PDA

View Full Version : Hoe gebruikt u de hedging van IBFX?



RttaOxrtin
23:30,
Zijn er threads/websites die hedging egies bespreken, zoals aangeboden door IBFX?

Bedankt.

javierlg22
07:19,
Goede man. Ik heb er geld mee zien verdienen, niet zeggen dat het niet kan. Dezelfde posities kunnen echter worden ingenomen met behulp van een stop en limiet versus een afdekking om dezelfde resultaten met minder risico te produceren.
hmmm... Dat is ervan uitgaande dat uw stops en limieten worden uitgevoerd in deze snel bewegende markt. Persoonlijk vind ik dat koop- en verkooplimiet- en stop-ORDERS bijna altijd worden uitgevoerd. De uitzondering is tijdens persberichten. Te vaak heb ik gezien dat mijn take-profit- en stop-niveaus werden overschreden om vervolgens weer in verlies te veranderen. Dat is de belangrijkste reden waarom ik de voorkeur geef aan tegengestelde orders.

Oxmenrg
08:41,
Ik heb gisteravond meer dan 140 pips op USDJPY verdiend met een hedging egy. Ten eerste kan het afdekken van ��n valuta het beste worden gedaan in een zijwaartse markt. Dit begon op 16 januari en is nog steeds in tact. Ten tweede moet u bereid zijn een behoorlijke hoeveelheid risico te nemen, aangezien de tegengestelde orders ver van elkaar moeten worden geplaatst. d.w.z. whipsaws kunnen al uw bestellingen pakken net voordat de prijs in een ongunstige richting beweegt. Ten derde, elke keer dat ik in het verleden heb geprobeerd mijn egy uit te leggen, is er altijd iemand om uit te leggen waarom wat ik in het verleden zo goed heb gedaan niet zou moeten worden gedaan, dus heb ik me neergelegd bij het zwijgen over het onderwerp totdat ik jaren aan verifieerbare resultaten heb waarover ik een boek kan schrijven. Ik heb twee parttime banen en wil geen kostbare tijd besteden aan het verdedigen van wat ik uit ervaring weet dat waar is. Mijn advies aan jou is om te experimenteren met een demo-account zolang het nodig is om comfortabel te worden met de egy. Probeer verschillende dingen (denk buiten de kaders) Veel succes PS Ik geef de voorkeur aan een goede sterke trend boven de huidige gekke markten, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op winst.
Goede man. Dek de 4e ruimte niet af. Tenzij je een gedetailleerd plan hebt en genoeg ervaring hebt om de in's en out's ervan volledig te begrijpen en hoe je de risico's kunt verminderen, kan en zal het hoogstwaarschijnlijk een verloren voorstel zijn. Ik heb er geld mee zien verdienen, niet zeggen dat het niet kan. Dezelfde posities kunnen echter worden ingenomen met behulp van een stop en limiet versus een afdekking om dezelfde resultaten met minder risico te produceren.

javierlg22
10:03,
Ik heb gisteravond meer dan 140 pips op USDJPY verdiend met een hedging egy. Ten eerste kan het afdekken van ��n valuta het beste worden gedaan in een zijwaartse markt. Dit begon op 16 januari en is nog steeds in tact. Ten tweede moet u bereid zijn een behoorlijke hoeveelheid risico te nemen, aangezien de tegengestelde orders ver van elkaar moeten worden geplaatst. d.w.z. whipsaws kunnen al uw bestellingen pakken net voordat de prijs in een ongunstige richting beweegt. Ten derde, elke keer dat ik in het verleden heb geprobeerd mijn egy uit te leggen, is er altijd iemand om uit te leggen waarom wat ik in het verleden zo goed heb gedaan niet zou moeten worden gedaan, dus heb ik me neergelegd bij het zwijgen over het onderwerp totdat ik jaren aan verifieerbare resultaten heb waarover ik een boek kan schrijven. Ik heb twee parttime banen en wil geen kostbare tijd besteden aan het verdedigen van wat ik uit ervaring weet dat waar is. Mijn advies aan jou is om te experimenteren met een demo-account zolang het nodig is om comfortabel te worden met de egy. Probeer verschillende dingen (denk buiten de kaders) Veel succes PS Ik geef de voorkeur aan een goede sterke trend boven de huidige gekke markten, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op winst.

Oxriettaa98
11:25,
NEE

kodoloko
12:47,
Ik denk dat hij EUR/USD - EUR/USD = 0 bedoelt. Dus waarom moeite doen.

Oxmenrg
14:09,
hmmm... Dat is ervan uitgaande dat uw stops en limieten worden uitgevoerd in deze snel bewegende markt. Persoonlijk vind ik dat koop- en verkooplimiet- en stop-ORDERS bijna altijd worden uitgevoerd. De uitzondering is tijdens persberichten. Te vaak heb ik gezien dat mijn take-profit- en stop-niveaus werden overschreden om vervolgens weer in verlies te veranderen. Dat is de belangrijkste reden waarom ik de voorkeur geef aan tegengestelde orders.
Ok�, ik heb eerder een heg gebruikt om de handel te stimuleren. Ik zal je dat geven. Ik verdiende mijn eerste 50k via spike-handel, maar ben sindsdien gestopt. Bij het adviseren van iemand met 6 posts die een relatief nieuwe handelaar lijkt te zijn, zou ik hem aanraden om ook weg te blijven van spike trading. De makelaars hebben tegenwoordig te veel manieren om het te bestrijden, en als je als beste uit de bus komt, zullen de meesten de orders gewoon verwijderen (verbazingwekkend genoeg heb ik ze nog nooit zien klagen als je verliest bij spike trading). Neem aan dat je het niet hebt over handel in nieuwspieken als je mijn bericht leest.