PDA

View Full Version : Heeft u een stapsgewijze handleiding voor een beginner nodig en heeft u enkele vragen?



Cruttaptio
14:21,
Ik kwam rond oktober 2007 op het forum en vandaag is het 2 mei. Ik zal mijn reis van Forex Learning samenvatten en u vertellen hoeveel geweldige personen, geweldige handelaren en geweldige leraren hier op het forum zijn. Maar voordat ik samenvat, wil ik mijn huidige transacties opnemen. Ik leer de Dibs-methode van Peter Crown en de voortzetting van Jarroo's dibs-methode.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/493-trade-news-0-2-a.html
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/1300-making-54-profit-55-master-level.htmlBedankt

t.abayn23
15:44,
Handelsfeit #1: Er zijn geen Magic Steeps die u een winstgevende handelaar zullen maken. Als u de volgende minstens 2 jaar of meer van uw leven wijdt aan handelen, zou u op een dag een handelaar kunnen worden. Niets is hier gegarandeerd.

sokaypvv
17:06,
Lees hierna DE ZWARTE ZWAAN. Om het handelsspel te winnen, mag je de menigte niet volgen....
U zou 166 van de 11 transacties 34 dagen per maand moeten winnen? Met een gemiddelde opname van 122%. Of iets in de buurt hiervan. Damm, wat gebeurt er als handelen mijn herladen verstoort?
https://www.aforexa.com/attachments/1529319196.png

CAYMCRU
18:28,
Bedankt! Het is helemaal geweldig. Ik heb net ook Fooled by randomness van Nick Taleb gekocht. Het is allemaal best goed.
Lees hierna DE ZWARTE ZWAAN. Om het handelsspel te winnen, mag u de menigte niet volgen. U hoeft geen geld uit te geven aan software, eduion of goeroes. Dit is wat u moet weten: RISICO = STOP VERLIES * POSITIEGROOTTE. De meesten zeggen risico niet meer dan 2%. Dat zal werken. Als u begint met $ 1.000, is dat $ 20 per transactie. DE REDEN DIE U OPGEEFT, HEEFT GEEN INVLOED OP DE UITKOMST VAN UW HANDEL. Als dit niet waar was, zou handel niet meer bestaan. Laat u niet misleiden door de nieuwste systeemhype.

Geluk (ook wel fortuin genoemd) is een toevallige gebeurtenis, of iets wat buiten de macht van een persoon gebeurt. Geluk kan goed of slecht zijn (zoals in; geluk of ongeluk).
GBPUSD beweegt gemiddeld meer dan 100 pips per dag van open naar hoog en/of open naar laag. Als u bij de dagelijkse opening binnenkomt, kan de prijs uw stop bereiken of u meer dan 100 pips opleveren. U krijgt mogelijk een risico/beloning uitbetaling van meer dan 10 tegen 1. Hoeveel dagen per week of per maand moet u winnen om vooruit te komen?

memocopiopkFo
19:50,
Bedankt! Het is helemaal geweldig. Ik heb net ook Fooled by randomness van Nick Taleb gekocht. Het is allemaal best goed.

Borgio90
21:12,
Een van de beste boeken die ik heb gelezen is Reminiscences of a Stock Operator van Edwin Lefevre. Lees dat voordat je begint. Het zal je hoofd in het spel krijgen.
Na een jaar ruilen heb ik eindelijk dit boek. Koop het, en nu. Lees het, en herlees het. Opnieuw en opnieuw. Ik kan je niet vertellen hoeveel dit boek heeft geholpen.

memocopiopkFo
22:35,
Een van de beste boeken die ik heb gelezen is Reminiscences of a Stock Operator van Edwin Lefevre. Lees dat voordat je begint. Het zal je hoofd in het spel krijgen.

Cruttaptio
23:57,
Ik had nog een vraag. Ik had een adviseursprogramma voor autohandelexperts dat draait op de meta-trader-grafiek en hun systeem. Kan ik dit op andere systemen uitvoeren? Zo ja, kunt u mij dan vertellen welke systemen, en als u enkele goede systemen kunt voorstellen... dat zou geweldig zijn. Bedankt

yereoxya1
01:19,
786, er is duidelijk een berg goede informatie op dit forum, maar de school bij babypips
http://www.babypips.com/school/is een uitstekende plek om te beginnen

eoxrcokexx
02:41,
8. nee, maak uw manier van handelen zo gemakkelijk mogelijk (zelfs het onthouden van uw gebruikersnaam en wachtwoord en handelen in uw vriendenplaats kan u goed uitkomen). 7. de meeste mensen beginnen met de kleinst mogelijke gespreide valuta die ze kunnen krijgen, zoals eur/usd, usd/jpy gbp/usd, maar meestal maakt het bij aanpassing van de positiegrootte niet uit. (kleinere spread = betere liquiditeit) 6. als je wakker bent, up and running. het schenden van de slaaptijd is geen goed idee. 5. het is seizoensgebonden, 4. lees de helpsectie van het platform, kan de hulp niet kopi�ren en plakken in deze thread 3. probeer een kleinere partij (1 cent per pip of minder), het duurt tenminste meer dan een week om het geld kwijt te raken ( hoop van niet) 2. geen stap, doe het gewoon, heen en weer, marktgedrag verandert in de loop van de tijd, we moeten constant leren en het voortschrijdend gemiddelde aanpassen 1. laten we ons best doen, kan niet door iemand anders worden beslist. 0. veel succes

Cruttaptio
04:03,
Bedankt voor jullie allemaal. Je had iets heel moeilijks op een heel eenvoudige manier uitgelegd. Dit zijn echt hele handige tips. Ik zal proberen deze richtlijnen te volgen. Ik begrijp dat het geen kortetermijnproject is, maar ik ben serieus en zal proberen me voor een lange tijd in te zetten. Bedankt voor elk lichaam ... dat is wat ik nodig heb en jullie voorzien me allemaal perfect. Dat is waar, het is een geweldig forum en dit is geweldig dankzij jullie allemaal. Ik dank jullie allemaal nogmaals van alle nieuwkomers zoals ik. Wens je veel succes.

krispinn
05:26,
Onthoud gewoon dat forex een verdomd moeilijke markt is om te handelengeld mee te verdienen. Als u gedurende een periode van ongeveer 3 maanden stabiele/consistente winsten heeft gemaakt tijdens de demo, kunt u overwegen een kleine live-account te openen. Na nog eens 3 maanden stabiele/consistente winsten te hebben gemaakt, kunt u overwegen de hele operatie op te schalen. Tegen die tijd zou je een vrij goed idee moeten hebben van wat er gedaan kan worden, zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen over het blijven/opzeggen van je dagelijkse baan... Veel succes, Vlad

andreitxu22
06:48,
Ja, u kunt uw brood verdienen met de forex, maar zelfs als u consequent geld verdient terwijl u een dagtaak heeft, betekent dit niet dat wanneer u uw baan opgeeft, u geld blijft verdienen. Een dagtaak hebben is beslist veiliger, ook al is het verschrikkelijk saai en niet erg lonend, dus zelfs als u geld verliest op een rekening, weet uw geest nog steeds dat u veilig bent voor de maand. Ik ben van plan om in de toekomst mijn baan op te zeggen, maar ik zal zeker een Franse procedure gebruiken waarmee je na een jaar terug kunt gaan naar je bedrijf. Ik verdien vandaag geld, maar ik geloof echt dat het anders is als het je enige baan is en als je niet succesvol bent, ben je de hele maand genaaid zonder enige inkomsten...

Mobydick82
08:10,
FXJ - mooie samenvatting, IMHO.
https://www.aforexa.com/attachments/1529192069.png786 - welkom op het forum. Ik weet niet of het helpt, maar misschien vind je het leuk om mijn post hier te lezen, als uitgangspunt:
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/141-term-sterling-weakness.htmlVeel succes Davy

sokyvane
09:32,
Van waar ik de kaart kan downloaden of installeren. Ik heb een mini-oefenaccount gemaakt op fxcm?
Hallo 786, Een fatsoenlijk en gratis kaartpakket is verkrijgbaar bij North Finance, het is een MT4-kaartpakket. Het lijkt nooit te verlopen. Meld u gewoon aan voor een demo-account. Mijn keuze zou het eur/usd-paar zijn om mee te beginnen. Uw oefenaccount bij FXCM duurt slechts 1 maand, hoewel u elke maand een nieuwe kunt krijgen... Mijn keuze, en ook mijn belangrijkste makelaar, is Oanda. Het oefenaccount, FXGame, verloopt nooit....en u kunt minder dan 10k verhandelen, ook de eur/usd is .9 pip spread....pas op voor nieuwstijd. Bekijk ze eens. eur/chf ligt tussen 1-3 pips, afhankelijk van het tijdstip van de dag. Tijdens Londen is 1 pip. Beste uren om te handelen.....Londen open tot sluit.....voornamelijk voor mij, 02.00 uur tot 12.00 uur EDT. Wees altijd op de hoogte van nieuwsberichten! Kun je de kost verdienen met handelen....JA....maar niet met $1000Cad...mijn advies...niet minder dan 25k op het absolute minimum. Splits het op. , kijk naar uw bruto-inkomen....dat is wat u moet verdienen om uw huidige levensstijl te behouden....Overweeg ook computerupdates en dergelijke....Ik geef ongeveer $1500usd per jaar uit aan gem. De leercurve is lang... verwacht niet van de ene op de andere dag resultaten. Je hebt je huidige voion hoogstwaarschijnlijk niet van de ene op de andere dag geleerd. Ter info....Luister niet naar degenen die zeggen dat je niet kunt ruilen voor het leven....begin gewoon niet met een onderkapitalisatie en zonder onderbouwing. Dit is de meest snijdende keel van het bedrijfsleven'.....velen begrijpen dat concept nooit. Ik hoop dat dit Fxj heeft geholpen

Cruttaptio
10:55,
Van waar ik de kaart kan downloaden of installeren. Ik heb een mini-oefenaccount gemaakt op fxcm?

Borgio90
12:17,
Bedankt voor uw tijd. Ik ben het eens met uw opmerkingen. Vertel me voor de eerste stap... - een handelssysteem om te beginnen - een of twee binnenlandse - een of twee valutaparen. Ik zal tijd besteden om dingen te lezen. Bedankt voor het begeleiden van mij.
Ik zou James16 Charts op dit forum bekijken voor een idee van systemen. Indiors lopen allemaal achter, tenzij u de behoefte voelt om te laten zien waar de prijs vroeger was, zullen ze niets anders doen dan u een beter gevoel geven over het doen van een transactie. (Deze opmerking zal hier ongetwijfeld een discussie veroorzaken, maar ik heb ontdekt dat het waar is.) Mijn grootste zorg is dat je binnen een week een demo-account hebt opgeblazen. Dat is niet gemakkelijk om te doen. Helemaal niet. Ga de eerste maanden niet leven met geld. Wat betreft het verdienen van de kost, uw saldo van 500-1.000 dollar zal sowieso niet genoeg zijn. Maak je eerst zorgen of je hier goed in wordt. (Veel van de beste fondsen die er zijn, halen slechts een rendement van ongeveer 15-25% per jaar. Dit zou nooit genoeg zijn om uw baan op te zeggen.) Wat valutaparen betreft, zijn er een paar dingen waarmee u rekening moet houden: iets dat langzaam beweegt, probeer EUR/CHF. Het is een slow mover. Als je snel wilt weten of je gelijk of ongelijk hebt, probeer dan GBP/JPY, het zal je dat laten weten.
https://www.aforexa.com/attachments/1529192069.pngIk zal je een smerig geheimpje vertellen: met de juiste positiebepaling maakt het paar dat je verhandelt niet echt uit. Het heeft lang geduurd voordat ik me dit realiseerde, maar eindelijk heb ik het door. Ik begon een spreadsheet bij te houden van mijn transacties en ontdekte dat de GBP/JPY goed voor me is, en ik was er vroeger doodsbang voor. Tegelijkertijd ontdekte ik dat EUR/JPY niet zo goed voor me is. (en ik hield van dat paar.) Ga maar na. Maar aan het eind van de dag kan het me niet schelen of ik Zwitserse franken, Amerikaanse dollars of Britse ponden verdien... het is allemaal winst. Veel succes en neem de tijd. Uurwerk71

Cruttaptio
13:39,
Bedankt voor uw tijd. Ik ben het eens met uw opmerkingen. Vertel me voor de eerste stap... - een handelssysteem om te beginnen - een of twee binnenlandse - een of twee valutaparen. Ik zal tijd besteden om dingen te lezen. Bedankt voor het begeleiden van mij.

MIkel1995
15:01,
Ik zou niet aanraden om er een echt beroep van te maken, ook al doen veel mensen dit, want wat je inkomen ook is, het is niet gegarandeerd, dus je hebt een soort back-up nodig.

Rigas
16:23,
1. Ja, maar je hebt een goede balans nodig en het zal veel hard werken, tijd en discipline vergen om in die positie te kunnen zijn 2. Doe geen moeite om geld uit te geven. Lees dit forum en lees het dan nog eens 3. probeer er een paar, kijk welke je leuk vindt 4. experimenteer en zie #2 5. onmogelijk te beantwoorden, zie #2 5. Zoveel als je kunt missen 6. zie #3 7. zie #3 8. zie #3

Cruttaptio
17:46,
3 Bijlage(n) De handelsopstellingen van vandaag
https://www.aforexa.com/attachments/1529319208863194629.png
https://www.aforexa.com/attachments/1529319209390113788.png
https://www.aforexa.com/attachments/15293192102147425500.png