PDA

View Full Version : Op tijd gebaseerde strategie van 15 minuten



Andrew142
07:11,
1 Bijlage(n) DISCLAIMER: Dit is een idee waarop moet worden voortgebouwd. Ik ben dit momenteel live aan het testen.


Hallo iedereen,

Ik heb nagedacht over een manier om in en uit de markt te komen in 15 minuten of minder. Helaas, ik heb voor 15 minuten genoegen genomen omdat de prijs in die tijd behoorlijk kan bewegen, maar meestal kom ik in orde met een stop van 10 pip. Het leuke aan deze egy is dat het tijdgebaseerd is, dus elke 15 minuten kun je een transactie verlaten of betreden, of beide. 15 minuten ruilen... klinkt leuk. Nogmaals, dit is allemaal meer theorie die ik aan het testen ben. Het is geenszins beproefd en waar, het is net een paar dagen geleden bedacht. Natuurlijk zal dit beter werken tijdens trending periodes, maar dat is de enige kwalificatie voor deelname is dat er een trend is, dus ik acht deelnames zeer waarschijnlijk.

Wat je nodig hebt

Grafiek van 1 minuut
Eenvoudige voortschrijdende gemiddelden (15,30,45,60,120,240,480)
Ik raad EUR/JPY aan

S/L = 10 pips
T/P = 20 pips

TOEGANG

Om de 15 minuten. Schaal uw diagram zodat het intervallen van 15 minuten weergeeft. Kom binnen om 8:15, 8:30, 8:45, 9:00, enz... Als je dit niet begrijpt, sorry
https://www.aforexa.com/attachments/1529189493.png

Alle SMA's MOETEN LANG omhoog lopen
Alle SMA's MOETEN kort aflopend zijn

UITGANG

Wanneer uw T/P wordt geraakt, of aan het einde van elke 15 minuten.


En als je de volgende 15 minuten een ander signaal krijgt, en je wilt daarvoor blijven, zou ik de huidige positie vasthouden, je SL naar 10 pips verplaatsen vanaf de volgende invoer van 15 minuten en je T verplaatsenP tot de 20 pips vanaf de nieuwe invoer (TECHNISCH gezien is het een nieuwe handel).

Soms zal ik fibonacci mijn positie verhogen na verliezen. Dus als ik bijvoorbeeld de eerste keer 1000 eenheden zou inzetten en verlies, zou ik 1000 doen, en als ik opnieuw zou verliezen, zou het 2000 zijn, dan 3000, 5000, 8000, 13000, enz. Ik heb niet verloor echter meer dan eens op rij.

Kritiek, idee�n, opmerkingen, allemaal geaccepteerd.

https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1317-positive-dollar-momentum-fading-amid-concerns-inflation.html

Andrew142
14:16,
op eur jpn vandaag, aardige Kevin
Het lijkt erop dat ik daar een heleboel pitten heb gemist! Geen zorgen, bedankt voor het perfecte voorbeeld. Ook is het meeste hiervan 's idee; Ik heb net zijn kaart voor hem opgesteld.

Ik moet iets herhalen... Ik heb eerder gezegd dat ik er tot nu toe nooit in geslaagd ben de markten te scalperen. Dat was daar wat voorbarig. Een week zorgt niet voor een succesvol handelsplan. Ik wacht hier nog een goede maand op. Maar ik kan de dingen niet de hele NY-sessie volgen, dus ik heb ook niet de mogelijkheid om naar elk signaal te kijken. Zoooo, nog veel meer te doen hoe dan ook. Houd deze week de kalender in de gaten... wordt gek!
Ik las eerder dat je had gezegd dat je vrij nieuw was met scalperen, en dat is prima, het lijkt veel op handelen op de langere termijn, maar leuker en minder gehecht aan de prijs (je HOOPT of VOORSPELLT niet, wacht gewoon op de volgende X minuten). Ik weet dat winnen spannend kan zijn, en je doet geweldig werk door consequent te winnen. Probeer het gewoon vol te houden, volg altijd de regels (het komt wel goed). Ik heb werk M-W, maar donderdag en vrijdag kan ik tijdens NY wat transacties doen. Ik kan mezelf wakker maken en een tijdje in Londen ruilen en meer dutjes doen. De dingen die we doen voor forex
https://www.aforexa.com/attachments/1530129485.pngPrettige dag!

Peixet
15:38,
1 Bijlage(n) Ik heb dit net afgesloten voor 10...De andere shorts zijn van Phillip's egy...
https://www.aforexa.com/attachments/1530129484.png

Peixet
17:01,
Ik moet iets herhalen... Ik heb eerder gezegd dat ik er tot nu toe nooit in geslaagd ben de markten te scalperen. Dat was daar wat voorbarig. Een week zorgt niet voor een succesvol handelsplan. Ik wacht hier nog een goede maand op. Maar ik kan de dingen niet de hele NY-sessie volgen, dus ik heb ook niet de mogelijkheid om naar elk signaal te kijken. Zoooo, nog veel meer te doen hoe dan ook. Houd deze week de kalender in de gaten... wordt gek!

valCF
18:23,
1 Bijlage(n) op eur jpn vandaag, aardige Kevin
https://www.aforexa.com/attachments/1530129491944180464.png

Andrew142
19:45,
Voornamelijk de ochtendsessie in New York van ongeveer 7.00 uur tot 12.00 uur. Ik heb wel gemerkt dat de nieuwsgebeurtenissen van vorige week nogal niet-bewogen waren, dus de zaken waren redelijk 'stabiel' op de langetermijngrafieken. Deze week komt er veel nieuws naar buiten en je weet wat dat betekent voor en na de release. Dus ik ga wachten tot het stof is neergedaald voordat ik naar de grafieken van 1 minuut en 5 minuten ga kijken. Waaaay te veel lawaai. Wat ik graag zou willen vastleggen, is het feit herkennen dat wanneer de 5min een signaal heeft gegeven (trend ontwikkelt zich) en wanneer de 1min terugkomt onder de 15 en erboven sluit, daar instapt en posities toevoegt langs de weg en volg de haltes. Maar je weet nooit hoe lang dingen op de 5min zullen duren. Dus, misschien dingen verplaatsen naar be of echt krap op de 1 minuut na de eerste invoer en afwachten. Dit is slechts een trend van 5 minuten, maar je moet bedenken dat deze instellingen elke dag voorkomen. Als je er een paar per week zou kunnen doen en aan het einde van de week aan de positieve kant zou zijn... dan zou dat allemaal guuude duuuude zijn... Ik ga kijken naar de individuele handelssessies om kijk hoe dit eruit ziet. Hier is de grafiek van 5 minuten en 1 minuut die laat zien waar ik het over heb. Ook kunt u met deze indior de sessietijden benadrukken...
H�, ik vind je opzet erg leuk
https://www.aforexa.com/attachments/1530129483.pngIn het belang van iedereen (als er ooit iemand is), zal ik eenvoudig zeggen waar we naar zullen zoeken: 1. 5-minutenkaart. 15-SMA kruist net boven/onder alle andere MA's, en ze hellen allemaal in ��n richting (omhoog/omlaag) 2. 1-minutenkaart. Kopen/verkopen wanneer de prijs binnen 15-SMA beweegt en weer in de richting van de trend beweegt. Alle SMA's moeten in ��n richting aflopen. Nu met betrekking tot het gebruik van een trailing stop... zou ik u willen vragen hoe groot u de uwe zou maken. Op een gegeven moment moet je een onderscheid maken tussen of je langer wilt vasthouden of de markt daadwerkelijk wilt scalperen. Wat ik hiermee bedoel, is dat als je een 10-pip trailing stop zou gebruiken, je meer een langere kortetermijnhandelaar wordt, maar meestal als ik scalp, zal ik mijn handel in de gaten houden en precies op het moment dat ik de koers zie vertrekken. trendverandering, niet vertrouwen of zelfs 10 pips opgeven. Ik heb een stop, maar het is niet nodig als ik scalp omdat ik uitstap voordat de stop effect kan hebben. Het is gewoon een noodgeval. De compounding-theorie is leuk als je het een tijdje wilt volhouden, maar ik ben op zoek om in en uit te stappen, wat volgens mij nog steeds door jouw opstelling wordt geboden. Dit zijn in ieder geval mijn gedachten. Goed gedaan, Kevin

Peixet
21:07,
3 Bijlage(n) Voornamelijk de ochtendsessie in NY van ongeveer 7.00 uur tot 12.00 uur. Ik heb wel gemerkt dat de nieuwsgebeurtenissen van vorige week nogal niet-bewogen waren, dus de zaken waren redelijk 'stabiel' op de langetermijngrafieken. Deze week komt er veel nieuws naar buiten en je weet wat dat betekent voor en na de release. Dus ik ga wachten tot het stof is neergedaald voordat ik naar de grafieken van 1 minuut en 5 minuten ga kijken. Waaaay te veel lawaai. Wat ik graag zou willen vastleggen, is het feit herkennen dat wanneer de 5min een signaal heeft gegeven (trend ontwikkelt zich) en wanneer de 1min terugkomt onder de 15 en erboven sluit, daar instapt en posities toevoegt langs de weg en volg de haltes. Maar je weet nooit hoe lang dingen op de 5min zullen duren. Dus, misschien dingen verplaatsen naar be of echt krap op de 1 minuut na de eerste invoer en afwachten. Dit is slechts een trend van 5 minuten, maar je moet bedenken dat deze instellingen elke dag voorkomen. Als je er een paar per week zou kunnen doen en aan het einde van de week aan de positieve kant zou zijn... dan zou dat allemaal guuude duuuude zijn... Ik ga kijken naar de individuele handelssessies om kijk hoe dit eruit ziet. Hier is de grafiek van 5 minuten en 1 minuut die laat zien waar ik het over heb. Ook kunt u met deze indior de sessietijden benadrukken...
https://www.aforexa.com/attachments/1530129482.png
https://www.aforexa.com/attachments/1530129482.png
https://www.aforexa.com/attachments/15301294891161205880.mq4

Andrew142
22:30,
Ik zal mijn reacties in je bericht in het rood houden

Ik weet niet zeker waarom ik die doos daar heb getekend. Misschien heb ik op dat moment ergens aan gedacht, maar ik weet niet meer wat. Wat de stops betreft, een soort zwevende stop van 10 pip. Als de 5min trending is (alle ma's lopen omhoog of omlaag) en de 15ma op de 1min is onder de 30 en of 45 en breekt dan boven of onder (terug naar de richting van de 5min trend en sluit boven of onder) dat is het dan ik stap in. Ik wacht niet tot het rooster van 15 minuten sluit of de volgende 15 minuten opnieuw binnenkomt. Ik gebruik dit puur voor het scalperen van 6, 7 of 8 pitten. Die EURJPY lijkt soms een vlucht te nemen. Ik heb twee posities ingevoerd en als er een 6, 7 of 8 raakt, sluit ik die en verplaats ik de andere positie naar b/e. Hier moet je snel bij zijn. Ik heb tot nu toe nooit echt gekeken of de 1min of 5min met enig succes verhandeld. Maar ik deed dit vorige week ongeveer 10 keer en verloor geen enkele transactie. Allereerst ben ik heel blij dat je zo succesvol bent geweest! 10 overwinningen op rij is indrukwekkend als je bedenkt dat scalperen nieuw voor je is. Goed gedaan
https://www.aforexa.com/attachments/1530129481.png. Bedankt dat je zo snel mijn vragen hebt beantwoord. Mijn laatste vraag voor jou is of je je hebt gehouden aan tijden met hoge volatiliteit (d.w.z. London Open, NY Open, etc.)? Ik merk dat de MA's in deze tijden het meest in de rij staan. Het is een goed idee om de grafiek van 5 minuten te gebruiken om de trend te bevestigen. Het is beter om in een gevestigde trend te springen dan om te proberen de volgende richting te raden. Ik ben een grote volgeling van 's 4 Hour MACD Strategy. Dus ik kijk altijd wat de prijs doet rond die voortschrijdende gemiddelden voor dat egy. Dat is waar die zwevende stop om de hoek komt kijken. Als er een signaal is op zijn 1 uur of 4 uur grafiek, ben ik op zoek naar iets dat gebeurt en zelfs als het overeenkomt met de 1 minuut of 5 minuten, behandel ik dat gewoon als een invoer op lange termijn. Maar als de huidige prijs niet in de buurt komt van die van zijn moeder, beschouw ik de 1min en 5min als een puur scalpeerinvoer. Ik denk dat slechts ��n van de transacties op de 1min-grafiek samenviel met de 4-uurgrafieken. Hoewel het een grafiek van 1 minuut is, dacht ik oorspronkelijk dat je de dingen elke minuut constant zou moeten volgen om op een invoer te wachten. Dat is verre van het geval. Het kan even duren voordat alle ma's gaan hellen. Als het allemaal gek is, kijk ik elke 15 of 30 minuten of elk uur naar de kaart en loop weg als het er niet goed uitziet. Ik ben er voor 90% zeker van dat ik geduldig moet zijn voor set-ups op de 4-uurskaart. Zelfs op de 1min-grafiek is geduld net zo belangrijk. Ik ben nieuw met scalperen en ik weet niet bij welke paren ik weg moet blijven, dus vertel me daar alsjeblieft over. Ik zal later wat grafieken posten ... moet rennen. Waar. Het idee toen ik eraan dacht om al deze MA's op te zetten, was om ervoor te zorgen dat er een trend zou ontstaan. Het duurt meestal even voordat alle MA's in een rij staan, en je moet gaan ontspannen als ze door elkaar gegooid zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1530129482.png. Het antwoord op uw vraag over scalperen is voor mij een beetje eenvoudig: LOW SPREAD-paren. Spread zal een van je ergste vijanden zijn als scalpeur, aangezien het meestal een kwart (of meer/minder) van je winst is. Kevin: Dit zijn al mijn 2 centen hier en ik wil niets wegnemen van je oorspronkelijke idee. Ik wil echt geen 'sub-thread' starten omdat ik te veel bezig ben met Phillip's egy. Aangezien dit 'jouw' draad is en als je wilt dat ik hier blijf posten, kan ik de berichten de titel Scalp Entry geven om mensen te laten weten dat dit niet het 15 minuten durende item is....Laat het me weten. H� man, ik ben hier om te leren en geld te verdienen, niet om me zorgen te maken of mensen mijn idee�n leuk vinden. Als je iets hebt dat beter werkt, wat ik denk dat je doet, overname! Ik zal je helpen. Ik ben er vrij zeker van dat ik de essentie ervan begrepen heb. Op tijd gebaseerde invoer was slechts een idee dat u hielp een beter idee te maken. Ik moedig u aan om voorbeelden en uw transacties te blijven posten. Ik zou hier wat meer live-actie willen krijgen, waar we mogelijke set-ups posten. Nogmaals bedankt, Kevin

Ik weet niet zeker waarom ik die doos daar heb getekend. Misschien heb ik op dat moment ergens aan gedacht, maar ik weet niet meer wat. Wat de stops betreft, een soort zwevende stop van 10 pip. Als de 5min trending is (alle ma's lopen omhoog of omlaag) en de 15ma op de 1min is onder de 30 en of 45 en breekt dan boven of onder (terug naar de richting van de 5min trend en sluit boven of onder) dat is het dan ik stap in. Ik wacht niet tot het rooster van 15 minuten sluit of de volgende 15 minuten opnieuw binnenkomt. Ik gebruik dit puur voor het scalperen van 6, 7 of 8 pitten. Die EURJPY lijkt soms een vlucht te nemen. Ik heb twee posities ingevoerd en als er een 6, 7 of 8 raakt, sluit ik die en verplaats ik de andere positie naar b/e. Hier moet je snel bij zijn. Ik heb tot nu toe nooit echt gekeken of de 1min of 5min met enig succes verhandeld. Maar ik deed dit vorige week ongeveer 10 keer en verloor geen enkele transactie. Allereerst ben ik heel blij dat je zo succesvol bent geweest! 10 overwinningen op rij is indrukwekkend als je bedenkt dat scalperen nieuw voor je is. Goed gedaan
https://www.aforexa.com/attachments/1530129481.png. Bedankt dat je zo snel mijn vragen hebt beantwoord. Mijn laatste vraag voor jou is of je je hebt gehouden aan tijden met hoge volatiliteit (d.w.z. London Open, NY Open, etc.)? Ik merk dat de MA's in deze tijden het meest in de rij staan. Het is een goed idee om de grafiek van 5 minuten te gebruiken om de trend te bevestigen. Het is beter om in een gevestigde trend te springen dan om te proberen de volgende richting te raden. Ik ben een grote volgeling van 's 4 Hour MACD Strategy. Dus ik kijk altijd wat de prijs doet rond die voortschrijdende gemiddelden voor dat egy. Dat is waar die zwevende stop om de hoek komt kijken. Als er een signaal is op zijn 1 uur of 4 uur grafiek, ben ik op zoek naar iets dat gebeurt en zelfs als het overeenkomt met de 1 minuut of 5 minuten, behandel ik dat gewoon als een invoer op lange termijn. Maar als de huidige prijs niet in de buurt komt van die van zijn moeder, beschouw ik de 1min en 5min als een puur scalpeerinvoer. Ik denk dat slechts ��n van de transacties op de 1min-grafiek samenviel met de 4-uurgrafieken. Hoewel het een grafiek van 1 minuut is, dacht ik oorspronkelijk dat je de dingen elke minuut constant zou moeten volgen om op een invoer te wachten. Dat is verre van het geval. Het kan even duren voordat alle ma's gaan hellen. Als het allemaal gek is, kijk ik elke 15 of 30 minuten of elk uur naar de kaart en loop weg als het er niet goed uitziet. Ik ben er voor 90% zeker van dat ik geduldig moet zijn voor set-ups op de 4-uurskaart. Zelfs op de 1min-grafiek is geduld net zo belangrijk. Ik ben nieuw met scalperen en ik weet niet bij welke paren ik weg moet blijven, dus vertel me daar alsjeblieft over. Ik zal later wat grafieken posten ... moet rennen. Waar. Het idee toen ik eraan dacht om al deze MA's op te zetten, was om ervoor te zorgen dat er een trend zou ontstaan. Het duurt meestal even voordat alle MA's in een rij staan, en je moet gaan ontspannen als ze door elkaar gegooid zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1530129482.png. Het antwoord op uw vraag over scalperen is voor mij een beetje eenvoudig: LOW SPREAD-paren. Spread zal een van je ergste vijanden zijn als scalpeur, aangezien het meestal een kwart (of meer/minder) van je winst is. Kevin: Dit zijn al mijn 2 centen hier en ik wil niets wegnemen van je oorspronkelijke idee. Ik wil echt geen 'sub-thread' starten omdat ik te veel bezig ben met Phillip's egy. Aangezien dit 'jouw' draad is en als je wilt dat ik hier blijf posten, kan ik de berichten de titel Scalp Entry geven om mensen te laten weten dat dit niet het 15 minuten durende item is....Laat het me weten. H� man, ik ben hier om te leren en geld te verdienen, niet om me zorgen te maken of mensen mijn idee�n leuk vinden. Als je iets hebt dat beter werkt, wat ik denk dat je doet, overname! Ik zal je helpen. Ik ben er vrij zeker van dat ik de essentie ervan begrepen heb. Op tijd gebaseerde invoer was slechts een idee dat u hielp een beter idee te maken. Ik moedig u aan om voorbeelden en uw transacties te blijven posten. Ik zou hier wat meer live-actie willen krijgen, waar we mogelijke set-ups posten. Nogmaals bedankt, Kevin

Peixet
23:52,
abboed: Dit zijn de voortschrijdend gemiddelde indicatoren die bij MetaTrader4 en elk grafiekprogramma zijn inbegrepen. Als u nieuw bent in handelen, kunnen de grafieken van 1 minuut en 5 minuten erg 'gevaarlijk' zijn.....

oyra27
01:14,
waar kan ik deze indiors vinden, want ik ben nieuw in de handel, kan iemand me alsjeblieft helpen. Bedankt

Peixet
02:36,
Ik weet niet zeker waarom ik die doos daar heb getekend. Misschien heb ik op dat moment ergens aan gedacht, maar ik weet niet meer wat. Wat de stops betreft, een soort zwevende stop van 10 pip. Als de 5min trending is (alle ma's lopen omhoog of omlaag) en de 15ma op de 1min is onder de 30 en of 45 en breekt dan boven of onder (terug naar de richting van de 5min trend en sluit boven of onder) dat is het dan ik stap in. Ik wacht niet tot het rooster van 15 minuten sluit of de volgende 15 minuten opnieuw binnenkomt. Ik gebruik dit puur voor het scalperen van 6, 7 of 8 pitten. Die EURJPY lijkt soms een vlucht te nemen. Ik heb twee posities ingevoerd en als er een 6, 7 of 8 raakt, sluit ik die en verplaats ik de andere positie naar b/e. Hier moet je snel bij zijn. Ik heb tot nu toe nooit echt gekeken of de 1min of 5min met enig succes verhandeld. Maar ik deed dit vorige week ongeveer 10 keer en verloor geen enkele transactie. Ik ben een grote volgeling van 's 4 Hour MACD Strategy. Dus ik kijk altijd wat de prijs doet rond die voortschrijdende gemiddelden voor dat egy. Dat is waar die zwevende stop om de hoek komt kijken. Als er een signaal is op zijn 1 uur of 4 uur grafiek, ben ik op zoek naar iets dat gebeurt en zelfs als het overeenkomt met de 1 minuut of 5 minuten, behandel ik dat gewoon als een invoer op lange termijn. Maar als de huidige prijs niet in de buurt komt van die van zijn moeder, beschouw ik de 1min en 5min als een puur scalpeerinvoer. Ik denk dat slechts ��n van de transacties op de 1min-grafiek samenviel met de 4-uurgrafieken. Hoewel het een grafiek van 1 minuut is, dacht ik oorspronkelijk dat je de dingen elke minuut constant zou moeten volgen om op een invoer te wachten. Dat is verre van het geval. Het kan even duren voordat alle ma's gaan hellen. Als het allemaal gek is, kijk ik elke 15 of 30 minuten of elk uur naar de kaart en loop weg als het er niet goed uitziet. Ik ben er voor 90% zeker van dat ik geduldig moet zijn voor set-ups op de 4-uurskaart. Zelfs op de 1min-grafiek is geduld net zo belangrijk. Ik ben nieuw met scalperen en ik weet niet bij welke paren ik weg moet blijven, dus vertel me daar alsjeblieft over. Ik zal later wat grafieken posten ... moet rennen. Kevin: Dit zijn allemaal mijn 2 centen hier en ik wil niets wegnemen van je oorspronkelijke idee. Ik wil echt geen 'sub-thread' starten omdat ik te veel bezig ben met Phillip's egy. Aangezien dit 'jouw' draad is en als je wilt dat ik hier blijf posten, kan ik de berichten de titel Scalp Entry geven om mensen te laten weten dat dit niet het 15 minuten durende item is....Laat het me weten.

23
03:59,
Hoi . goed om te zien dat je wat pitten maakt. de recente berichten die je hebt, heb je je transacties puur gebaseerd op de beweging van de MA, of heb je gewacht tot het venster van vijftien minuten openging. Omdat de opzet van de MA soms in het midden van een tijdsbestek van 15 minuten zit. Ben hier niet ongeduldig
https://www.aforexa.com/attachments/1530129481.png, maar proberen te begrijpen. Ook nu begrijp ik dat 15 EMA achterblijvend is. ik denk dat soms wanneer alle voortschrijdende gemiddelden in ��n richting zijn. 15 EMA fluctueert meer met de prijs, dus zodra het in harmonie komt met de rest, haal je de trekker over. Ben ik hier ver weg, of is dit logisch. Uw reactie wordt op prijs gesteld. Bedankt. Nadia.

Andrew142
05:21,
Hier zijn de twee transacties die ik gisteravond heb gedaan met de EURSD. De eerste gaf me ongeveer 30 op twee percelen en de tweede gaf me 10. De verticale lijnen waren de ingangen. Zodra de 15 (aqua-lijn) de andere ma's kruist, stapte ik in. Ik kijk de 5 minuten om te zien of de ma's goed trenden....
, Geweldige idee�n man! Het is een beetje anders dan de bedoeling was, maar alleen al door de snelle blik van 10 minuten die ik hier kreeg, ziet het er echt goed uit. Je resultaten klinken ook erg goed. Gebruikt u recente dieptepunten/hoogtepunten voor stops? Het gemarkeerde blauwachtige vak op uw eerste kaart is waar u zou zijn ge�indigd, correct? Wanneer de prijs weer sluit in de MA's? Bedankt en goed werk, Kevin

Peixet
06:43,
1 Bijlage(n) Van vanochtend....
https://www.aforexa.com/attachments/1530129480.png

Peixet
08:05,
1 Bijlage(n) Hier zijn de twee transacties die ik gisteravond heb gedaan met de EURSD. De eerste gaf me ongeveer 30 op twee percelen en de tweede gaf me 10. De verticale lijnen waren de ingangen. Zodra de 15 (aqua-lijn) de andere ma's kruist, stapte ik in. Ik kijk de 5 minuten om te zien of de ma's goed trenden....
https://www.aforexa.com/attachments/1530129480.png

Andrew142
09:28,
Bijvoorbeeld: ik heb gemerkt dat uw TP van 20 pips voor EURJPY ongeveer 13% is van het gemiddelde dagelijkse bereik voor dat paar. (Ik gebruikte ATR(14) op de dagelijkse grafiek om het gemiddelde dagelijkse bereik te krijgen) Dus je kunt hetzelfde percentage toepassen op andere paren...Bijvoorbeeld EURAUD ATR=165 pips 13% van 165 is ongeveer 22 pips Dus TP zou zijn 22, SL zou zijn (volgens jou 2:1 ratio) zou ongeveer 11 pips zijn. Hier zijn enkele TP/SL-niveaus die ik heb berekend voor mijn favoriete paren die ik regelmatig verhandel: EURUSD: TP=10 Pips SL=5 Pips GBPUSD: TP=15 Pips SL=8 Pips GBPJPY: TP=30 Pips SL=15 Pips EURJPY: TP=20 Pips SL=10 Pips USDCAD: TP=10 Pips SL=5 Pips EURGBP: TP=5 Pips SL=3 Pips (Dit paar beweegt in fracties, als je naar een grafiek kijkt, zul je merken dat het echt veel beweegt! Elke pip is ook meer waard dan de gemiddelde pip!) USDJPY: TP=10 pips SL=5 pips EURAUD: TP=22 pips SL=11 pips Dit is gewoon om wat idee�n naar buiten te brengen...Ik hou echt van ATR, het stelt u in staat uw grafieken dynamisch te verhandelen, in plaats van zo statisch te zijn met uw beslissingen ... beweeg met de markt mee probeer niet de markt met u mee te laten bewegen
https://www.aforexa.com/attachments/1530129480.pngH� NipthePips, ik vind het leuk dat je hier denkt. Goed doordacht, en ik zal naar deze paren moeten kijken. Ik vind het leuk dat je eraan dacht om je T/P's en S/L's aan te passen aan de volatiliteit van elk paar door ATR te gebruiken. Dit zal ongetwijfeld een goed startpunt zijn voor degenen onder ons die meerdere paren willen proberen, hoewel ik persoonlijk niet zeker weet of ik meer dan 2 of 3 paren zal doen, omdat ik graag posities na verliezers toevoeg. Bedankt, Kevin

alberpkbarbeipkforex.es
10:50,
Bijvoorbeeld: ik heb gemerkt dat uw TP van 20 pips voor EURJPY ongeveer 13% is van het gemiddelde dagelijkse bereik voor dat paar. (Ik gebruikte ATR(14) op de dagelijkse grafiek om het gemiddelde dagelijkse bereik te krijgen) Dus je kunt hetzelfde percentage toepassen op andere paren...Bijvoorbeeld EURAUD ATR=165 pips 13% van 165 is ongeveer 22 pips Dus TP zou zijn 22, SL zou zijn (volgens jou 2:1 ratio) zou ongeveer 11 pips zijn. Hier zijn enkele TP/SL-niveaus die ik heb berekend voor mijn favoriete paren die ik regelmatig verhandel: EURUSD: TP=10 Pips SL=5 Pips GBPUSD: TP=15 Pips SL=8 Pips GBPJPY: TP=30 Pips SL=15 Pips EURJPY: TP=20 Pips SL=10 Pips USDCAD: TP=10 Pips SL=5 Pips EURGBP: TP=5 Pips SL=3 Pips (Dit paar beweegt in fracties, als je naar een grafiek kijkt, zul je merken dat het echt veel beweegt! Elke pip is ook meer waard dan de gemiddelde pip!) USDJPY: TP=10 pips SL=5 pips EURAUD: TP=22 pips SL=11 pips Dit is gewoon om wat idee�n naar buiten te brengen...Ik hou echt van ATR, het stelt u in staat uw grafieken dynamisch te verhandelen, in plaats van zo statisch te zijn met uw beslissingen ... beweeg met de markt mee probeer niet de markt met u mee te laten bewegen
https://www.aforexa.com/attachments/1530129479.png

alberpkbarbeipkforex.es
12:12,
Je maakt een heel goed punt. Ik denk dat het verwijderen van de 480 SMA voor invoer meer vermeldingen zal cre�ren die, zoals u al zei, niet zo veilig zouden zijn. De redenering voor mijn 480 SMA was dat ik minder vermeldingen kon hebben die veiliger waren. Op deze manier kan ik ook gemakkelijker posities vergroten na verliezen zonder me zorgen te hoeven maken over te veel marge.
Hmm, ik begrijp het... dat wat ik dacht veiliger was... Maar als je zo weinig transacties gaat doen, wil je misschien overwegen om andere snel bewegende paren voor deze methode te optimaliseren... hoor ik EURAUD of EURGBP iemand?

Erhumo
13:34,
Hallo Kevin, gr8-systeem, lees net de thread, is er iemand die dit nog steeds gebruikt, ik ben ook net begonnen met binaire opties, als alles wat je nodig hebt 0,0001 pip is van je invoer hogelage prijs in bijvoorbeeld een transactie van 15 minuten, dan is dit mag ook een gr8 systeem zijn, zal het eens proberen
hoi donssing. dit is ook wat ik denk. dit is van toepassing op binaire opties.
https://www.aforexa.com/attachments/1530129453.png

CharmieOyFafacat
14:56,
Hallo Kevin, gr8-systeem, lees net de thread, is er iemand die dit nog steeds gebruikt, ik ben ook net begonnen met binaire opties, als alles wat je nodig hebt 0,0001 pip is van je invoer hogelage prijs in bijvoorbeeld een transactie van 15 minuten, dan is dit mag ook een gr8 systeem zijn, zal het eens proberen

Oyy
16:19,
Kevin, een pluim voor jou mijn man voor het ontwikkelen en delen van deze egy. Ik ben 3 jaar een forextrader geweest, waarvan de laatste 2 inderdaad erg lucratief waren, en dat werd zo toen ik een punt van mislukte handel bereikte en besefte dat ik alles moest afleren over alle forex-beleggende egie�n en systemen die ik had ooit geleerd. Helaas zullen zoveel 'nieuwelingen' een egy of systeem leren (en er worden hier veel goede gratis gegeven) en uiteindelijk een leuke, gemakkelijke, winstgevende egy verpesten door te denken dat het beter kan worden als ze...
Hallo Flamenco143, hoe gaat het met deze methode, handel je er nog steeds in? bedankt P.

enlaoxno
17:41,
https://www.aforexa.com/attachments/1530129453.pngMorning Guys - Vanmorgen een snelle 20 pips opgehaald in het E/J-paar!! Bedankt Kevin voor het systeem en voor je inspiratie. T4K

Peixet
19:03,
1 Bijlage(n) Een paar ogenblikken geleden: De eerste invoer was een beetje snel, onderbuikgevoel. De tweede invoer was de helling van 5 minuten en 15 ema en de dip van 1 minuut en de terugkeer naar boven. . .
https://www.aforexa.com/attachments/1530129452.png

Peixet
20:25,
Ik heb min of meer uitgekeken naar wanneer de 15ma oversteekt en alle andere voortschrijdende gemiddelden wist. Als de 5min goed trending is, omhoog misschien met de 15 boven alle andere ma's, en de 1min prijs komt terug op de 15, de 15 sluit onder de 30, 45...en kruist weer boven de 30 met de prijs (op de 1min), dat is ook een goed signaal. Ik kijk ook naar de actie rond de voortschrijdende gemiddelden voor 's 4 uur-methode. Het lijkt erop dat de NY-ochtendsessie de beste kansen biedt en na 21.00 uur EST USA. Ik zat toevallig te kijken tijdens de China Spike en hield me vast voor de rit!!!!

Fefectipk
21:48,
Toevallig keek ik dit op het juiste moment. Geluk doet nooit pijn... WOW!!!!
Indrukwekkend!

enlaoxno
23:10,
Toevallig keek ik dit op het juiste moment. Geluk doet nooit pijn... WOW!!!!
..sorry dat ik die gemist heb. Ik ben begonnen met het lezen van deze thread en terugkijkend op enkele grafieken en het ziet er tot nu toe goed uit. Kevin... ga zo door.
https://www.aforexa.com/attachments/1530129452.pngT4K

Peixet
00:32,
1 Bijlage(n) Toevallig zat ik hier op het juiste moment naar te kijken. Geluk doet nooit pijn... WOW!!!!
https://www.aforexa.com/attachments/1530129451.png

Peixet
01:54,
Renteafschrift komt uit om 1:15 EST...

Andrew142
03:17,
Aan alle goede dingen moet een einde komen ... nam gisteravond het eerste verlies in de USDJPY, ja het paar waarvan ik een paar dagen geleden zei dat ik het niet meer zou volgen. Ik denk dat ik ergens heb gezegd dat ik er voor 90% voor ben dat ik 100% geduldig ben, dus er ontbreekt een fout van 10% in mijn wegen. Hoe dan ook, 12 van de 13 is niet slecht. Ik ben plat met alles tot na het Fed-nieuws....Buckle Up!!!
Ik kom net van mijn werk en heb niet veel tijd gehad om naar mijn grafieken te kijken. Het spijt me voor je enige verlies
https://www.aforexa.com/attachments/1530129451.png, Ik hoop dat je het kunt overleven
https://www.aforexa.com/attachments/1530129451.png. We hebben allemaal onze ondeugden, en ik zie USD/JPY niet als een slecht paar om te handelen, maar mik gewoon lager op winst. Ik heb een domme vraag voor je... Over welk Fed-nieuws heb je het?
https://www.aforexa.com/attachments/1530129451.png?

Peixet
04:39,
Aan alle goede dingen moet een einde komen ... nam gisteravond het eerste verlies in de USDJPY, ja het paar waarvan ik een paar dagen geleden zei dat ik het niet meer zou volgen. Ik denk dat ik ergens heb gezegd dat ik er voor 90% voor ben dat ik 100% geduldig ben, dus er ontbreekt een fout van 10% in mijn wegen. Hoe dan ook, 12 van de 13 is niet slecht. Ik ben plat met alles tot na het Fed-nieuws....Buckle Up!!!

Andrew142
06:01,
Eerst. Het lijkt erop dat ik dit een kans ga geven. Het ziet er goed uit. Veel succes allemaal. Ten tweede, Kevin: weet je zeker dat de prijs 165.628 was? Ik zie de prijs niet in de grafiek die u hebt bijgevoegd.
H� smilee, bedankt voor het langskomen! Goede ch, dat is zeker een fout van mijn kant. Het zou rond 165,42 moeten zijn (ik ben te lui om de exacte # voor je te krijgen
https://www.aforexa.com/attachments/1530129450.png) Jij ook veel succes, Kevin

H� Kevin, ik heb geprobeerd te scalperen op de grafiek van 5 seconden ... eigenlijk zocht ik naar algemene trendrichting, een terugval en vervolgens voortzetting van de trend. Hier is een voorbeeld .... natuurlijk is de pijl naar beneden waar ik kort heb ingevoerd
H� Nip, Ik zag je post gisteravond en ben er sindsdien over aan het nadenken. Dit wordt een soort Linuxtroll Rainbow(y) (bijvoeglijk naamwoord van Linux Troll Rainbow
https://www.aforexa.com/attachments/1530129450.png). Ik hou van de regenboog, en het is goed. Ik denk dat ik zoals gewoonlijk de 30 seconden ga gebruiken en probeer de 5 seconden in te ruilen op basis van de trend van 30 seconden. Het lijkt de veiligste gok. Ik ben niet ge�nteresseerd in het verhandelen van ELKE beweging buiten de 5-secondengrafiek, alleen de goede. Ook bij de 5-seconden is het erg belangrijk dat je in goede tijden handelt. Handelen tijdens open Londen en NY en soms gedurende de dag is het beste. Andere tijden zijn plat en zweepzaag (...) Leuk idee, Kevin
https://www.aforexa.com/attachments/1530129450.png

paulaij
07:23,
Eerst. Het lijkt erop dat ik dit een kans ga geven. Het ziet er goed uit. Veel succes allemaal. Ten tweede, Kevin: weet je zeker dat de prijs 165.628 was?

Long @ 165.628 Een beetje vroeg, maar ik wist dat het goed zou komen. EDIT: ik ben gestopt voor 3,4 pips omdat we enige weerstand hebben die lastig zal zijn, denk ik rond 165,50. Als we daar eenmaal voorbij zijn, mag ik weer naar binnen.
Ik zie de prijs niet in de grafiek die u hebt bijgevoegd.

alberpkbarbeipkforex.es
08:46,
1 Bijlage(n) H� Kevin, ik heb geprobeerd te scalperen op de 5-secondengrafiek... eigenlijk zocht ik naar algemene trendrichting, een terugval en vervolgens voortzetting van de trend. Hier is een voorbeeld .... natuurlijk is de pijl naar beneden waar ik kort heb ingevoerd
https://www.aforexa.com/attachments/1530129449.png

23
10:08,
1 bijlage(n) Hallo jongens. Kijk eens wat ik vond
https://www.aforexa.com/attachments/1530129448.png. Ik volg nog steeds de grafieken om te zien of ik een setup kan wijzigen. je had gelijk, je hoeft niet echt constant naar het scherm te staren. vooral als de MA's allemaal in de knoop zitten. Er moeten hier veel pitten worden gemaakt. Bedankt Kevin en Palmer. Vriendelijke groeten, Nadia
https://www.aforexa.com/attachments/1530129464892424437.png

Peixet
11:30,
Als er op de bank niemand ze terug kan nemen...

Andrew142
12:52,
2 Bijlage(n) Lang @ 165.628 Een beetje vroeg, maar ik wist dat het goed zou komen. EDIT: ik ben gestopt voor 3,4 pips omdat we enige weerstand hebben die lastig zal zijn, denk ik rond 165,50. Als we daar eenmaal voorbij zijn, mag ik weer naar binnen.
https://www.aforexa.com/attachments/15301294601074820182.png
https://www.aforexa.com/attachments/153012946160215743.png

Andrew142
14:15,
1 bijlage(n)

Kevin: Ik ben redelijk nieuw met scalperen.. Ik handel al zo'n 10 jaar af en aan, maar de laatste drie jaar actief... Er was nog een kort signaal op de EU, slechts een paar minuten oud, dat een snelle 10 pips opgaf. Ik was 'door de gang'...
Ongeveer 2,5 jaar valutahandel voor mij. Ongeveer een jaar geleden begon ik met handelen in aandelen. Ik begon met handelen op langere termijn toen ik voor het eerst begon met handelen, maar in de afgelopen 6 maanden tot een jaar heb ik mijn focus gericht op in- en uitstappen met winstgevende resultaten. Ik heb niet veel tijd om te ruilen met een universiteit en een parttime baan, maar ik doe wat ik kan. Deze opzet ziet er goed uit, er zou een kans kunnen zijn om hier binnen de komende minuten long EUR/JPY te gaan (3:41 CST). SMA gaat omhoog, 15 SMA(rood) staat op het punt boven anderen uit te breken. Ik ga binnenkort over op 1 minuut. Er is echter weerstand hierboven, wees voorzichtig.
https://www.aforexa.com/attachments/1530129458139773296.png

Andrew142
15:37,
Lijkt me interessant....Ik let altijd op systemen voor de kortere termijn.... Ik vroeg me echter af of er een speciale reden is waarom je de 480-lijn hebt? In de afgelopen twee uur (24 oktober, 19.00-21.00 uur) kwamen er verschillende winstgevende handelsmogelijkheden naar voren die als niet geldig werden beschouwd omdat de 480-lijn niet aan de criteria voldeed. Misschien is de 480-lijn te lang voor dit tijdsbestek? Maar aan de andere kant zou het uw transacties ultraveilig maken, neem ik aan
https://www.aforexa.com/attachments/1529189499.pngJe maakt een heel goed punt. Ik denk dat het verwijderen van de 480 SMA voor invoer meer vermeldingen zal cre�ren die, zoals u al zei, niet zo veilig zouden zijn. De redenering voor mijn 480 SMA was dat ik minder vermeldingen kon hebben die veiliger waren. Op deze manier kan ik ook gemakkelijker posities vergroten na verliezen zonder me zorgen te hoeven maken over te veel marge.

alberpkbarbeipkforex.es
16:59,
Lijkt me interessant....Ik let altijd op systemen voor de kortere termijn.... Ik vroeg me echter af of er een speciale reden is waarom je de 480-lijn hebt? In de afgelopen twee uur (24 oktober, 19.00-21.00 uur) kwamen er verschillende winstgevende handelsmogelijkheden naar voren die als niet geldig werden beschouwd omdat de 480-lijn niet aan de criteria voldeed. Misschien is de 480-lijn te lang voor dit tijdsbestek? Maar aan de andere kant zou het uw transacties ultraveilig maken, neem ik aan
https://www.aforexa.com/attachments/1529189499.png

23
18:21,
bedankt Kevin voor je antwoord, ik ben het ermee eens dat het belangrijk is om je handel te beheren volgens marktbewegingen. ik zal meer op papier handelen voordat ik dit live verhandel. H H� Palmer, Het lijkt erop dat we hier zooo ver samen zijn
https://www.aforexa.com/attachments/1529189498.png!!!. bedankt voor het interieur. ik zal het nu plaatsen, eigenlijk heb ik je advies opgevolgd en handmatig verticale lijnen aangebracht. kan 3 tot 4 van tevoren doen. nog niet moe van het doen. maar bedankt voor het indior. Veel succes, Nadia.

Peixet
19:44,
Nee, dat beantwoordde het. Als ik hier nu wat meer naar kijk ... dat EURJPY snel beweegt ... als het gaat, gaat het .....

Andrew142
21:06,
H� Kevin...Hmmm, ik denk dat ik had moeten vragen of er een signaal is dat op enig moment gebeurt, neem het. U hoeft niet te wachten op het volgende blok van 00, 15, 30 of 45 minuten om binnen te komen, correct?
Ik zou wachten op het volgende blok.. Als je bijvoorbeeld bedoelt dat om 7:07 alle SMA's ��n kant op draaien, dan zou ik nog steeds wachten tot 7:15 om binnen te komen. Verduidelijkt
https://www.aforexa.com/attachments/1529189498.png? Zo niet, wees dan heel specifiek met uw vraag.

Peixet
22:28,
H� Kevin...Hmmm, ik denk dat ik had moeten vragen of er een signaal is dat op enig moment gebeurt, neem het. U hoeft niet te wachten op het volgende blok van 00, 15, 30 of 45 minuten om binnen te komen, correct?

Andrew142
23:50,
Hallo, als ik het concept goed begrijp, was dit dan een mogelijke transactie. ik heb het op papier verhandeld. Eerste pijlinvoer, tweede pijluitgang binnen een tijdsbestek van 15 minuten op een kaart van 1 minuut. Uw reactie wordt op prijs gesteld. Bedankt. Nadia,
Hallo Nadia, bedankt voor het langskomen! Zo te zien heb je het goed naar je zin. Om eerlijk te zijn, heb je ook een invoer lang de 15 minuten onmiddellijk na de transactie die je op papier hebt verhandeld, wat waarschijnlijk zou hebben geresulteerd in een verlies van 10 pip omdat alle SMA's aan het einde van je transactie nog steeds omhoog liepen. 10 pitten is niet zo slecht. Deze methode is meer gebaseerd op goed geldbeheer dan op daadwerkelijk goede schoten. Het enige filter dat bestaat is dat er een trend aanwezig moet zijn (alle SMA's in ��n richting). Veel succes, Koen

Peixet
01:13,
2 bijlage(n) Zo zie ik het Nadia...weet niet zeker waar Kevin is. Ik heb eigenlijk 30 pips gemaakt om dit vandaag te doen. Je moet wachten tot de dingen op een rij staan. Ik heb de kortere ma een duidelijk andere kleur gegeven om als een soort trigger te fungeren en het gemakkelijker te maken om te zien, zie grafiek. Hier is de indior die lucidlamp schreef en me liet hacken. Het plot een verticale lijn op elke 00, 15, 30 en 45 minuten. Sommige afstanden tussen de 15 minuten zijn niet exact omdat er voor die minuut geen prijswijziging was, dat zul je zien. Tenzij er een andere manier is om dit te doen voor MT4....
https://www.aforexa.com/attachments/15291895151862469246.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529189498.png

23
02:35,
1 Bijlage(n) Hallo, als ik het concept goed begrijp, was dit een mogelijke ruil. ik heb het op papier verhandeld. Eerste pijlinvoer, tweede pijluitgang binnen een tijdsbestek van 15 minuten op een kaart van 1 minuut. Uw reactie wordt op prijs gesteld. Bedankt. Nadia,
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/409-dollar-confidence-intact.html

Peixet
03:57,
Kijk daar, 20 pips op de eerste transactie vanmorgen...

Peixet
05:19,
Kevin: Waarom de EURJPY? Ik ben op zoek geweest naar een systeem van 15 minuten om 'wat tijd te vullen' tussen de MACD-methode van 4 uur.

Andrew142
06:42,
1 Bijlage(n) 20
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/277-inflation-concerns-will-continue.html

Andrew142
08:04,
1 Bijlage(n) 25 pips op deze 2 transacties. Op beide hield ik ze langer dan 15 minuten vast omdat SMA's nog steeds naar beneden liepen.. tot nu toe 2% gestegen..
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/65-tradestation-sunday.html

Andrew142
09:26,
1 Bijlage(n) 20 op een transactie hier, en deze 15 minuten opnieuw ingevoerd. Leed 2 verliezen eerder voor ~-15 pips in totaal.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/163-caution-required.html

Andrew142
10:48,
1 bijlage(n)

Ik vind deze methode leuk, ik bestudeer hem nu ... ga zo door met het uitstekende werk!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189494.pngDank u meneer! Laat me weten wat je denkt
https://www.aforexa.com/attachments/1529189494.pngZoals ik al eerder zei, zal deze methode verliezen, en voorlopig lijkt het erop dat ik uit de markt ben.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/295-dollar-caution-ahead-trade.html

Andrew142
12:11,
1 bijlage(n)
https://www.aforexa.com/attachments/1529189493.pngIk was hier een beetje dom en besefte dat ik er niet uit had moeten komen, maar uiteindelijk kreeg ik een goede prijs toen ik binnenkwam en kreeg ik hier 20,8 pips in de afgelopen 30 minuten.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/200-forex-broker.html

Platha
13:33,
Ik vind deze methode leuk, ik bestudeer hem nu ... ga zo door met het uitstekende werk!
https://www.aforexa.com/attachments/1529189494.png

Peixet
14:55,
Kevin: Ik ben redelijk nieuw met scalperen.. Ik handel al zo'n 10 jaar af en aan, maar de laatste drie jaar actief... Er was nog een kort signaal op de EU, slechts een paar minuten oud, dat een snelle 10 pips opgaf. Ik was 'door de gang'...