PDA

View Full Version : ATC maakt gebruik van trading corp.



ketty12
16:19,
Heeft iemand ervaring met deze makelaar. Ik ben op zoek naar een currenex-account bij hen.
Bedankt voor je reactie.

jsr95
16:59,
Moe dus je zegt dat geld zou worden gestort bij een andere makelaar. Weet jij welke andere makelaar?
Kijk maar eens naar de documenten voor het openen van een rekening

Oxriettaa98
18:21,
dus u zegt dat geld zou worden gestort bij een andere makelaar. Weet jij welke andere makelaar?
voor daar retail zal het fxlq en gft zijn.

Oxriettaa98
19:44,
Heeft iemand ervaring met deze makelaar. Ik ben op zoek naar een currenex-account bij hen. Bedankt voor uw antwoorden.
geen ervaring, maar ze vertelden me dat ze waar en ib voor een prime broker zijn en dat je geen geld bij hen stort, maar de broker waar zij of een ib voor zijn, ze rekenen $ 10 per ronde op hun forexpro-account.

ketty12
21:06,
Moe dus je zegt dat geld zou worden gestort bij een andere makelaar. Weet jij welke andere makelaar?

Mopetet
22:28,
Niet zo veel informatie op de website. Heeft iemand daar een account? Ik wacht nu twee dagen op een lavademo. Avail Trading Corp is een onafhankelijke makelaar en lid van de National Futures Association (NFA)
http://www.nfa.futures.org/basicnet/Details.aspx?entityid=0358522rn=YWat betekent onafhankelijke introducerende makelaar?