PDA

View Full Version : euroyen Gappy-systeem



oxpi2212
05:21,
1 Bijlage(n) Hallo allemaal,

Ik wil gewoon uw bijdrage aan een nieuw systeem dat ik aan het ontwikkelen ben. Het is het euroyen-paar op kaars. De onderste indoors zijn de ATR en BBW. Deze laten zien wanneer de volatiliteit hoog genoeg is om te handelen. De indior genaamd Gappy toont de blauwe aandelencurve voor 2008. de rode balken zijn triggers van het systeem en de groene gedeeltelijke balken zijn de winst/verlies.

Gedachten?

https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/390-strange-string-behaviour.html

oxpi2212
15:50,
Nou bedankt voor het delen voor afgelopen weekend Aussiepipe!!!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pngJa, het leek erop dat het heel goed zou hebben gewerkt, dat was wat leidde tot een overdekte weekend-straddle. Wees inderdaad erg interessant morgenochtend. Ik ben momenteel code aan het schrijven zodat deze kan worden getest en geoptimaliseerd, hoewel ik weet dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor toekomstige winsten! (we worden op dit moment gedrild door onze docent op de uni) Morgenochtend 6 uur ... Ik zal hier zijn GCT

Wicfoot
17:12,
Ik heb het in het verleden gebruikt. Afgelopen weekend echt goed gewerkt. Soms is er geen gat, maar beweegt het vrij snel bij het openen, zodat u meer dan uw 6 pips kunt verliezen als u uit posities probeert te komen. Ik zou uw geldbeheer voor de transactie baseren op het feit dat u uit beide posities wordt gestopt. Dit weekend niet gedaan, uitgeslapen. Ik heb een meer ontspannen weekend als ik het ook niet doe. Maar afgelopen weekend was het zeer de moeite waard. Veel succes ermee, we hebben alle voordelen nodig die we kunnen krijgen ten opzichte van bedrijven als ig. proost

oxpi2212
18:34,
Dat klopt, het kan op veel paren worden gebruikt, maar waar men op moet letten, is de spread en het gegarandeerde stop loss-minimum. Ook moet het een pair zijn met voldoende volatiliteit. euroyen werkt goed vanwege de lage spread en verhoogde volatiliteit rond deze tijd. Als er voldoende openingen zijn om de min-stop te bedekken en te verspreiden, dan zal het werken. Het gaat hier (Australi�) om 6 uur weer open en met live transacties die al van dichtbij op zaterdagochtend zijn gedaan, zal ik zeker ontdekken of het werkt of niet. Ik blijf zelf sceptisch, maar moest het voor de zekerheid inruilen. Als het werkt, zullen de transacties van komend weekend veel groter zijn. Zal morgen na opening een update plaatsen... GCT

courtaut
19:56,
Zoals ik al zei, het ergste is wanneer de richting verkeerd gaat, wat er zal gebeuren is dat het verlies niet stopt op SL (niet 6pip), het stopt op de eerste prijs van de markt wanneer deze open is. dus als Gap op tegengestelde handel 100 pips is, is uw verlies 100 pips, niet 6 pip Dus het probleem met SL.. Als ik het mis heb, laat het me dan weten..
Over het algemeen heb je gelijk, maar in het VK bieden sommige spreadbetting-bedrijven gegarandeerde stops (de prijs is een extra spread), dus zelfs als de markt door de stop heen gaat, moeten ze nog steeds de stop loss respecteren Andy

courtaut
21:18,
Ze sluiten de markt om 07.00 uur zaterdag lokale tijd (GMT 10). Als het gat daalt tot 0 cent, zal mijn short een moord zijn, terwijl mijn GEGARANDEERDE STOP op de longpositie wordt gesloten bij -18 pips. Definitie: In de wet en algemeen gebruik: ondernemen of inschakelen voor de betaling van (een schuld) of de uitvoering van (een plicht) door een andere persoon; zich ertoe verbinden om (een bezit, recht, claim, enz.) aan een ander veilig te stellen tegen een gespecificeerde onvoorziene gebeurtenis, of in ieder geval; een garantie geven met betrekking tot; om te betrekken, te verzekeren of te beveiligen als iets waarop kan worden vertrouwd; rechtvaardigen; als, om de uitvoering van een verdrag te garanderen. Het komt er dus op aan of IG zijn garantie zal nakomen... Ik heb nog geen probleem gehad met mijn eerste systeem dat het gebruikte! Ontdek het in ongeveer 12 uur!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529189479.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pngGCT
Nou, laat het ons weten! Ik denk dat dit systeem ook kan worden gebruikt op AUDJPY en GBPJPY, beide zijn de laatste tijd voldoende volatiel geweest om spreads te dekken. Hoe laat gaat IG weer open op zondag? Bedankt Andy

oxpi2212
22:40,
Ik gebruikte 0 cent als een extreem voorbeeld. Ik hoop op iets meer dan 30 pip gap...

oxpi2212
00:02,
Ze sluiten de markt om 07.00 uur zaterdag lokale tijd (GMT 10). Als het gat daalt tot 0 cent, zal mijn short een moord zijn, terwijl mijn GEGARANDEERDE STOP op de longpositie wordt gesloten bij -18 pips. Definitie: In de wet en algemeen gebruik: ondernemen of inschakelen voor de betaling van (een schuld) of de uitvoering van (een plicht) door een andere persoon; zich ertoe verbinden om (een bezit, recht, claim, enz.) aan een ander veilig te stellen tegen een gespecificeerde onvoorziene gebeurtenis, of in ieder geval; een garantie geven met betrekking tot; om te betrekken, te verzekeren of te beveiligen als iets waarop kan worden vertrouwd; rechtvaardigen; als, om de uitvoering van een verdrag te garanderen. Het komt er dus op aan of IG zijn garantie zal nakomen... Ik heb nog geen probleem gehad met mijn eerste systeem dat het gebruikte! Ontdek het in ongeveer 12 uur!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1529189479.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pngGCT

courtaut
01:24,
Helaas is er weinig manier om te zeggen welke kant de markt op zal gaan, aangezien de reden voor de vrij grote gaten de laatste tijd te wijten is aan aankondigingen van de overheid die de markt verrasten. Daarom gebruik ik de overdekte straddle egy. Met GEGARANDEERDE stops en de straddle, zit mijn mogelijke verlies al vast met de straddle. Het moet een opening van meer dan 21 pips openen om te kunnen profiteren, aangezien de min-stop 18 is. Minder en het is een verlies van 6 pip. Ik heb dit systeem gebruikt voor nieuwshandel en het werkte heel goed, maar IGMarkets maakte hun minimaal gegarandeerde stops 50 PIPS 30 minuten voor enige aankondiging. Het was duidelijk dat ze het niet leuk vonden dat ik continu zo gemakkelijk geld verdiende! Dus dit is Straddle-systeem #2. GCT
Wat zijn de minimale gegarandeerde stops op een vrijdagavond voor IG? En sluiten ze op vrijdag om 21.00 uur Britse tijd of om 22.00 uur? Sommige Britse spreadbetting-firma's sluiten om 21.00 uur, een uur voor de markt, mogelijk om dit soort handel Andy te vermijden

Ursusthunder
02:46,
Helaas is er weinig manier om te zeggen welke kant de markt op zal gaan, aangezien de reden voor de vrij grote gaten de laatste tijd te wijten is aan aankondigingen van de overheid die de markt verrasten. Daarom gebruik ik de overdekte straddle egy. Met GEGARANDEERDE stops en de straddle, zit mijn mogelijke verlies al vast met de straddle. Het moet een gat van meer dan 21 pips openen om te kunnen profiteren, aangezien de min-stop 18 is. Minder en het is een verlies van 6 pip. Ik heb dit systeem gebruikt voor nieuwshandel en het werkte heel goed, maar IGMarkets maakte hun minimaal gegarandeerde stops 50 PIPS 30 minuten voor enige aankondiging. Het was duidelijk dat ze het niet leuk vonden dat ik continu zo gemakkelijk geld verdiende! Dus dit is Straddle-systeem #2. GCT
Zoals ik al zei, het ergste is wanneer de richting verkeerd gaat, wat er zal gebeuren is dat het verlies niet stopt op SL (niet 6pip), het stopt op de eerste prijs van de markt wanneer deze open is. dus als Gap op tegengestelde handel 100 pips is, is uw verlies 100 pips, niet 6 pip Dus het probleem met SL.. Als ik het mis heb, laat het me dan weten..

oxpi2212
04:08,
Hi Brother.. Thanx voor dit onderwerp. ik ben al op zoek naar GapTrading .. ik ben op zoek naar indior laat me zien of geef me een signaal in welke richting Gap kan gebeuren (Noord of Zuid) dan kan ik de positie op het laatste moment ingaan voordat de markt sluit .. Als Trade in de goede richting gaat ( we zullen easyProfit krijgen) Maar het ergste is dat wanneer de richting verkeerd gaat, wat er zal gebeuren is dat het verlies niet stopt op SL, het stopt op de eerste prijs van de markt wanneer deze open is. Dus het probleem met SL .. is uw systeem kan mij helpen?
Helaas is er weinig manier om te zeggen welke kant de markt op zal gaan, aangezien de reden voor de vrij grote gaten de laatste tijd te wijten is aan aankondigingen van de overheid die de markt verrasten. Daarom gebruik ik de overdekte straddle egy. Met GEGARANDEERDE stops en de straddle, zit mijn mogelijke verlies al vast met de straddle. Het moet een opening van meer dan 21 pips openen om te kunnen profiteren, aangezien de min-stop 18 is. Minder en het is een verlies van 6 pip. Ik heb dit systeem gebruikt voor nieuwshandel en het werkte heel goed, maar IGMarkets maakte hun minimaal gegarandeerde stops 50 PIPS 30 minuten voor enige aankondiging. Het was duidelijk dat ze het niet leuk vonden dat ik continu zo gemakkelijk geld verdiende! Dus dit is Straddle-systeem #2. GCT

Arratay
05:30,
Het is gebaseerd op hiaten in de gesloten en open waarden. Hoe breder hoe beter. Stel dat het vrijdagavond is en de markt bijna sluit...... DAN plaatst u een marktorder om de euroyen te kopen en verkopen met gegarandeerde stos per enkele reis. De absolute hoeveelheid verlies die kan optreden is 6 pips. Dit is als de verhuizing in het weekend niet meer dan 18 pips is verplaatst voor de afsluiting van vrijdag. Als, laten we zeggen, het was zoals vorig weekend en het gat erg groot was, dan wordt de ene positie gesloten voor een gegarandeerde waarde terwijl de andere hoog zit. Ziet iemand gaten in dit mogelijke egy?
Van andere makelaars weet ik het niet. IBFX garandeert stops - tot nu toe zo goed. MAAR Ze hebben belachelijke spreads gedurende de eerste 30 minuten, of zo, op zondagavond. Ik bedoel spreads zoals 30 pips.

Ursusthunder
06:52,
Het is gebaseerd op hiaten in de gesloten en open waarden. Hoe breder hoe beter. Stel dat het vrijdagavond is en de markt bijna sluit...... DAN plaatst u een marktorder om de euroyen te kopen en verkopen met gegarandeerde stos per enkele reis. De absolute hoeveelheid verlies die kan optreden is 6 pips. Dit is als de verhuizing in het weekend niet meer dan 18 pips is verplaatst voor de afsluiting van vrijdag. Als, laten we zeggen, het was zoals vorig weekend en het gat erg groot was, dan wordt de ene positie gesloten voor een gegarandeerde waarde terwijl de andere hoog zit. Ziet iemand gaten in dit mogelijke egy?
Zoals ik al zei, het ergste is wanneer de richting verkeerd gaat, wat er zal gebeuren is dat het verlies niet stopt op SL (niet 6pip), het stopt op de eerste prijs van de markt wanneer deze open is. dus als Gap 100 pips je verlies 100 pips is, niet 6 pip Dus het probleem met SL..

Ursusthunder
08:14,
Hi Brother.. Thanx voor dit onderwerp. ik ben al op zoek naar GapTrading .. ik ben op zoek naar indior laat me zien of geef me een signaal in welke richting Gap kan gebeuren (Noord of Zuid) dan kan ik de positie op het laatste moment ingaan voordat de markt sluit .. Als Trade in de goede richting gaat ( we zullen easyProfit krijgen) Maar het ergste is dat wanneer de richting verkeerd gaat, wat er zal gebeuren is dat het verlies niet stopt op SL, het stopt op de eerste prijs van de markt wanneer deze open is. Dus het probleem met SL .. is uw systeem kan mij helpen?

oxpi2212
09:36,
Het is gebaseerd op hiaten in de gesloten en open waarden. Hoe breder hoe beter. Stel dat het vrijdagavond is en de markt bijna sluit...... DAN plaatst u een marktorder om de euroyen te kopen en verkopen met gegarandeerde stos per enkele reis. De absolute hoeveelheid verlies die kan optreden is 6 pips. Dit is als de verhuizing in het weekend niet meer dan 18 pips is verplaatst voor de afsluiting van vrijdag. Als, laten we zeggen, het was zoals vorig weekend en het gat erg groot was, dan wordt de ene positie gesloten voor een gegarandeerde waarde terwijl de andere hoog zit. Ziet iemand gaten in dit mogelijke egy?

dmuns
10:58,
Ziet er goed uit kerel
https://www.aforexa.com/attachments/1529189479.pngIs dit een eindeweeksysteem?

oxpi2212
12:20,
Ok, aangezien de volatiliteit vrijdag erg hoog was, deed ik mee aan een overdekte weekend-straddle met 5 mini's per enkele reis op de euroyen en de aud/usd (aangezien ik het nog steeds aan het testen ben, ga ik alleen in het licht). Het werkte prachtig met de euroyen, de belangrijkste gainer van 100 pips! Met absoluut minimale inspanning kreeg ik de volgende resultaten: _____________________Opening #units Sluiting P/L Spot FX (mini) EUR/JPY - 11906.4 � 5 11888.4 � -9.000 Spot FX (mini) AUD/USD - 6224 $ 5 6209 $ - 75,00 Spot FX (mini) AUD/USD - 6216 $ -5 6199,5 $ 82,50 Spot FX (mini) EUR/JPY - 11896,4 � -5 11797,4 � 49.500 Al met al een hele fijne maandagmorgen!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189480.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529189480.pngGCT