PDA

View Full Version : FX Futures-makelaar



Carliyo69
16:25,
Hoi,

Ik denk erover om fx-futures te verhandelen in plaats van fx-spot. Ik vraag me af wie hiervoor een fatsoenlijke makelaar is (PM me als je niet op het forum wilt reageren)?
Ik wilde ook weten of er nadelen zijn aan fx futures v fx spot?

Groeten,

DSB104

alejandrobienvenido
04:44,
Ik ben ook bij RCG - ik heb geen klachten - Uitvoeringssnelheid en zelfs verspreiding tijdens nieuws heeft geen problemen.
spot/fx toekomst?

mrkhaby
06:07,
IB (Interactive Brokers) hebben ook forex futures met een goede commissiestructuur, hoewel Trade Station veel beter is in het in kaart brengen van het handelsplatform in het algemeen. Bedankt, Nader

diegoybea
07:29,
RCG zou een goede zijn, Tradestation heeft ook zeer goede tarieven, RJOBrien is een goede plek om te kijken, PFG, Alaron...commissie varieert van elk, ik heb gemerkt dat Tradestaion de beste is in comm....transacties gaan via RJO Ik geloof, en in kaart brengen is gratis met een bepaald aantal transacties per maand ..... hoop dat deze kleine lijst helpt. Ik zie geen nadelen, tenzij u handelt met een torenhoge hefboomwerking..... dat kunt u niet doen op gereguleerde rekeningen, en de fondsen zijn gescheiden. Kleine vergoeding voor live data van uitwisselingen.
Ik ben ook bij RCG - ik heb geen klachten - Uitvoeringssnelheid en zelfs verspreiding tijdens nieuws heeft geen problemen.

Mokpkro
08:51,
De meest voor de hand liggende zijn waarschijnlijk openecry, IB, MBT.. Er is een uitgebreide lijst met gebruikers-broker-recensies op {link verwijderd}

sokyvane
10:13,
Hallo, ik denk erover om fx-futures te verhandelen in plaats van fx-spot. Ik vraag me af wie hiervoor een fatsoenlijke makelaar is (PM me als je niet op het forum wilt reageren)? Ik wilde ook weten of er nadelen zijn aan fx futures v fx spot? Groetjes, DSB104
RCG zou een goede zijn, Tradestation heeft ook zeer goede tarieven, RJOBrien is een goede plek om te kijken, PFG, Alaron...commissie varieert van elk, ik heb gemerkt dat Tradestaion de beste is in comm....transacties gaan via RJO Ik geloof, en in kaart brengen is gratis met een bepaald aantal transacties per maand ..... hoop dat deze kleine lijst helpt. Ik zie geen nadelen, tenzij u handelt met een torenhoge hefboomwerking..... dat kunt u niet doen op gereguleerde rekeningen, en de fondsen zijn gescheiden. Kleine vergoeding voor live data van uitwisselingen.

Dasanga94
11:35,
RCG zou een goede zijn, Tradestation heeft ook zeer goede tarieven, RJOBrien is een goede plek om te kijken, PFG, Alaron...commissie varieert van elk, ik heb gemerkt dat Tradestaion de beste is in comm....transacties gaan via RJO Ik geloof, en in kaart brengen is gratis met een bepaald aantal transacties per maand ..... hoop dat deze kleine lijst helpt. Ik zie geen nadelen, tenzij u handelt met een torenhoge hefboomwerking..... dat kunt u niet doen op gereguleerde rekeningen, en de fondsen zijn gescheiden. Kleine vergoeding voor live data van uitwisselingen.
Het spijt me dat ik een beetje offtopic ben, wat betekent dat fondsen gescheiden zijn?