PDA

View Full Version : ZZ LRC tekenhandleiding



Cokstan94
01:36,
1 bijlage(n) Hallo team,

Zoals jullie allemaal weten, is het tekenen van kanalen een lastige zaak, vooral voor de Padawans. Het heeft eigenlijk veel oefening nodig en zal niet van de ene op de andere dag gebeuren. Zoals met al het andere, zul je veel fouten maken.

Na een lange discussie met een vriend van mij, kwam ik tot de conclusie dat ZZ je kan helpen om je kanaal nauwkeuriger te tekenen. Houd er echter rekening mee dat de instellingen die ik heb aanbevolen (15 minuten grafiek, extDepth 100) misschien niet de beste instellingen zijn, maar het is een begin.

ZIGZAG

Het door MT4 geleverde maatwerk interieur is eenvoudig te plaatsen. ZZ trok dip en bounce (bij lagere instellingen) en High en low (bij hogere instellingen). Prijzen keren meestal om wanneer de lijn wordt getrokken, maar het is geen garantie, zo vaak ook niet.

Maar dat is niet waarom we hier ZZ gebruiken. Omdat het een rechte trendlijn trok op basis van Hoog en Laag, helpt het ons onbewust om het begin en einde van een kanaal te bepalen.

De ZZ-lijn zal zichzelf opnieuw tekenen, dus ook je kanaal. Dit gebeurt wanneer een trend verandert. Dit is eigenlijk een voordeel voor ons omdat het ons helpt om onze volgende entry- en exitpunten te bepalen.

Kanaaltekening met ZZ

Begin je kanaal vanaf de laatste bocht van de ZZ-lijn tot aan het einde van de lijn. U kunt de LRC vanaf dit punt min 1 balk trekken. Als je de laatste balk toevoegt, zal je kanaal bewegen en word je gek.

Wanneer de ZZ-lijn van richting verandert, teken je een ander kanaal en leer je de nieuwe e op dat kanaal. De lengte van het kanaal wordt bepaald door de lengte van de laatste ZZ-lijn.

Feedback

Ik heb uw positieve feedback hierover nodig, vooral over de instellingen.

OF

cicirh
09:06,
Bedankt Steve. 100 is het. Tot ziens in Team Speak.

100 wordt bevestigd door de master OF. En het werkt als een tierelier.

100 wordt bevestigd door de master OF. En het werkt als een tierelier.

eloisikaaa
10:28,
Jeff, ik wilde even bevestigen dat de instelling 100 is en niet 88. Ik dacht dat we allemaal op 88 moesten zetten. Bedankt. JC
100 wordt bevestigd door de master OF. En het werkt als een tierelier.

cicirh
11:51,
Jeff, ik wilde even bevestigen dat de instelling 100 is en niet 88. Ik dacht dat we allemaal op 88 moesten zetten. Bedankt. JC

Gebruik de ZZ op de 15 minuten, stel in op 100. Teken een LRC aan het begin van wanneer de ZZ-lijn begint of van richting verandert. Elke keer dat de ZZ uitschuift, sleep je het kanaal naar dezelfde kaars. Dit zou ons moeten helpen onze kanalen te synchroniseren en vaker het meest geldige kanaal te gebruiken. Proost, Jef

Gebruik de ZZ op de 15 minuten, stel in op 100. Teken een LRC aan het begin van wanneer de ZZ-lijn begint of van richting verandert. Elke keer dat de ZZ uitschuift, sleep je het kanaal naar dezelfde kaars. Dit zou ons moeten helpen onze kanalen te synchroniseren en vaker het meest geldige kanaal te gebruiken. Proost, Jef

IratxeAth
13:13,
1 Bijlage(n) Gebruik de ZZ op de 15 minuten, stel in op 100. Teken een LRC aan het begin van wanneer de ZZ-lijn begint of van richting verandert. Elke keer dat de ZZ uitschuift, sleep je het kanaal naar dezelfde kaars. Dit zou ons moeten helpen onze kanalen te synchroniseren en vaker het meest geldige kanaal te gebruiken. Proost, Jef
https://www.aforexa.com/attachments/1529189231.png

Fuke719
14:35,
Hoi Orange iedereen bij FF, Sinds Or's post over de zigzag ben ik verschillende instellingen aan het testen. Ik heb gemerkt dat de instellingen 35, 5, 3 het beste voor mij werken. Ik gebruik dezelfde instellingen op alle tijdframes, dwz. wekelijks, dagelijks per uur, 15min. Bij deze instelling is het misschien een beetje gevoelig en vereist daarom enige discretie. Maar op dit moment heb ik het volgende: Daggrafiek Belangrijkste bullish kanaal start van L 1.8517 - 11.10.2006, minus ��n kaars naar gisteren kaars.. ( zig zag laatste punt H 1.9846 - 01.12.2006 ) Ik heb ook een bearish minikanaal van deze laatste zigzag wijst naar de kaars van gisteren. 1 uur chart bullish channel start van L 1.8517 - 10.01.2007, minus ��n kaars tot het einde van de dag 16.01.2007... top of zig zag is momenteel hoog 1.9726 15 min chart sinds het testen begon eerste mini channel op L 1.9421 - 11.01 .2007 17:30 tot H 1.9667 - 15.01.2007 11:15.. op dit punt wachtte ik tot het einde van 15.01.2007 en trok het kanaal, het volgende dieptepunt van zigzag kwam op L 1.9623 - 16.01.2007 01:15, toen hadden we de nieuwspiek die een doorbraak was van het minikanaal, het volgende dieptepunt van zigzag was L1.9590 16.01.2007 16:30.. wat het begin is geworden van het huidige minikanaal naar het huidige hoogtepunt. De nieuwspiek kan de richting van het minikanaal natuurlijk drastisch veranderen, maar daarom hebben we dagelijks 1 uur. Wat me het meest opvalt, is dat wanneer alle kanalen op alle tijdframes in dezelfde richting wijzen, ik veel vertrouwen heb in de richting van de prijs, dwz. zoals vandaag gebeurde ..... veel gemakkelijke pips. Misschien heb ik op dit moment gewoon geluk gehad, maar het lijkt veelbelovend.. Ik hoop dat dit helpt, bedankt aan iedereen bij FF.. Het allerbeste.

Alejandrogw
15:57,
http://www.xpworx.com/ZigZag_Channels.htmIk kwam deze ZZ indior tegen ... van codersguru, dus het moet goed zijn ...
Ja, het is een heel mooi interieur. CG is DaMan! Een ding dat ik merkte dat ik aan het doen was, is een tijdsbestek kiezen, laten we zeggen 1 uur, de ZZC zijn lijnen laten tekenen (alleen op die TF) en vervolgens handmatig trendlijnen erop tekenen en naar mijn andere TF's gaan, zoals 15m zoals daar zullen enkele grappige automatische lijnen zijn die worden getekend op momenten dat de ZZ HL's zich op interessante plaatsen in tijdprijs bevinden. Gewoon een suggestie over wat ik heb gezien. Als het nu bijvoorbeeld op de 1-uurkaart wordt geplaatst, is er een mooi oplopend kanaal dat lijkt op wat zou kunnen worden getekend met EC of LRC, erg leuk. Drop-down naar de 30 meter en er is een wimpel/vlag-formatie, drop-down naar de 15 meter en het is een uitdijende bull channel. : ) Thom

kingharsafes
17:19,
http://www.xpworx.com/ZigZag_Channels.htmIk kwam deze ZZ indior tegen. Het trekt trendlijnen op basis van de vorige dieptepunten en hoogtepunten van de ZZ. Het is van codersguru, dus het moet goed zijn. Heb het nog niet geprobeerd.

foktittyme
18:41,
Hallo iedereen . Ik heb een vraag . Wat gebeurt er nu met het kanaal in de daggrafiek? We doen het zoals vroeger of we gebruiken de nieuwe manier om dit te doen (zig-zag). Bij voorbaat bedankt .

mcpp
20:03,
NonlagZigZag v2 van Igorad. U kunt het op Forex-tsd krijgen
http://www.forex-tsd.com/75196-post67.html. Het is handig om te weten waar je een nieuw kanaal moet beginnen. Niet te weten waar het eindigt.. Zal naar behoren nieuwe hoogtepunten trekken. Ik gebruik deze instelling op de M15-kaart, lengte = 88 PctFilter 3.0 om dezelfde Zigzag-periode te krijgen als OR. Begin dan het kanaal op het zigzag laatste dieptepunt, eindig het op het laatste hoogste punt zoals je kunt zien op de OR-kaart. Ook handig voor andere handelsmethodes waar we het hier beter niet over hebben. Igorad NonlagMAv7 en AdvanceAMAv1 met waarschuwingen zijn ook erg handig voor mij.

kingharsafes
21:25,
Ik wil jullie allemaal laten weten dat dit interieur opnieuw wordt geverfd. Waar OR het voor gebruikt, zou in orde moeten zijn, maar denk niet dat je gewoon kunt kopen of verkopen in de richting waarin dit gaat. Ik herinner me lang geleden, toen ik het voor het eerst zag, dat ik alleen maar hoefde te kopen of verkopen bij verandering van richting en rijk zou worden. Niet zo. Dus voor de nieuwe mensen, verspil je tijd niet met het tellen van je miljoenen terwijl je dit ziet. Het is slechts een leidraad.

eloisikaaa
22:47,
Ik wil er zeker van zijn dat ik de juiste instellingen voor de 1-uurgrafiek gebruik. ExtDepth:88 ExtDeviation:5 ExtBackstep:3 Gelieve te bevestigen. Heel erg bedankt Meester OR voor deze nieuwe les.
https://www.aforexa.com/attachments/1529189231.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529189231.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529189231.png

Kettyht
00:09,
1 Bijlage(n) Ik gebruik Master OR-instelling voor 1 uur kaart, dat is 88. De rode lijn is de zigzag. De blauwe lijn is de LRC. De groene lijn is het equidistante kanaal. We moeten afwachten of de kaars volgende week goed in het kanaal staat. Trouwens, ik ben nog steeds de juiste instelling aan het testen, en ik denk dat ik meer de voorkeur geef aan een lagere instelling. Moet het echter eerst backtesten.

aarok1200
01:31,
Hallo mensen ! Als toevoeging heb ik dezelfde kaart bijgevoegd als eerder gepost, maar dan in meer vogelperspectief. De rode lijn is de ZZ-Lijn met instellingen 88 zoals Oranje vermeldde. Groeten
Volgens OR moet het kanaal starten vanaf de laatste bocht van ZZ.

Hokto
02:53,
Hallo team, Zoals jullie allemaal weten, is het tekenen van kanalen een lastige zaak, vooral voor de Padawans. Het heeft eigenlijk veel oefening nodig en zal niet van de ene op de andere dag gebeuren. Zoals met al het andere, zul je veel fouten maken. Na een lange discussie met een vriend van mij, kwam ik tot de conclusie dat ZZ je kan helpen om je kanaal nauwkeuriger te tekenen. Houd er echter rekening mee dat de instellingen die ik heb aanbevolen (15 minuten grafiek, extDepth 100) misschien niet de beste instellingen zijn, maar het is een begin. ZIGZAG Het door MT4 geleverde maatwerk interieur is eenvoudig te plaatsen. ZZ trok dip en bounce (bij lagere instellingen) en High en low (bij hogere instellingen). Prijzen keren meestal om wanneer de lijn wordt getrokken, maar het is geen garantie, zo vaak ook niet. Maar dat is niet waarom we hier ZZ gebruiken. Omdat het een rechte trendlijn trok op basis van Hoog en Laag, helpt het ons onbewust om het begin en einde van een kanaal te bepalen. De ZZ-lijn zal zichzelf opnieuw tekenen, dus ook je kanaal. Dit gebeurt wanneer een trend verandert. Dit is eigenlijk een voordeel voor ons omdat het ons helpt om onze volgende entry- en exitpunten te bepalen. Channel Drawing met ZZ Start je channel vanaf de laatste bocht van de ZZ-lijn tot aan het einde van de lijn. U kunt de LRC vanaf dit punt min 1 balk trekken. Als je de laatste balk toevoegt, zal je kanaal bewegen en word je gek. Wanneer de ZZ-lijn van richting verandert, teken je een ander kanaal en leer je de nieuwe e op dat kanaal. De lengte van het kanaal wordt bepaald door de lengte van de laatste ZZ-lijn. Feedback Ik heb uw positieve feedback hierover nodig, vooral over de instellingen. OF
godzijdank heel erg bedankt OF... mijn hart begint te voelen dat jij de pure bent om mensen te helpen leren hoe ze jouw methode kunnen verhandelen... BIG DANK....zal leren hoe dit te doen. terima kasih OR, semoga dimurahkan rezeki, diberkati ilmu, dipanjangkan umur diberi kesihatan yg baik.

Cokstan94
04:15,
Meester Orange Roshan en mede-Padawans. Ik kwam deze site tegen toen Zig Zag werd genoemd door Master OR in de SRDC 2-thread. Meester OF laat het me weten als deze informatie nuttig is.
http://www.forex-tsd.com/indiors-metatrader-4/3510-zigzag-custom-indior.htmlGa naar post #3 __________________ All 4 1 en 1 4 All
Ja 4rex. Het is goede informatie. Bespaar me het uitleggen. Bedankt. OF

bersekipk
05:37,
Meester Orange Roshan en mede-Padawans. Ik kwam deze site tegen toen Zig Zag werd genoemd door Master OR in de SRDC 2-thread. Meester OF laat het me weten als deze informatie nuttig is.
http://www.forex-tsd.com/indiors-metatrader-4/3510-zigzag-custom-indior.htmlGa naar post #3 __________________ All 4 1 en 1 4 All

Omizm1
06:59,
1 Bijlage(n) Hallo mensen! Als toevoeging heb ik dezelfde kaart bijgevoegd als eerder gepost, maar dan in meer vogelperspectief. De rode lijn is de ZZ-Lijn met instellingen 88 zoals Oranje vermeldde. Groeten

Omizm1
08:21,
1 Bijlage(n) Hi Orange ! Allereerst heel erg bedankt voor het ontwaken van de ZZ Indior die tot nu toe vrij goed sliep in de MT4-binnentombe
https://www.aforexa.com/attachments/1529189229.pngZoals je nog aangaf denk ik dat we het belang van deze indoor niet moeten overschatten. Het is gewoon een hulpmiddel in de wereld van de Jedi's, een mooie, zeer heldere laserzaklamp die de richting van de menigte aangeeft
https://www.aforexa.com/attachments/1529189229.pngIk heb het daadwerkelijke 1h-kanaal van de GBP gekoppeld aan mijn handmatig getekende kanaal. Ik heb de trendlijnen van rechts naar links getekend zoals verteld door Tom Demark. Eerst heb ik de bovenste trendlijn getekend en vervolgens naar beneden gedupliceerd. We hadden een trendlijnonderbreking op CCI aan de onderkant en ik kom tekort met 2 bestellingen (elk 2 lots). Oranje Ik denk dat de ZZindior jongens en meiden veel meer vertrouwen geeft waar ze het kanaal moeten trekken. Nogmaals bedankt meester en goede Pepijn
https://www.aforexa.com/attachments/1529189229.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529189229.png

Mawieepkaupe
09:44,
Oranje bedankt dat je ons weer op de goede weg hebt geleid, kun je de juiste instellingen van ZZ posten voor 1 uur en 15 minuten grafiek?

CASSEL
11:06,
wie kan mij vertellen wat ZZ is?