PDA

View Full Version : ASCTrend-systeem



AppkpioOca
15:23,
1 Bijlage(n) Ik wil u graag een goede manier laten zien om geld te verdienen met de voor MetaTrader4 die ik gratis heb gekregen. Ik verwacht er niets voor terug, behalve dat alle handelaren slagen. Dit zip-bestand bevat de sjabloon, indiors en een reeks regels, die zeer streng zijn.

Zorg ervoor dat u de map binnenshuis in ...metatrader 4\experts\indoors\ plaatst
en plaats de sjabloon in de map ...metatrader4\templates\.

Ik heb dit systeem bijna een jaar getest en er veel winst mee gemaakt. Zoals ik al zei, het is gratis, dus het kost je niets om het uit te proberen. Veel handelsplezier!

Hier is het bestand:



https://www.aforexa.com/attachments/15291909471386186669.zip

Oypumf22
15:01,
hoi bedankt voor het delen. kun je uitleggen wat voor de psr en bb. omdat het niet is opgenomen in de koop- en verkoopregels? zou u uit uw ervaring de winst/verliesverhouding voor dit systeem kunnen afleiden? groeten

AppkpioOca
16:23,
Als u zoekt naar een CCI boven of onder de 50, waarom wordt deze dan afgebakend op 100 en -100 en niet op 50 en -50? Bedankt
Als je mijn regel goed leest, staat er niet 50, maar 50%, wat 0 is.

Arratay
17:45,
Als u zoekt naar een CCI boven of onder de 50, waarom wordt deze dan afgebakend op 100 en -100 en niet op 50 en -50? Bedankt

AppkpioOca
19:07,
Ok�, heel erg bedankt voor je hulp, hopelijk lost dat het probleem op. Neem gerust een kijkje in mijn systeem. Bedankt.

oxrtutk6
20:29,
U kunt een bijlageteken gebruiken om documenten bij te voegen (het staat naast het smileyteken dat u ziet wanneer u een nieuw bericht plaatst). Klik daarop en u zou de documenten moeten kunnen bijvoegen. Bliss weet heel goed hoe ze documenten moet bijvoegen. Maar je kunt proberen wat ik net heb uitgelegd

AppkpioOca
21:51,
De link werkt niet. Zou je al het materiaal hier op FF kunnen posten?
Ik weet niet hoe
https://www.aforexa.com/attachments/1529190944.png

oxrtutk6
23:13,
De link werkt niet. Zou je al het materiaal hier op FF kunnen posten?

AppkpioOca
00:35,
01. Stop loss = 30 pips. 02. Voer lang in als: 5-EMA kruist boven de 10-EMA. B. RSI is boven de 50. c. ASCTREND pijl omhoog signaal en kaars verlicht door ASCTREND. D. Stochastische lijnen gaan omhoog. e. CCI-lijn wijst naar boven en boven 50%. 03. Voer kort in als: 5-EMA kruist onder de 10-EMA. B. RSI is lager dan 50. c. ASCTREND pijl-omlaag signaal en kaars verlicht door ASCTREND. D. Stochastische lijnen die naar beneden gaan. e. CCI-lijn wijst naar beneden en onder 50%. 04. Sluit af wanneer 5-EMA 10-EMA kruist in de tegenovergestelde richting van uw transactie, of wanneer de prijs stuitert van de Bollinger Band, of wanneer Stochastics-lijnen samenkomen. 05. Voer nooit een nieuwe transactie in zonder een signaal, tenzij de kaars brandt met ASCTREND 06. Als u op een signaal wacht, is het ok� om 20% risico te gebruiken. 07. Als u handelt zonder signaal, zorg er dan voor dat de kaars brandt met ASCTREND en gebruik slechts 5% risico. 08. Handel nooit zonder stop-loss. 09. Handel alleen in grafieken van een uur of hoger. 10. Geen limietorders. 11. Geen trade calls van wie dan ook, tenzij de trade call overeenkomt met alle signalen van ASCTREND. 12. Zorg ervoor dat uw EMA's worden toegepast op de CLOSE. 13. Laat een transactie nooit onbeheerd achter. Sluit de transactie voordat u vertrekt, tenzij de software van uw broker #8217; trailing stops heeft, stel dan trailing stop in op 20 pips. 14. Zet stochastische oscillator op 5, 3, 3, geef het 3 niveaus #8211; 80, 50, 20. 15. Zet RSI op 14, geef het 3 niveaus #8211; 70, 50, 30. 16. Geef CCI 3 niveaus - 100, 0, -100 17. Controleer regelmatig Oanda News Orders Board. 18. Stel nooit TAKE-PROFIT in. Sluit de transactie altijd wanneer deze klaar is om te sluiten. 19. Neem beide soorten analyses op - Fundamenteel en Technisch. 20. Sluit de transactie onmiddellijk als u een signaal ziet voor de tegenovergestelde richting, handel dan in die richting. 21. Elimineer alle EMOTIE, HEBZUCHT, HOOP en AANNAME. De markt zal geen speciale zet voor je doen. 22. Handel nooit tegen de trend in. De trend is altijd je vriend. 23. Geef nooit iemand toegang tot uw Forex-account en wijzig uw wachtwoord minstens ��n keer per maand. Doe je eigen transacties. 24. Als u een dreigend signaal ziet aankomen en u wilt de oproep beantwoorden, houdt u uw bestelling klaar en houdt u de kaart in de gaten, zodat u uw bestelling kunt invoeren zodra het signaal verschijnt. 25. Geen deskundige adviseurs. Voer al uw eigen transacties handmatig uit. Deskundige adviseurs handelen soms op nepsignalen. 26. Achtervolg nooit de prijs. Laat de prijs altijd bij je terugkomen. 27. Verplaats een stop loss nooit omhoog of omlaag terwijl de transactie nog negatief is. U kunt de stop-loss echter verplaatsen naar BE wanneer uw transactie ten minste 30 is.

AppkpioOca
01:58,
ASCTREND pijl-omlaag/omhoog-signaal verschijnt wanneer ema 5 en ema 10 elkaar kruisen, klopt dat niet?
Ja, de meeste vragen worden beantwoord in de regels, die zijn opgenomen in het zip-bestand.

cmarihawrima
03:20,
ok, dus wanneer verlaat je normaal gesproken de positie? op het tegenovergestelde signaal? gebruikt u vaste SL van 30 pips op alle valuta's?

cmarihawrima
04:42,
ASCTREND pijl-omlaag/omhoog-signaal verschijnt wanneer ema 5 en ema 10 elkaar kruisen, klopt dat niet?

AppkpioOca
06:04,
bedankt voor het delen met ons
https://www.aforexa.com/attachments/1529190944.pngwelke valuta handelt u en welke TP en SL gebruikt u?
Als je de regels leest, krijg je je antwoord. SL = 30 pips. TP = geen winst nemen

cmarihawrima
07:26,
bedankt voor het delen met ons
https://www.aforexa.com/attachments/1529190944.pngwelke valuta handelt u en welke TP en SL gebruikt u?

AppkpioOca
08:48,
De links lijken nu te werken.

AppkpioOca
10:10,
De server kan tijdelijk niet aan uw verzoek voldoen vanwege uitvaltijd voor onderhoud of capaciteitsproblemen. Probeer het later opnieuw.

isarodo
11:32,
Link ligt eruit!!

AppkpioOca
12:54,
1 Bijlage(n) Hier is een voorbeeld van hoe mijn grafiek eruit ziet. Voel je vrij om je eigen grafiek te bewerken. Onthoud dat uw handelsstijl uw handelsstijl is.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/1186-symbol-suffix-auto-detect-code-ea.html

Arratay
14:16,
Ik wil u graag een goede manier laten zien om geld te verdienen met het ASCTrend-systeem voor MetaTrader4 dat ik gratis heb gekregen. Ik verwacht er niets voor terug, behalve dat alle handelaren slagen. Dit zip-bestand bevat de sjabloon, indiors en een reeks regels, die zeer streng zijn. Zorg ervoor dat u de indiors in de map ...metatrader4\experts\indiors\ plaatst en de sjabloon in de map ...metatrader4\templates\. Ik heb dit systeem bijna een jaar getest en er veel winst mee gemaakt. Zoals ik al zei, het is gratis, dus het kost je niets om het uit te proberen. Veel handelsplezier! Hier is de link:
http://www.geocities.com/redrobin06/ASCTrend.zipDe link werkt niet. Bedankt