PDA

View Full Version : ervaart iemand dit?



DanRttexxo
13:16,
stopverliezen vaak veroorzaakt door enorme spreadverbreding @ Oanda.

ik handel alleen in puistjes op sessies en andere dingen. leunen sterk op lopende bestellingen. het lijkt erop dat ze vroeg worden geactiveerd of verliezen stoppen die uit nieuws worden gehaald. als oanda zo gewelddadig reageert op elk nieuws, wordt het erg moeilijk.

wat zou jouw suggestie zijn? De vaste spread van Northfinance? btw @ MBT, ik krijg gedeeltelijke vullingen als dingen een beetje gek worden.

oxrtaseseb
22:14,
ja ik kan zien dat dergelijk nieuws elke dag minstens een paar keer voorkomt?
Welnu, op sommige dagen dat het erg stil is, is de spreiding de hele dag erg krap, maar meestal gebeurt de verspreiding van de spreiding minstens ��n keer per dag. Het is prima als u op lange termijn of scalpeert met 1M- of 5M-grafieken, maar als u intraday doet en uw transacties een paar uur vasthoudt, dan kan het definitief een probleem zijn, aangezien het zeer waarschijnlijk is dat de verspreiding van de spread zal toenemen. raakt je bijna elke dag.

jaoxlapk
23:36,
Ik ken een nieuwshandelaar die heel erg blij is met North Finance voor dit doel, vaste spreads die nooit groter worden.

DanRttexxo
00:58,
Ik kijk het grootste deel van de sessie in Londen en ik moet zeggen dat de spreadverbreding erg voorspelbaar is. OK, soms heb ik gezien dat de spread groter werd, zelfs als nieuws geen nieuws was met een grote impact, maar meestal kun je de spread wel redelijk goed voorspellen met de kalender van FF. Misschien moet u kiezen voor een platformbevriezing tijdens een soort makelaar in plaats van een verbreding van de spread tijdens een soort makelaar.
ja ik kan zien dat dergelijk nieuws elke dag minstens een paar keer voorkomt?

DanRttexxo
02:20,
het probleem is dat mijn lopende bestellingen voortijdig worden geactiveerd vanwege de toenemende spread. als de spreads bij elk nieuws groter worden, kan ik niet effici�nt handelen. bedankt voor je inzichten.

oxrtaseseb
03:43,
Ik kijk het grootste deel van de sessie in Londen en ik moet zeggen dat de spreadverbreding erg voorspelbaar is. OK, soms heb ik gezien dat de spread groter werd, zelfs als nieuws geen nieuws was met een grote impact, maar meestal kun je de spread wel redelijk goed voorspellen met de kalender van FF. Misschien moet u kiezen voor een platformbevriezing tijdens een soort makelaar in plaats van een verbreding van de spread tijdens een soort makelaar.

orrium
05:05,
Ik ben het eens met Ricardo, als je naar de FF-kalender kijkt, zul je geen problemen hebben met de spreiding, je weet wanneer de verspreiding van de spreiding waarschijnlijk zal plaatsvinden, en is slechts een paar seconden. CMS heeft een vaste spread, maar voor nieuws dwingen ze je om lopende limiet-/stoporders te plaatsen tot 35 pips verwijderd van de huidige prijs, ik weet niet of dat voor jou zou werken, en je zult de hele tijd worden losgekoppeld tot waanzin . Ik heb geen live-ervaring met MT4-makelaars, dus ik kan er niets over zeggen.

DanRttexxo
06:27,
Welnu, op sommige dagen dat het erg stil is, is de spreiding de hele dag erg krap, maar meestal gebeurt de verspreiding van de spreiding minstens ��n keer per dag. Het is prima als u op lange termijn of scalpeert met 1M- of 5M-grafieken, maar als u intraday doet en uw transacties een paar uur vasthoudt, dan kan het definitief een probleem zijn, aangezien het zeer waarschijnlijk is dat de verspreiding van de spread zal toenemen. raakt je bijna elke dag.
verdorie...ik open posities @ 00:00 GMT en sluit voor 24:00 GMT.....