PDA

View Full Version : MT4-makelaar met rekening in AUD



YyuitroFok
01:47,
Hallo allemaal..ik zou willen vragen of er een makelaar is die MT4-platforms gebruikt waarmee u een account kunt openen in op AUD gebaseerde valuta?

BeichSM
12:12,
Hallo allemaal..ik zou willen vragen of er een makelaar is die MT4-platforms gebruikt waarmee u een account kunt openen in op AUD gebaseerde valuta?
FXCM en FXCM UK bieden rekeningen in USD, AUD, EUR en GBP

helor23
13:33,
yeh fxcm hoewel ik denk dat dat niet op het mt4-platform is (misschien) ... ik was op zoek naar een die ook micros deed met mt4, moeilijk te vinden, dus ik ga voor ibfx ....
het biedt wel AUD in MT4 live demo. Ik heb er vandaag pas over gelezen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529193445.png

oyrtamFipha
14:53,
Hallo allemaal..ik zou willen vragen of er een makelaar is die MT4-platforms gebruikt waarmee u een account kunt openen in op AUD gebaseerde valuta?
Axis ODL in Sydney, Australi� gebruikt MT4-platforms en stelt u in staat om de rekening te openen in op AUD gebaseerde valuta, evenals GBP, USD en SGD.
http://www.axisodl.com.au

oyrtamFipha
16:14,
ODL heeft misschien AUD-stortingen van mijn korte online chat met hen, hoewel ze een minimale storting van USD 2.000 hebben en geen microlots. Zou graag willen weten of er andere betrouwbare makelaars zijn met deze optie.
AxisODL (Australi�) zou een goede optie voor u kunnen zijn, de vestiging van ODL Group in het VK, heeft AUD-stortingen, minimale storting 1k, microlots 0,1

Pizzagorda
17:35,
yeh fxcm hoewel ik denk dat dat niet op het mt4-platform is (misschien) ... ik was op zoek naar een die ook micros deed met mt4, moeilijk te vinden, dus ik ga voor ibfx ....

christaynsegumorer22forex
18:56,
zojuist gevonden dat FXCM ook AUD-accounts en MT4 heeft

eFuarFcacayye
20:16,
ODL heeft misschien AUD-stortingen van mijn korte online chat met hen, hoewel ze een minimale storting van USD 2.000 hebben en geen microlots. Zou graag willen weten of er andere betrouwbare makelaars zijn met deze optie.

YyuitroFok
21:37,
Bedankt voor je reactie pipwaves thebts ik gebruik momenteel Fxpro en ben nog steeds op zoek naar andere suggesties misschien GFT.com.au?? ik weet er eigenlijk niet veel van .. maar heel erg bedankt voor je aanbeveling zal het doornemen ..

christaynsegumorer22forex
22:58,
Hallo allemaal..ik zou willen vragen of er een makelaar is die MT4-platforms gebruikt waarmee u een account kunt openen in op AUD gebaseerde valuta?
Ik heb naar hetzelfde gezocht. De enige die ik tot nu toe kon vinden is MIGFX, maar ze voldoen niet aan mijn eisen. Vermoedelijk zoek je er dezelfde reden naar als ik, namelijk om grote veranderingen bij de Australi�r te voorkomen. Als ik er geen kan vinden, overweeg ik gewoon een kooppositie op lange termijn te openen op een USD-rekening om mijn storting af te dekken.

KipTkywamker
00:19,
GOmarkets zijn aussie en hebben rekeningen in AUD of USD. Nog maar een paar weken in gebruik dus kan je niet veel meer vertellen.

Fokpaco91
01:40,
http://www.forextrading.com.au/metatrader.jspAls u zich in AUS bevindt, meldt u zich aan voor een live of demo MT4-account bij FXCM Australia Jaclyn Sales FXCM