PDA

View Full Version : MPAS-systeem (Mechanical Price Action Strategy) van Dreamliners



poblapkre
14:52,
Gegroet mede handelaren,

Ik handel nu iets meer dan 4 jaar in forex en wil graag een handelssysteem presenteren dat ik zojuist heb ontwikkeld. Vraag alstublieft niet om live handelsresultaten, aangezien ik er tot nu toe geen heb, alleen veel back-testing die een succesvolle methode laat zien. Dit zijn de voordelen van dit systeem:Honderd procent mechanisch, geen discretie vereist. Alle handelaren zouden dezelfde resultaten moeten krijgen (behalve met betrekking tot verschillende makelaars #8217; offertes, tijdframes, enz.) Alleen prijsactie (naakt handelen) #8212; alleen bereikbalken. Geen achterblijvende binnenshuis gebruikt. Bereikbalken gebruikt (tijdselement verwijderd, alleen prijs wordt getoond). Succesvol in zowel trending als vari�rende markten. Beloning voor risico is 2-1 (minus spread) op trending-aspect, vari�rend is zelfs nog beter. Alleen getest op GBP/USD, maar omdat het gebaseerd is op Price-Action, werkt het op elk paar. Waarschuwingssysteem dat wordt gebruikt om te melden wanneer transacties moeten worden geplaatst. Instellen en vergeten zodra transacties zijn geplaatst. Waarschuwingssysteem dat wordt gebruikt om de uitkomst van transacties te melden. Kan op elk moment en elke sessie worden verhandeld. Zie volgende posts voor de regels van deze thread en de posting van het daadwerkelijke handelssysteem.

extkso
14:07,
verlies- vandaag op dit systeem

poblapkre
15:29,
Ik zou u willen vragen of u nog een ander bereik hebt getest? (bijv. 15, 50 of 100 bereik)? Ik weet niets van dit systeem. Toch denk ik dat 30 bereikbalken voor GU de beste optie zijn en voor EU zou ik 25 bereikbalken kiezen..
Ik heb geen backtest gedaan met staven van andere grootte, maar omdat dit prijsactie veroorzaakt, zou ik denken dat het precies hetzelfde zou werken. Ik heb er maar 30 gekozen omdat slechts 10 pips per dag het account in 2 maanden verdubbelt en ik ben alleen ge�nteresseerd in korte termijn. Ik denk ook dat er minder kans is dat er back-tested curve-aanpassing is met kleinere bereiken. Als je naar 50 of 100 of zelfs 20 of 25 wilt gaan, pas je de cijfers een beetje aan. Het is gemakkelijk te doen op de bereikbalk, verander gewoon de instelling naar het cijfer dat u maar wilt zien.

yomapFarof
16:51,
Ik zou u willen vragen of u nog een ander bereik hebt getest? (bijv. 15, 50 of 100 bereik)? Ik weet niets van dit systeem. Toch denk ik dat 30 bereikbalken voor GU de beste optie zijn en voor EU zou ik 25 bereikbalken kiezen..

yomapFarof
18:13,
Ik begrijp absoluut uw inspanningen om uw draad schoon te krijgen. Ik zou hetzelfde doen.. En ik kruis vingers om het zo te laten zijn.. genoeg kerstcadeautjes!! :-)

yomapFarof
19:35,
Interessant systeem thanx voor het delen.. ik heb gehoord over een soortgelijk systeem voor de grondstoffenmarkt, maar ik wist niet dat het mogelijk is om MT4 in te stellen met bereikbalken. Kunt u alstublieft een instelling plaatsen voor offline grafieken en bereikbalken? :-))) Ik maak een grapje, ik zal mijn huiswerk maken en het googlen:-) Nogmaals bedankt en prettige kerstdagen

Tasenpk
20:57,
haha ik heb mijn bericht een paar keer bijgewerkt.. Ik heb een neiging om dat te doen, misschien is het de perfectionist in mij, ik zou er echt mee moeten stoppen... Ik vraag me af hoe moeilijk het zou zijn om bereikbalken in JForex te doen, zodat we het kunnen backtesten met juiste historische gegevens.

poblapkre
22:19,
Bedankt Jag, goed spul, bedankt voor het delen.

Hallo, bedankt voor het delen... Dus je wacht eigenlijk tot de prijs 1/3 van de balkgrootte (10 pips) leegmaakt voordat je long of short gaat (afhankelijk van de trend of bereikomgeving)? Ik vraag me af om beide in te voeren, aangezien je een 2: 1 RR hebt, het idee is dat de ene kant zal winnen en je 10 zal opleveren. Dit veronderstelt dat er een reactie zal zijn om in ��n richting te duwen bij de opening van elke balk na de 13-waarschuwing treedt op. Ik denk dat dit teruggaat tot het kiezen van de juiste staafmaat en als je staafmaat correct is (optimaal) ... zal het paar beter reageren op ...

Hallo, bedankt voor het delen... Dus je wacht eigenlijk tot de prijs 1/3 van de balkgrootte (10 pips) leegmaakt voordat je long of short gaat (afhankelijk van de trend of bereikomgeving)? Ik vraag me af om beide in te voeren, aangezien je een 2: 1 RR hebt, het idee is dat de ene kant zal winnen en je 10 zal opleveren. Dit veronderstelt dat er een reactie zal zijn om in ��n richting te duwen bij de opening van elke balk na de 13-waarschuwing treedt op. Ik denk dat dit teruggaat tot het kiezen van de juiste staafmaat en als je staafmaat correct is (optimaal) ... zal het paar beter reageren op ...

poblapkre
23:41,
Bedankt Istvan, we kijken uit naar je resultaten. Bedankt voor het laten weten. Een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.

[QUOTE= ;]Prachtig handelssysteem lijkt dit te zijn. Ik zal het volgende week op EURUSD GBPUSD proberen met mijn live handelsaccount. Aan het einde van die week zal ik enkele resultaten rapporteren. Vrolijk Kerstmis iedereen.

Prachtig handelssysteem lijkt dit te zijn. Ik zal het volgende week op EURUSD GBPUSD proberen met mijn live handelsaccount. Aan het einde van die week zal ik enkele resultaten rapporteren. Vrolijk Kerstmis iedereen.

Tasenpk
01:03,
Hallo, bedankt voor het delen... Dus je wacht eigenlijk tot de prijs 1/3 van de balkgrootte (10 pips) leegmaakt voordat je long of short gaat (afhankelijk van de trend of bereikomgeving)? Ik vraag me af om beide in te voeren, aangezien je een 2: 1 RR hebt, het idee is dat de ene kant zal winnen en je 10 zal opleveren. Dit veronderstelt dat er een reactie zal zijn om in ��n richting te duwen bij de opening van elke balk na de 13-waarschuwing treedt op. Ik denk dat dit teruggaat tot het kiezen van de juiste staafmaat en als je staafmaat correct is (optimaal) ... zal het paar beter reageren op het bereiken van deze bar openings-sluitingsprijzen ... wat zou leiden tot meer TP's. Je hoopt dat het volume begint en het in de gewenste richting stuurt (tegengesteld voor bereik en in richting voor trending). Als u beide tegelijk handelt, is het enige waar u om geeft dat het volume het in elke richting recht duwt zonder een behoorlijke terugslag. Wiskundig gezien heb je in de enkele egy 1 kans en hoop je dat het doorgaat op het pad van de achtergrond zonder een retrace van 10 pip en in de dubbele egy heb je 2 kansen en hoop je dat het doorgaat in een pad zonder een retrace van 10 pip maar je betaalt voor de extra kans met halve winst... hmm niet zeker wat beter is zou dit moeten testen. Als de staafmaat verkeerd is ingesteld voor iets dat het paar niet respecteert, vermoed ik dat je veel zweepslagen krijgt die ertoe leiden dat zowel aankopen als verkopen in beide richtingen verliezen. Voorbeeld... mensen geloven dat de EU momenteel in stappen van 30 pip werkt. Dat is gewoon hardop denken ... misschien is het beter om vast te houden aan handmatige discretie om trendbereik te detecteren en dienovereenkomstig een egy te kiezen. Bedankt, Jag

cerrohtt
02:25,
[quote=;4263065] Prachtig handelssysteem schijnt dit te zijn. Ik zal het volgende week op EURUSD GBPUSD proberen met mijn live handelsaccount. Aan het einde van die week zal ik enkele resultaten rapporteren. Vrolijk Kerstmis iedereen.

poblapkre
03:47,
Ik weet dat Metatrader een ingebouwde melding heeft voor bepaalde prijsniveaus, maar ik heb het nooit naar mijn mobiele telefoon kunnen laten gaan, zelfs niet op een e-mailadres dat ik op mijn mobiele telefoon heb ingesteld (om nog maar te zwijgen van de sms die Metatrader lijkt niet te doen). Dus ik heb het hele internet afgezocht naar een waarschuwingssysteem op prijsniveau. Ik gebruikte Alert FX een tijdje, maar ze zijn nu failliet (hoewel ze me hebben verteld dat ze binnenkort een op abonnementen gebaseerde service gaan starten). Ik heb een dienst gevonden die heel goed werkt; het maakt rechtstreeks verbinding met Metatrader voor de waarschuwingen. Het geeft waarschuwingen (zowel geluid als spraak) op de computer en kan eenvoudig sms- of e-mailwaarschuwingen naar een mobiele telefoon sturen. Ik heb het ingesteld om me op de hoogte te stellen van de prijsniveaus die ik wens, het gebruikt Metatrader-citaten en geeft me een geluids- of spraakmelding op de computer en een melding op mijn mobiele telefoon. Ik kan dan mijn transacties op de juiste manier invoeren. Ik wil de URL van deze service niet plaatsen, omdat ik niet weet of het forum het plaatsen van URL's toestaat die een product aanbevelen, dus in plaats daarvan zal ik je vertellen om gewoon te zoeken naar #8220;Easewe Forex Alerter#8221;. De service is 20 dagen gratis en daarna betaal je $ 29,00 als je het wilt kopen. Ik wil dat bekend is dat ik op geen enkele manier verbonden ben met deze waarschuwingsdienst, noch een van mijn familie, noch een van mijn vrienden, noch ontvang ik enige vergoeding voor iemand die deze dienst gebruikt/koopt. Ik ben slechts een handelaar die een waarschuwingsdienst nodig heeft, zodat ik niet de hele dag en nacht naar de markten hoef te kijken, dus ik ging op zoek naar iets en vond het. Nogmaals, ik weet niets over dit bedrijf en ben er op geen enkele manier mee verbonden, en ik ontvang geen #8220;verwijzingskosten#8221; noch #8220;aangesloten kosten#8221; noch enige andere vergoeding. Ik gebruik het alleen zelf.

poblapkre
05:09,
2 Bijlage(n) Stel uw offline grafieken in met GBP/USD 30 pip range bars. Nogmaals, deze thread is niet bedoeld voor technische ondersteuning bij het instellen van offline grafieken of bereikbalken. Zoek daarvoor op het forum of zelfs op Google. Laten we deze thread vrij houden van vragen over het instellen van offline grafieken en bereikbalken. Stel bij het openen van een nieuwe balk een waarschuwingsmelding in (zie volgende post voor het waarschuwingssysteem dat ik gebruik) voor 10 pips lager dan de openingsprijs en een andere waarschuwing voor 10 pips hoger dan de openingsprijs. Als uw lage waarschuwing wordt geactiveerd (zie volgende bericht voor het waarschuwingssysteem dat ik gebruik), stelt u een limietaankoop in (of Buy Stop, hoe u het ook wilt noemen) tegen de openingsprijs van de huidige kaars#8212;de kaars die de alarm. Als uw hoge waarschuwing wordt geactiveerd, stelt u een verkooplimiet in (of verkoopstop, hoe u het ook wilt noemen) tegen de openingsprijs van de huidige kaars - de kaars die de waarschuwing heeft geactiveerd. Stel uw doel in op 20 pips en uw stop loss op 10 pips (of beide aan het einde van de barprijs). U verlaat ofwel aan het einde van de huidige bereikbalk of bij uw stop loss. Precies het tegenovergestelde wordt lange tijd gedaan. Ik behandel elke reep afzonderlijk, doe de bovenstaande stappen voor elke reep en laat de markt ons vertellen of we vari�rend of trending zijn. Doe een back-test van deze methode en u zult winstgevende transacties zien op bijna elke balk. Bekijk ook de bijgevoegde schermafbeelding en bekijk slechts een greep uit de pitten die kunnen worden gemaakt. De gemarkeerde balken zijn niet de enige winstgevende transacties, het zijn slechts enkele voorbeelden. Vraag alstublieft niet naar voorbeelden van transacties die zouden hebben verloren, er is echt geen manier om dit te zien in back-testing. Dit zal ongetwijfeld uitkomen wanneer we live beginnen te handelen. Hier volgen enkele vragen/problemen/onbekenden/issues:Spread: Veranderen we onze limietorders daadwerkelijk om rekening te houden met spread? Zoals het instellen van onze koopstops een paar pips (het bedrag van de spread) hoger? Of laten we het gewoon met rust en laten we de markt een paar pips lager dan de openingsprijs binnenkomen? Back-testing Inter-Bar Activity: Dit is een onbekende omdat het erg moeilijk is om back-testing uit te voeren met behulp van werkelijke tijd. U moet de bereikbalken afstemmen#8217; tijd met een online grafiek en het wordt moeilijk en verwarrend, althans voor mij. Er kunnen verliezen worden geleden wanneer een balk 10 pips lager komt dan de sluiting van de vorige balk, en vervolgens weer omhoog gaat naar de opening om uw limiet lang te vullen, vervolgens daalt en sluit. Tijdens backtest zouden we dit niet merken. Nieuwshandel. Tot nu toe hebben alle back-tests die ik heb gedaan geen rekening gehouden met nieuwsgebeurtenissen. En toch weten we dat veel makelaars hun spreads aanzienlijk verhogen tijdens nieuwsgebeurtenissen, en dit zou onze stop loss kunnen wegnemen. Handelen we dan niet rond nieuwstijd? Ik weet zeker dat er andere vragen/problemen/onbekenden/problemen zijn. Daarom ben ik dit draadje begonnen. Dit systeem heeft genoeg verdienste om op zijn minst te posten, en dan zullen anderen ongetwijfeld vragen of gedachten hebben die we samen kunnen bespreken om de draad voort te zetten, en hopelijkhebben een winstgevend systeem voor iedereen op dit forum.
https://www.aforexa.com/attachments/15291903091487964774.doc
https://www.aforexa.com/attachments/1529190311178824735.ex4

poblapkre
06:31,
Voordat ik het systeem geef, zijn hier de regels voor deze thread, als je wilt deelnemen:Geen vragen over het instellen van de offline bereikbalk. Doe een �zoekopdracht� op het forum voor Range Bars, Offline Charts, of zelfs Google �Range Bar Forex Trading� en �Offline Charts� als u hulp nodig heeft bij het opzetten van deze indior, of als het niet goed voor u werkt. Ik wil niet dat deze draad vastloopt met mensen die vragen stellen over MT4, Range Bars, Offline Charts, etc. wanneer al deze informatie direct beschikbaar is door een simpele zoekopdracht op het forum of Google. Help alstublieft om de discussie eenvoudig te houden over de methode zelf. GEEN VRAGEN OVER OFF-LINE GRAFIEKEN, BEREIKSTAVEN, etc. Discussie over het toevoegen van binnenlanden is niet toegestaan. Als je verschillende interieurs wilt proberen, maak je een nieuw systeem en moet je een nieuwe thread starten. Zoveel systemen beginnen goed en lopen vervolgens vast door talloze mensen die talloze interieurs toevoegen. Ik wil niet dat dat hier gebeurt. Misschien heb je je favoriete interieur waarvan je weet dat het geweldig zou passen bij dit systeem; geen probleem, start gewoon je eigen thread en nodig ons allemaal uit om het te bekijken. Dit systeem zou ongetwijfeld prima een EA kunnen gebruiken. Ik wil echter alle discussies over EA's in deze thread vermijden, want nogmaals, threads lopen vast met �de nieuwste EA, versie 4.0.884.331� enzovoort. Als je een EA voor dit systeem ontwikkelt, start dan een nieuwe thread en laat ons weten dat je een nieuwe thread hebt gestart voor de EA-versie van deze methode. Persoonlijk heb ik nog nooit ��n EA gevonden die winstgevend is, en ik heb er veel geprobeerd. Negatieve berichten zijn niet toegestaan, schelden is niet toegestaan, schelden/uitschelden is niet toegestaan, geen �ad hominem�-aanvallen. We zijn hier allemaal volwassen, laten we beleefd en vriendelijk en beleefd tegen elkaar zijn.

poblapkre
07:53,
Voordat ik dit systeem laat zien, wil ik ook Zamanib de eer geven. Zijn draad is hier te vinden. Hij geeft ook de range bar indior op die thread, evenals een paar andere indiors voor zijn methode. Hij is een uitstekende handelaar en ik moedig je aan om zijn thread te bezoeken wanneer je kunt. Nu, hier is het systeem in het volgende bericht: