PDA

View Full Version : �Volg mij� EA



Ittme
06:13,
1 Bijlage(n) **bijgewerkt**

Ik ga stoppen met het aanbieden van deze EA omdat het lijkt alsof (a) bijna niemand het gebruikt of erin ge�nteresseerd is, en (b) iemand lijkt te zijn begonnen met het downloaden van mijn handelssignalen met behulp van een ongeautoriseerd programma, waarschijnlijk om te proberen te verkopen mijn handelssignalen of zoiets. Hoe dan ook, sorry voor iedereen die deze EA legitiem gebruikte. PM me gerust als je vragen hebt.

Ittme
23:45,
Echt een goede week tot nu toe. Het is momenteel 591 pips winst. Een paar dagen geleden, toen ik het bovenstaande rapport plaatste, had het daarentegen een winst van 406 pips. Het opent nooit meer dan 3 transacties tegelijk. Iets om op te letten, dit egy doet het misschien niet zo goed tijdens lange consolidaties. Dus de EUR/USD is de afgelopen week veel gestegen en dat is gedeeltelijk de reden waarom de mooie pips zijn binnengekomen. Maar tijdens een consolidatie kan het wat pips teruggeven, dus houd daar rekening mee.

Ittme
01:07,
Hallo, ik denk dat ik graag een kopie van de EA zou willen, zodat ik je kan volgen en/of wat voor backtestresultaten had je? Ron
Als je de broncode voor de EA bedoelt... Ik zou het kunnen posten, maar het zal je echt niet veel laten zien. Het enige dat de bron doet, is de signalen downloaden van mijn server, en je kunt er wel voor kiezen om wel of geen stochastiek te gebruiken (ik weet nog steeds niet helemaal zeker of de stochastiek helpt, of dat het erger wordt, nog steeds aan het testen). Het is momenteel niet backtestable omdat het afhankelijk is van persberichten om sommige van zijn handelsbeslissingen te nemen. Dus de enige manier om het te testen is voorwaarts testen, en dat is wat ik aan het doen ben. Als je me echter zou vragen of ik *denk* dat het een goed egy is, nou ja, ik verwacht eigenlijk dat het goed zal doen. Maar tegelijkertijd weet ik dat de Forex smerig is, dus ik zou het eerst ongeveer 2 maanden demonstreren, en dan nog steeds eeuwig parano�de zijn lol. Een ding is echter dat het nooit meer dan 3 percelen opent, dus het is tenminste geen martingaal. Dat is altijd leuk om te weten.

vicpkrgp
02:29,
Hallo, ik denk dat ik graag een kopie van de EA zou willen, zodat ik je kan volgen en/of wat voor backtestresultaten had je? Ron

lucay123310
03:51,
JEP. Ik denk dat ik het daarom heb genoemd, Follow Me.
heb je een PB gestuurd....

Ittme
05:13,
Hallo, ik zal proberen het beter uit te leggen. Wanneer ik de EA aan de grafiek koppel, voert u dan de koop en verkoop uit? Beheers jij mijn koop en verkoop? Ron
JEP. Ik denk dat ik het daarom heb genoemd, Follow Me.

vicpkrgp
06:35,
Hallo, ik zal proberen het beter uit te leggen. Wanneer ik de EA aan de grafiek koppel, voert u dan de koop en verkoop uit? Beheers jij mijn koop en verkoop? Ron

Ittme
07:58,
Hallo, ik ben een beetje in de war in wat je controleert? Als jij alles controleert, waarom zou ik dan jouw EA niet runnen? Ron
Weet je niet zeker wat je hiermee bedoelt? Ik heb nooit gezegd dat je de EA niet zou moeten draaien, sterker nog, ik heb het in de eerste post ge�pload.

vicpkrgp
09:20,
Hallo, ik ben een beetje in de war in wat je controleert? Als jij alles controleert, waarom zou ik dan jouw EA niet runnen? Ron

Ittme
10:42,
1 Bijlage(n) Sinds 05/07/2011 is het voorlopig 406,2 pips gestegen. Het heeft nooit meer dan 3 kavels tegelijk geopend en zal dat ook nooit doen, omdat het is ingesteld op maximaal 3 kavels. Samenvatting: Storting/opname: 50 000,00 Kredietfaciliteit: 0,00 Gesloten transactie P/L: 40,62 Floating P/L: 11,91 Marge: 20,00 Saldo: 50 040,62 Eigen vermogen: 50 052,53 Vrije marge: 50 032,53 Details: Brutowinst: 197,99 Brutoverlies: 157,37 Totale nettowinst: 40,62 Winstfactor: 1,26 Verwachte uitbetaling: 0,33 Absolute opname: 26,72 Maximale opname: 33,31 (0,07%) Relatieve opname: 0,07% (33,31) Totaal aantal transacties: 122 shortposities (gewonnen%): 69 (52,17%) Longposities (gewonnen %): 53 (43,40%) Trades met winst (% van totaal): 59 (48,36%) Trades met verlies (% van totaal): 63 (51,64%) Trade met grootste winst: 21,27 trade met verlies: -15,20 Gemiddelde winst handel: 3,36 verlies handel: -2,50 Maximale opeenvolgende overwinningen ($): 7 (46,00) opeenvolgende verliezen ($): 9 (-20,88) Maximale opeenvolgende winst (telling): 46,00 (7) opeenvolgende verlies (telling) : -20,88 (9) Gemiddelde opeenvolgende overwinningen: 2 opeenvolgende verliezen: 3
https://www.aforexa.com/trading-systems/490-system-20-pips.html

Ittme
12:04,
Ik krijg de laatste paar uur een heel sterk signaal voor KOOP op de euro.
... en toen ging de EUR/USD meteen 100 pips omhoog nadat ik dat zei. Maar het maakte geen 100 pips winst, ook al moest het 3 transacties kopen, want toen crashte de EUR. Dus het maakte slechts 20 pips op die aankopen aan mijn kant. Maar het verkocht er ook 3 bij de crash, en nu heeft het 300 pips winst in open transacties aan mijn kant. We zullen moeten zien of ze uiteindelijk winstgevend sluiten of niet. Maar als dat zo is, dan zouden die drie transacties de egy goed in de winstzone kunnen brengen. Momenteel is het nog steeds -44 pips. Ik heb mijn accountsaldo en gewonnen/verloren pips toegevoegd aan de schermafbeelding in het eerste bericht. Dat screenshot wordt voortdurend bijgewerkt, zoals ik hierboven heb uitgelegd, dus iedereen die ge�nteresseerd is in het in de gaten houden van de winstgevendheid van deze EA, kan zien hoe het ervoor staat door naar dat screenshot te kijken. Maar vandaag was een goede dag voor deze EA.

Ittme
13:26,
Ik krijg de laatste paar uur een heel sterk signaal voor KOOP op de euro. Het is maximaal 3 transacties met deze egy, dus het koopt nu gewoon drie kavels. Maar het daadwerkelijke signaal is op dit moment koop 6 voor de euro, wat het sterkste signaal is dat ik al een tijdje in welke richting dan ook heb gezien. Dus het zal interessant zijn om te zien of het omhoog gaat of niet... hmm... Oh en ik heb net het marktsentiment ontdekt, zo leuk. Ik heb mijn gevoel toegevoegd. :-) De afgelopen week was een rotweek voor deze egy. Hopelijk gaat het volgende week beter. Ik ben van plan om het minstens twee maanden te blijven testen om te zien hoe het presteert. Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend!

Ittme
14:48,
Yay mooie dag tot nu toe vandaag, het maakte 130 pips op de twee druppels die de EUR/USD heeft gedaan. Voor het eerst sinds de lancering is het account nu positief, met 30 pips hehe.

Ittme
16:11,
Voor iedereen die deze egy volgt... Op dit moment heb ik de stochastiek aan mijn kant uitgeschakeld. De sto lijkt het de laatste 2 dagen eerder slechter dan beter te maken. Als je synchroon met mij wilt zijn, stuur dan beide sto-variabelen naar false in de egy-eigenschappen.

Ittme
17:33,
Ik plaatste het ip 168.144.99.115 voor de server, followme voor het account, gebruikersnaam en wachtwoord plaatste het bestand followme.txt in expert/files Ik vond meerdere van de volgende berichten in de experttab FollowMe EURUSD,M1: FTP verander pad naar0 mislukt
Dat is normaal gedrag. Je zult veel van dergelijke berichten zien op het tabblad Experts. Als er een fout is met betrekking tot de server, verschijnt er een waarschuwingsvenster om u te laten weten dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt. Ik heb het zo geprogrammeerd. Helaas ben ik niet degene die deze fouten op het tabblad Experts plaatst en ik kan ze op geen enkele manier laten verdwijnen. Dus sorry voor de spam in je experts-tabblad, lol.

noinflwnce
18:55,
Ik plaatste het ip 168.144.99.115 voor de server, followme voor het account, gebruikersnaam en wachtwoord plaatste het bestand followme.txt in expert/files Ik vond meerdere van de volgende berichten in de experttab FollowMe EURUSD,M1: FTP verander pad naar0 mislukt

Ittme
20:17,
1 Bijlage(n) Dit is wat het vandaag deed. Zoals ik al zei, verkoopt meestal. De rode stippen zijn waar de transacties zijn ge�indigd. De rode pijlen zijn waar de transacties zijn ingevoerd. Totaal verlies van ongeveer 40 pips vandaag aan mijn kant, voor de gesloten transacties.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/503-metatrader-save-charts-ascii.html

Ittme
21:39,
laat het ons weten wanneer u de eerste transactie krijgt om te weten of er een probleem aan onze kant is
Het heeft het grootste deel van de dag gehandeld, meestal verkocht, tot nu toe 1 of 2 loten. Dus als je het vandaag hebt uitgevoerd en geen verkoop hebt gezien, controleer dan het tabblad Experts om te controleren of je de fout # 130 niet krijgt, en zo ja, download dan de update die ik hierboven heb gepost.

noinflwnce
23:02,
laat het ons weten wanneer u de eerste transactie krijgt om te weten of er een probleem aan onze kant is

Ittme
00:24,
Hoeveel transacties per week? Welke TF? Welk paar?
Het gaat de hele dag transacties doen. Gemiddelde handelstijd waarschijnlijk een paar uur lang. De beoogde winst varieert. Stopverliezen ingesteld op 300, maar het sluit vrijwel altijd al ver daarvoor. Werkt voorlopig alleen op EUR/USD. Het maximale aantal openstaande transacties op elk moment is 3. Het verandert echter niet de lotgrootte, tenzij je het instelt om te handelen op percentage (wat ik trouwens niet heb getest dat deel van de code lol). Het tijdsbestek dat het verhandelt, is niet relevant, aangezien het nieuws verhandelt. U kunt dus elke kaart gebruiken die er mooi uitziet in uw ogen, het maakt niet uit. Intern zijn al zijn indioren hard gecodeerd tot 1 minuut, dus het veranderen van de kaart-TF nadat deze is uitgevoerd, zal het niet verknoeien.

mauramercaFe
01:46,
Hoeveel transacties per week? Welke TF? Welk paar?

Oxy0016
03:08,
Hallo, zou je je idee in deze EA kunnen uitleggen en het zal ook leuk zijn om de code te zien (geen blackbox). Bedankt.

Ittme
04:30,
Wat de persberichten betreft, dat was moeilijk om werk van te maken. Omdat MT4 echt niet de mogelijkheid heeft om gegevens te downloaden, wat nodig zou zijn om nieuws te verhandelen. Er zou dus een extern programma nodig zijn om de gegevens te downloaden. Of het zou het gebruik van externe DLL-bestanden vereisen. Beide brengen een enigszins beveiligingsrisico met zich mee. Omdat het niet te zeggen zou zijn wat de DLL met je computer zou kunnen doen, enz. Dus vond ik een manier om de Publisher te gebruiken om het te doen. Kortom, ik neem de nieuwsberichten van verschillende plaatsen, verzamel ze samen op mijn computer en cre�er een koop- of verkoopsignaal. Ik sla dat signaal op in een aantal mappen en deel die mappen via FTP. Vervolgens probeert u met uw computer bestanden naar die mappen te uploaden. Er zal slechts ��n map bestaan, dus het bestand kan niet worden ge�pload naar een van de andere mappen. Dus als map 3 bestaat, weet hij dat hij 3 moet kopen. Maar als alleen map -2 bestaat, weet hij dat hij 2 moet verkopen. Want hoewel hij niets kan downloaden met de uitgever, kan hij wel zien of de upload was succesvol. Dus ik kan dat waar of onwaar gebruiken om het nieuws lol te downloaden. Ik kan de code met je delen, maar eigenlijk zul je bijna alleen de stochastiek zien en de code die wordt gedownload via de uitgever. Het is niet thhhaaaat spannend. Maar als je het wilt zien, plaats ik de bron graag hier.

Ittme
05:52,
1 Bijlage(n) Eindigde de week met 987 pips winst, plus 40 pips open transacties. Samenvatting: Storting/opname: 50 000,00 Kredietfaciliteit: 0,00 Gesloten transactie P/L: 98,73 Floating P/L: 4,07 Marge: 10,00 Saldo: 50 098,73 Eigen vermogen: 50 102,80 Vrije marge: 50 092,80 Details: grafiek Brutowinst: 274,93 Brutoverlies : 176,20 Totale nettowinst: 98,73 Winstfactor: 1,56 Verwachte uitbetaling: 0,65 Absolute opname: 26,72 Maximale opname: 33,31 (0,07%) Relatieve opname: 0,07% (33,31) Totaal aantal transacties: 153 shortposities (gewonnen%): 81 (50,62%) ) Longposities (gewonnen %): 72 (50,00%) Trades met winst (% van totaal): 77 (50,33%) Trades met verlies (% van totaal): 76 (49,67%) Trade met grootste winst: 21,27 trade met verlies: -15,20 Gemiddeld winst handel: 3,57 verlies handel: -2,32 Maximale opeenvolgende winst ($): 7 (46,00) opeenvolgende verliezen ($): 9 (-20,88) Maximale opeenvolgende winst (telling): 46,00 (7) opeenvolgende verlies (c aantal): -20,88 (9) Gemiddelde opeenvolgende overwinningen: 2 opeenvolgende verliezen: 2
https://www.aforexa.com/attachments/1529323424484217775.png