PDA

View Full Version : lyllia's handelssysteem



Fiwerticomor
01:32,
1 Bijlage(n) Ik start deze handelsthread om mijn handelssysteem met collega-handelaren te delen. Zie template_fx bijgevoegd. Pas het toe op uw grafiek, elk tijdsbestek. Ik geef de voorkeur aan een uur . Ik hoop dat je het leuk vindt en probeer het maandag.

Alle indiors opgenomen van het internet gepubliceerde bronnen. De meest betrouwbare indior is IINWMARROWS.mq4. Het is de kern van dit systeem. Het heeft een slagingspercentage van 95% . Met andere woorden, als u deze pijl alleen verhandelt. je zou pitjes kunnen maken.....;

Andere interieurs worden gebruikt als referentie. Ze vormen samen een compleet systeem. Nadat je dit systeem hebt gebruikt, hoop ik dat je je ervaringen hier kunt delen. En u kunt eventuele aanpassingen voorstellen om dit systeem veelbelovend en perfecter te maken. Bedankt! Ben benieuwd naar jullie meningen.
Download alle interieurs in post 18 19.



https://www.aforexa.com/attachments/15291917941466735316.tpl

Dravar
18:05,
Wat vinden jullie van dit soort IINWMARROWS-gebruik? Dat is mijn sjabloon, en IINWMARROWS wordt hier alleen gebruikt ter bevestiging of als signaal om de reeds groeiende of dalende trend opnieuw in te voeren. ... Sry voor OT, laten we zeggen dat het mijn versie van lyllia trading sys is, het bestaat uit trendvolger, lyllia trading sys, RSI-handelaar en enkele van mijn add-ons.
Hallo bro, kun je alsjeblieft de indi plaatsen die de nieuwstijd en impact op je kaart laat zien? Bedankt Succes is geen evenement. Het is een proces

prattreyoyrc
19:28,
Mijn winstpercentage is ongeveer 80% de 20%...
kun je de binnenkant posten, alsjeblieft?

oyritapc.8
20:50,
1 Bijlage(n) Mijn winstpercentage is ongeveer 80%, de 20% snapt me echt. Eigenlijk is de sjabloon die ik heb gepost een verbeterde versie en zal ik deze uitproberen. Ik denk ook dat als ik een verliezershandel heb, ik er eerder uit zou moeten stappen en weinig zou moeten verliezen in plaats van veel te verliezen en dat is wat er gebeurde toen ik meer dan de helft van de pips verloor die ik al had gemaakt. Nog een ding, de aqua-lijn op de kaart is Mama, maar ik heb de langzame lijn gewist en in plaats daarvan de xpma op (9) geplaatst. Dit is natuurlijk mijn hoofdindior, de pijlen en de rest van de indiors zijn alleen ter bevestiging. Ik heb deze zondag transacties gedaan en meteen 60 pips gebankt en daarna nog eens 20. Dit is het sjabloon met de transacties die op dit moment actief waren. Ik startte deze transacties op basis van het feit dat de trend neerwaarts was en op het moment dat de grenzen elkaar kruisten.
https://www.aforexa.com/attachments/15293181261647963673.png

cat43
22:12,
Laten we ze eens uitproberen
https://www.aforexa.com/attachments/1529318116.png

jleo11
23:35,
Voor degenen die me naar mijn systeem en sjabloon hebben gevraagd....
hallo daar, ik heb al je indiors en je sjabloon .... het is anders dan Lyllia's handelssysteem ... als iemand het wil proberen, zal ik ze hier plaatsen ..... trouwens, wat is je winstpercentage tot nu toe mijn vriend???? gelukkig zijn

Fiwerticomor
00:57,
Ik verwijder de laatste paar berichten. Omdat het niet werkt. Dus ik neem het terug.

oyritapc.8
02:19,
1 Bijlage(n) Voor degenen die me vragen stelden over mijn systeem en sjabloon. Ik moet toegeven dat ik na het behalen van die pitten meer dan de helft verloor. dus ik moet mijn systeem nog aanpassen, maar het basisprincipe is er. Dit is het sjabloon en het spreekt voor zich. Ik handel op de 4 uur TF 8 verschillende paren, de lotgrootte is .05 en ik zet een stop loss van 200 pips. Ik open twee bestellingen. Op de ene is de take-profit 20 tot 25 pips, op de andere wanneer het zoveel (20,25) pips bereikt, wordt de stop loss verplaatst naar break-even en ik laat het rijden. Suggesties worden op prijs gesteld. Ik controleer de grafieken slechts om de vier uur en het is minder stressvol, maar ik gebruik wel de hulp van een EA om naar break-even te gaan.
https://www.aforexa.com/attachments/1529318124829164092.png

Fiwerticomor
03:41,
Hallo Lyllia en iedereen, Zou iemand kunnen uitleggen wanneer de pijl verschijnt? Aan het begin van een nieuwe kaars na de laatste gesloten kaars of aan het einde van een kaars? Bedankt..
De pijl verschijnt wanneer aan de kruis omhoog/omlaag-voorwaarden is voldaan. Zie de codering van de indior (post2). Ik neem aan dat het overal kan zijn tijdens de balkvorming in elke TF.

cat43
05:04,
Hallo Lyllia en iedereen, Zou iemand kunnen uitleggen wanneer de pijl verschijnt? Aan het begin van een nieuwe kaars na de laatste gesloten kaars of aan het einde van een kaars? Bedankt..

Fiwerticomor
06:26,
Lyllia, probeer dit alsjeblieft. Het koopt of verkoopt bij het sluiten van de nieuwe pijl. Ik denk dat dit is wat je zocht. Het opent nog steeds de eerste keer op de volgende balk, maar daarna opent het een nieuwe transactie wanneer de pijlen dit aangeven. Ik ben geen programmeur, maar een knip- en plakker.
Bedankt willmalou. Ik test slechts ��n paar: Euro in het weekend. Nu is de positie kopen/verkopen aan het einde van de bar (niet aan het einde). Toen ik de test deed, leek het hoe snel de snelheid soms hoe afgelegen de positie kopen/verkopen. Heeft iemand hetzelfde probleem? Misschien is het in de echte situatie niet hetzelfde. iemand de nieuwe EA geprobeerd? en wat is het resultaat? Eventuele suggesties. Ik stel de suggestie van perjo en Corppu zeer op prijs om ��n positie in ��n richting te openen. Ik neem aan dat het op de 4-uursgrafiek staat. Dus de invoer (kopen/verkopen) moet worden bepaald door de collectieve bevestiging van alle indiors die in het systeem worden gebruikt, zoals handmatige handel. Op die manier wordt het lawaai weggenomen en worden consistente winstgevende pips gemaakt. Als iemand het plan zou kunnen uitwerken, post het dan hier. En laat Peter en Willmalow ons weer helpen. Waardeer je hulp.

yorwip
07:48,
Bedankt Lyllia voor je systeem. Ik heb je pijlen binnenshuis geleend en maak nu serieuze pitten (meer dan 950 in 3 dagen). Ik moet een paar maanden consistentie hebben voordat ik live ga. Nogmaals bedankt.
Hoe gebruik je het? welk tijdsbestek? sjabloon alstublieft. hartelijk bedankt.

Copaypsp2
09:10,
Bedankt Lyllia voor je systeem. Ik heb je pijlen binnenshuis geleend en maak nu serieuze pitten (meer dan 950 in 3 dagen). Ik moet een paar maanden consistentie hebben voordat ik live ga. Nogmaals bedankt.
Wil je jouw methode met ons delen?

oyritapc.8
10:33,
Bedankt Lyllia voor je systeem. Ik heb je pijlen binnenshuis geleend en maak nu serieuze pitten (meer dan 950 in 3 dagen). Ik moet een paar maanden consistentie hebben voordat ik live ga. Nogmaals bedankt.

Fiwerticomor
11:55,
Lyllia, probeer dit alsjeblieft. Het koopt of verkoopt bij het sluiten van de nieuwe pijl. Ik denk dat dit is wat je zocht. Het opent nog steeds de eerste keer op de volgende balk, maar daarna opent het een nieuwe transactie wanneer de pijlen dit aangeven. Ik ben geen programmeur, maar een knip- en plakker.
oke ik heb een poging. Bedankt!

NievesOrt
13:17,
1 bijlage(n) Lyllia probeer dit ea. Het koopt of verkoopt bij het sluiten van de nieuwe pijl. Ik denk dat dit is wat je zocht. Het opent nog steeds de eerste keer op de volgende balk, maar daarna opent het een nieuwe transactie wanneer de pijlen dit aangeven. Ik ben geen programmeur, maar een knip- en plakker.
https://www.aforexa.com/attachments/15293181221542838624.mq4

yokp
14:40,
Hier is een uitdaging, open Stratgey-tester, laad LyliaEa als adviseur, stel Tf in op 4 uur, controleer gebruiksgegevens en visuele modus, schakel optimalisatie uit en druk op start, voeg na het openen van de grafiek de IINWMARROWS indy toe en de pijlen niet opnieuw schilderen indy. Laat het een aantal dagen draaien, verhoog de snelheid zodat het vrij snel doorgaat, IINWMARROWS zou de op ��n na laatste balk moeten verschijnen en pijlen die niet opnieuw moeten worden geverfd, verschijnen bij een nieuwe balk, kijk of beide indy's dezelfde pijlen maken, kijk waar Ea posities vandaan nam. Vind het leuk om te zien wat je krijgt..

yokp
16:02,
[quote=lyllia;2665679]Aan Peter, [quote] Ik heb de EA tijdens het weekend getest op euro. Het volgende is wat ik ontdek: 1. De ea open positie aan het einde van de balk. Dit komt overeen met veel EA-methoden in de buurt. Het lijkt er niets mis mee te zijn. Maar voor handelsdoeleinden lijkt het soms een vertraagde invoer. Ik heb de tijd waarop de pijl op de EA-kaart verschijnt niet vergeleken met de pijl op de niet-EA-kaart. Logisch ze zouden op hetzelfde moment moeten verschijnen. Als iemand kan helpen om het te onderzoeken, wordt dat op prijs gesteld. Ik kan het mis hebben, maar ik denk dat wanneer een EA wordt uitgevoerd (of een ander programma), de code zegt een lange positie in te nemen als voorwaarde X waar is, wanneer de balk wordt geopend, wordt gekeken of voorwaarde X waar is, zo ja, dan duurt het de positie, zo niet, dan wacht het op de volgende balk om het opnieuw te proberen, als voorwaarde X waar wordt in het midden van de huidige balk, zal de EA er niet naar kijken tot het begin van de volgende balk, zo leest het balk voor balk. Ik weet niet zeker of tik voor tik kan worden gebruikt of niet, ik wed dat het nogal een taak zou zijn om te coderen, het enige andere is dat de EA op de een of andere manier op een kleinere TF wordt uitgevoerd, maar de code op die manier van de grotere TF laat lezen EA zou een ruil aannemen als de kleinere TF-balk compleet was en de Lager TF-voorwaarde waar was.

yokp
17:24,
Ik zou graag zien dat iemand een schermafbeelding plaatst met een backtest op elk paar dat aankopen/verkopen samen met de IINWMARROWS indy laat zien, met een pijl voor elke transactie. (wat bewijst dat er geen verf is. Bedankt

sh3�
18:46,
Aan Peter,
[QUOTE= ;]Ik heb de EA tijdens het weekend getest op euro. Het volgende is wat ik ontdek: 1. De ea open positie aan het einde van de balk. Dit komt overeen met de methode van veel EA in de buurt. Het lijkt er niets mis mee .Maar voor handelsdoeleinden lijkt het soms een vertraagde invoer.Ik heb...
Ik heb dezelfde problemen geconstateerd. Er mag slechts ��n transactie tegelijk in ��n richting worden geopend en de signalen (transacties) moeten worden geforceerd om transacties te sluiten/openen en gemiste/niet-afgesloten transacties te vermijden.

jw87
20:09,
hallo, ik wil gewoon iets zeggen voor de EA, in feite is het probleem niet dat het opnieuw wordt geverfd of niet. De EA hoeft maar ��n keer te kopen of te verkopen, de eerste keer verschijnt er een pijl en daarna bestaat het probleem dat Lyllia praat niet meer. (sorry voor het engels)

amcaa92
21:31,
Heeft iemand deze EA geperfectioneerd?
als dit egy echt geld kan verdienen, kan ik ervoor coderen.

Viiokz
22:53,
Waarom wordt de enige waardevolle post in de vroege ontwikkeling van dit verwarrende maar waardeloze systeem genegeerd? noobs zijn ongelooflijk......

H� jongens, ik heb zojuist lyliaEA opnieuw getest. Geplaatst op bericht nr. 62. De resultaten zijn niet zo veelbelovend. datum van backtesting is van 1-1-2007 tot 30-3-1009.kijk maar eens. Mogelijk is er enige aanpassing vereist in EA.
https://www.aforexa.com/attachments/1529318098.png
H� jongens, ik heb zojuist lyliaEA opnieuw getest. Geplaatst op bericht nr. 62. De resultaten zijn niet zo veelbelovend. datum van backtesting is van 1-1-2007 tot 30-3-1009.kijk maar eens. Mogelijk is er enige aanpassing vereist in EA.
https://www.aforexa.com/attachments/1529318098.png

P72
00:15,
Heeft iemand deze EA geperfectioneerd?

KackPmeatapt
01:38,
wekelijks nieuw hoog in het verschiet. dagelijks en 4 uur nieuw laag moeten worden bevestigd
Iyllia, bedankt voor het delen.

Carlttrfoc
04:00,
Ik vind een bug, hier is een werkbare versie
H� Pitpiter, ik ben ge�nteresseerd in die EA van je, maar ik wil graag dynamisch geldbeheer gebruiken. Ik merk in de scalping FX Prime EA die je hebt gebouwd dat je er dynamische code voor hebt. Ik vroeg me af welke code ik zou moeten/kunnen toevoegen aan uw Lyllia EA? Ik zou zelfs graag dynamische geldbeheercode willen hebben die ik zou kunnen knippen en plakken in alle EA's die ik test. Maar voor nu zou ik heel blij zijn als je kunt helpen met de Lyllia EA. Thx DancingPhil

Azucariyyo9
05:22,
Kan iemand mij vertellen hoe ik de trailing stop activeer? De EA lijkt dat niet automatisch te doen

theeima93
06:44,
Hallo allemaal, ik heb een tijdje niet gepost. Ik heb geprobeerd het probleem met dit systeem Ea op te lossen. Tot nu toe kom ik nergens. Ik ben zelf geen programmeur. Maar ik kon code lezen. Beide versies van EA zijn in principe goed. Ik denk dat het probleemgedeelte van de Arrow komt. lijkt erg laat, maar het signaal is nog steeds geldig. Dus dat veroorzaakt het vertraagde signaal van de opening van de positie. Beide EA konden niet alle posities sluiten die in ��n TF waren geopend. Als er bijvoorbeeld twee verkooppijlen zijn voor een kooppijl, moet de kooppijl de vorige twee sluiten...
Ik heb deze thread net ontdekt en ben erg onder de indruk van je handmatige systeem. Er is een man die Findmanu heet
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/52-dollar-losses.htmlwie heeft een thread die zegt dat hij een EA gratis zal coderen. Ik heb in zijn thread naar Lyllia gezocht en het lijkt erop dat niemand ooit om zijn hulp heeft gevraagd. Bekijk zijn thread, het lijkt erop dat hij in het verleden behoorlijk veel succes heeft gehad. Het zou geweldig zijn om dit werkend te krijgen als EA. BEDANKT VOOR AL JE POST. Zegeningen!!
https://www.aforexa.com/attachments/1529318098.png

hrihoM
08:07,
Dat interieur schildert zichzelf opnieuw, ik zou het niet gebruiken.

Hallo, kun je het alpha center timesignal posten indior van post 209 # 15 Bedankt

Hallo, kun je het alpha center timesignal posten indior van post 209 # 15 Bedankt

hrihoM
09:29,
Bedankt voor het delen van je egy Lyllia. De Beginners Alert indior wordt niet goed bijgewerkt. Ik moet de hele tijd overschakelen naar verschillende tijdframes om het zichzelf weer op de kaart te zien plotten. De pijl is ok, maar alleen voor 1H-tijdframes of langer tijdens trending markten, anders veroorzaakt het valse signalen of zeer kleine winsten. Ik heb je EA geprobeerd en het heeft nooit voor mij gewerkt. Veel succes

kimmet
10:51,
Hallo, kun je het alpha center timesignal posten indior van post 209 # 15 Bedankt

Fiwerticomor
12:14,
Het lijkt erop dat dit draadje aan het afdwalen is. Werkt er iemand aan een EA voor het originele systeem van Lyllia?
Hallo allemaal, ik heb een tijdje niet gepost. Ik heb geprobeerd het probleem met dit systeem Ea op te lossen. Tot nu toe kom ik nergens. Ik ben zelf geen programmeur. Maar ik kon code lezen. Beide versies van EA zijn in principe goed. Ik denk dat het probleemgedeelte van de Arrow komt. lijkt erg laat, maar het signaal is nog steeds geldig. Dus dat veroorzaakt het vertraagde signaal van de opening van de positie. Beide EA konden niet alle posities sluiten die in ��n TF waren geopend. Als er bijvoorbeeld twee verkooppijlen zijn voor een kooppijl, moet de kooppijl de vorige twee verkoopposities sluiten en ook een nieuwe kooppositie openen. Nu is de echte situatie als er twee verkooppijlen na elkaar verschijnen. de tweede verkooppijl VERKOOPt niet, maar sluit de vorige verkooppijl en opent een KOOP-positie. Dit is absoluut verkeerd aan dit systeem. Als de kooppijl verschijnt, wordt de kooppositie gesloten met de tweede verkooppijl en wordt een VERKOOP-positie geopend. Daarna sluiten alle volgende posities elkaar in het rood. Begrijp je wat ik bedoel. Iedereen kan helpen dit probleem met EA op te lossen. Zoals ik al zei, ik wil nog steeds een betere manier bedenken waarop EA kan handelen. Eventuele suggesties?

jorgedsclz
13:36,
kunnen we een waarschuwing krijgen over deze IINWMARROWS.mq4? Je moet aan de kaart gekluisterd zijn om ze te ch... thx
https://www.aforexa.com/attachments/1529318097.png

oyritapc.8
14:58,
Ik had een tijdje niet gepost, ik was mezelf aan het verzamelen nadat ik zag hoe de laatste transacties zich ontwikkelden. dus ik redde het en verloor ongeveer $ 900,00 dollar. Als ik had gewacht omdat mijn SL 200 pip was, zou hij het nooit hebben gehaald, en vandaag zou ik $ 900,00 dollar vooruit zijn geweest. Hoe dan ook, ik wilde jullie gewoon een update geven. Niemand heeft iets gepost dus ik denk dat ik stop met posten. Over de EA, ik zou ze heel graag willen vertrouwen, maar ik heb geen consistente EA gevonden. Als het winstgevend is, denk ik dat ik het eerst een maand of drie zou testen. Tot nu toe heb ik FXproadvisors trendcher getest en in twee weken heeft het bijna $ 2000,00 verdiend op een demo-account van $ 5000,00. Ik kocht ook de andere genaamd scalper HR1, maar die is $ 3000,00 dollar kwijtgeraakt op een demo-account van 5000,00. Hoe dan ook, tot ziens.

vivachrist
16:20,
Het lijkt erop dat dit draadje aan het afdwalen is. Werkt er iemand aan een EA voor het originele systeem van Lyllia?

oyritapc.8
17:43,
Ik word nu vermoord, maar heb de XpMa aangepast naar (7) . Ik denk dat deze verandering zal voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Nog steeds vasthouden aan de transacties, maar ze zijn allemaal verliezers. Ik verlies op dit moment ongeveer $ 600 dollar.

yokp
19:05,
Mijn winstpercentage is ongeveer 80%, de 20% krijgt me echt. Eigenlijk is de sjabloon die ik heb gepost een verbeterde versie en zal ik deze uitproberen. Ik denk ook dat als ik een verliezershandel heb, ik er eerder uit zou moeten stappen en weinig zou moeten verliezen in plaats van veel te verliezen en dat is wat er gebeurde toen ik meer dan de helft van de pips verloor die ik al had gemaakt. Nog een ding, de aqua-lijn op de kaart is Mama, maar ik heb de langzame lijn gewist en in plaats daarvan de xpma op (9) geplaatst. Dit is natuurlijk mijn hoofdindior, de pijlen en de rest van de indiors zijn alleen ter bevestiging....
waar is dit sjabloon? Ik zie het niet? is het verwijderd?

oyritapc.8
20:27,
1 Bijlage(n) De transacties die ik gisteren heb geplaatst zijn goed verlopen. Maar ik heb soms nog steeds moeite met het begrijpen van de EA die break-even draait. Omdat het soms niet break-even is en de opdracht om break-even te maken wordt gemist. Dan heb ik een verliezerstransactie die ik handmatig moet sluiten. Kan iemand de juiste manier uitleggen om de EA voor te bereiden op break-even. Ik doe misschien iets verkeerd. Hoe dan ook, op dit moment maak ik meer dan 400 pips. Plus 200 al gebankt voor een totaal van meer dan 600 pips in minder dan een dag.
https://www.aforexa.com/attachments/15293181041420556215.png

oyritapc.8
21:49,
Sorry dat ik het verkeerd heb toegevoegd, aangezien elke pip $ 0,50 cent waard is, heb ik al meer dan 200 pips gebankt, zoals je kunt zien aan het saldo. Dit is een gloednieuw account dat ik ben begonnen met $ 5000,00 dollar. Ik denk dat dit een redelijk goed handelssysteem is, alleen moeten sommige regels en regels duidelijk worden gedefinieerd. Ik zal niet altijd zoveel geluk hebben, weet je, om al mijn transacties 100% winnaars te maken, nou, ik ga geen van de actieve transacties verliezen aangezien de EA de stop loss al heeft verplaatst naar break-even, maar het percentage is hoog.

oyritapc.8
23:12,
1 Bijlage(n) Hier is nog een opname van hoe mijn transacties zich vanmorgen ontwikkelden. Ik heb al iets meer dan 100 pips gebankt en maak vanmorgen meer dan 250 pips, maar ik laat het rijden en kijk wat er gebeurt.
https://www.aforexa.com/attachments/15293181031198906885.png

Fiwerticomor
00:34,
4 Bijlage(n) alle indiors gaan door
https://www.aforexa.com/attachments/1529191817157012302.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/15291918191470912141.ex4
https://www.aforexa.com/attachments/1529191820214118753.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/15291918221196638427.mq4

Fiwerticomor
01:56,
7 Bijlage(n) Alle interieurs bevestigd
https://www.aforexa.com/attachments/1529191804729200922.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529191806674591833.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529191808431971959.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/1529191810939272973.04
https://www.aforexa.com/attachments/1529191811691493771.Alert
https://www.aforexa.com/attachments/1529191813205018598.mq4
https://www.aforexa.com/attachments/15291918151858354731.mq4

Fiwerticomor
03:19,
1 bijlage(n) euro per week
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/89-long-term-dollar-selling.html

Fiwerticomor
04:41,
1 Bijlage(n) euro 1 uur
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/481-cindyxxxx-ponders-markets.html

Fiwerticomor
06:03,
1 Bijlage(n) Kaart euro 4hrs
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/847-global-doubts-support-franc.html

Fiwerticomor
07:25,
1 Bijlage(n) bekijk de grafiek Euro dagelijks.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/189-dollar-confidence-temporary-permanent.html

jleo11
08:48,
hoi iyllia bedankt voor het delen van je systeem welke paren gebruik je????

Lagolas
10:10,
Zoals ik al zei, de pijl zal meerdere keren in ��n tijdsbestek worden herhaald, zoals...
Lylia, ik begrijp het. Ik zal een shotje coderen op de EA. Maar het is hier vrij laat; Ik ga het morgen coderen als niemand het doet terwijl ik slaap. Plaats transacties die u hebt gedaan op een demo- of live-account. Dat zou ook interessant zijn!

Lagolas
11:32,
Hallo, leuk je hier te ontmoeten. Ben je een programmeur? Kun je helpen? Maak gewoon een EA voor IINWMARROWS.mq4. Dat zal genoeg zijn. Maak het niet te conform. Hoe simpel, hoe effectief, hoe beter. Als u de sjabloon op de kaart toepast, kent u alle interieurs. Ik probeer ze in mijn systeem te vinden en later hier bij te voegen.
Ja, ik ben een programmeur. Weet u dat dit interieur 95% kans heeft dat het opnieuw geschilderd wordt?

Fiwerticomor
12:54,
Hallo, leuk je hier te ontmoeten. Ben je een programmeur? Kun je helpen? Maak gewoon een EA voor IINWMARROWS.mq4. Dat zal genoeg zijn. Maak het niet te conform. Hoe simpel, hoe effectief, hoe beter. Als u de sjabloon op de kaart toepast, kent u alle interieurs. Ik probeer ze in mijn systeem te vinden en later hier bij te voegen.

Lagolas
14:17,
1 bijlage(n)

Doe geen moeite, als je de code ziet, zul je zien dat deze opnieuw wordt geverfd.
LOL, je hebt gelijk. Als je iemand 95% hoort zeggen, denk je aan het woord opnieuw schilderen. Kijk in bijlage.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/322-dollar-strruggling-hold-support.html

Lagolas
15:39,
Hallo lyllia, ik zal een kijkje nemen in het interieur. Als ik zie dat het in de geschiedenis goed heeft gewerkt, zal ik het voor je coderen; geen zweet.

FNI230
17:01,
Hoi. Interessant. Zou je het erg vinden om alle indianen te delen die deze sjabloon produceren, d.w.z. IINW ARROWS.mq4 zou er een zijn. Bedankt.
Doe geen moeite, als je de code ziet, zul je zien dat deze opnieuw wordt geverfd.

Lagolas
18:23,
Ik start deze handelsthread om mijn handelssysteem met medehandelaren te delen. Zie template_fx bijgevoegd. Pas het toe op uw grafiek, op elk gewenst moment. Ik geef de voorkeur aan een uur . Ik hoop dat je het leuk vindt en probeer het maandag. Alle indiors opgenomen van het internet gepubliceerde bronnen. De meest betrouwbare indior is IINWMARROWS.mq4. Het is de kern van dit systeem. Het heeft een slagingspercentage van 95% . Met andere woorden, als u deze pijl alleen verhandelt. je zou pitjes kunnen maken.....; Andere interieurs worden als referentie gebruikt.Ze vormen samen een compleet systeem.Nadat je...
Hoi. Interessant. Zou je het erg vinden om alle indianen te delen die deze sjabloon produceren, d.w.z. IINW ARROWS.mq4 zou er een zijn. Bedankt.

Fiwerticomor
19:46,
Ik vind dit systeem erg goed. En ik denk dat iemand zou kunnen helpen een EA te maken van de indior: IINWMARROWS.mq4, die ik al heel lang gebruik. Zeer betrouwbaar, 95% succespercentage. Als iemand er een EA voor zou kunnen maken dan heeft iedereen er baat bij. De regels van de Ea zijn heel eenvoudig: 1. Zodra de verkooppijl verschijnt, is de verkooppositie open, hetzelfde geldt voor de kooppositie; 2.koop- en verkooppositie dicht bij elkaar. 3.Als er in ��n tijdsbestek meerdere verkooppijlen zijn (bijv. meerdere verkoopposities geopend), dan sluit de eerste kooppijl alle geopende posities. Hetzelfde geldt voor de kooppositie. 4. geen stopverlies. 5. geen volgstop. (laat alle posities over aan de pijl, of u kunt de positie handmatig sluiten zoals u dat wilt). 6. stel de voorkeur voor het tijdsbestek in die door de gebruiker kan worden aangepast. De gebruiker kan bijvoorbeeld beslissen welk tijdsbestek moet worden gebruikt. Ik gebruik bijvoorbeeld dagelijks en alleen een tijdsbestek van 4 uur. 7. originele code van de indior bijgevoegd als volgt:/ ------------------------------------- --------------- /| IINWMARROWS.mq4 |/| Gebaseerd op EMA_CROSS.mq4 |/| Copyright?2006, MetaQuotes Software Corp. |/|
http://www.metaquotes.net/|/| Laatste beetje gewijzigd door Iin Zulkarnain |/ ------------------------------------------------------------ ------------------- #property copyright Copyright ?2006, MetaQuotes Software Corp. #property link
http://www.metaquotes.net///---- #property indior_chart_window #property indior_buffers 2 #property indior_color1 Wit #property indior_color2 Rood #property indior_width1 2 #property indior_width2 2/---- double CrossUp[]; dubbele CrossDown[]; extern int FasterMode=3;/0=sma, 1=ema, 2=smma, 3=lwma extern int FasterMA= 3; extern int SlowerMode=3;/0=sma, 1=ema, 2=smma, 3=lwma extern int SlowerMA= 3;/ ------------------------------------------------------------ ------------------- /| Aangepaste interne initialisatiefunctie |/ ------------------------------------------------------------ ------------------- int init() {/---- indiors SetIndexStyle(0, DRAW_ARROW, EMPTY); SetIndexArrow(0, 233); SetIndexBuffer(0, CrossUp); SetIndexStyle(1, DRAW_ARROW, LEEG); SetIndexPijl(1, 234); SetIndexBuffer(1, CrossDown);/---- terugkeer(0); }/ --------------------------------------------- -------------------- /| Aangepaste interne deinitialisatiefunctie |/ ------------------------------------------------------------ ------------------- int deinit() {/----/---- return(0); }/ --------------------------------------------- -------------------- /| Aangepaste interne iteratiefunctie |/ ------------------------------------------------------------ ------------------- int start() { int limit, i, counter; dubbel snellerMAnu, langzamerMAnu, snellerMAvorige, langzamerMAvorige, snellerMAna, langzamerMAna; dubbel bereik, gemiddeld bereik; int counted_bars=IndiorCounted();/---- controleer op mogelijke fouten if(counted_barslt;0) return(-1);/---- laatst getelde balk wordt opnieuw geteld als (counted_barsgt;0) counted_bars--;/---- limit=Bars-counted_bars; for(i=0; ilt;=limit; i ) { counter=i; Bereik=0; Gem.Bereik=0; for(counter=i ;counterlt;=i 9;counter ) { AvgRange=AvgRange MathAbs(High[counter]-Low[counter]); } Bereik=Gem.Bereik/10; snellerMAnow=iMA(NULL, 0, FasterMA, 0, FasterMode, PRICE_CLOSE, i); snellerMAvorige=iMA(NULL, 0, FasterMA, 0, FasterMode, PRICE_CLOSE, i 1); snellerMAna=iMA(NULL, 0, FasterMA, 0, FasterMode, PRICE_CLOSE, i-1);/---- slowerMAnow=iMA(NULL, 0, SlowerMA, 0, SlowerMode, PRICE_OPEN, i); slowerMAprevious=iMA(NULL, 0, SlowerMA, 0, SlowerMode, PRICE_OPEN, i 1); slowerMAafter=iMA(NULL, 0, SlowerMA, 0, SlowerMode, PRICE_OPEN, i-1); if ((snellereMAnu gt; langzamerMAnu) (snellerMAvorige lt; langzamerMAvorige) (snellerMAna gt; langzamerMAna)) { CrossUp[i]=Low[i] - Bereik*0.5; } anders als ((snellerMAnu lt; langzamerMAnu) (snellerMAvorige gt; langzamerMAvorige) (snellerMAna lt; langzamerMAna)) { CrossDown[i]=Hoog[i] Bereik*0.5; } } terugkeer(0); }/ --------------------------------------------- -------------------- Ik hoop dat iemand hier kan helpen! Nadat het is gecompileerd in Ea, geef me dan een seintje:[email protected] Tia.

yokp
21:08,
2 bijlage(n)

Ik ben het er niet mee eens. Als de oude er niet is, hoort hij er ook niet te zijn. Hij verdwijnt niet.
Ik wou dat ik kon zien wat jij ziet. Bekijk de twee bijlagen, die zijn van vorige week. de tweede schermafbeelding is 5 minuten gemaakt. later nadat ik het platform had verlaten, vermoedde ik dat ze zouden kunnen verdwijnen vanwege de 2 richtingsveranderingen in de 4 TF. Als je de backtester uitvoert, zul je zien waar het op die momenten de koop en verkoop deed.... Ik hoop dat we er uit kunnen komen...
https://www.aforexa.com/attachments/1529318150680006041.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529318153186355791.png