PDA

View Full Version : Awesome Trading (Nieuwe manier om de 4h te verhandelen)



TRICKER
02:11,
5 Bijlage(n) Hallo, en welkom in mijn topic.

Onlangs heb ik een egy bedacht die bijna allemaal winst is. Bij backtesting heb ik een winst-verliesverhouding van ten minste 80%, alleen vanwege de aard van het systeem. Hier is het:

In dit systeem gebruiken we heiken-ashi multi-time frame bars. Heiken-ashi, als je het niet weet, is een manier om kaarsen te middelen, zodat je langer in trends blijft. In dit systeem gebruiken we een afgevlakte versie van deze kaarsen. Op die manier blijven we, ook al zijn er kleine correcties, toch in de handel.

**BELANGRIJK**- Ruil de 4 uur. RUIL de 4 uur. Alles wat korter is, geeft je een zweepslag, iets langer geeft je geen 3 tijdframes hierboven. De 4h geeft je, van beneden naar boven, 4h, dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse heiken ashi-bars. In wezen wachten we tot ze allemaal in dezelfde kleur staan. Wanneer dit gebeurt, krijgen we een sterke trend die zichzelf zal corrigeren, zelfs als je er een paar verknoeit.

Nu verder met handelen...

EERSTE DINGEN EERST
IDENTIFICEER DE TREND OP LANGE TERMIJN. Doe dit door naar de bovenste twee HAS-vierkanten te kijken op het moment dat u handelt. Als ze het eens zijn, heb je een goede lange trend. Als u bijvoorbeeld op een bepaald moment wilt handelen en dan zijn beide blauw, dan moet u lang kijken. Als ze rood zijn, zie je er kort uit. Voorbeeld:

https://www.aforexa.com/attachments/1529189428sds2061924228.png

In dat specifieke voorbeeld kijken we lang.

STAP 2: EEN INGANG VINDEN
Het identificeren van de trend was eenvoudig. Zien waar je moet invoeren is net zo eenvoudig. Dit is een puur kijk- en handelssysteem. Wat we gaan proberen, is handelen in pullbacks. De manier waarop we dit kunnen doen, is door te proberen te vinden wanneer de 4u en dagelijks het tegenovergestelde zijn van de week en de maand:


https://www.aforexa.com/attachments/1529189429sds1918343865.png

Zie je hoe beide rode kleuren zijn veranderd terwijl de blauwe er nog bovenop zitten? Dat is waar we op wachten. Nu wachten we tot de 4h blauw wordt en dan gaan we uiteindelijk naar binnen als de daily blauw wordt. Dat klopt, de derde regel. We voeren op de derde regel verandering in. In wezen kijken we naar de grote trend (zie je hoe het een opwaartse trend is?), dan wachten we op een kleine correctie (de 4 uur EN het dagelijks rood worden), en dan gaan we naar binnen nadat die correctie voorbij is (hervat dagelijks de trendrichting):


https://www.aforexa.com/attachments/1529189429sds754216208.png


Onthoud dat de lange termijn dezelfde kleur MOET behouden als de verandering op korte termijn. Ik zal foto's plaatsen van meer succesvolle transacties.

https://www.aforexa.com/attachments/15291894311337675590.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/1529189432215548740.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/1529189434941599471.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/15291894351603884265.ex4

https://www.aforexa.com/attachments/152918943756381813.tpl

courtaut
08:15,
je kunt toch handelen in deze omstandigheden? Ik bedoel deze egy gebruiken... de top 2, d.w.z. maandelijks wekelijks zijn niet gesynchroniseerd... ik heb geprobeerd terug te gaan, ik kon geen ccy's vinden waarop ik dit kon testen, aangezien de gegevens alleen teruggaan tot 07 december. enig idee ? groetjes, Pret
Ik heb begrepen dat de bovenste 2 balken synchroon moeten lopen, aangezien deze de langetermijntrend bepalen. Het is natuurlijk zeer waarschijnlijk dat de maandbalken blauw worden, aangezien er 120 4H-balken in een maandbalk zitten, dus als de bovenste vierkanten uiteindelijk blauw worden, zullen de laatste 120 ervan waarschijnlijk opnieuw worden geverfd. Dit maakt backtesten onmogelijk voor dit systeem. Andy

aphemahmwz87
09:36,
1 Attachment(s) mag je in deze omstandigheden toch inruilen? Ik bedoel deze egy gebruiken... de top 2, d.w.z. maandelijks wekelijks zijn niet gesynchroniseerd... ik heb geprobeerd terug te gaan, ik kon geen ccy's vinden waarop ik dit kon testen, aangezien de gegevens alleen teruggaan tot 07 december. enig idee ? groetjes, Pret
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/493-dynamic-fibonacci-grid.html

courtaut
10:57,
Zijn er daarom soms blauwe vakjes in rode vakjes en vice versa? Of wat bedoelen ze?
Er zijn eigenlijk 2 dozen, de een op de ander, soms zie je een rode doos onder een rode doos, soms vice versa, dit zijn zogenaamd de uiteinden van trends, maar nogmaals, het opnieuw schilderen maakt de hele methode vrijwel waardeloos, vooral omdat het het meest voorkomt op de 2 langere tijdframes, die het belangrijkst zijn. Andy

t.abayn23
12:17,
Zijn er daarom soms blauwe vakjes in rode vakjes en vice versa? Of wat bedoelen ze?

courtaut
13:38,
Als deze interieurs echt aan het herschilderen zijn... hoe kunnen we die dan ten volle benutten? Zijn die indi's helemaal niet betrouwbaar?
Ze geven een indicatie van de hogere TF's, maar zijn helemaal niet betrouwbaar voor backtesting. De dagelijkse HAS-indior kan rood zijn voor 47 balken op een 30M-grafiek en dan blauw worden als er aan het einde van de dag een prijsstijging is, en dit zou alle korte signalen die gedurende die dag worden gegenereerd zinloos maken.

Karlotes
14:59,
Als deze interieurs echt aan het herschilderen zijn... hoe kunnen we die dan ten volle benutten? Zijn die indi's helemaal niet betrouwbaar?

javijakus
16:20,
Mike, ik denk dat je het risico van 80% per 100 pips vergist, niet de volledige 500 pips. Daarom zijn al je lotgroottes een factor 5 groter. Dat gezegd hebbende, het concept is nog steeds waardeloos. G-man
Bedankt G-man, je hebt waarschijnlijk gelijk. Als dat het geval is, zou het saldo op de vijfde transactie $ 17.665,00 zijn en de volgende transactie (de verliezende transactie) zou het terugbrengen naar $ 3.533,00 na een verlies van $ 14.132,00. ...Hij zou nog steeds in het spel zijn. proost Mike

courtaut
17:40,
Hoe zit het met het gebruik van andere lagere termijnen? Zeg 1 uur of 30 miljoen ... enige positieve resultaten ??
Hetzelfde probleem met de kortere termijnen denk ik. Op een 30M kaart zouden de 4 HAS TF's 30M, 1H, 4H en Daily zijn; de bovenste rij balken zou mogelijk 48 balken opnieuw kunnen schilderen (aangezien er 48 30 miljoen balken in een dagelijkse balk zitten) Andy

Karlotes
19:01,
Hoe zit het met het gebruik van andere lagere termijnen? Zeg 1 uur of 30 miljoen ... enige positieve resultaten ??

Fcomcarrtt
20:22,
Hey Awesomeman, gebruik je mt4 voor je platform? Als je dat doet, hoe zet ik je programma dan in? Btarwe

courtaut
21:43,
Hi Awesomeman, Interessant systeem, bedankt voor het posten. Hoe ga je echter om met de hogere tijdsbestekken (1 dag, 1 week en 1 maand) veranderen of opnieuw schilderen (in principe zijn ze pas compleet als het juiste aantal 4 uur bars is verstreken voor een 1 dag bar, ze hetzelfde voor de week, en tot slot dan de maandelijkse balk)? Hebben ze veel invloed op uw handelsinvoeringen van 4 uur? Proost
Daarin schuilt het probleem met elk MTF-systeem, en dit in het bijzonder, en daarom stierven de Steinitz-threads een dood Andy

armemyp
23:03,
Hi Awesomeman, Interessant systeem, bedankt voor het posten. Hoe ga je echter om met de hogere tijdsbestekken (1 dag, 1 week en 1 maand) veranderen of opnieuw schilderen (in principe zijn ze pas compleet als het juiste aantal 4 uur bars is verstreken voor een 1 dag bar, ze hetzelfde voor de week, en tot slot dan de maandelijkse balk)? Hebben ze veel invloed op uw handelsinvoeringen van 4 uur? Proost

TRICKER
00:24,
Bekijk beide berichten hierboven hier. Ik zou heel graag willen zien wat jullie te zeggen hebben over MM.

TRICKER
01:45,
Hi awesomeman, ik vind dit erg leuk. Ik denk dat er veel te zeggen valt voor systemen met meerdere tijdframes. Ik heb de stochastische mtf-methode eerder gebruikt en vind het behoorlijk effectief, in escentie is alles wat het doet de kansen in jouw voordeel stapelen. Ik weet niet of ik kaarsen of stochs beter zijn om trends te laten zien, maar hey, ik zal het proberen. Ik weet echter niet of ik je MM-techniek alleen op dit moment zal gebruiken, dat zou me doen zweten. Er is niets dat zegt dat het verkeerd is, ik las gisteravond pas een thread waarin iemand hetzelfde agressieve voorbeeld had. Het komt allemaal neer op hoeveel van een risiconemer je bent, denk ik. Ook hoeveel geld u riskeert en wat u zich kunt veroorloven te verliezen. Ik bedoel, je zou het risico kunnen aanpassen naarmate je account groeit, het op een niveau brengen dat je een behoorlijk rendement kunt behalen en dan meer denken aan behoud dan aan accumulatie. Misschien riskeert u zoveel omdat de transacties op het H4-tijdsbestek te zeldzaam zijn. Ik weet dat je stress hebt om dit tijdsbestek te gebruiken, en ik ben het ermee eens dat er meer zweepslagen zijn naarmate je lager gaat, maar het enorme voordeel is dat je waarschijnlijk evenveel transacties in een week krijgt als in een jaar, waardoor je account veel sneller groeit en daar omdat er minder risico per transactie nodig is. Mag ik gewoon vragen, waar is de 4 tf heeft bar2 indior voor, het lijkt af en toe veelkleurige vierkanten te geven? Een waarschuwing voor dit interieur zou fantastisch zijn, aanpasbaar zodat verschillende combinaties van balken die in de rij komen, deze zouden activeren. Dat is het enige aan de mtf stoch-methode dat ik niet leuk vond - geen waarschuwing - dus je moet de hele dag naar het scherm kijken. Ik kijk met interesse en bedankt voor het delen.
H�, bedankt voor het bericht. Ik waardeer je enthousiasme en interesse. Allereerst, waar is de 4 tf HAS bar 2 indior voor. ALS JE EEN VEELKLEURIGE STIP ZIET, BEHANDEL DAN ALSOF HET TEGEN DE TREND IS. Kortom, ga er niet op in, ga er wel uit. Het is slechts een filter dat u uit sommige slechte transacties houdt en u vroegtijdig uit sommige transacties haalt. En ja, de MM-techniek is om de een of andere reden een beetje dom, maar ik vind je idee om het account te laten groeien en dan terug te trekken leuk. Op die manier zie je niet dat een miljoen dollar 200.000 wordt.

TRICKER
03:06,
Deze methode gebruikt wel dezelfde interieurs als Don Steinitz. Maar zijn inzendingen waren complete onzin voor wat ik aan het doen was. Op deze manier binnenkomen (ga je gang en backtest het, alsjeblieft) geeft 6: 1 winst-verliesverhoudingen, en ik denk dat ze veel meer aan de kant van de swinghandel zijn dan aan de kant van de daghandel waar hij aan zat. Wat MM betreft, heb ik ook nooit echt begrepen waarom u bij elke transactie slechts 1% van uw account hoeft te riskeren. Zolang u uw percentages elke keer opnieuw berekent, kunt u technisch gezien nooit tot nul dollar komen. Hier, laten we een voorbeeld nemen. 5 verliezen op rij van -500 pips (hoge kant) zou elke keer een verlies van 80% zijn 25 overwinningen op een rij van 300 pips (lage kant) zou elke keer een winst van 48% zijn, maar laten we er maar 40% van maken om te laten zien wat er gaat gebeuren, zal ik mijn resultaten uit het verleden posten, maar dit is wat er zou gebeuren met een account van 100.000 USD. 1) 20.000 USD 2) 4000 USD 3) 800 USD 4) 160 USD 5) 32 USD Tot 32 dollar 6) 44 7) 63 8) 87 9) 122 10) 170 11) 238 12) 333 13) 467 14) 654 15) 915 16) 1281 17) 1793 18) 2511 19) 3515 20) 4921 21) 6889 22) 9645 23) 13503 24) 18904 25) 26466 26) 37053 27) 51874 28) 72624 29) 101673 30) 142343 Nu , jullie denken misschien allemaal, wacht even, je hebt break-even gemaakt met 5 slechte transacties en 24 goede transacties... lijkt me niet erg winstgevend... Nou, dit is natuurlijk zeggen dat we 5 transacties hebben dat ging VOLLEDIG tegen ons in. Doorgaans gaan van de 5 verliezers er slechts twee volledig tegen ons in (-500 pips). De andere drie gaan naar -200 pips. Ook hebben we het winstpotentieel hier enorm onderschat. Zeggen dat 300 pips onze gemiddelde winst is, is ronduit laag. Ik zou moeten gaan met meer dan 550-650 pips gemiddeld. En nu zou u de winstgevendheid moeten kunnen zien. 500 pips gemiddelde winst, 350-400 pips gemiddeld verlies, met een 5:1 win loss ratio (Tijdens mijn testen was het gemiddelde verlies ongeveer 280 pips, de gemiddelde winst was 750 pips, en de winst tot verlies was 6:1) . Je bankgeld. Met verschillende risicomodellen die beginnen met 100.000 USD, ervan uitgaande dat we 500 pips verdienen met gemiddeld 400 pip verlies met een 5:1 win loss ratio over de afgelopen 8 jaar: 5% risico: 276.113 USD vermenigvuldigd de rekening met ongeveer 3 in 8 jaar (1,15% maandelijks rendement) 10% risico: 714.093 USD vermenigvuldig de rekening met 7 in 8 jaar (2,05% maandelijks rendement) 20% risico: 3.989.565 USD vermenigvuldig de rekening met 30 in 8 jaar (3,61% maandelijks rendement) 50% risico: 196.353.084 USD vermenigvuldigde de rekening met 2.000 in 8 jaar (8,24% maandelijks rendement) 80% risico: 1.454.955.016 USD vermenigvuldigde de rekening met 14.000 in 8 jaar (10,5% maandelijks rendement) 99% risico: 947.276.773 USD vermenigvuldigde de rekening met 9.500 in 8 jaar (maandelijks rendement van 10,0%). Dit gaat allemaal over samenstellen. Ik begrijp echt niet waarom we niet zouden willen handelen met een risico van meer dan 50%. IK KAN zien dat in de hogere niveaus de winst begint te dalen, dus er IS een maximum niveau. Maar volgens mijn berekeningen is dit een conservatieve berekening en risiconiveau. Antwoord alstublieft, ik waardeer kritiek als ik daardoor dingen begrijp.

Tucmit
04:27,
Hallo daar, ik vraag me af waarom awesome verdwenen is!. Wat er ook gebeurt, een kern van de forex-grafiekhandel is met de MTF-co-relatie en de andere is met valuta-co-relaties. Ik heb het laatste bedacht en sta op het punt het eerste af te ronden. Ik denk dat de fout was dat hij eerder het bedrag vermeldde dat op ��n transactie was geboden. Maar dat was slechts theorie. In de praktijk heb ik zelf een goed percentage van mijn accountgrootte geboden op enkele transacties en de resultaten waren geweldig. Je hoeft zulke grote transacties alleen maar goed te volgen en alles is goed. In10tie: kunt u de HAS indi alstublieft corrigeren? Beschrijf ook wat precies de fout is? Misschien pm ik je hier later nog over. Deze indi wordt op veel plaatsen op het forum gebruikt. Voor de rest weet alleen God wat er is gebeurd. Er is ergens op het forum nog een mtf HA indi en ik zal proberen het te vinden en te zien. Groeten, .

zafy.lex
05:47,
Awesomeman, hoe gaat het met je systeem? Ik zie geen activiteit in deze groep. Zijn we onze interesse in dit egy verloren? Viv

zafy.lex
07:08,
:: het grappige is dat Heiken i Smoothed totaal FOUT gecodeerd is!! Ik heb hier naar gezocht, zelfs berichten van 2 jaar geleden, ze hebben allemaal dezelfde fouten, zelfs sommige Hull MA's hebben dat probleem. :: de fouten (op de grafiek) zijn ook visueel in de prestaties, ik herinner me dat Steinitz computerverwerkingsproblemen had tijdens het testen... zelfs de terminal liep vast tijdens het tegelijkertijd controleren van meerdere tijdsbestekken. :: Ik zag veel pro-coders hem steunen bij zijn verovering, ik begrijp niet waarom niemand (pro-coders) zulke fouten zag. Nou... Rome is niet in ��n dag gebouwd! Succes
https://www.aforexa.com/attachments/1530138882.pngAls u ziet dat de HAS verkeerd is gecodeerd, kent u duidelijk programmeren. Is het mogelijk voor u om het te corrigeren en de gecorrigeerde versie ervan te plaatsen? Wij waarderen uw hulp. -Viv

zafy.lex
08:29,
Hetzelfde probleem met de kortere termijnen denk ik. Op een 30M kaart zouden de 4 HAS TF's 30M, 1H, 4H en Daily zijn; de bovenste rij balken zou mogelijk 48 balken opnieuw kunnen schilderen (aangezien er 48 30 miljoen balken in een dagelijkse balk zitten) Andy
Andy, je opmerking dat de dagelijkse balk 48 keer opnieuw wordt geverfd voordat deze wordt voltooid, is correct maar onredelijk overdreven benadrukt! 1. Elke keer dat de laatste 30-minuten grafiek wordt opgehaald voor de berekening van de dagelijkse balk, wordt de oudste 30-minuten balk verwijderd uit de berekening. 2. Het verschil tussen de laatste reep van 30 minuten en de oudste reep van 30 minuten zal een effect hebben op de dagelijkse reep. Ik ben het met je eens over deze waarheid. 3. Maar allereerst kan dit verschil te klein zijn om de kleur van de dagelijkse balk te veranderen. Vergeet niet dat we ons geen zorgen maken over de werkelijke, nauwkeurige waarde van de dagelijkse reep. We zijn alleen ge�nteresseerd in de kleur. 4. Dit verschil tussen de laatste reep van 30 minuten en de oudste reep van 30 minuten, en het effect ervan, wordt verder verwaarloosbaar als je bedenkt dat er nog 46 repen tussen zitten die een grote invloed hebben op de dagelijkse reep (het effect ) verspreid over de laatste 48 maten. Voorbeeld: (i) 48 repen (30 minuten repen) zijn 1176, (ii) Dagelijkse reep is hiervan SMA. De waarde komt uit op 1176/48 = 24,5. (iii) Als we de waarde van de 48e balk met 1 verlagen, verandert de waarde van de dagelijkse balk in 1175/48 = 24,479161. (iv) Als we de waarde van de 48e balk met 1 verhogen, verandert de dagelijkse balkwaarde in 1177/48 = 24,544166. (vi) Merk ook op dat alle 'HAS'-staven zo worden berekend dat de ruis in de berekening wordt verminderd. 5. Hoeveel van deze kleine verandering zou de kleur van de dagelijkse reep kunnen be�nvloeden? 6. En zelfs als we ervan uitgaan dat de kleur van de dagelijkse balk verandert, in hoeverre bent u als handelaar afhankelijk van de kleurverandering van de (dagelijkse) balk? De kleur is slechts een leidraad voor u om de richting te zien...... Conclusie: Hoewel er waarheid zit in deze observatie dat de balken opnieuw zijn geverfd, is het effect op de dagelijkse balk om de kleur van de balk te veranderen onbeduidend en, als het maakt echt de verandering (verandert de kleur van de dagelijkse balk), we zouden ons niet zozeer zorgen moeten maken als het (de dagelijkse balk) is slechts een leidraad voor de handelaar over de trend. -Viv

zafy.lex
09:50,
quote= Met verschillende risicomodellen beginnend met 100.000 USD, ervan uitgaande dat we 500 pips maken met een gemiddeld verlies van 400 pip met een 5:1 win loss ratio over de afgelopen 8 jaar: 5% risico: 276.113 USD vermenigvuldigt de rekening met ongeveer 3 in 8 jaar (1,15% maandelijks rendement) 10% risico: 714.093 USD vermenigvuldigd met 7 in 8 jaar (2,05% maandelijks rendement) 20% risico: 3.989.565 USD vermenigvuldigd met 30 in 8 jaar (3,61% maandelijks rendement) 50% risico: 196.353.084 USD vermenigvuldigt de rekening met 2.000 in 8 jaar (8,24% maandelijks rendement) 80% risico: 1.454.955.016 USD vermenigvuldigt de rekening met 14.000 in 8 jaar (10,5% maandelijks rendement) 99% risico: 947.276.773 USD vermenigvuldigt de rekening met 9.500 in 8 jaar (maandelijks rendement van 10,0%) Dit gaat allemaal over samenstellen. Ik begrijp echt niet waarom we niet zouden willen handelen met een risico van meer dan 50%. IK KAN zien dat in de hogere niveaus de winst begint te dalen, dus er IS een maximum niveau. Maar volgens mijn berekeningen is dit een conservatieve berekening en risiconiveau. Antwoord alstublieft, ik waardeer kritiek als ik daardoor dingen begrijp.[/quote] Ik zie dat u de nadruk legt op MM (Dit alles IS samengesteld). Ja, het gaat er allemaal om! De jouwe is een geweldige, eenvoudige benadering met veel gewicht op de MM in plaats van op de egie. Ik hou van deze verschuiving. In deze gedachtegang geven we voorrang aan MM boven aan de trading egy. Het is inderdaad goed! -Viv

mttket
11:10,
dit is een heel goed handelssysteem, maar in ieder geval gebruikte Don steiniz het ongeveer 2 jaar geleden. niets jaren

oxrtutk6
12:31,
De indiors die je hebt gepost werken niet voor mij. Kunt u alstublieft de sjabloon met alle interieurs posten?

zafy.lex
13:52,
Deze regels werken prima op GBP/JPY. Dit is het enige paar dat ik verhandel, omdat ik erachter kwam dat geldbeheer werkte. In theorie zou elk paar dat kunnen zijn, maar dit is wat ik doe. Ik open 5 verschillende delen: delen 1 en 2 - 50 pip TP, 100 pip SL Deel 3 - 100 pip TP, 100 pip SL delen 4 en 5 - 225 pip Trailing Stop, aanvankelijk 100 pip SL, maar wanneer deel 3 wordt geactiveerd, verplaats dan SL naar Breakeven 1 (slechts 1) Als u ooit een transactie heeft die dagelijks terugschakelt tegen de trend nadat u bent binnengekomen (bijvoorbeeld blauw naar rood bij een opwaartse trend, rood naar blauw bij een neerwaartse trend), ga dan naar buiten. Het zou me verbazen als dit zou gebeuren zonder dat je SL werd geactiveerd. Wat gebeurt er, waarom werkt dit?!? Mogelijke uitkomsten: 1) -500 pips. Ja. -500. Werk met me. 2) 50 pips geraakt, dus 100. Hierna gaat de rust naar -100 en krijgen we -200 pips 3) Als we naar 100 gaan, zijn we vrij. We zijn bij de twee 50's voor 100, en dan zijn we bij de 100 voor deel 3. OOK, delen 4 en 5 zijn opgeschoven naar 1, dus op dit moment zijn we GEGARANDEERD 202 pips op een transactie die wordt tot 100 Maar hoe zit het met de R:R-verhouding?!?! Oh nee!!! het is zo hoog. Nou, kijk nog eens. Met dit systeem heb ik de afgelopen 7 jaar 2 -500 pip-bewegingen gehad. DE AFGELOPEN 7 JAAR. Het gebeurt niet vaak, en als het gebeurt, herstellen we. De reden dat dit systeem werkt, is dat we na stap 3 gegarandeerd winst hebben. En de kans is groot dat als het omhoog gaat, het blijft stijgen. Bij typisch de helft van de transacties verdien ik 200-1000 pips meer uit deel 4 en 5 van de transactie. Backtesting (voordat ik met live handelen begon), zat ik op 17.607 pips (de 8 spread meegerekend) en op -1900 pips. Dat geeft me een R:R van bijna 9:1. Deze signalen komen niet vaak, maar als ze komen, doen ze dat wel. In de afgelopen 7 jaar zijn er 35 signalen geweest. Daarvan zijn er 30 winnaars. 5 zijn verliezers geweest. 2 zijn -500 geweest. 12 van hen waren meer dan 500 pip moves als we het systeem volgen. 1 van hen was 1200, en een van hen (grootste stap in mijn leven) was 2100 pips. Ik handel meestal heel vreemd. Ik weet dat er tegen me geschreeuwd gaat worden. Maar ik handel en riskeer 80% van mijn account bij elke transactie. Dat wil zeggen, als het -500 wordt, verlies ik 80% van mijn account. Grote woop. Door dit systeem mechanisch te verhandelen, herstel je nog steeds, en ik heb zelfs ontdekt dat 80% de grootste winstmarge is met een winst-verliesverhouding van 6:1. Probeer het uit, riskeer minder, dat is prima. Voor 20% gaan werkt prima. Het punt is dat een verlies van 80% er nooit toe zal leiden dat u een margestorting krijgt. Het zal je account nooit opblazen. Het geeft je 20% van wat je eerder had. Blijf gewoon bij het systeem en je zult winnen.
Hallo Awesome, kun je wat meer uitleg geven over je geldbeheer (bovenstaande quote) voor gewone mensen zoals ik? Bedankt en je hebt zeker een fantastisch systeem. -Vivi

luisvanriet
15:13,
Wat het ook is, ik zal het eerst proberen en in demo. Niemand weet wat een perfect voorbeeld is om te winnen, alleen winnen. Eigen geld Eigen geld beheren op zijn eigen manier, wat goed of fout is, gewoon af en toe anderen proberen. Alle interieurs gedownload.

Arratay
16:33,
Ik vraag me af of Awesome Man Don Steinitz IS. Hij werd verbannen van de forums waarin hij zich bevond omdat zijn systeem vol gebreken zat en hij oneerlijk en een oplichter was. Gebruik zijn systeem of zijn EA niet. Het is heel goed mogelijk dat hij gewoon zijn gebruikersnaam heeft veranderd in deze geweldige man, omdat hij een zeer hoge dunk van zichzelf had. We zullen zien waar dit draadje heen gaat.
Hij klinkt niet als Steinitz. Hij schrijft anders. Ik denk dat als Steinitz ooit zou proberen een comeback te maken, hij een nieuwe lichting indoors zou hebben. Iets wat niet gaat lukken, maar wel met een nieuwe verflaag.

moropk67
17:54,
1 bijlage(n)

Ik vraag me af of Awesome Man Don Steinitz IS. Hij werd verbannen van de forums waarin hij zich bevond omdat zijn systeem vol gebreken zat en hij oneerlijk en een oplichter was. Gebruik zijn systeem of zijn EA niet. Het is heel goed mogelijk dat hij gewoon zijn gebruikersnaam heeft veranderd in deze geweldige man, omdat hij een zeer hoge dunk van zichzelf had. We zullen zien waar dit draadje heen gaat.
je hebt helemaal gelijk, voor iedereen die over deze man leest, geldbeheer, volg dat alsjeblieft niet, zelfs als je vol geld in je magazijn had, zul je snel of eerder naar beneden gaan ..... merk gewoon op dat wat er ook gebeurt, we moeten proberen onszelf een stap voor te zijn vandaag, maar ��n stap! (hebzuchtig is de ergste vijand) daar geweest, lol ik weet hoe het voelt om al het geld te verliezen dat ik minder dan 1 dag had. hoe dan ook, 80% van je geld is geen optie. hier lees dit: Forex Trading Strategie 10 pips door Rob Booker deze man zal u veel besparen
https://www.aforexa.com/attachments/1530138886125282250.pdf

Ita
19:15,
:: het grappige is dat Heiken i Smoothed totaal FOUT gecodeerd is!! Ik heb hier naar gezocht, zelfs berichten van 2 jaar geleden, ze hebben allemaal dezelfde fouten, zelfs sommige Hull MA's hebben dat probleem. :: de fouten (op de grafiek) zijn ook visueel in de prestaties, ik herinner me dat Steinitz computerverwerkingsproblemen had tijdens het testen... zelfs de terminal liep vast tijdens het tegelijkertijd controleren van meerdere tijdsbestekken. :: Ik zag veel pro-coders hem steunen bij zijn verovering, ik begrijp niet waarom niemand (pro-coders) zulke fouten zag. Nou... Rome is niet in ��n dag gebouwd! Succes
https://www.aforexa.com/attachments/1530138882.png

poblapkre
20:36,
Ik vraag me af of Awesome Man Don Steinitz IS. Hij werd verbannen van de forums waarin hij zich bevond omdat zijn systeem vol gebreken zat en hij oneerlijk en een oplichter was. Gebruik zijn systeem of zijn EA niet. Het is heel goed mogelijk dat hij gewoon zijn gebruikersnaam heeft veranderd in deze geweldige man, omdat hij een zeer hoge dunk van zichzelf had. We zullen zien waar dit draadje heen gaat.

Truxxi14
21:56,
kerels zoeken op Google naar steinitz forex en je zult heel veel informatie vinden over dit soort handel. vorig jaar was er een ENORME afname en veel mensen (die dachten dat ze de graal hadden gevonden) waren boos op iets heftigs. zoek gewoon naar steinitz op forex-tsd ... alles wat blinkt is niet goud ... maar ik vind dit een geweldige thread. bedankt voor het delen van je werk.

Truxxi14
23:17,
https://www.aforexa.com/attachments/1530138881.png

Ik heb de stochastische mtf-methode eerder gebruikt en vind het behoorlijk effectief, in escentie is alles wat het doet de kansen in jouw voordeel stapelen.

Ik heb de stochastische mtf-methode eerder gebruikt en vind het behoorlijk effectief, in escentie is alles wat het doet de kansen in jouw voordeel stapelen.

courtaut
00:38,
Wordt het opnieuw geverfd?.. Awesomeman, sommige antwoorden daarop worden verwacht ... a). maar als dat zo is, ... laten de kleuren een signaal oplichten, .. we doen een intrede, .. de volgende kaars verschijnt .. de kleuren veranderen ... trend gaat tegengesteld ... geen discussie meer over win-verlies verhouding,.. omdat er misschien geen handel meer is b). want als dat zo is.. de Indies zijn niet betrouwbaar... en het is 4H-kaart omwille van 'Pips', hoe lang moet ik nog wachten op het volgende signaal... c). en als het opnieuw wordt geverfd ... zijn ze het niet waard. PS: ze zouden het absoluut waard zijn als ze niet opnieuw schilderen.
Ja, ze schilderen opnieuw! Denk hier logisch over na - ze moeten opnieuw schilderen. Er zijn 4 rijen vierkanten en een kolom met vierkanten voor elke 4H-balk. Het vierkant bovenaan is geen maandelijks vierkant, het laat alleen zien dat op de huidige 4H-balk de maandelijkse trend omhoog of omlaag is. Roll on 3 weken - als de maandelijkse trend nu is veranderd, dan zal het vierkant waar je vandaag naar kijkt ook van kleur zijn veranderd.

Yofap
01:59,
Wordt het opnieuw geverfd?.. Awesomeman, sommige antwoorden daarop worden verwacht ... a). maar als dat zo is, ... laten de kleuren een signaal oplichten, .. we doen een intrede, .. de volgende kaars verschijnt .. de kleuren veranderen ... trend gaat tegengesteld ... geen discussie meer over win-verlies verhouding,.. omdat er misschien geen handel meer is b). want als dat zo is.. de Indies zijn niet betrouwbaar... en het is 4H-kaart omwille van 'Pips', hoe lang moet ik nog wachten op het volgende signaal... c). en als het opnieuw wordt geverfd ... zijn ze het niet waard. PS: ze zouden het absoluut waard zijn als ze niet opnieuw schilderen.

javijakus
03:20,
Ik hoop dat je je winsten niet vergroot, want als je dat wel doet, zal ��n verlies je account vernietigen.

oxrayoxrie14
04:40,
Is deze thread een grap -- claim je een nieuwe methode? Je zou Don Steinitz moeten kennen, je gebruikt zijn indiors. Dit is Don's MTF HEEFT helemaal opnieuw. Er zijn letterlijk duizenden pagina's met berichten hier en bij TSD over deze methode. En ze zijn allemaal lang geleden gestorven, daarom ziet het er nieuw uit voor nieuwkomers. En nieuwsflits -- de threads zijn niet voor niets doodgegaan.
Je was me voor. Maar de trekkaart werkt altijd. 200 tot 2 biljoen in 2 weken.

Pkdoloveo
06:01,
Is deze thread een grap -- claim je een nieuwe methode? Je zou Don Steinitz moeten kennen, je gebruikt zijn indiors. Dit is Don's MTF HEEFT helemaal opnieuw. Er zijn letterlijk duizenden pagina's met berichten hier en bij TSD over deze methode. En ze zijn allemaal lang geleden gestorven, daarom ziet het er nieuw uit voor nieuwkomers. En nieuwsflits -- de threads zijn niet voor niets doodgegaan.

https://www.aforexa.com/attachments/1529189425.png

Airan
07:22,
Is deze thread een grap -- claim je een nieuwe methode? Je zou Don Steinitz moeten kennen, je gebruikt zijn indiors. Dit is Don's MTF HEEFT helemaal opnieuw. Er zijn letterlijk duizenden pagina's met berichten hier en bij TSD over deze methode. En ze zijn allemaal lang geleden gestorven, daarom ziet het er nieuw uit voor nieuwkomers. En nieuwsflits -- de threads zijn niet voor niets doodgegaan.

tkyper
08:43,
Hi awesomeman, ik vind dit erg leuk. Ik denk dat er veel te zeggen valt voor systemen met meerdere tijdframes. Ik heb de stochastische mtf-methode eerder gebruikt en vind het behoorlijk effectief, in escentie is alles wat het doet de kansen in jouw voordeel stapelen. Ik weet niet of ik kaarsen of stochs beter zijn om trends te laten zien, maar hey, ik zal het proberen. Ik weet echter niet of ik je MM-techniek alleen op dit moment zal gebruiken, dat zou me doen zweten. Er is niets dat zegt dat het verkeerd is, ik las gisteravond pas een thread waarin iemand hetzelfde agressieve voorbeeld had. Het komt allemaal neer op hoeveel van een risiconemer je bent, denk ik. Ook hoeveel geld u riskeert en wat u zich kunt veroorloven te verliezen. Ik bedoel, je zou het risico kunnen aanpassen naarmate je account groeit, het op een niveau brengen dat je een behoorlijk rendement kunt behalen en dan meer denken aan behoud dan aan accumulatie. Misschien riskeert u zoveel omdat de transacties op het H4-tijdsbestek te zeldzaam zijn. Ik weet dat je stress hebt om dit tijdsbestek te gebruiken, en ik ben het ermee eens dat er meer zweepslagen zijn naarmate je lager gaat, maar het enorme voordeel is dat je waarschijnlijk evenveel transacties in een week krijgt als in een jaar, waardoor je account veel sneller groeit en daar omdat er minder risico per transactie nodig is. Mag ik gewoon vragen, waar is de 4 tf heeft bar2 indior voor, het lijkt af en toe veelkleurige vierkanten te geven? Een waarschuwing voor dit interieur zou fantastisch zijn, aanpasbaar zodat verschillende combinaties van balken die in de rij komen, deze zouden activeren. Dat is het enige aan de mtf stoch-methode dat ik niet leuk vond - geen waarschuwing - dus je moet de hele dag naar het scherm kijken. Ik kijk met interesse en bedankt voor het delen.

ibraih14
10:03,
Wat betreft de Don Steinitz-methode, jah, stuur het op. Ik zou het graag willen bekijken. Bedankt!
Mr.Don-methode in FF, alsjeblieft...
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/341-medium-long-term.html
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/435-eas.html
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/358-help-add-function-ea.htmlIk denk dat deze 3 threads meer dan een week nodig hebben om te verteren... Hij is klassiek. Wat betreft de Don's EA, jammer dat ik je niet kan sturen omdat ik vergeten ben dat het hard gecodeerd is met je handelsrekeningnummer, het is nutteloos om aan iemand te geven.

just1981
11:24,
Je maakt zeker een grapje, toch? Je ruilt tenminste demo, of U$ 1 cent voor pip en doet dit in plaats van lotto te spelen. Heb je ooit gehoord van de wetten van Murphy? Het maakt niet uit of het 2 keer in 7 jaar is gebeurd... zal u zeer snel overkomen als u handelt en het toestaat. Succes. Je zult veel nodig hebben! Pepe

TRICKER
12:45,
Natuurlijk hebben we de haltes, maar ik heb deze methode overwogen:
https://www.aforexa.com/attachments/1529189439sds1379319667.png

TRICKER
14:06,
Wat betreft de Don Steinitz-methode, jah, stuur het op. Ik zou het graag willen bekijken. Bedankt!

ibraih14
15:26,
Hoooo... Don Steinitz-methode is hier weer ter sprake gebracht. Geweldig!!! Ik heb Don's EA, wil je?

TRICKER
16:47,
Hallo, hoe lang handel je al op deze manier? Ook, wanneer is de beste tijd om dit systeem te verhandelen. Welk type geldbeheer heeft u. Als het de 4 uur is, heb je een brede stop nodig, om niet continu te worden gestopt. Ga je ons nog meer leuke idee�n geven die bij dit systeem horen? Parkiet
Ik handel er nu al een tijdje in (ongeveer zes maanden). En ja, kijk maar eens naar het geldbeheer. Als jullie idee�n hebben, ik sta ervoor open. Bedankt voor het helpen jongens!

Karlotes
18:08,
Kunt u alstublieft een sjabloon en ook binnenshuis verstrekken. TQ

TRICKER
19:29,
Zijn geplaatst. Help me alstublieft met dit systeem. Ik sta open voor suggesties en ik zou heel graag willen dat we aan een EA zouden kunnen werken. Laat me alsjeblieft weten wat jullie van plan zijn.

paisanu
20:49,
H� awesomeMan ... Ik vind het leuk ... Het lijkt een beetje op een EA die ik heb en die geen cent waard is, maar het concept rockt! Vaak heb ik daar naar gekeken en gedacht, verdomme! als ik maar de trekker overhaalde! Deel je die coole indi met ons?
https://www.aforexa.com/attachments/1529189425.png

TRICKER
22:10,
Deze regels werken prima op GBP/JPY. Dit is het enige paar dat ik verhandel, omdat ik erachter kwam dat geldbeheer werkte. In theorie zou elk paar dat kunnen zijn, maar dit is wat ik doe. Ik open 5 verschillende delen: delen 1 en 2 - 50 pip TP, 100 pip SL Deel 3 - 100 pip TP, 100 pip SL delen 4 en 5 - 225 pip Trailing Stop, aanvankelijk 100 pip SL, maar wanneer deel 3 wordt geactiveerd, verplaats dan SL naar Breakeven 1 (slechts 1) Als u ooit een transactie heeft die dagelijks terugschakelt tegen de trend nadat u bent binnengekomen (bijvoorbeeld blauw naar rood bij een opwaartse trend, rood naar blauw bij een neerwaartse trend), ga dan naar buiten. Het zou me verbazen als dit zou gebeuren zonder dat je SL werd geactiveerd. Wat gebeurt er, waarom werkt dit?!? Mogelijke uitkomsten: 1) -500 pips. Ja. -500. Werk met me. 2) 50 pips geraakt, dus 100. Hierna gaat de rust naar -100 en krijgen we -200 pips 3) Als we naar 100 gaan, zijn we vrij. We zijn bij de twee 50's voor 100, en dan zijn we bij de 100 voor deel 3. OOK, delen 4 en 5 zijn opgeschoven naar 1, dus op dit moment zijn we GEGARANDEERD 202 pips op een transactie die wordt tot 100 Maar hoe zit het met de R:R-verhouding?!?! Oh nee!!! het is zo hoog. Nou, kijk nog eens. Met dit systeem heb ik de afgelopen 7 jaar 2 -500 pip-bewegingen gehad. DE AFGELOPEN 7 JAAR. Het gebeurt niet vaak, en als het gebeurt, herstellen we. De reden dat dit systeem werkt, is dat we na stap 3 gegarandeerd winst hebben. En de kans is groot dat als het omhoog gaat, het blijft stijgen. Bij typisch de helft van de transacties verdien ik 200-1000 pips meer uit deel 4 en 5 van de transactie. Backtesting (voordat ik met live handelen begon), zat ik op 17.607 pips (de 8 spread meegerekend) en op -1900 pips. Dat geeft me een R:R van bijna 9:1. Deze signalen komen niet vaak, maar als ze komen, doen ze dat wel. In de afgelopen 7 jaar zijn er 35 signalen geweest. Daarvan zijn er 30 winnaars. 5 zijn verliezers geweest. 2 zijn -500 geweest. 12 van hen waren meer dan 500 pip moves als we het systeem volgen. 1 van hen was 1200, en een van hen (grootste stap in mijn leven) was 2100 pips. Ik handel meestal heel vreemd. Ik weet dat er tegen me geschreeuwd gaat worden. Maar ik handel en riskeer 80% van mijn account bij elke transactie. Dat wil zeggen, als het -500 wordt, verlies ik 80% van mijn account. Grote woop. Door dit systeem mechanisch te verhandelen, herstel je nog steeds, en ik heb zelfs ontdekt dat 80% de grootste winstmarge is met een winst-verliesverhouding van 6:1. Probeer het uit, riskeer minder, dat is prima. Voor 20% gaan werkt prima. Het punt is dat een verlies van 80% er nooit toe zal leiden dat u een margestorting krijgt. Het zal je account nooit opblazen. Het zal je verlaten met 20% van wat je eerder had. Blijf gewoon bij het systeem en je zult winnen.

1
23:31,
mooi man maar welke tool gebruik je hiervoor?

TRICKER
00:52,
Een voorbeeld van een snelle korte handel voor een overwinning:
https://www.aforexa.com/attachments/1529189438sds194642579.pngEen voorbeeld van nog twee winnaars:
https://www.aforexa.com/attachments/1529189438sds659598904.pngHoewel het niet vaak gebeurt, zijn er verliezen. We proberen deze te minimaliseren:
https://www.aforexa.com/attachments/1529189439sds1686988732.png

Ameyccp87
02:13,
ziet er cool uit wat voor ind gebruik je? Ik hou van de egy.

KuapoyIT92
03:33,
Hallo, hoe lang handel je al op deze manier? Ook, wanneer is de beste tijd om dit systeem te verhandelen. Welk type geldbeheer heeft u. Als het de 4 uur is, heb je een brede stop nodig, om niet continu te worden gestopt. Ga je ons nog meer leuke idee�n geven die bij dit systeem horen? Parkiet

danieloliv18
04:54,
Ik vind het systeem geweldig!! sonisch