PDA

View Full Version : Flippin' Sweet Daily Hagen



javierlg22
21:14,
6 Bijlage(n) 9/11/2007

Ik denk dat het het beste is als ik de gegevens gewoon in grafisch formaat weergeef en je kunt het gebruiken zoals je wilt, omdat het op verschillende manieren kan worden ge�nterpreteerd.

Bijlage #1) 4 HR Deviations from Open Price toont de gemiddelde 4HR afwijking van de Daily Open prijs en de maximale prijsafwijking (vrij eenvoudig).

Bijlage #2) Gemiddelde dagelijkse reeksen van dagelijkse openingsprijs onderzoekt de relatie tussen de gemiddelde reeksen boven en onder de dagelijkse openingsprijs.

Bijlage #3) Deviations by DOW and 4Hr Periods zijn twee grafieken die het gemiddelde aantal keren illustreren dat de prijs is teruggekeerd over de Daily Open-prijs gedurende de verschillende 4HR-periodes en dagen van de week en de gemiddelde afwijking in pips van de Daily Open-prijs door 4 HR-periodes en dagen van de week.

15 september: Flippin Sweet.MQ4 en Daily Open.MQ4 toegevoegd.
Flippin Sweet plaatst vier lopende bestellingen op vooraf bepaalde niveaus.
Daily Open is een indoor die eenvoudigweg een horizontale lijn weergeeft bij de Daily Open-prijs. Het is handig voor visuele backtesting.

19 september: Daily Open.mq4 vervangen door Flippin Sweet Indi.mq4. New Indoor toont Fibonacci getrokken uit de hoogste en laagste prijs van de vorige week, evenals de Daily Open-prijs. Geweldig voor visuele back-testing!

https://www.aforexa.com/attachments/15291925151120709884.zip

https://www.aforexa.com/attachments/15291925171986887791.zip

https://www.aforexa.com/attachments/1529192519781262229.zip

https://www.aforexa.com/attachments/15291925202124044935.doc

https://www.aforexa.com/attachments/15291925241364594427.mq4

https://www.aforexa.com/attachments/1529192525282685862.mq4

javierlg22
01:45,
Hallo. Bedankt voor dat verdeeld zijn. Ik gebruik gelijk egy met succes. Maar ik ben groot 0 in programmeren. je zou niet een deskundige of indore kunnen opstellen die kanaliseert.
Hallo Dm, blij om te horen dat je egy gebruikt. Vertel me alsjeblieft meer. Ik gebruik momenteel een eenvoudige expert om alleen bestellingen te plaatsen. Ik werk aan aanpassingen aan de egy en terwijl ik verifieer dat ze goed zijn, zal ik ze langzaam aan de expert toevoegen. Ik heb ook indoors die ik gebruik om visuele backtesting te doen. Ik zal de expert en een indior op de 1e post van deze thread plaatsen met andere bijlagen. geniet ervan, MM

icay92
03:07,
Hallo. Bedankt voor dat verdeeld zijn. Ik gebruik gelijk egy met succes. Maar ik ben groot 0 in programmeren. je zou niet een deskundige of indore kunnen opstellen die kanaliseert.

javierlg22
04:29,
Ik moet meer op mijn intu�tie vertrouwen en niet altijd vasthouden aan het egy. Het is tenslotte geen systeem en zou enige flexibiliteit moeten hebben. Toen ik het perfect gevormde 4HR-kanaal zag, zei ik tegen mezelf: ah, dit is te mooi om te laten liggen. Dat is hetzelfde als te mooi om waar te zijn. Ik kan me niet herinneren hoe vaak perfect gevormde patronen in het verleden zijn mislukt. Men moet de ware aard van deze markt onthouden. Het is dog eat dog. De centrale banken zijn er niet om ons kleine speculanten rijk te maken, het is andersom. Hier is hoe ik zie wat er gebeurde: de grote honden zagen alle kleine honden hun longen oprichten op basis van de basis en de technische details en besloten dat het tijd was voor een groot supprise-feest. Dit feest heette London Bankers die vallen. Oh, ik weet dat er veel economen zijn die zullen beweren dat het inderdaad een GROOT probleem is en veel mensen met GROOT geld uit hun lange onderbroek hebben doen schrikken, maar de timing van het slechte nieuws dat de fan bereikt is verdacht en de wereld weet al weken dat veel banken wereldwijd zouden worden getroffen door liquiditeitsproblemen. Eigenlijk was de timing van het persbericht perfect. Lange lb/$-orders begonnen zich op te stapelen en zoals we nu weten, was het Amerikaanse nieuws van vrijdag niet goed voor de $ en zou het er waarschijnlijk hard en snel door zijn gedaald. Moet ik nog meer zeggen? Nu is de prijs van een pond (vlees) veel lager dan afgelopen donderdag (veel aantrekkelijker voor de grote honden), kleine speculanten zijn in de war (zoals gewoonlijk) en de prijs zal zich een weg blijven banen naar waar het zou in de eerste plaats moeten zijn, alleen deze keer zal de markt veel lichter zijn (minder bagage van speculanten). Ik kan het mis hebben of grof. Zodra er significante winsten zijn ten opzichte van de dollar, zou een andere bank haar voortijdige ondergang kunnen aankondigen, net op tijd om voor de zoveelste 'zachte landing' te zorgen. Moraal: de grote honden willen ons opeten!

javierlg22
05:51,
1 Bijlage(n) Dit is de derde keer dat de prijs amper ��n bestelling bereikte en omkeerde om het tegenovergestelde te bereiken en me te stoppen voor 50 pip verlies. Gisteren probeerde ik mijn weg terug naar even te ruilen en eindigde met het verergeren van het verlies. Daarom ben ik nog aan het testen. Ik zag dezelfde situatie in de backtests van vorig jaar in september en oktober. Sommigen van jullie vragen zich af waarom ik misschien slechte transacties zou plaatsen? Nou, ik doe niet aan cherrypicking. Ik doe niet aan suikercoating. En ik blaas geen rook door je schoorsteen. Het is echt HEEL simpel. Je wordt sterker door eerst je weekpunten te accepteren en er vervolgens aan te werken. Dat is alles tot volgende week. Laten we nu eens kijken naar de waanzin rond nieuwstijd en als de zaken tot rust zijn gekomen, zal de markt ons misschien laten zien waar het naartoe wil.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/205-greenspan-holds-steady.html

javierlg22
07:13,
1 bijlage(n) Dagelijks geopend was 2.0196. De SellStop-bestelling werd kort na de oorspronkelijke plaatsing van de bestelling verlaagd naar 2,0145, net iets meer dan significante ondersteuning @ 2,0151. Dit punt ligt ook onder de 4HR-kanaalondersteuning. Ik verwacht dat het kanaal het houdt. Anders ben ik klaar voor de week.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/868-s-book-list.html

salas
08:36,
bedankt voor het blijven posten, ik ga hier naar toe en bestudeer het, het was gewoon een drukke week

javierlg22
09:58,
Een word-document met een voorbeeld egy en achtergrondinformatie is toegevoegd aan het eerste bericht. Volgende week volgen er meer studies.

javierlg22
11:20,
Er zijn vier nieuwe grafieken met uitleg toegevoegd aan de eerste post in deze thread. Alle vragen, verzoeken of suggesties voor nieuwe prijsstudies zijn welkom.

javierlg22
12:42,
man naar mijn hart, ik zou graag enkele van de vragen die u bij toegang stelt, te pakken krijgen!
OK. Ik heb de Access-database gepost die ik heb gebruikt om de gegevens te verzamelen voor de grafiek die ik in het eerste bericht heb gepost. (GBP_USD_04_07) Het is ook niets bijzonders. Eenvoudige parameterquery's die dingen doen zoals alle dagen retourneren wanneer de prijs van open naar een hoge 'gt;19 en lt;30' pips beweegt. Ik kopieer en plak vervolgens de query, breng wijzigingen aan in de parameters en hernoem deze. Een vergelijkbare procedure wordt vervolgens gebruikt om rapporten te maken die op dag van de week worden gesorteerd en vervolgens de gemiddelde, minimum- en maximumwaarden voor elke dag berekenen. Dat is moeilijk te doen in Excel. Toen ik voor een lokale spaar- en lening werkte, automatiseerde ik een reeks van een tiental query's met VBA om gegevens van het oude mainframesysteem v��r Y2K te 'masseren'. Dat was lastig en kostte dagen van vallen en opstaan, checken en dubbelchecken. Ik heb verschillende spreadsheets die ik onlangs heb gebruikt, maar ze zijn saai in vergelijking en zorgen niet voor 'zachte en vage' grafieken. Ik ga de bijlagen beperken tot alleen de beste en mooiste dingen. Ik zal gewoon de andere dingen samenvatten zoals ik dat nodig acht. MM

salas
14:04,
man naar mijn hart, ik zou graag enkele van de vragen die u bij toegang stelt, te pakken krijgen!

salas
15:26,
flippin mooie grafiek! welke statistische analyse gebruik je? en waar wordt Access voor gebruikt?

javierlg22
16:48,
flippin mooie grafiek! welke statistische analyse gebruik je? en waar wordt Access voor gebruikt?
De statistieken zijn niets bijzonders, alleen gemiddelde, meestal hoge en lage waarden. Ik laat de meer complexe dingen over aan GoodThings. Hij heeft een thread waarin hij kansen analyseert voor prijsterugtrekking naar verschillende fib-niveaus. Ik heb weinig aan zaken als standaarddeviaties of ztest ect. Ik importeer gegevensbestanden van MT naar Access omdat ik veel sneller meerdere query's kan uitvoeren en overzichtsrapporten kan maken dan in Excel. SQL is ook veelzijdiger om dingen te doen zoals het sorteren van gegevens op dag van de week en vervolgens het samenvatten van andere velden binnen elke dag. Daarvoor heb je veel werkbladen nodig. BTW dinsdag heeft de laagste dagelijkse range van de laatste 3 jaar met bijna 20 pips in vergelijking met de andere dagen. Vrijdag sluit donderdag net af. Zoals ik al zei, ik wil meer studies doen. Als je verzoeken hebt, laat het me weten. Kijk wat ik kan doen.

javierlg22
18:10,
Ik moet meer op mijn intu�tie vertrouwen en niet altijd vasthouden aan het egy. Het is tenslotte geen systeem en hoort enige flexibiliteit te hebben... ...moraal: de grote honden willen ons opeten!
Nou, ik ga niet zeggen dat ik het je gezegd heb, maar ik zal het je in plaats daarvan laten zien. Niet omdat ik wil glunderen, maar als versterking van de dingen die ik zei over de behoefte aan flexibiliteit in een egy. Ervaring heeft me geleerd om sceptisch te zijn over wat ik hoor in FX en voor mij was de GBP oververkocht vlak voor het vrijgeven van grote USD-gegevens. De timing van het slechte nieuws uit GB was te perfect en had het gewenste effect dat het de klap van het slechte economische nieuws uit de VS de volgende ochtend verzachtte. Zoals we nu weten, werd de markt eindelijk wakker met de realiteit van de algehele situatie en is de GBP weer op het goede spoor. OK, terug naar de business van flippin' pips. Vorige week heb ik mijn flippin' egy tijdelijk opgegeven en geduldig gewacht tot de markt weer omhoog ging. Zonder in detail te treden, zal ik zeggen dat het het risico meer dan waard was. Ik heb momenteel drie demo-accounts: ��n voor handel in LT-posities, ��n voor handel in ST-posities en ��n voor Flippin' Pips. Hierdoor kan ik in kortere tijd meer ervaring opdoen en de resultaten van drie verschillende egies tegelijk afwegen. De interesse in dit draadje is afgenomen, dus ik zie geen zin om verder te gaan. Voor nu laat ik je achter met dit eenvoudige advies. Houd je stok op het ijs en je ogen op het doel gericht, maar wees klaar om jezelf weer op te trekken als je onverwachts wordt neergeslagen. Dat is FX, h�?