PDA

View Full Version : FX Accucharts programmeren



tkjotemix
12:03,
Van wat ik kan zien, zou ik in staat moeten zijn om aangepaste signalen te programmeren in Accucharts (ik gebruik FXsol.com als makelaar). Ik weet echter niet zeker wat de taal is?

Ik vind het niet erg om mezelf een programmeertaal te leren... maar ik weet niet waar ik heen moet. Is er iemand die Accucharts programmeert of mij misschien een goed adres kan geven?

Bedankt!

fer230569
11:21,
Ja, dit is vergelijkbaar met talen die worden gebruikt in MT4, Tradestation of andere kaartpakketten, maar houd er rekening mee dat elke taal een beetje anders werkt. Met 8.0 (de volgende release, gepland voor Q1/2009) is een grote herlancering van de TT-taal (zo heet de taal die FXAC ondersteunt) aan de gang, waardoor deze aanzienlijk krachtiger zal worden.
Op welke manieren zal het het veel krachtiger maken?

meco99
12:43,
Ja, dit is vergelijkbaar met talen die worden gebruikt in MT4, Tradestation of andere kaartpakketten, maar houd er rekening mee dat elke taal een beetje anders werkt. Met 8.0 (de volgende release, gepland voor Q1/2009) is een grote herlancering van de TT-taal (zo heet de taal die FXAC ondersteunt) aan de gang, waardoor deze aanzienlijk krachtiger zal worden.

Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van je eigen interieurs zoals in Metatrader?

Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van je eigen interieurs zoals in Metatrader?

kimbttlice
14:05,
Open Accucharts en ga naar Tools gt; Editor voor analysetools. Selecteer Help rechtsonder in het scherm en u ziet de programmeerhandleiding voor de TeleTrader-taal. Veel plezier
Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van je eigen interieurs zoals in Metatrader?

meco99
15:27,
Niet op dit moment.

Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

alexgopro7
16:49,
Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

meco99
18:11,
Automatische orderroutering wordt momenteel niet ondersteund, maar zal in de toekomst beschikbaar komen. Handelen vanuit en het tonen van posities en orders in de grafieken wordt al ondersteund.

kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade en is er iemand die dit kan? bedankt paulie

kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade en is er iemand die dit kan? bedankt paulie

alexgopro7
19:33,
kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade en is er iemand die dit kan? Bedankt

tkjotemix
20:56,
Dat is PRECIES wat ik zocht en PRECIES wat ik niet kon vinden!
https://www.aforexa.com/attachments/1529193145.pngIk ging door al die tabbladen en vergat zelfs de helpknop op te merken... Altijd zoals... het antwoord ligt recht voor ons, h�? Bedankt voor de hulp!!

Platha
22:18,
Als ik me goed herinner, kun je niet je eigen programma maken. Een ondergang van hun kaartpakket. Tenzij hun systeem recentelijk is gewijzigd, moet u hun interieurs gebruiken. Gebruik hun live hulp op fxsol.com en vraag het hen. Onthoud dat u rechtstreeks naar de makelaar gaat voor snellere antwoorden.

anpkniocastroruiz
23:40,
Is er iemand die Accucharts programmeert of mij misschien een goed adres kan geven? Bedankt!
Open Accucharts en ga naar Tools gt; Editor voor analysetools. Selecteer Help rechtsonder in het scherm en u ziet de programmeerhandleiding voor de TeleTrader-taal. Veel plezier

mitxu15
01:02,
Hallo allemaal, het is nu al het jaar 2013 en er bestaat al versie 9.12 van Teletrader professional. Bestaat er de mogelijkheid om van FxSol een of andere nieuwste versie van FXaccuchart te krijgen? BR, Valter