PDA

View Full Version : waarom is de e-mailthread gestopt?



Heyytpkrm
05:50,
Ik vind het merkwaardig dat de thread over de e-mail over de Coesfx-dingen zo snel werd gestopt. Omdat ik de meeste reacties niet heb gezien en alleen het laatste woord van een man genaamd Scott die alle geruchten heel snel leek te willen stoppen, wilde ik gewoon weten wat voor soort geruchten er werden gepost.

gemmi
17:30,
Wat je niet ziet, is een reeks beledigende berichten (ongeveer 15) waarin verschillende leden worden aangevallen. Als je denkt dat ik de thread heb gestopt vanwege een afspraak, heb je het mis. Je hebt ook niet het recht om deze denigrerende berichten te zien. Het is mijn taak als moderator om ze te verwijderen. Scott-moderator

Ik vind het merkwaardig dat de thread over de e-mail over de Coesfx-dingen zo snel werd gestopt. Omdat ik de meeste reacties niet heb gezien en alleen het laatste woord van een man genaamd Scott die alle geruchten heel snel leek te willen stoppen, wilde ik gewoon weten wat voor soort geruchten er werden gepost.

Ik vind het merkwaardig dat de thread over de e-mail over de Coesfx-dingen zo snel werd gestopt. Omdat ik de meeste reacties niet heb gezien en alleen het laatste woord van een man genaamd Scott die alle geruchten heel snel leek te willen stoppen, wilde ik gewoon weten wat voor soort geruchten er werden gepost.