PDA

View Full Version : Makelaarstrucs wees je bewust en wat te doen..



unrave
10:57,
Ik wil gewoon een begin maken met trucs van makelaars, ... als u handelt in de detailhandel of niet, plaats dan uw ervaring hier zodat we kunnen leren ...

OK. hier zijn de mijne

Als scalperen...

tegen de trend in, als u geen stop loss invoert, v��r de transactie (sommige makelaars staan ??????dat toe), houd er dan rekening mee dat het platform kan vastlopen, en voordat u terugkeert, kan het slecht worden....

Als aandelen vlak voor de sluiting worden gescalpeerd, houd er dan rekening mee dat ze u mogelijk uitschakelen, en morgen kan de opening behoorlijk lager zijn, stapt u weer in en sluit u de transactie.

wordt vervolgd...

Oxriettaa98
21:42,
Lees dit
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/541-daily-bar-analysis-pairs.html

unrave
23:03,
bedankt moe,..nog steeds wil ik er nog wat meer toevoegen...waarom zou ik niet... nogmaals aandelen... als je trending bent, en je bent kort of lang, en je verwacht dat ze veel lager of hoger openen, en ga dan een klein beetje terug, het is misschien gewoon om stop loss te annuleren en te wachten op pullback, en uit de handel te stappen of deelposities te sluiten ... maar om dit te doen, ... als ze u uitschakelen, nadat u stop loss hebt geannuleerd bestellingen, voer nog een keer in en doe het twee keer indien nodig... nog een voor forex of wat dan ook,... voor trending of scalping.... als je in de handel komt, en de trend is nog steeds niet gevestigd. .. en de sl is op zijn plaats,... als je denkt dat de sl zal worden geraakt, en dan achteruit, .. annuleer dan sl, of beweeg veel meer naar beneden,... en houd je vingers in de gesloten positie, en trigger op het niveau dat u overweegt of het zal worden verbroken, het zal niet op uw manier gaan ... (herhaal de prijs in uw hoofd ... alsof het hier gaat, ik ga outx2x3, ...) ...