er komt altijd een nieuwe kans. Laatste pijl indi�ert waar de ingang had moeten zijn

Mipa93
01:25,
Bedankt VB. Ik zag een andere transactie op UJ waar ik een tijdje geleden in ben gesprongen.
Bedankt voor het delen van je succes, misschien raken anderen nu meer ge�nteresseerd om te zien dat iemand anders het kan. Petje af trouwens, je doet het goed. VB,

asier0
02:48,
1 bijlage(n)

Goed gedaan maat, echt fantastisch! Zie nu, ook al had je een verlies, het werd snel gedekt toen je nieuwe voorkeur voor richting binnenkwam. Alles kan gebeuren en voor ons gisteravond gebeurde het, alle eerste bestellingen gingen de zwerver in. Vanaf dat moment was er echter een nieuwe richting aanwezig die ons nieuwe kansen bood. Al het beste, VB,
Bedankt VB. Ik zag een andere transactie op UJ waar ik een tijdje geleden in ben gesprongen.
https://www.aforexa.com/attachments/15301188841592751507.png

Mipa93
04:10,
Verkocht EUR/JPY @ 135,02 SL 135,60 TP 134. Het is gesloten voor 97pips Verkocht GU 1,4729 SL 1,4780. TP is nog open
Goed gedaan maat, echt fantastisch! Zie nu, ook al had je een verlies, het werd snel gedekt toen je nieuwe voorkeur voor richting binnenkwam. Alles kan gebeuren en voor ons gisteravond gebeurde het, alle eerste bestellingen gingen de zwerver in. Vanaf dat moment was er echter een nieuwe richting aanwezig die ons nieuwe kansen bood. Al het beste, VB,

asier0
05:32,
2 Bijlage(n) Verkocht EUR/JPY @ 135,02 SL 135,60 TP 134. Het is gesloten voor 97pips Verkocht GU 1,4729 SL 1,4780. TP is nog open
https://www.aforexa.com/attachments/15301188792064203583.png
https://www.aforexa.com/attachments/15301188811099474991.png

asier0
06:54,
A/U stopte -40 pips Ok�, ik zal kijken naar short gaan bij de volgende retrace. Ik denk, wacht af wat de grotere tijdframes denken. risico dat we allemaal nemen in forex. Voor degenen onder u die denken dat 40 pips veel is, het hangt allemaal af van wat uw algemene doelen zijn. Ik veronderstel dat je zou kunnen zeggen, het algemene idee is dat zelfs als je een paar kleine verliezende transacties hebt om de 1 grote juiste te krijgen, je op het goede spoor zou moeten zijn.
Ik werd gestopt op de USD/CHF voor -38pips, USD/CAD 27pips voor de dag.

Mipa93
08:17,
A/U stopte -40 pips Ok�, ik zal kijken naar short gaan bij de volgende retrace. Ik denk, wacht af wat de grotere tijdframes denken. risico dat we allemaal nemen in forex. Voor degenen onder u die denken dat 40 pips veel is, het hangt allemaal af van wat uw algemene doelen zijn. Ik veronderstel dat je zou kunnen zeggen, het algemene idee is dat zelfs als je een paar kleine verliezende transacties hebt om de 1 grote juiste te krijgen, je op het goede spoor zou moeten zijn.

Mipa93
09:39,
E/U stopte -34 pips Wacht af wat er gebeurt, ik kan het later misschien nog een hele tijd opnieuw proberen, kijken hoe het gaat

asier0
11:01,
Goed spul! Ik hoop dat het goed voor je gaat, wees voorzichtig als het het 1.11800-gebied bereikt. Ik ben zo blij dat iemand hier iets van heeft geleerd. Groetjes, VB,
Ik zal op dat gebied letten. Ik deed rond dezelfde tijd een verkoop op USD/CAD, die sloot voor 27pips. Er was veel weerstand in dat gebied, dus zet een lagere tp.

Mipa93
12:23,
2 bijlage(n) A/U-invoer 0.71700 Sl 0.71300 TP 0.72650 (Kijk of u erachter kunt komen waarom) E/U-invoer (invoer per ongeluk vroegtijdig ingevoerd) 1.35340 SL 1.34999 TP geen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530118876121736302.png
https://www.aforexa.com/attachments/1530118877551978712.png

Mipa93
13:46,
Verkocht USD/CHF @ 1,1284
Goed spul! Ik hoop dat het goed voor je gaat, wees voorzichtig als het het 1.11800-gebied bereikt. Ik ben zo blij dat iemand hier iets van heeft geleerd. Groetjes, VB,

asier0
15:08,
1 bijlage(n) verkocht USD/CHF @ 1,1284
https://www.aforexa.com/attachments/1530118874621452711.png

Mipa93
16:30,
Zeker. Als ik iets maak, maak ik het af. Dat is waar mijn ervaring loont. Geen enkel systeem is compleet tenzij het u verandert om in en uit een transactie te stappen. Bedankt voor je onwetende opmerking.
Je hebt gelijk... ik ben je mijn verontschuldigingen verschuldigd voor je onwetendheid. Ik heb niet veel vertrouwen in een computer die mijn transacties plaatst. Ik zie hoe dan ook niet hoe dat zou werken met deze methode. Daarnaast misschien een die je stops verandert en onderweg winst van de tafel haalt... maar er zijn er al genoeg, maar ik zou er nog steeds geen gebruiken. Ik zou deze thread liever vrij houden van flitsende EA's en indiors, als je er toch mee verder wilt gaan, post dan gerust in de EA-sectie van het forum en laat mensen weten dat het er is. Veel succes met je EA-voortgang, VB,

khitapt
17:52,
Zeker. Als ik iets maak, maak ik het af. Dat is waar mijn ervaring loont. Geen enkel systeem is compleet tenzij het u verandert om in en uit een transactie te stappen. Bedankt voor je onwetende opmerking.

Uh... *spaz* ... *twitch* .... *twitch* ..... *dribbel*..... Als ik je moet vertellen dat er echt geen EA is, nooit is geweest en zal nooit.... zou dat je nog steeds ervaren maken?

Uh... *spaz* ... *twitch* .... *twitch* ..... *dribbel*..... Als ik je moet vertellen dat er echt geen EA is, nooit is geweest en zal nooit.... zou dat je nog steeds ervaren maken?

Mipa93
19:15,
Vitesse bedankt voor de info. Dus let je vooral op transacties tijdens de open tijd in Londen/VS? Ik gebruik alpari, dus ik hoef de boxuren niet aan te passen
Ja, dat klopt... maar het is flexibel als je iets ziet dat je leuk vindt, maar over het algemeen haal ik daar een paar bestellingen op. Alpari is geweldig, de service was erg goed voor mij, de serviceondersteuning voor mijn live account was erg snel en responsief. Ok�, later terug

asier0
20:37,
Hallo Andsx, Ok�, de roze kaars is een binnenkaars, het betekent dat hij noch de hoogte noch de diepte van de kaars ervoor overschreed. Wat voor mij een teken van uitputting kan zijn, maar niet altijd, je zult soms merken op een mooie (bijvoorbeeld) retracement naar beneden terwijl je long wilt gaan, en je krijgt een inside candle, de kans is groot dat de markt maakt zich klaar om weer omhoog te gaan, de geschiedenis leert ons dit, u kunt ook een kijkje nemen. De gebieden die groen en donkerbruin met geel zijn gemarkeerd, zijn de verzameling gebeurtenissen...
Vitesse bedankt voor de info. Dus let je vooral op transacties tijdens de open tijd in Londen/VS? Ik gebruik alpari, dus ik hoef de boxuren niet aan te passen

Mipa93
21:59,
Met een beetje geluk zal er niemand zijn die er de 'HG' van probeert te maken door er indiors en verwarring aan toe te voegen. Set-up ziet er leuk uit zoals het is! ......grappig hoe accenten kunnen worden opgepikt ...lol.... (alsof VB vitamines heeft!
https://www.aforexa.com/attachments/1530118854.png)
Bedankt voor je vriendelijke woorden Antra Ik vermoed dat jij ook een Aussie bent. Natuurlijk heeft VB vitaminen!
https://www.aforexa.com/attachments/1530118854.pngO... en welkom!

Mipa93
23:21,
Moet deze EA Arrow Alerts geven? Zo ja, dan werken ze niet. Adviseer, alstublieft. En ja, ik ben ervaren. Dankje
Uh... *spaz* ... *twitch* .... *twitch* ..... *dribbel*..... Als ik je moet vertellen dat er echt geen EA is, nooit is geweest en zal nooit.... zou dat je nog steeds ervaren maken?

khitapt
00:44,
Moet deze EA Arrow Alerts geven? Zo ja, dan werken ze niet. Adviseer, alstublieft. En ja, ik ben ervaren. Dankje

Nou, de E/U ging zonder twijfel vliegen. Afwijkingen kunnen soms hinderlijk zijn omdat ze niet altijd nauwkeurig zijn, maar ze kunnen ook een uitkomst zijn en een aantal zeer goede transacties opleveren met een vroege waarschuwing voor trendverandering, waardoor u bovenaan of onderaan een rit kunt instappen. Maakt niet uit, er komt altijd een nieuwe kans. Laatste pijl indi�ert waar de ingang had moeten zijn

Nou, de E/U ging zonder twijfel vliegen. Afwijkingen kunnen soms hinderlijk zijn omdat ze niet altijd nauwkeurig zijn, maar ze kunnen ook een uitkomst zijn en een aantal zeer goede transacties opleveren met een vroege waarschuwing voor trendverandering, waardoor u bovenaan of onderaan een rit kunt instappen. Maakt niet uit, er komt altijd een nieuwe kans. Laatste pijl indi�ert waar de ingang had moeten zijn

asier0
02:06,
1 Bijlage(n) Vitamine kunt u meer uitleg geven over het sjabloon. 1. De roze kaars? 2. Gebieden gemarkeerd met groen en donkerbruin met geel bovenaan. Ik neem aan dat dit de plek is om te zoeken naar kopen/verkopen na het gele gebied? Kun je ook uitleggen hoe het dit bepaalt. Omdat het op de bijgevoegde foto het ene gebied markeerde en het andere niet?
https://www.aforexa.com/attachments/1530118869440243392.png

RuuBeeN88
03:28,
Ik bezoek de FF niet vaak meer (te veel rotzooi en opnieuw gehashte nutteloze interieurs), maar je hebt hier een mooi, schoon en simplistisch systeem in elkaar gezet, maat! Natuurlijk zullen het verliezers zijn - we zijn niets meer dan speculanten, maar als we meestal aan de 'winnende kant' staan, is het allemaal de moeite waard! En ik waardeer je intelligentie en je integriteit, dus ik doe mee. Nooit te oud om te leren!
https://www.aforexa.com/attachments/1529188306.png

Mipa93
04:51,
Hallo VB Volg in stilte je thread. Geef ons alstublieft meer.
Hallo Farimir, alles op zijn tijd maat, blijf in de buurt Is die naam niet uit The Lord Of The Rings? Ik hou van die films. Groetjes, VB,

Mipa93
06:13,
De nieuwe systeemverklaring ziet er goed uit. Het zal leuk zijn om er meer over te weten. trouwens - wat was de motivatie voor het nieuwe systeem?
Altijd aan het leren voor een nieuwe en gemakkelijkere manier om dingen te doen, er was geen echte motivatie bij betrokken, ik wilde gewoon iets proberen uit nieuwsgierigheid

Patitta
07:35,
Hallo VB Volg in stilte je thread. Geef ons alstublieft meer.

asier0
08:57,
Ok�... ik weet dat ik de laatste tijd geen berichten heb geplaatst, dat komt omdat ik bezig ben geweest met het uitproberen van iets waar ik al een tijdje mee bezig ben, er is niets mis met deze methode in termen van effici�nt handelen . Ik zal nog niet zeggen wat het is, behalve dat het er voor vandaag in ieder geval goed uitziet. Ik heb mijn resultaten bijgevoegd, en als er interesse is, kan ik een ander draadje openen en het bespreken.
De nieuwe systeemverklaring ziet er goed uit. Het zal leuk zijn om er meer over te weten. trouwens - wat was de motivatie voor het nieuwe systeem?

Mipa93
10:20,
1 Bijlage(n) Ok�... ik weet dat ik de laatste tijd geen berichten heb geplaatst, dat komt omdat ik druk bezig ben geweest met het uitproberen van iets waar ik al een tijdje mee bezig ben, er is niets mis met deze methode in termen om het effici�nt te verhandelen. Ik zal nog niet zeggen wat het is, behalve dat het er voor vandaag in ieder geval goed uitziet. Ik heb mijn resultaten bijgevoegd, en als er interesse is, kan ik een ander draadje openen en het bespreken.
https://www.aforexa.com/attachments/1529188314171776439.pdf

Mipa93
11:42,
Ja... mijn laatste transacties werden stopgezet voor -30, -31 pips.
Ik wacht tot het buiten dit bereik komt voordat ik er meer posities op ga zetten. Je verliezen waren tenminste klein VB,

asier0
13:04,
Ja... mijn laatste transacties werden stopgezet voor -30, -31 pips.

Mipa93
14:26,
Pffffttt... vluchtig was een overdrijving. Het is dood als een dorno vanavond

Mipa93
15:49,
Cool cool Ik heb het de afgelopen dagen zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om forex te handelen. Wees voorzichtig met die A/U-handel, ik denk dat het daar rustig volatiel kan worden, het zit net onder een sterke weerstand. Persoonlijk wacht ik op de 4 uur om terug te keren en dan ga ik op zoek naar een vermelding op de AU Het beste,

asier0
17:11,
2 bijlage(n) GU gesloten op break-even. UJ gesloten voor 61 Verkocht AU .7059 SL .7090. Zit een beetje in de weerstand. Laten we zien hoe het gaat. Verkocht UJ @ 99,92 SL 100,25
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1224-simple-00-level-trading.html

Mipa93
18:33,
Wat was de basis voor GU-handel? ik zie dat de prijs niet neerkwam op de lagere EMA en dat er geen goede retrace was die ik kan zien?
Welnu, ik weet dat het de lagere EMA niet heeft geraakt, maar ik heb in eerdere berichten wel gezegd dat dit niet altijd het geval is. Zijwaartse markt kan echter soms ook een retracement vervangen, maar die werkte niet, maar de volgende wel. G/U is momenteel 123 pips gestegen - stop loss is aangepast naar 1.4430

asier0
19:55,
Handel voor E/U
Is deze handel tegen de trend in genomen

asier0
21:18,
Hier is een zojuist geactiveerde transactie
Wat was de basis voor GU-handel? ik zie dat de prijs niet neerkwam op de lagere EMA en dat er geen goede retrace was die ik kan zien?

Mipa93
22:40,
1 Bijlage(n) Gaat nog door... binnenkort break-even
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/530-mt4-backtest-trouble.html

kuroyame
00:02,
VitaminBeer Bedankt om dit met ons te delen. Het ziet er goed uit!!!

Mipa93
01:24,
E/U gestopt -27 pips

Mipa93
02:47,
1 Bijlage(n) Ruil voor E/U
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/155-euro-yen-remains-focus.html

Mipa93
04:09,
1 Bijlage(n) Laatste transactie stopte bij break-even Laten we eens kijken hoe het deze keer gaat, het is officieel correct herleid.
https://www.aforexa.com/attachments/1529188266.png

Mipa93
05:31,
1 Bijlage(n) Hier is een zojuist geactiveerde ruil
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/726-sell-dont.html

Mipa93
06:53,
1 bijlage(n)

Hallo, ik heb de ema-lijnen niet getekend, maar laten we aannemen dat de bearish kaars de onderste ema-lijn raakt.
Alsjeblieft, hoop dat dat helpt bij het uitleggen.
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/1426-1min-historical-data-alpari.html

asier0
08:16,
1 Bijlage(n) Hallo, ik heb de ema-lijnen niet getekend, maar laten we aannemen dat de bearish kaars de onderste ema-lijn raakt.
https://www.aforexa.com/attachments/1529188264.png

Mipa93
09:38,
1 bijlage(n)

Bedankt voor het uitleggen. Meer vragen?
https://www.aforexa.com/attachments/1529188263.pngLaten we zeggen dat bij een neerwaartse trend de pirce lager hoog wordt en naar beneden begint te komen en de 5ema bereikt en je komt binnen als de volgende kaars een pip lager gaat dan de vorige kaars? Worden de oscillaties gebruikt om de trend te bevestigen? Hoe werken op de verschillende markten? ik neem aan dat je hoog verkooptlaag koopt volgens dezelfde regel voor prijs om naar ema te gaan en de volgende kaars binnen te gaan?
Kun je alsjeblieft een foto plaatsen voor je eerste vraag, zodat ik er ook iets over kan zeggen? Op een vari�rende markt zal de prijs meestal tussen een hoge of een lage prijs zweven, de 5 ema wordt minder bruikbaar als hij varieert, ik ga meestal met de verhuizing van de vorige been. Ik heb een foto voor je bijgevoegd. De rode pijlen zijn ingangen, aangezien je merkt dat er meer dan ��n zijn, zou elk van hen goed zijn geweest. De stop loss was niet 'helemaal' omhoog, dat komt omdat het een nogal volatiele piek was, dus waar het is, is waarschijnlijk een redelijk veilige plaats, maar dat is een kunst, geen wetenschap. Ik hoop dat dit helpt.
https://www.aforexa.com/attachments/15291882851747823932.png

asier0
11:00,
Bedankt voor het uitleggen. Meer vragen?
https://www.aforexa.com/attachments/1529188263.pngLaten we zeggen dat bij een neerwaartse trend de pirce lager hoog wordt en naar beneden begint te komen en de 5ema bereikt en je komt binnen als de volgende kaars een pip lager gaat dan de vorige kaars? Worden de oscillaties gebruikt om de trend te bevestigen? Hoe werken op de verschillende markten? ik neem aan dat je hoog verkooptlaag koopt volgens dezelfde regel voor prijs om naar ema te gaan en de volgende kaars binnen te gaan?

Mipa93
12:23,
Die divergentie werd uit het water geblazen. Laten we eens kijken of het weerstand vindt bij de vorige High, het heeft het aangeraakt, laten we kijken of het het afwijst, als dat zo is, kan ik uit persoonlijke ervaring nog steeds aanwezig zijn bij short gaan, dit is waar kijken naar grotere tijdframes helpt als het dat niet doet afgewezen worden mag ook, lang laten uitwaaien en dan weer een retracement afwachten en er long mee gaan.

Mipa93
13:45,
1 Bijlage(n) Ok� jongens, ik zal proberen het wat beter uit te leggen, hoewel ik denk dat als je het niet uit de foto's kunt halen, je waarschijnlijk niet hard genoeg hebt geprobeerd te zoeken. Als je eenmaal hebt bepaald in welke richting je gaat, gebaseerd op H/H H/L en L/H L/L, als je niet weet wat dit is, ga dan naar
http://www.babypips.comen leer, als je niet bereid bent om dit te doen, dan wens ik je het allerbeste in je forex toekomst. - Dan wacht je op een retracement, het is leuk als de prijs de andere kant van het 5 EMA-kanaal raakt dan de richting waarin je gaat, maar het hoeft niet per se te raken, maar als dat zo is, is het beter. Dan wachten we tot een kaars een andere kaars opeet, nogmaals, het hoeft geen beer versus stier te zijn of vice versa. Gewoon een kaars die een andere kaars omzeilt in de richting die je nastreeft. Entry is de high/low van de kaars die je omzeilt in de gegeven richting waarin je gaat. Het allerbeste.
https://www.aforexa.com/attachments/15291882841864724097.png

Rius14
15:07,
heb je beter gedefinieerde regels voor in- en uitstappen, anders dan, ...ik accepteer geen enkele negatieve kritiek..., ik heb geen harde set concrete regels... ga met de trend mee en probeer vasthouden aan slechts 2 tijdframes..?

asier0
16:29,
Hallo, zou je de egy verder kunnen uitleggen. Ik heb de foto's bekeken, maar kon het niet duidelijk krijgen wat is je basis voor deelname? Bedankt

FNI230
17:52,
Wacht....Wacht....Wacht..... Dus je zegt dat je GEEN 80 verschillende indoors op een chart nodig hebt om forex te handelen?? LOL! Goed werk!
https://www.aforexa.com/attachments/1529188262.pngIk hoop echt dat dit draadje overspoeld wordt met views. Er zijn een groot aantal mensen op dit forum die het moeten zien. De twee voortschrijdende gemiddelden die je daar hebt, lijken gebaseerd te zijn op de hoogste en laagste prijs, voor welke instellingen zijn ze ingesteld? Nogmaals, gefeliciteerd met het vinden van een eenvoudig te volgen systeem dat voor u werkt.

Mipa93
19:14,
Wacht....Wacht....Wacht..... Dus je zegt dat je GEEN 80 verschillende indoors op een chart nodig hebt om forex te handelen?? LOL! Goed werk!
https://www.aforexa.com/attachments/1529188262.pngIk hoop echt dat dit draadje overspoeld wordt met views. Er zijn een groot aantal mensen op dit forum die het moeten zien. De twee voortschrijdende gemiddelden die je daar hebt, lijken gebaseerd te zijn op de hoogste en laagste prijs, voor welke instellingen zijn ze ingesteld? Nogmaals, gefeliciteerd met het vinden van een eenvoudig te volgen systeem dat voor u werkt.
Bedankt voor je vriendelijke woorden MagnumFreak. Ik vergat de voortschrijdende gemiddelden te vermelden - ze zijn gewoon 5 EMA ingesteld op hoog en laag. Ik gebruik het als een ruwe leidraad om te bepalen hoe sterk een retracement is geweest, je zult op sommige van de pijlen die ik heb getekend zien dat de prijs niet is teruggetrokken naar de 5 EMA - dat is niet altijd het geval. Ik heb deze van Effilang (Basic Trading System), ik heb onderweg een paar stukjes en beetjes van andere methoden gecombineerd. Kies er gerust voor.

asier0
20:36,
Hoe stel je de TP's in? Ik lijk vroeg uit de handel te komen? Gebruik je gewoon trailing stop en geen vaste winsten