PDA

View Full Version : Sterling-uitdaging 1



Elrroth
07:39,
2 Bijlage(n) UPDATE-bestand:

sommige parameters kunt u instellen bij ingangen.

Hallo aan alle 4H 5EMA-draadfans,

Om FF leuker te maken, heb ik de Sterling-uitdaging gedaan.

Ik hou van creativiteit en maak veel EA's. EA's nu als een hobby laten worden.

Want het systeem dat ik hier heb neergezet is heel eenvoudig:
Ik heb gedaan met backtest maar nog niet met voorwaartse test.


Resultaten zoals bijgevoegd.

Vanaf aanstaande maandag zal ik het proberen door middel van een voorwaartse test (live demo).
Als het net zo winstgevend werkt, zoals afgesproken met Sterling, gaan we nog een week of week later beginnen met tellen.

Hieronder vindt u de systeemregels:

1) GU openen met TF M15
2) Stel RSI(4) Close in, niveau 75 en niveau 25

3) KOOP: bij het vormen van een nieuwe staaf met een RSI-waarde van minder dan 25
4) VERKOPEN: bij het vormen van een nieuwe staaf met een RSI-waarde van meer dan 75
5) Slechts ��n ruil per reep.

6) VERLAAT wanneer het totale totaal in winst wordt verhandeld en meer dan 10 pips.
7) Wanneer de EXIT-conditie is bereikt, sluit u alle transacties. (daarom moet ik EA's gebruiken om de afsluiting te beheren).

Dat is het.

Je kunt dit handmatig proberen of ik zal de EA hier bijvoegen.

https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/1409-program.html

https://www.aforexa.com/attachments/152919167410241262.ex4

darek1012
03:45,
Ik ben 3 dagen geleden begonnen vanaf $ 1000 op een demo-account. Nu ongeveer $ 1520. Ik handel slechts 0,1 lot.
Heb je het 3 dagen achter elkaar gedaan?

charmyceck23
05:06,
1 bijlage(n)

Hoe definieer je de ema-hoek?
Probeer verschillende instellingen alleen ruilen als ema hoek lt; gt; dan....
https://www.aforexa.com/attachments/15302508921159652421.mq4

EpcaOrepet
06:27,
Blijf je het doen op $1,00 per pip nog steeds of lager?
Ik ben 3 dagen geleden begonnen vanaf $ 1000 op een demo-account. Nu ongeveer $ 1520. Ik handel slechts 0,1 lot.

darek1012
07:48,
Tcmm, ik heb EA zojuist naar de grafiek van 5 minuten gesleept. Het betekent dat EA elke 5 minuten elke nieuwe transactie opent. Ik gebruik EA-update 2
Blijf je het doen op $1,00 per pip nog steeds of lager?

darek1012
09:09,
kan alsjeblieft antwoorden
Bedankt

darek1012
10:29,
Expediteur Hoe stelt u de 5 min. in? tijdsbestek in de invoer op de Ea Welke EA gebruikt u. Dank U
kan alsjeblieft antwoorden

EpcaOrepet
11:50,
Hoe stel je de 5 min. tijdsbestek in de invoer op de Ea Welke EA gebruikt u. Bedankt
Tcmm, ik heb EA zojuist naar de grafiek van 5 minuten gesleept. Het betekent dat EA elke 5 minuten elke nieuwe transactie opent. Ik gebruik EA-update 2

Elrroth
13:11,
Heb je ooit naar ema-hoek gekeken? voor het invoeren van transacties?
Hoe definieer je de ema-hoek?

charmyceck23
14:32,
Heb je ooit naar ema-hoek gekeken? voor het invoeren van transacties?

darek1012
15:52,
Zoals ik al eerder vertelde, test ik EUR/GBP. Gedurende 3 dagen heb ik de volgende resultaten: 338 pips Instellingen TF 5 min SL 30 pips Max transacties 8
Expediteur Hoe stelt u de 5 min. in? tijdsbestek in de invoer op de Ea Welke EA gebruikt u. Dank U

EpcaOrepet
17:13,
Zoals ik al eerder vertelde, test ik EUR/GBP. Gedurende 3 dagen heb ik de volgende resultaten: 338 pips Instellingen TF 5 min SL 30 pips Max transacties 8

Shadows182
18:34,
Hallo allemaal. Ik ben op vrijdag tussen 11.00 en 15.00 uur begonnen met handelen met de EA, dat is ongeveer 4 uur werk. de EA plaatste 28 bestellingen voor G/U, E/J, G/Y en E/G. 20 overwinningen 8 verliezen Voor de totale winst van 157 pips is dat toch niet zo slecht voor 4 uur werk Goed gedaan Akukaya, we wachten nog steeds op de filters zodat we het in ieder geval met enig vertrouwen kunnen gebruiken. bedankt kos

silvayaaaA
19:55,
Mijn resultaten voor standaard 2 weken zijn 1518 pips Max zwevende DD was -841 pips. Het was zeldzaam om veel DD te krijgen, maar het gebeurt wel. Ik stop deze nu omdat ik de nieuwe versie op EURGBP wil proberen.

luispa88
21:16,
Hoe het systeem eraan komt, eventuele resultaten op de EA. Pips per week? -Sterling

darek1012
22:36,
Hallo Akukaya, ik heb gisteravond de bijgewerkte EA getest. Het opende 17 transacties gedurende de nacht. Nu was de opname die het bereikte - $ 846,00. Dat ging 170 pips op een sterke opwaartse trend. Ik deed het op de Eur/Usd omdat het 2 pip spread heeft. Op een demo-account van $ 5000,00. Even een paar vragen hierover. Bent u het ermee eens dat dit uw gemiddelde sterke opwaartse trend was die kan gebeuren.
https://www.aforexa.com/attachments/1530250886.pngIs dat gemiddelde van wat kan worden verwacht. Wat een account Bal. bedrag zou worden gebruikt op dit systeem van $ 1,00 per pip en het tijdsbestek van 15 minuten. Zou het een goed idee zijn om de niveaus naar 80 en 20 te verplaatsen, zodat het u misschien een mindere transactie of 2 geeft, voor minder opname en meer in een overbuy en oversell zijn, kan het u ook sneller positief terugkrijgen. Bedankt

darek1012
23:57,
Ja baas! nadat ik weer thuis ben
https://www.aforexa.com/attachments/1530250885.pnghet werkt goed voor mij

Shadows182
01:18,
Hallo Akukaya Maak je geen zorgen over de bovenstaande fout. Ik startte mijn systeem opnieuw op en de EA begon zijn taken uit te voeren. maar hoe zit het met de instellingen, kun je ze ons uitleggen? alvast bedankt kos

silvayaaaA
02:39,
1 Bijlage(n) Voorlopig laatste update. Na zo'n goede run van 2463 pips, lijkt het erop dat de weggelopen trend de mijne heeft - waarvan we wisten dat het zou gebeuren... nou, het is nog geen marge genoemd, maar onaanvaardbare DD voor iedereen, zou ik zeggen als dit een live account was. Ik denk dat een soort SL zou hebben geholpen. Ik hoop dat je nog steeds aan deze ene Akukaya werkt, als we op de een of andere manier kunnen voorkomen dat we tijdens deze trends bestellingen plaatsen... omdat het voorheen absoluut briljante winsten waren.
https://www.aforexa.com/attachments/15302508411602191164.png

valCF
03:59,
1 bijlage(n) vandaag op micro GBP USD 5 min alle instellingen zijn win thx akukaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.aforexa.com/attachments/1530250831.png
https://www.aforexa.com/attachments/15302508391120996053.png

silvayaaaA
05:20,
Ik begon de mijne 17 dagen geleden toen het voor het eerst de oorspronkelijke standaard op GBPUSD werd gepost. $ 5000 rekening. 1 minipartij $ 1,00. Vanaf nu: 2078 pips = $2078,00= 41,5% winst. $ 7078,68 saldo Maximaal zwevend verlies ooit gezien - 841 pips/$. Is tot nu toe niet in de buurt van margestorting gekomen. Het zal ongetwijfeld gebeuren, maar tot nu toe gaat het goed. Verstandig geldbeheer is misschien het enige dat nodig is om het uiteindelijk draaiende te houden.

darek1012
06:41,
Jongens die het systeem blijven testen, posten de resultaten. Ik begon op zondagavond Aziatisch met een demo $ 10.000 EA Update 2. Het is $ 10.524,00 Nu woensdag 14.15 uur geschatte opname tot nu toe -172,00 Ik kijk verder en de grootste DD die ik zag was -1024,00 maar maakte weer winst. Wat ik zie is dat een grote DD krijgen voor 10 pips er niet echt goed uitziet, maar het is hoe het doorgaat en dan totale pips maakt. Zijn er updates over het systeem die jullie ontdekken op je demo's?

valCF
08:02,
je systeem en je EA is fantastisch!!! jammer dat je stopt met je topic!
https://www.aforexa.com/attachments/1530250831.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1530250831.png

aphemapaac
09:22,
Hallo allemaal, ik heb sinds 2 weken geleden een demo-account. Gisteren heette dat account marge. Het komt omdat het carry-handelspaar zo sterk was, dus alle high-yield-paren rally als de hel. Dit maakt verkopen, verkopen en verkopen behoorlijk veel. Ik kan iets delen. Ik denk dat na de omkering zoals gisteren, ik denk dat de retracement daarna zou moeten plaatsvinden, dus ik probeer vanmorgen nog een demo-account te openen en het is winstgevend. Moraal van het verhaal, de grote kans is daar wanneer je EA op de echte uitdaging zet na het grote omkeerpunt. Je moet weten wanneer en moet altijd voorbereid zijn op opname. Normaal gesproken vindt de uitbraak twee keer per week plaats. Dus ik verwacht tot vrijdag meer winst dan verlies.

mikelizu
10:43,
Ik zou zeggen dat hij het heeft over de broncode van zijn EA waarop je een decompiler hebt gebruikt en vervolgens zijn code hier hebt gepost zodat iedereen deze tegen zijn wil kan downloaden. Het lijkt erop dat die post *op mysterieuze wijze* is verdwenen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530250830.pngIk kan er echter niet 100% zeker van zijn dat jij het was, dit is tenslotte internet, iemand heeft misschien je account en gebruiker gekaapt zonder dat je het wist en het heeft gepost of misschien hebben ze gewoon dezelfde gebruikersnaam Forex Lion en is dat niet echt u, dus excuses als dat zo is. akukaya, ik hoop dat je ervoor kiest om nog steeds vast te houden...
zou kunnen zijn, ik wou dat ik zo'n decompiler had. en akukaya stop met huilen als een baby en ga weer aan de slag met deze thread.

Elrroth
12:04,
Ik zou zeggen dat hij het heeft over de broncode van zijn EA waarop je een decompiler hebt gebruikt en vervolgens zijn code hier hebt gepost zodat iedereen deze tegen zijn wil kan downloaden. Het lijkt erop dat die post *op mysterieuze wijze* is verdwenen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530250830.pngIk kan er echter niet 100% zeker van zijn dat jij het was, dit is tenslotte internet, iemand heeft misschien je account en gebruiker gekaapt zonder dat je het wist en het heeft gepost of misschien hebben ze gewoon dezelfde gebruikersnaam Forex Lion en is dat niet echt u, dus excuses als dat zo is. , Ik hoop dat je ervoor kiest om nog steeds vast te houden...
Ik kan zeggen dat dit mijn eerste thread is en de laatste waarin ik mijn systeem en EA (.ex4) openbaar post. Ik denk dat de meeste mensen in FF oprecht zijn en slechts weinigen onrespectvolle mensen. Om eerlijk te zijn tegenover onze vrienden die actief betrokken zijn bij deze thread, zal ik jullie persoonlijk een PM sturen als ik een update heb. zoals ik al zei, ik heb veel andere EA's en idee�n, en ik zal het blijven doen als mijn hobby en voor een paar priv�.. Tot die tijd zou ik de admin willen vragen om deze thread voor mij te sluiten.

silvayaaaA
13:25,
welke bron en waar?? graag verduidelijken
Ik zou zeggen dat hij het heeft over de broncode van zijn EA waarop je een decompiler hebt gebruikt en vervolgens zijn code hier hebt gepost zodat iedereen deze tegen zijn wil kan downloaden. Het lijkt erop dat die post *op mysterieuze wijze* is verdwenen.
https://www.aforexa.com/attachments/1530250830.pngIk kan er echter niet 100% zeker van zijn dat jij het was, dit is tenslotte internet, iemand heeft misschien je account en gebruiker gekaapt zonder dat je het wist en het heeft gepost of misschien hebben ze gewoon dezelfde gebruikersnaam Forex Lion en is dat niet echt u, dus excuses als dat zo is. akukaya, ik hoop dat je ervoor kiest om nog steeds in de buurt te blijven, de meesten van ons zijn erg dankbaar voor je thread en EA, mijn originele demo is standaard GBPUSD, is 1721 pips Max zwevende DD gezien Nog steeds -841 pips.

EpcaOrepet
14:46,
Forex Lion, leuk decoderprogramma heb je daar, maar ik denk dat je het hier niet moet posten waar ik al vermeld dat ik mijn mq4 niet wil posten. Je bent vrij om je eigen EA te coderen volgens de regels, maar de mijne niet bloot te geven. Ik zal deze thread sluiten en mijn EA nooit meer in FF posten. Sorry jongens, nu kunnen jullie allemaal zijn geposte EA gebruiken voor verbetering. Ik ben klaar tot hier. Voer.
Beste Akukaya, blijf alsjeblieft bij ons, we respecteren en waarderen je werk en je hulp enorm.

mikelizu
16:06,
Forex Lion, leuk decoderprogramma heb je daar, maar ik denk dat je het hier niet moet posten waar ik al vermeld dat ik mijn mq4 niet wil posten. Je bent vrij om je eigen EA te coderen volgens de regels, maar de mijne niet bloot te geven. Ik zal deze thread sluiten en mijn EA nooit meer in FF posten. Sorry jongens, nu kunnen jullie allemaal zijn geposte EA gebruiken voor verbetering. Ik ben klaar tot hier. Voer.
welke bron en waar?? graag verduidelijken

Shadows182
17:27,
Hallo Akukaya Niet vanwege slechts ��n persoon die je onrecht heeft aangedaan, vergeet honderden van ons die je echt waarderen en wat je doet. Sommigen van ons kunnen niet eens ��n regel code schrijven. Mensen zoals wij vertrouwen meer op uw EA dan welke andere dan ook, omdat u degene bent die de regels heeft opgesteld. iemand zoals ik kan geen andere EA gebruiken om dit RSI-systeem te verhandelen, behalve degene die van jou komt. ongeacht de persoon die de EA schrijft. Waar is de broncode voor, zodra de ex4 precies doet wat het zou moeten doen Akukaya Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease stop dit prijzenswaardige werk om anderen te helpen niet zomaar. kos

Oxhori
18:48,
Hallo akukaya! Neem geen snelle beslissingen over FF, er zijn hier veel mensen die je werk waarderen.

Forex Lion, leuk decoderprogramma heb je daar, maar ik denk dat je het hier niet moet posten waar ik al vermeld dat ik mijn mq4 niet wil posten. Je bent vrij om je eigen EA te coderen volgens de regels, maar de mijne niet bloot te geven. Ik zal deze thread sluiten en mijn EA nooit meer in FF posten. Sorry jongens, nu kunnen jullie allemaal zijn geposte EA gebruiken voor verbetering. Ik ben klaar tot hier. Voer.

Forex Lion, leuk decoderprogramma heb je daar, maar ik denk dat je het hier niet moet posten waar ik al vermeld dat ik mijn mq4 niet wil posten. Je bent vrij om je eigen EA te coderen volgens de regels, maar de mijne niet bloot te geven. Ik zal deze thread sluiten en mijn EA nooit meer in FF posten. Sorry jongens, nu kunnen jullie allemaal zijn geposte EA gebruiken voor verbetering. Ik ben klaar tot hier. Voer.

Elrroth
20:09,
leuke EA, hier is de broncode
Forex Lion, leuk decoderprogramma heb je daar, maar ik denk dat je het hier niet moet posten waar ik al vermeld dat ik mijn mq4 niet wil posten. Je bent vrij om je eigen EA te coderen volgens de regels, maar de mijne niet bloot te geven. Ik zal deze thread sluiten en mijn EA nooit meer in FF posten. Sorry jongens, nu kunnen jullie allemaal zijn geposte EA gebruiken voor verbetering. Ik ben klaar tot hier. Voer.

valCF
21:29,
Zou je EA ook voor IBFX kunnen aanpassen?, voor 0,01 lots? thx bj

Oxhori
22:50,
Hallo, akukaya. Als je wilt, kun je me een PM sturen of je filteridee in de thread plaatsen, ik hoop dat ik het snel kan controleren, want ik heb mijn eigen EA klaar voor de originele regels van dit systeem

Mooie resultaten, ik probeer nog steeds met het filteridee, maar nog niet echt compleet. Ik stop ook met voorwaarts testen omdat mijn laptop problemen heeft om 24 uur per dag door te gaan. Moet het repareren. Ik hoop echt dat ik de EA eind deze week kan afronden. Dus volgende maand begint het aantal pips. Sterling, uw EA voltooid (H4 5EMA)? Ik probeer er een te maken om de exacte regels op je eerste pagina te volgen, maar de EA testte ok voor KOOP maar ten onrechte voor VERKOPEN. Ik zal het ook proberen te repareren.

Mooie resultaten, ik probeer nog steeds met het filteridee, maar nog niet echt compleet. Ik stop ook met voorwaarts testen omdat mijn laptop problemen heeft om 24 uur per dag door te gaan. Moet het repareren. Ik hoop echt dat ik de EA eind deze week kan afronden. Dus volgende maand begint het aantal pips. Sterling, uw EA voltooid (H4 5EMA)? Ik probeer er een te maken om de exacte regels op je eerste pagina te volgen, maar de EA testte ok voor KOOP maar ten onrechte voor VERKOPEN. Ik zal het ook proberen te repareren.

Elrroth
00:11,
$ 100 aan mijn account toegevoegd tijdens de Aziatische sessie. Laten we doorgaan...
Mooie resultaten, ik probeer nog steeds met het filteridee, maar nog niet echt compleet. Ik stop ook met voorwaarts testen omdat mijn laptop problemen heeft om 24 uur per dag door te gaan. Moet het repareren. Ik hoop echt dat ik de EA eind deze week kan afronden. Dus volgende maand begint het aantal pips. Sterling, uw EA voltooid (H4 5EMA)? Ik probeer er een te maken om de exacte regels op je eerste pagina te volgen, maar de EA testte ok voor KOOP maar ten onrechte voor VERKOPEN. Ik zal het ook proberen te repareren.

EpcaOrepet
01:32,
$ 100 aan mijn account toegevoegd tijdens de Aziatische sessie. Laten we doorgaan...

EpcaOrepet
02:52,
Ik heb erover nagedacht en dit is een reden waarom ik voor EUR/GBP kies, omdat dit paar erg zwaar is en er zelden een sterke trend op is. Om deze reden heb ik voor mezelf het maximale aantal transacties beperkt - 8. Ik ben gewoon aan het testen en kijken. Aanvankelijk gaf de auteur van dit systeem ons deze EA voor GBP/USD, maar ik denk dat het te gevaarlijk is om het zonder filter te verhandelen, wat een sterke trend kan bepalen. Ik ben het ermee eens dat 3 dagen niet genoeg is om af te leiden of het een goed systeem is of niet, maar dit is wat we hier doen, op FF, - we zoeken, we testen en helpen elkaar.
Laten we wachten wanneer er een sterke trend op EUR/GBP optreedt, en we zullen zien wat er gebeurt en misschien zullen we een manier vinden om het te herkennen en verlies te voorkomen. We zullen wel zien...

EpcaOrepet
04:13,
denk je niet 5 min. TF kan je een grote Drawdown geven wanneer de grote trend groot en snel beweegt met een pip van $ 1,00 en die trends omhoog of omlaag komen en je kunt vast komen te zitten in die DD. Wat denk je? Bedankt
Ik heb erover nagedacht en dit is een reden waarom ik voor EUR/GBP kies, omdat dit paar erg zwaar is en er zelden een sterke trend op is. Om deze reden heb ik voor mezelf het maximale aantal transacties beperkt - 8. Ik ben gewoon aan het testen en kijken. Aanvankelijk gaf de auteur van dit systeem ons deze EA voor GBP/USD, maar ik denk dat het te gevaarlijk is om het zonder filter te verhandelen, wat een sterke trend kan bepalen. Ik ben het ermee eens dat 3 dagen niet genoeg is om af te leiden of het een goed systeem is of niet, maar dit is wat we hier doen, op FF, - we zoeken, we testen en helpen elkaar.

mchemttky77
05:34,
1 Bijlage(n) Eureka!! Ik vind dit geniaal EA. Met dank aan OP (AkuKaya). Ik heb het idee getest met mijn filter EA...fantastisch.. Jan2016 backtest laat resultaten zien: gt;15% winst met lage DD ~8%. Helaas lijkt het OP dit goede werk te stoppen vanwege respectloze leden. Ik zal verder getest worden met de markt van 2016.
https://www.aforexa.com/attachments/15302508092142247796.png

silpi
06:55,
akukaya, word niet verliefd op je systeem! Ik weet dat je een passie hebt voor EA en ze allemaal als je vriendinnen behandelt en de broncode niet wilt prijsgeven. Maar onthoud dat het idee voor je EA ook deels afkomstig is van andere threads of handelaren. Wat ik kan adviseren zijn deze: Scheid de EA voor publiek en de andere EA voor jezelf om je emotionele problemen met betrekking tot je passie voor EA op te lossen. Ook al gebruik ik jullie EA niet en handel ik niet via EA, ik zie graag mensen met idee�n en creativiteit. Ga zo door en maak af waar je naar streeft voor deze EA. groeten,

mttket
08:16,
1) Ik hoop dat uw EA rekening houdt met verspreiding. want met 4635 transacties zou dat de cijfers enigszins (lol) veranderen. 2) het systeem ging GEWELDIG tot april ( 5000) en begon toen te verliezen en te verliezen en te verliezen. man, ik denk dat je echt het systeem hebt uitgevonden dat goed werkt met vari�rende markten en slecht met trending markten. als je er nog steeds aan werkt, wacht ik zeker op de uitkomst bewerking: als ik eerlijk naar de EA-afbeelding kijk, kan ik zien dat de meeste transacties winst zijn, maar er zijn enkele transacties die ENORM verlies zijn en echt een diepe stap in de lijn, dus er moet zeker iets risico's zijn met de enkele hoeveelheid risico die we nemen bij elke transactie

Peter
09:36,
Corrigeer me als ik het mis heb, maar we hadden vanavond 12 verkopen moeten doen, toch? De RSI is vandaag boven het niveau van 75 geweest. p.s bedankt voor het systeem, ik kijk er naar uit om het te testen.

Elrroth
10:57,
Heb je in ieder geval vanaf 01/01/08 getest? Ik heb EA volgens jouw regels gemaakt en het feit is dat het prima werkt tot een sterke trend. Dan margestorting.
Mijn backtest met 90% modelleringsgegevens laat elke maand ongeveer 1000 tot 2000 pips winst zien. Elk verhandelt 0,1 lots. Mijn snelle test raakte alleen margestorting in de maand augustus 2008. De rest is winstgevend. Nu probeer ik een filter te plaatsen omdat de initi�le regels te simpel zijn voor een EA. Voor degenen die een EA kunnen maken, probeer eerst het eenvoudige idee. Ik heb meer winstgevende idee�n, maar heb nog geen tijd om ze te maken.

Elrroth
12:18,
als ik het goed begrijp. het is niet zo dat u elke transactie ��n keer met winst sluit. u sluit het cluster van transacties eenmaal met winst. dus een individuele transactie maakt misschien geen winst, maar wordt toch afgesloten omdat de andere transacties zwaarder wegen.
Eigenlijk heb ik een selectie of het bij ��n partijgrootte = 0,1 blijft of het kan maken met een soort martingaal. Ik heb ze nog niet echt geprobeerd, maar de resultaten die ik heb bijgevoegd zijn met 0,1 partijen.

Elrroth
13:39,
Is het juist om te zeggen dat als RSI boven de 75 blijft (voor korte transacties) en er 10 maten worden gevormd, u 10 transacties opent bij de opening van elke 15 minuten durende balk? Ook exit regels zijn niet duidelijk, is het 10 pips of wat?? Heb je haltes?
Op dit moment geen stop creatie. Slechts een CloseAll-idee. Maar ik kan enkele idee�n bedenken voor de beste stop of filter, maar probeer het nog niet in de EA. Eens kijken of ik ze binnenkort in de EA kan ontwikkelen..

Elrroth
14:59,
Hallo Akukaya, zou je zo vriendelijk willen zijn om de ea misschien alleen een demoversie te plaatsen, zodat de rest van ons het kan uitproberen en zien hoe het werkt? Groetjes, Jef
Hallo Jeff, ik ben nu op het werk, vanavond zal ik de EA posten.

Elrroth
16:20,
het lijkt op Genius Idea, ik hou van creativiteit
Ja, het is interessant. Laten we eens kijken hoe het gaat met live demo.

Ladio
17:41,
als ik het goed begrijp. het is niet zo dat u elke transactie ��n keer met winst sluit. u sluit het cluster van transacties eenmaal met winst. dus een individuele transactie maakt misschien geen winst, maar wordt toch afgesloten omdat de andere transacties zwaarder wegen.
dit cluster van transacties was nooit winstgevend, de prijs bleef 2000 pips achter elkaar dalen

ikkikrank
19:02,
Hoe beheers je het risico in dit systeem? Is door een totaal verlies van 1000 pip-stops te gebruiken, zoals blijkt uit uw back-testresultaten?

DeepB
20:22,
volgens de regels zullen er enkele kooptransacties zijn op 6/10 die niet met winst zijn afgesloten en nu ongeveer 2000 pips zijn gedaald
als ik het goed begrijp. het is niet zo dat u elke transactie ��n keer met winst sluit. u sluit het cluster van transacties eenmaal met winst. dus een individuele transactie maakt misschien geen winst, maar wordt toch afgesloten omdat de andere transacties zwaarder wegen.

Ladio
21:43,
volgens de regels zullen er enkele kooptransacties zijn op 6/10 die niet met winst zijn afgesloten en nu ongeveer 2000 pips zijn gedaald

Ursusthunder
23:04,
het lijkt op Genius Idea, ik hou van creativiteit

DeepB
00:25,
zou graag testen. Ik ga het handmatig proberen en als je ea post, zal ik dat ook testen. Bedankt voor het idee

EpcaOrepet
01:46,
Heb je het 3 dagen achter elkaar gedaan?
Ja