PDA

View Full Version : Discussi�ren met dom? Hou op..



pawt1967
01:06,
In FF zag ik een quote die erg grappig en zo waar was...

Maak geen ruzie met domme mensen, want ze zullen je naar hun niveau grijpen en je verslaan met hun ervaring.

De reden dat ik deze thread maak, is dat ik nu aan het chatten ben met een domme persoon die een algoritmisch handelssysteem (Robot) aan het maken is. Hij denkt dat dat hem winst kan opleveren, ongeacht in welke richting de prijs gaat....

Dus ik antwoord gewoon Geweldig.. Goed gedaan... Ga zo door...

Ten slotte heb ik hem net verteld dat hij de komende jaren miljarder zal worden.. (ROFL)

Dus ik wil jullie laten weten dat wat je ook doet, stop gewoon met zulke stomme mensen in discussie te gaan, want het citaat dat ik vond op de titel van een lid in FF is zo waar...

Opnieuw,

Maak geen ruzie met domme mensen, want ze zullen je naar hun niveau grijpen en je verslaan met hun ervaring (**ervaring met domheid**).

Oxntkoxn
08:41,
In FF zag ik een citaat dat erg grappig en zo waar was... Ga niet in discussie met domme mensen, want ze zullen je naar hun niveau grijpen en je verslaan met hun ervaring.. De reden dat ik deze draad maak is, Ik ben nu aan het chatten met een domme persoon die een algoritmisch handelssysteem (Robot) aan het maken is. Hij denkt dat dat hem winst kan opleveren, ongeacht in welke richting de prijs gaat.... Dus ik antwoord gewoon Geweldig.. Goed gedaan... Ga door... Ten slotte heb ik hem net verteld dat hij miljardair gaat worden in de komende paar jaar.. (ROFL) Dus, ik wil je laten...
knoei nooit met een man en zijn eenogige droom!

cemum6
10:03,
ik denk dat je verklaring goed zou zijn, als zijn robot maar in ��n richting kon handelen.

pawt1967
11:25,
Het klinkt alsof jij de stomme bent hier, proost

https://www.aforexa.com/attachments/1529192566.pngMijn belangrijkste bedoeling was niet om grapjes te maken met wat hij gaat maken (Robot), maar als je met iemand praat, voel je wat voor type persoon hij is..
https://www.aforexa.com/attachments/1529192567.pngNogmaals, onmogelijk is niets!

YagoTHC
12:48,
Bedankt voor de waarschuwing, een beetje hoe je een muilezel naar het water kunt leiden, maar... daarom is bittere ervaring de perfecte behandeling...