PDA

View Full Version : Ideale stoploss



tokkm
14:13,
H� jongens, ik heb een heel ruw handelssysteem bedacht dat ik maandag wil testen en ik vroeg me af wat jullie voorstellen voor de eerste stop loss. Ik handel op 4H-grafieken en ik zal een break-even egy gebruiken.

Ik ben op zoek naar op ATR gebaseerde stops. Zouden jullie ATRx2 aanbevelen? x3?

Wat het systeem betreft, de toegang is MACD-gebaseerd en het gebruikt Supertrend voor de uitgang.

aFrayp3993
15:14,
1 Bijlage(n) Controleer max. 7 SL x 3pip (op ��n niveau). Ik gebruik deze methode gedurende 4 uur en werkt erg goed. eur.usd handel vandaag.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/424-breaking-dutch-vote-quotnoquot-eu-constitution.html

seg
16:36,
Ga voor 50 pitten.

rroco
17:58,
Ideale SL is 1-2% korting op uw saldo als u dat in gedachten houdt, zult u winstgevend zijn als u meer riskeert, verliest u

Tarkip
19:20,
Er is een algemene regel dat u niet meer dan 5% van uw storting per transactie mag riskeren. Hier kun je dus op rekenen.

paxups
20:41,
De stop loss-waarde hangt ook af van uw verhouding tussen SL en TP.

0SIX
22:03,
u kunt uw stoploss bepalen door een bepaald deel van uw rekeningsaldo per transactie te riskeren als uw HARDE stoploss, en dan, als en slechts eenmaal uw transactie winstgevend is, kunt u andere methoden gebruiken, zoals trendlijnen, Psar, MA, Candles hi,low, atr enz.

oxrcmokcayo
23:25,
ik denk niet dat je systematisch een ideale stop loss kunt instellen. Stop loss is afhankelijk van uw handelsmethode. Als u bijvoorbeeld eenvoudige weerstand en ondersteuning verhandelt, moet uw stop loss voor een longpositie iets onder de vorige ondersteuning liggen. Als u zojuist een ondersteuning in uw methode hebt gecodeerd, is deze stop-loss mogelijk niet in alle situaties realistisch bruikbaar.

praena45
00:47,
H�, ik werk hier ook aan, heb meer mening nodig... Ik ben ook aan het backtesten op de 4H-grafiek, dacht aan 2 opties: 1. een vaste SL gebruiken voor alle transacties: bijv. 50 pips op Eur/USD sinds dat de kaars van gemiddelde grootte gevonden met behulp van ATR 2. een idee van een andere handelaar is om de laatste high/low als benchmark te gebruiken. redelijke SL, zou onze winrate dan hoger zijn? help pls!

Truxxi14
02:08,
leer een ea programmeren en optimaliseer vervolgens de sl

digitaliniox
03:30,
Ik zou het niet aanraden om SL te optimaliseren voor de gegevens uit het verleden. ATR-gebaseerde stop-loss ziet er veel beter uit. U moet de ATR-vermenigvuldiger kiezen, afhankelijk van hoe lang uw egy is.

neusacu
04:52,
Het ideale zou zijn om helemaal geen Stop Loss te gebruiken, maar toch uw verliezen te beperken alsof u een stop loss gebruikt. En ja, het is mogelijk... zijn publieke kennis (bij hedgefondsen)...