PDA

View Full Version : Op zoek naar een IB naar MB Trading...Kunt u mij helpen?



focamokje
08:40,
Ik ben ge�nteresseerd in het openen van een account bij MB Trading om te profiteren van de commissiekortingen die worden aangeboden door een IB te doorlopen. Kan iemand mij doorverwijzen naar een gerenommeerde? Bedankt!

Galeote
08:06,
Ik ben ge�nteresseerd in het openen van een account bij MB Trading om te profiteren van de commissiekortingen die worden aangeboden door een IB te doorlopen. Kan iemand mij doorverwijzen naar een gerenommeerde? Bedankt!
Als je genoeg volume doet, waarom krijg je dan niet gewoon een beter tarief rechtstreeks van MB en speel je het IB-spel niet? Er zijn steeds minder IB's die legitiem zijn...

specster
09:28,
e-mail de jongens op cashbackforex.com, ze deden vroeger aan MB-handel en ik denk dat ze het zullen doen als je het ze vraagt, maar het staat niet op hun website. Ze zijn legitiem en betalen me elke maand.

TWJUANK!
10:50,
Van wat verschillende ib's me hebben verteld, heeft MBT de eerdere promoties stopgezet. Ik dacht dat dit misschien een voorbereiding was op een algemene daling van de commissie, maar tot nu toe zijn er geen tekenen dat dat gebeurt. Bestaande ib-klanten hebben een grootvader bij de oudere deal, maar ik ben niet zeker van nieuwe klanten.