PDA

View Full Version : Oanda loopt achter



Lunadeganja
04:52,
Is het iemand opgevallen dat de grafieken op Oanda achterblijven bij de huidige prijs op het tabblad Transacties, en dat dit achterblijft bij de prijs van de ticketbestelling waarop u daadwerkelijk uw transactie indient? Ik heb gemerkt dat dit in ��n fase wel 2 pips kan vertragen! Het is een beetje moeilijk om op deze manier te scalperen. Denkt iemand dat ze dit met opzet doen?

palooxjaen
12:59,
Ik gebruik de Oanda-grafieken ook 5 sec tf, en weet dat er altijd een beetje vertraging is geweest, meestal ongeveer 1 sec in prijsbeweging. Maar in de afgelopen 1-1,5 week lijkt het probleem zo erg te zijn geworden, dat er een vertraging van bijna 20 seconden op de hitlijsten kan zitten. Dit is zelfs tijdens normale marktomstandigheden. Ik heb geen idee waarom dit gebeurt, aangezien Oanda over het algemeen een heel goede makelaar is. Dacht dat ik dit zou delen, om u te laten weten dat er anderen zijn met hetzelfde probleem. Groetjes, K.

oxrtaseseb
14:21,
Ricardo, Dit is precies mijn ervaring geweest. Het probleem voor mij is dat ik uitstap na een paar pips winst, en ik zal zitten kijken hoe de prijs voorbij mijn limietorder gaat, maar ik kan niet uitstappen omdat het platform het niet herkent als uitgevoerd. Als ik de transactiegeschiedenis controleer, zie ik wel waar de bestelling op het juiste moment is uitgevoerd, ook al werd dit niet in realtime weergegeven.
Ja, dat is een echt probleem als u uw transacties slechts een paar seconden vasthoudt. Mijn gemiddelde handelstijd is ongeveer 6 minuten, dus deze kleine vertraging is niet echt een probleem voor mij. Maar ik heb er moeite mee dat de vernieuwingsfrequentie van het citaatpaneel veel hoger is dan voorheen. Ik kom af en toe binnen met marktorders, en wanneer ik een strakke stop gebruik, is het moeilijk om de juiste positiegrootte te berekenen om te gebruiken wanneer de prijs twee of drie keer per seconde verandert.

lucas
15:43,
Ik heb ook deze situatie meegemaakt waarbij het enkele seconden duurt voordat een order wordt weergegeven als uitgevoerd, en dit begon een paar dagen geleden te gebeuren na de laatste update/fix op FXtrade. Deze vertraging lijkt echter slechts een visueel probleem te zijn. Zelfs als het een paar seconden extra duurt voordat orders worden weergegeven als uitgevoerd, kunt u zien dat de orders nog steeds worden uitgevoerd tegen de juiste prijs/tijd als u naar de volledige transactiegeschiedenis gaat.
Ricardo, Dit is precies mijn ervaring geweest. Het probleem voor mij is dat ik uitstap na een paar pips winst, en ik zal zitten kijken hoe de prijs voorbij mijn limietorder gaat, maar ik kan niet uitstappen omdat het platform het niet herkent als uitgevoerd. Als ik de transactiegeschiedenis controleer, zie ik wel waar de bestelling op het juiste moment is uitgevoerd, ook al werd dit niet in realtime weergegeven.

oxrtaseseb
17:05,
Ik heb ook deze situatie meegemaakt waarbij het enkele seconden duurt voordat een order wordt weergegeven als uitgevoerd, en dit begon een paar dagen geleden te gebeuren na de laatste update/fix op FXtrade. Deze vertraging lijkt echter slechts een visueel probleem te zijn. Zelfs als het een paar seconden extra duurt voordat orders worden weergegeven als uitgevoerd, kunt u zien dat de orders nog steeds worden uitgevoerd tegen de juiste prijs/tijd als u naar de volledige transactiegeschiedenis gaat.

Oxriettaa98
18:27,
Werk je voor Oanda Zen ??? Oanda is waarschijnlijk de slechtste makelaar die er is, zodra je geld begint te verdienen, zal hun platform je gek maken en je desconcentreren totdat je weer onrendabel wordt. Ik verlaat Oanda en ik zal daar NOOIT meer teruggaan.
oanda zuigt enorm, prijsvertragingen, ontkoppelingsproblemen, grote platformproblemen, ik zie meer discussies over oanda platformproblemen dan welke andere makelaar dan ook, zelfs op hun eigen forum
https://www.aforexa.com/attachments/1529188570.png

dam0nesp
19:49,
Doe het dan niet.
Werk je voor Oanda Zen ??? Oanda is waarschijnlijk de slechtste makelaar die er is, zodra je geld begint te verdienen, zal hun platform je gek maken en je desconcentreren totdat je weer onrendabel wordt. Ik verlaat Oanda en ik zal daar NOOIT meer teruggaan.

Betka
21:11,
panda staat bekend om de meeste van deze problemen, ik zou er niet mee handelen.
Doe het dan niet.

Oxriettaa98
22:34,
panda staat bekend om de meeste van deze problemen, ik zou er niet mee handelen.

lucas
23:56,
Vanochtend heb ik de vertraging weer ervaren. Ik had een limietaankooporder op 1,5580. Ik start altijd een timer als ik de order gevuld zie verschijnen in het Trades-venster. De tijd die nodig was voordat de bestelling verscheen tot het moment dat ik de transactie sloot, was ongeveer 4 seconden. In de transactiegeschiedenis van de Oanda werd de transactie geregistreerd als 9 seconden. Dat is een vertraging van 5 seconden. Ik verdiende nog steeds geld met deze transactie, maar voorafgaand aan deze vertragingen was mijn gemiddelde handelstijd 6 seconden, waarbij de meeste winnende transacties minder dan 5 seconden waren. Ik maak geen misbruik van de vertraging van de prijsaanvoer omdat ik limietorders gebruik. Ik hoop dat dit slechts een bug is in de nieuwste platformupdate en geen nieuwe methode van Oanda om scalperen te ontmoedigen.

Oxnwl18
01:18,
, Ik denk niet dat Dimitrius verwijst naar prijsinvoervertraging, waar Oanda bekend om stond. In feite lijkt Oanda dat probleem de afgelopen dagen te hebben opgelost, maar sindsdien heb ik dezelfde soort nieuwe vertraging opgemerkt die Dimitrius noemde. Zodra de prijs de prijs van mijn limietorders heeft overschreden, duurt het enkele seconden of meerdere pips voordat de order wordt weergegeven als uitgevoerd. Dit kan opzettelijk zijn om scalpeurs te ontmoedigen, en als dat zo is, zou het gewoon kunnen werken. Seconden tellen bij scalperen, en enkele seconden verliezen door vertraging kan het verschil zijn tussen geld verdienen en geld verliezen.
Knik, maar ze hebben nog steeds wat problemen met prijsinvoervertraging tijdens uitbarstingen van volatiliteit. Wat ze deden, was enkele vertragingen in het proces toevoegen om het onmogelijk te maken om te profiteren van de oude invoervertraging terwijl scalpers werden ontmoedigd. Ik merk dat de prijs de hele tijd boven mijn limietorders gaat, maar meestal slechts met 1 of 2 pips. Gebeurt ook bij stopverliezen. Is niet genoeg om er toe te doen met mijn aanpak.

Lunadeganja
02:40,
Rabid, ik denk niet dat het verwijst naar prijsinvoervertraging, waar Oanda bekend om stond. Oanda lijkt dat probleem de afgelopen dagen zelfs te hebben opgelost, maar sindsdien heb ik dezelfde soort nieuwe vertraging opgemerkt die is genoemd. Zodra de prijs de prijs van mijn limietorders heeft overschreden, duurt het enkele seconden of meerdere pips voordat de order wordt weergegeven als uitgevoerd. Dit kan opzettelijk zijn om scalpeurs te ontmoedigen, en als dat zo is, zou het gewoon kunnen werken. Seconden tellen bij scalperen, en enkele seconden verliezen door vertraging kan het verschil zijn tussen geld verdienen en geld verliezen.
JEP.

lucas
04:02,
Rabid, ik denk niet dat Dimitrius verwijst naar prijsinvoervertraging, waar Oanda bekend om stond. In feite lijkt Oanda dat probleem de afgelopen dagen te hebben opgelost, maar sindsdien heb ik dezelfde soort nieuwe vertraging opgemerkt die Dimitrius noemde. Zodra de prijs de prijs van mijn limietorders heeft overschreden, duurt het enkele seconden of meerdere pips voordat de order wordt weergegeven als uitgevoerd. Dit kan opzettelijk zijn om scalpeurs te ontmoedigen, en als dat zo is, zou het gewoon kunnen werken. Seconden tellen bij scalperen, en enkele seconden verliezen door vertraging kan het verschil zijn tussen geld verdienen en geld verliezen.

Oxnwl18
05:24,
Is het iemand opgevallen dat de grafieken op Oanda achterblijven bij de huidige prijs op het tabblad Transacties, en dat dit achterblijft bij de prijs van de ticketbestelling waarop u daadwerkelijk uw transactie indient? Ik heb gemerkt dat dit in ��n fase wel 2 pips kan vertragen! Het is een beetje moeilijk om op deze manier te scalperen. Denkt iemand dat ze dit met opzet doen?
Ja en dat alles loopt soms achter op andere makelaars. Ik heb mijn Oanda's live feed laten achterlopen op mijn IBFX-demofeed, lol. Al worden ze daar steeds beter in. Het is op die manier moeilijk om op die manier in tijdsbestekken van minuut tot minuut te scalperen, ja, maar aan de andere kant heb je daar toch echt een ECN voor nodig. Doen ze het met opzet? Waarschijnlijk, waarschijnlijk om voerscalpers te voorkomen. Gebruik een limietorder om in te stappen op een bepaalde prijs.

Lunadeganja
06:46,
Ja en dat alles loopt soms achter op andere makelaars. Ik heb mijn Oanda's live feed laten achterlopen op mijn IBFX-demofeed, lol. Al worden ze daar steeds beter in. Het is op die manier moeilijk om op die manier in tijdsbestekken van minuut tot minuut te scalperen, ja, maar aan de andere kant heb je daar toch echt een ECN voor nodig. Doen ze het met opzet? Waarschijnlijk, waarschijnlijk om voerscalpers te voorkomen. Gebruik een limietorder om in te stappen op een bepaalde prijs.
Hmmm, ik gebruik grafieken van 5 seconden terwijl ik een nieuw egy probeer en het helpt me helemaal niet. Ik begin te denken dat langzaam en stabiel de race echt wint als het om deze makelaars gaat.

Betka
08:08,
Werk je voor Oanda???
Heb ik Oanda verdedigd? Kan je Engels lezen? Moe zei: ...Ik zou niet met ze handelen. Dus ik zei: doe het dan niet. Ik reageer gewoon op wat Moe's wel of niet zou doen. Wie zei er iets over of Oanda de beste of de slechtste makelaar ter wereld is?