PDA

View Full Version : MetaSpotFX puur ECN, MT4,



ZetaWI
09:52,
Ze zeggen dat ze het volgende aanbieden:

Interbancaire uitvoeringsspreads


In tegenstelling tot elke andere ouderwetse MetaTrader-4 makelaar of dealer met prijzen vanaf 2-3 pips. MetaSpotFX heeft echter geen controle over de bied/laat spread en kan daarom niet altijd dezelfde bied/laat spread bieden. Klanten hebben direct toegang tot marktprijzen. Marktprijzen fluctueren als gevolg van vraag en aanbod, volatiliteit en andere omstandigheden. Met MetaSpotFX kunnen klanten handelen op krappe bied-/laatspreads, die constant erg laag zijn, meestal minder dan 1 pip (EUR/USD) in normale marktomstandigheden.

100% puur ECN-model

Interbancaire markt spreads

Liquiditeit bij meerdere banken

Mogelijk gemaakt door Hotspot FX

Geen uitvoering van de dealing desk

Gescheiden RBS-accounts voor institutionele klanten



Dit klinkt allemaal goed .... maar zij zijn de New kid on the block, dus we zullen niet weten hoe dit allemaal zal werken totdat het een record van live handelen heeft gehad.


Ze hebben wel een demo BESCHIKBAAR die kan worden getest als ze per e-mail worden verzonden ..... zoals ik het begrijp. IMO


Als deze makelaar hier al in een ander draadje is besproken, dan mijn excuses voor het openen van een nieuw draadje. En ik heb de HotspotFX atcbroker-discussiethread niet gelezen. Hoe dan ook, misschien kunnen we dit ECN bespreken in het belang van iedereen? IMO


http://www.metaspotfx.com/

EncaRg
16:17,
Hallo allemaal, Ons bedrijf werkt nu al 2 jaar aan Mt4-bruggen. We bieden 17 verschillende liquiditeitsverschaffers en kunnen ook Mt4 verhuren aan ge�nteresseerden.
Hebben jullie een gratis downloadbare demo waarmee we zelf demo-accounts kunnen verwijderen/toevoegen ZONDER e-mailverzoeken? (Het lijkt erop dat elke MT4 ECN-makelaar dit niet kan - wat is het probleem?)

vultur
17:39,
Hallo allemaal, Ons bedrijf werkt nu al 2 jaar aan Mt4-bruggen. We bieden 17 verschillende liquiditeitsverschaffers en kunnen ook Mt4 verhuren aan ge�nteresseerden. We zijn bij versie 2 die in januari wordt uitgerold. Hier is een paar video's van versie 1 en enkele kenmerken van de nieuwe, komende versie 2: Video op hoog niveau van versie 1:
http://bostontechnologies.com/Demo/act bridge.htmLaag niveau video van versie 1 (alle details): Download het volgende of start de link vanuit Internet Explorer (Firefox houdt er niet van). http://www.bostontechnologies.com/video/mt4-bridgedemofinal.wmv Andere video:
http://bostontechnologies.com/Demo/mt4mt4bridgeweb.htmSpeciale video:
http://bostontechnologies.com/Demo/volmult.htmEn in het algemeen onze bridgepagina :
http://www.bostontechnologies.com/bridges.htmlStuur ons een e-mail voor meer informatie.

Jorge9792
19:01,
Ik weet niet of ze nog steeds hun eigen platform zullen hebben. Ik haat het om te veel te zeggen omdat ik mijn berichten later niet kan bewerken en dit bedrijf lijkt nog steeds in ontwikkeling te zijn. Ik haat het om terug te kijken naar mijn eigen verouderde en/of onjuiste informatie. Het platform dat in mijn laatste bericht wordt getoond, is niet langer beschikbaar via hun normale downloadlink. Ze hebben nu een platform van Varengold Fox op hun websitelinks. Persoonlijk heb ik mijn interesse verloren en heb ik ze al een aantal maanden niet gebeld. Ik zal het verzoek van Flyer415 steunen. Heeft iemand updates?

win93
20:23,
Is er al iemand met ze live gegaan?

ZetaWI
21:45,
Ik weet niet of dat duidelijk is gemaakt. E�n bericht had nee gezegd, maar als ik het bovenstaande bericht begrijp, is het misschien wel beschikbaar voor de VS. Ik ga de demo nu zelf proberen.

Jorge9792
23:08,
1 Bijlage(n) Ik zou me op dit moment geen zorgen maken over spikes. Dit kan worden veroorzaakt door de huidige status van dit demoplatformproject. Ik denk niet dat de demoserver nog goed werkt. Mijn demo laat de Hotspot-spreads nog niet zien. Heeft er nog iemand geluk gehad met de HS-paren? Op dit moment is de bankfeed naar de demo-accounts uitgeschakeld van 21:00 GMT - 22:30 GMT. Zouden niet alle paren de kleine -hs achter de valutanaam moeten hebben, zoals degene waarnaar ik de pijl heb getekend? Die is vandaag niet operationeel.
https://www.aforexa.com/attachments/1529316662839725247.png

routim89
00:30,
Dit draadje trok echt mijn aandacht; zo erg dat ik de demo heb gedownload ... en toen zag ik dit ...
https://www.aforexa.com/attachments/1529316656sds51032579.png

Ibarov
01:52,
Enkele antwoorden van MetaSpotFx: Hallo Jose. Ik kreeg je e-mail van HotspotFX en ze vroegen me om je te antwoorden. MetaSpotFX is verbonden met HotspotFX en we bieden dezelfde datafeed als HotspotFX. Daarom kunnen we zeggen dat we pure ECN MetaTrader-4 handelsomgeving aanbieder zijn. Ook al onze boekhouding wordt gedaan aan de kant van HotspotFX. HotspotFX-commissie is $ 3/$ 100K en de MetaspotFX-commissiestructuur is $ 4/$ 100K Die ene USD extra dekt alleen al onze activiteiten als ondersteuningsprovider voor het MT-4-platform en de daadwerkelijke MT-4-serverlicentievergoeding. Website is geen eigendom van HotspotFX. Het is ons eigen domein en wordt beheerd door HotspotFX. HotspotFX is binnenkort ook beschikbaar om onze backoffice te monitoren, zodat ze ons kunnen vertrouwen dat we alle datafeeds verzenden die van HotspotFX naar ons toekomen. Geen extra filtering of toegevoegde spreads. Ook hebben we geen dealing desk vanwege de rechte server bridge-oplossing tussen MetaSpotFX en HotspotFX. MetaSpotFX werkt samen met HotspotFX UK en US, dus we moeten heel transparant zijn over al onze zakelijke activiteiten. Ik hoop dat deze antwoorden u hebben geholpen om beter te begrijpen wat MetaspotFX is en hoe het is verbonden met het HotspotFX ECN-model. Groeten, MetaSpotFX Marko
http://www.metaspotfx.comHallo Jose. Live-accounts worden binnenkort geopend. We zullen het op onze website melden. Het minimum voor het openen van een account is $ 5000. Groeten, MetaSpotFX Marko
http://www.metaspotfx.com

Sergio4Perwz
03:14,
Ja, commissie is $ 4 per $ 100.000. Ze zijn net zo duur als ATC Brokers.

Mokpkro
04:36,
Wauw! - hotspotspreiding en uitvoering plus metatrader-grafieken en bestelmogelijkheid. Dat zou echt iets uitzonderlijks zijn. Het lijkt mij dat het een hotspot-account is. Als dat het geval is, heeft u minimaal $ 7500 USD nodig om te openen, maar u kunt elke partijgrootte tot micro verhandelen. Ze hebben een hefboomwerking van 50:1. Ze brengen $ 3,00 commissie in rekening voor elke verhandelde $ 100.000, wat het equivalent is van 0,6 pip voor een voltooide transactie. Spread is ongeveer 0,5 tot 1 pip op EUR/USD. De uitvoering is direct zonder opnieuw te citeren
Als je hun documenten voor het openen van een rekening leest, is het $ 4 per $ 100.000 - wat zich vertaalt naar 0,8 pip per draai voor op usd gebaseerde paren zoals usd/jpy. Voor gbp/usd zijn het 1,6 pips (1,99*4*2). min. aanbetaling is $ 5000. Ze zeggen niets over mini's en micro's..

uriperera
05:59,
Wauw! - hotspotspreiding en uitvoering plus metatrader-grafieken en bestelmogelijkheid. Dat zou echt iets uitzonderlijks zijn. Het lijkt mij dat het een hotspot-account is. Als dat het geval is, heeft u minimaal $ 7500 USD nodig om te openen, maar u kunt elke partijgrootte tot micro verhandelen. Ze hebben een hefboomwerking van 50:1. Ze brengen $ 3,00 commissie in rekening voor elke verhandelde $ 100.000, wat het equivalent is van 0,6 pip voor een voltooide transactie. Spread is ongeveer 0,5 tot 1 pip op EUR/USD. De uitvoering is direct zonder opnieuw te citeren
Onder de door jou genoemde voorwaarden zou ik zeker een rekening bij hen openen. Laten we hopen dat het uitkomt!

ajberco
07:21,
Wauw! - hotspotspreiding en uitvoering plus metatrader-grafieken en bestelmogelijkheid. Dat zou echt iets uitzonderlijks zijn. Het lijkt mij dat het een hotspot-account is. Als dat het geval is, heeft u minimaal $ 7500 USD nodig om te openen, maar u kunt elke partijgrootte tot micro verhandelen. Ze hebben een hefboomwerking van 50:1. Ze brengen $ 3,00 commissie in rekening voor elke verhandelde $ 100.000, wat het equivalent is van 0,6 pip voor een voltooide transactie. Spread is ongeveer 0,5 tot 1 pip op EUR/USD. De uitvoering is direct zonder opnieuw te citeren

Iranzo
08:43,
Kun je hun MT downloaden en aan een demo-account werken? Als ik op hun startpagina op de demo-accountlink klik, verwijzen ze me door naar dezelfde startpagina.
uit hun nieuwssectie: gepost 22-07-2008 Onze demo-server wordt ge�pdatet. Alle demohandel is gesloten totdat de update voorbij is.

Thoru
10:05,
Kun je hun MT downloaden en aan een demo-account werken? Als ik op hun startpagina op de demo-accountlink klik, verwijzen ze me door naar dezelfde startpagina.

RapFypk
11:28,
Als de openbaarmaking van de klant zo is, dan zou het de beste moeten zijn: DE HANDEL IN VREEMDE VALUTA DIE U BENT, WORDT NIET UITGEVOERD OP EEN UITWISSELING. [LID] TREEDT OP ALS TEGENPARTIJ BIJ DEZE TRANSACTIES EN TREEDT DERHALVE OP ALS KOPER WANNEER U VERKOOPT EN ALS VERKOPER WANNEER U KOOPT. DE PRIJZEN [LID] AANBIEDINGEN ZIJN MOGELIJK NIET DE BESTE PRIJZEN DIE BESCHIKBAAR ZIJN. HOEWEL [LID] DE TEGENPARTIJ IS VOOR ELK VAN UW HANDELINGEN, BEPERKT [LID] HET RISICO VOOR ZICHZELF DOOR ONMIDDELLIJK DE HANDELINGEN EN POSITIES DIE HIJ MET U BIJ EEN BANK OF INSTITUTIONELE MARKETMAKER AANSTAAT, TE COMPENSEREN. ALS RESULTAAT HEEFT [LID] GEEN WINST WANNEER U GELD VERLIEST BIJ EEN HANDEL. IN PLAATS VERDIENT [LID] COMMISSIES VOOR ELKE HANDEL DIE HET MET U AANGAAT. HET BEDRAG VAN COMMISSIES WORDT OPGENOMEN OP PAGINA [x] VAN DE KLANTENOVEREENKOMST.
http://www.nfa.futures.org/news/newsNotice.asp?ArticleID=2104

Iranzo
12:50,
Kijk naar de rekeningdocumenten, u stuurt het geld rechtstreeks naar Hotspot (net als ATC Brokers), het is geen oplichterij. Hoe betrouwbaar hun oplossing zal zijn, valt natuurlijk nog te bezien..
precies, ze maken hetzelfde als ATC in de VS, maar ze werken met de Hotspotfx UK-vestiging. Dus inwoners van de VS, je kunt door ATC gaan, europees zoals ik, we kunnen beide proberen
https://www.aforexa.com/attachments/1529192849.png

Oxrcopolttoy
14:12,
Vergeef mijn gebrek aan kennis, maar zouden ze het systeem echt zo opzetten dat transacties in wezen zo verloren kunnen gaan? En Hotspot houdt deze jongens als een IB om te voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld? Lijkt vreemd. Ik denk dat de vraag is: is dit eigenlijk Hotspot, maar gebruiken ze hun Meta-licentie onder een andere naam om ze gescheiden te houden van hun retailplatform, of is hier iets anders aan de hand? Als iemand MT4 via Hotspot heeft aangesloten, waarom zou Hotspot het dan niet direct willen aanbieden? Hopelijk komen er enkele solide antwoorden naar voren, maar ik vind het nog steeds jammer als Amerikaanse mensen dit niet kunnen gebruiken. Dat zou dit gesprek hoe dan ook voor mij onbelangrijk maken.
Zouden ze het zo opzetten, natuurlijk niet. Ik zou het helemaal mis kunnen hebben, aangezien ik geen IT-man ben, maar voor zover ik weet, zijn er twee API's hotspot's API naar MT4 en MT4's naar hotspot. Dus bouwen ze een brug zodat de twee API's kunnen communiceren. Mijn voorbeeld deed de vraag rijzen wat er gebeurt als de MT4 API om de een of andere reden op een bepaald moment uitvalt of als de opgebouwde brug een fout vertoont. Zoals Shrike opmerkt, was het niet het beste voorbeeld met betrekking tot regelgeving. Maar er zijn genoeg andere redenen waarom je zou hopen dat Metaspot gereguleerd is. Het is allemaal hypothetisch en ik hoop dat ze worden geregistreerd en dat dit allemaal goed komt. Ik zie ze dit echter niet aanbieden aan Amerikaanse klanten.

Mokpkro
15:34,
Of het nu gaat om makelaar, IB of softwareleverancier, ze hebben allemaal een 'bedek je reet'-beleid in hun overeenkomsten, waardoor het volledige risico van IT-falen van welke aard dan ook bij de handelaar komt te liggen.

Galeote
16:56,
Om het op te volgen, keek ik naar eu.hotspot en ze hebben geen toepassing voor inwoners van de VS. Dus ik denk dat mijn veronderstelling juist is; als u een inwoner van de VS bent, moet u openen via hun Amerikaanse filiaal. Voor mij lijkt het erop dat Metaspot optreedt als een introducerende makelaartechnologieprovider. Ik ben er vrij zeker van dat het geen vereiste is voor een bedrijf als zij om te worden gereguleerd, maar ik weet het niet. Doet iemand anders? Ik zou zeggen dat het niet uitmaakt waar ik woonde, ik zou willen dat alle entiteiten waarmee ik zaken doe door iemand worden gereguleerd. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat ze hotspot-feed koppelen aan MT4 en dat ze live gaan. Laten we zeggen dat ze een probleem als dit tegenkomen: de hotspot-feed komt prima binnen in MT4, maar de brug die handelsgegevens terugstuurt naar de hotspot werkt niet. Een klant plaatst stops, limieten en marktorders op zijn platform. Handelaar denkt dat hij in een transactie zit of denkt dat zijn stop of limiet is bereikt, maar hotspot krijgt nooit het signaal om uit te voeren. Geen probleem als u probeert in een transactie te komen, maar het is een groot probleem als u probeert er uit te komen. Wie wordt verantwoordelijk gehouden voor uw verliezen als gevolg van het niet goed werken van Metaspots-technologie. Je weet dat hotspot niet de verantwoordelijke zal zijn. Mijn punt is dit, welke regelgevende instantie gaat ervoor zorgen dat hun systemen correct werken en wie gaat hun systemen controleren?
Vergeef mijn gebrek aan kennis, maar zouden ze het systeem echt zo opzetten dat transacties in wezen zo verloren kunnen gaan? En Hotspot houdt deze jongens als een IB om te voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld? Lijkt vreemd. Ik denk dat de vraag is: is dit eigenlijk Hotspot, maar gebruiken ze hun Meta-licentie onder een andere naam om ze gescheiden te houden van hun retailplatform, of is hier iets anders aan de hand? Als iemand MT4 via Hotspot heeft aangesloten, waarom zou Hotspot het dan niet direct willen aanbieden? Hopelijk komen er enkele solide antwoorden naar voren, maar ik vind het nog steeds jammer als Amerikaanse mensen dit niet kunnen gebruiken. Dat zou dit gesprek hoe dan ook voor mij onbelangrijk maken.

Oxrcopolttoy
18:19,
Om het op te volgen, keek ik naar eu.hotspot en ze hebben geen toepassing voor inwoners van de VS. Dus ik denk dat mijn veronderstelling juist is; als u een inwoner van de VS bent, moet u openen via hun Amerikaanse filiaal. Voor mij lijkt het erop dat Metaspot optreedt als een introducerende makelaartechnologieprovider. Ik ben er vrij zeker van dat het geen vereiste is voor een bedrijf als zij om te worden gereguleerd, maar ik weet het niet. Doet iemand anders? Ik zou zeggen dat het niet uitmaakt waar ik woonde, ik zou willen dat alle entiteiten waarmee ik zaken doe door iemand worden gereguleerd. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat ze hotspot-feed koppelen aan MT4 en dat ze live gaan. Laten we zeggen dat ze een probleem als dit tegenkomen: de hotspot-feed komt prima binnen in MT4, maar de brug die handelsgegevens terugstuurt naar de hotspot werkt niet. Een klant plaatst stops, limieten en marktorders op zijn platform. Handelaar denkt dat hij in een transactie zit of denkt dat zijn stop of limiet is bereikt, maar hotspot krijgt nooit het signaal om uit te voeren. Geen probleem als u probeert in een transactie te komen, maar het is een groot probleem als u probeert er uit te komen. Wie wordt verantwoordelijk gehouden voor uw verliezen als gevolg van het niet goed werken van Metaspots-technologie. Je weet dat hotspot niet de verantwoordelijke zal zijn. Mijn punt is dit, welke regelgevende instantie gaat ervoor zorgen dat hun systemen correct werken en wie gaat hun systemen controleren?

Oxrcopolttoy
19:41,
De toepassingen op de website van Metaspot zijn voor niet-Amerikaanse ingezetenen. Ook is Metaspot niet gereguleerd in de VS, wat het voor hen moeilijk maakt om hun diensten aan Amerikaanse klanten aan te bieden. Ik weet niet hoe ze gereguleerd zijn, als dat al het geval is in het VK of elders. Ik neem aan dat als een Amerikaanse klant zaken wil doen met Hotspot, ze dit moeten doen met hun door de VS gereguleerde entiteit en Hotspot US zou vereisen dat Metaspot NFA-gereguleerd is om hun diensten aan Amerikaanse klanten aan te bieden.

carlttdttil
21:03,
Hmm, ze lijken in Finland te zijn gevestigd, maar hebben contactgegevens in Canada... maar iedereen die dit kan, zou de anderen in ieder geval laten zien dat het mogelijk is. Ze vermelden dat ze hun eigen spread niet zullen opleggen, maar gewoon doorgeven wat ze van de bank krijgen aan de handelaar. Dit zou moeten betekenen dat ze in plaats daarvan commissies in rekening zouden brengen. Dat lijkt vergelijkbaar met wat MBTrading doet. MT4 is waarschijnlijk flexibel genoeg om ze dat te laten doen - als ze erachter kunnen komen hoe ze offertes rechtstreeks via de MT4-server kunnen sturen. Interessant.

Galeote
22:25,
Dit is geweldig ... Ik denk dat er waarschijnlijk iets is veranderd of dat iemand eindelijk heeft bedacht hoe Meta op de juiste manier kan worden overbrugd naar een ECN, want ik hoor ook steeds geruchten dat MB op het punt staat Meta te lanceren. Hun antwoorden over Meta zijn nu ook een beetje anders. Vroeger zeiden ze dat Meta niet werkt met een ECN, dus we kunnen het niet aanbieden. Ik heb de laatste tijd drie mensen gehad die hun Phoenix-kantoor vroegen (vroeger EFX, ga naar de EFX-website), en het antwoord is altijd meer als We zouden graag klanten Meta kunnen geven met onze uitvoering. Maar totdat we ervan overtuigd zijn dat de ervaring een echte ECN-ervaring is, kunnen we niets doen. Dat is een heel ander antwoord en zeker geen ontkenning. En als je erover nadenkt, hebben ze Remote Trader niet echt ge�pgraded zoals ze zeiden dat ze zouden doen. Waarom zou MB EFX kopen en Remote Trader dan niet laten doen? Prolly een goede reden zou ik denken. Als dat zo is, zullen MT4-mensen hier een aantal betere opties hebben dan wat ze in het verleden hadden. Ik zag net het laatste bericht... is het waar dat deze MetaspotFX niet in de VS kan worden gebruikt? Waarom zou dat zijn?

Oxrcopolttoy
23:47,
Dit is niet beschikbaar voor inwoners van de VS!

ZetaWI
01:10,
Bedankt voor de input allemaal! Ik ken iemand die de demo heeft getest en ik KAN BINNENKORT EEN UPDATE HEBBEN. Hij lijkt te denken dat het zal werken en hij is geen vlieg bij nacht. Een zeer goede handelaar. IMO

pknyolvera
02:32,
Web ziet er onprofessioneel uit, het zal me niet verbazen als het oplichterij is.

Mokpkro
03:54,
Kijk naar de rekeningdocumenten, u stuurt het geld rechtstreeks naar Hotspot (net als ATC Brokers), het is geen oplichterij. Hoe betrouwbaar hun oplossing zal zijn, valt natuurlijk nog te bezien..

vultur
05:16,
Ja, hou onze site in de gaten, die komt in januari. Hiervoor hebben we zojuist een nieuwe demoserver ge�nstalleerd. Je krijgt een paar ECN-demo's met prijsfeeds en zo.