PDA

View Full Version : Dagelijkse ontsnapping Elk paar



aandreaa9
12:05,
Snuffel al een tijdje rond op dit en andere forums. Ben pas ongeveer 5 maanden bezig met demo-handel. Gewoon proberen kennis en ervaring op te doen, zodat ik, als ik live ga, mijn account niet opblaas, zoals ik heb gehoord, is zo gemakkelijk om te doen.

Beschouw dit systeem dus niet als een bewezen winstgevend systeem. Ik heb het hier zojuist gepost om te zien wat de meningen van mensen erover zijn en hoe het kan worden verbeterd of zelfs of het goed is.

Trek een tijdsbestek van 15 meter omhoog, elk paar.
Zet de vorige dag een horizontale lijn op de hoogste Open van de dag en een andere lijn op de laagste slot van de dag. Negeer de schaduwen op de kaarsen.
Dus nu heb je 2 horizontale lijnen.
De volgende dag plaatst u een koop en een verkoop op deze regels en wacht u tot er een geactiveerd wordt. Stel uw take-profit in en raad aan om een ??????stop loss op een goede afstand in te stellen.

Van wat ik kan zien als je een kleine winst hebt, zeg 10-15 pips inc. verspreid win je bijna altijd. op deze 10 -15 take profit id waarschijnlijk een 20 pip stop loss.
Het gebruik van draaipunten kan ook helpen om stop loss te bepalen en winstpunten te nemen.

Ik heb ook gemerkt dat als de prijs al een grote beweging heeft gemaakt, zeg maar groter dan het gemiddelde dagelijkse bereik en nog geen bestelling moet activeren, het het beste is om lopende bestellingen te annuleren. Ook waarschijnlijk het beste gedaan met een hoge volatiliteit.

Alle suggesties/opmerkingen zijn welkom.

MeriBrtt
04:16,
Hallo SRDC's Ik ben voor het eerst in deze thread en lees van het eerste tot het laatste bericht...Ik kon SRDC niet vinden voor handmatig gebruik...alleen voor EA. Kan iemand al die SDRC. Ik heb zelfs geprobeerd SRDC.mq4 te plaatsen, maar laat niets zien op de kaart!? Doe ik iets verkeerd? Of moet ik die regels handmatig maken volgens handleiding SRDC 1.pdf? Veel plezier ermee

iparra
05:38,
Fry, als je tijd hebt, zou je af en toe een samenvatting van je resultaten kunnen posten (misschien wekelijks?). Bedankt, Scott

Bedankt cmartin. Helaas was vandaag een losser. Op mijn makelaarsgegevens ging de prijs 18 pips boven het breakout-niveau. Ik zal de transacties dagelijks blijven observeren en verslag uitbrengen. Ik vind deze pinautomaat gemakkelijker vanwege werkopmerkingen bla bla. Zou een beter begrip moeten geven van het gebruik van deze egy.

Bedankt cmartin. Helaas was vandaag een losser. Op mijn makelaarsgegevens ging de prijs 18 pips boven het breakout-niveau. Ik zal de transacties dagelijks blijven observeren en verslag uitbrengen. Ik vind deze pinautomaat gemakkelijker vanwege werkopmerkingen bla bla. Zou een beter begrip moeten geven van het gebruik van deze egy.

aandreaa9
07:00,
Bedankt cmartin. Helaas was vandaag een losser. Op mijn makelaarsgegevens ging de prijs 18 pips boven het breakout-niveau. Ik zal de transacties dagelijks blijven observeren en verslag uitbrengen. Ik vind deze pinautomaat gemakkelijker vanwege werkopmerkingen bla bla. Zou een beter begrip moeten geven van het gebruik van deze egy.

MSPX
08:23,
Met 20 pips per dag kun je goed leven. Blijf vooruit ploegen!

aandreaa9
09:45,
Neem vandaag opnieuw een winst van 20 pips op GBP/USD. Ik geloof dat het nog steeds succesvol zal zijn, zelfs in een vari�rende markt, kijkend naar voorgaande dagen. Tot nu toe in de afgelopen 4 dagen als er transacties waren gedaan, 4 winnaars, 0 verliezers. totale pitten = 80

aandreaa9
11:07,
Vandaag weer een succesvolle transactie. GBP/USD heeft zojuist 20pip winst genomen op mijn makelaarsgegevens. Ik denk dat dit het beste werkt als je een paar paren gebruikt als je meer pips wilt, in plaats van een trailing stop te gebruiken. Het idee om zo snel mogelijk in en uit de markt te stappen en de winst te nemen. Als je 5 paren hebt die elke dag 20 pips nemen, kijk dan naar maximaal ongeveer 500 pips per week. Sommige dagen is er echter geen handel, dus ik betwijfel of u het volledige bedrag krijgt. Het zou de moeite waard kunnen zijn om naar andere paren te kijken om te zien wat een goede winst zou kunnen zijn.

aandreaa9
12:29,
Hallo jongens. Bedankt voor het vertrouwen. Ja, vandaag zou lang een geweldige transactie zijn geweest. Met een trailing stop nog beter, maar ik herinner je eraan dat ik dit egy niet echt verhandel, het was iets dat me opviel toen ik naar de grafieken keek. Sommige paren zijn beter dan andere, maar ze geven allemaal goede transacties, sommige alleen maar meer verliezers, afhankelijk van de winst. Damon, ik ben niet zeker van de lopende korte film die je gisteren hebt voorgesteld? Op mijn kaartprijs bereikte de short voor toen of vandaag niet? Echt, ja, dit is een heel eenvoudig egy, en prettig voor de ogen. Henry, ik heb het tijdsbestek van 15 m gebruikt om vroeg in te stappen, omdat ik alleen kleine pips wilde nemen, met een kleinere opname. Ik neem aan dat je ook andere termijnen zou kunnen gebruiken. Met betrekking tot wanneer ik zou plotten, zouden de lopende bestellingen klaar zijn voor de volgende dag zodra de dag is ge�indigd. Ik denk dat het ook beter zou zijn om te handelen wanneer er een hoge volatiliteit is, d.w.z. wanneer de Londense en Amerikaanse markten opengaan. Een beter momentum zou een grotere kans betekenen om winst te behalen. Misschien met de trailing stop zodra het take-profitniveau is bereikt, stop loss verplaatsen om break-even te maken en een bepaald aantal pips volgen. Ik denk echter dat als je dit eenmaal doet, je waarschijnlijk wordt gestopt als er weinig beweging is, aan de andere kant krijg je de grotere pitten. Het is een lastige, als ik tijd had, wat ik zou doen (en zou kunnen doen) is het berekenen van het percentage keren dat de prijs de take-profit bereikt, en berekenen hoe vaak het de take-profit met een flinke afstand overschrijdt. Misschien zou het uitwerken van de gemiddelde pip-beweging bij elke breakout kunnen uitwijzen of een trailing stop beter is dan een set take profit. Zou hier ook rekening mee moeten houden met verliezende transactiesbreak-even transacties. God, had ik maar een programma dat dit soort dingen direct voor me berekent, wat het leven gemakkelijker zou maken. Ik heb heel veel berekeningen die ik wil doen, maar heb niet de tijd/het geduld of de hersencapaciteit!

iparra
13:51,
Fry, dit is inderdaad vergelijkbaar met een paar andere systemen hier op FF, maar het is iets anders. Dus ploeg vooruit en laten we zien wat er van wordt. Ik hou van deze breakout-type systemen. Trouwens, een bepaalde reden voor de TF van 15 minuten? Heb je anderen getest? Gewoon nieuwsgierig is alles. En op welk tijdstip van de dag analyseert u de hoogte- en dieptepunten van de afgelopen 24 uur en plaatst u uw bestellingen? En ik denk bijvoorbeeld dat een trailing stop een geweldige toevoeging aan het systeem zou kunnen zijn. Dat zou u in staat stellen te profiteren van de incidentele enorme swing, die een deel van de dagen met verliezen zou goedmaken. Ik zou graag GEMIDDELD 20 pips per dag willen kunnen. Ik kijk er naar uit om hier meer over te horen... Scott

aFicpkapkFo
15:14,
Ik vind dit geweldig voor de mens. Ik ben een nieuweling en op zoek naar een systeem dat gemakkelijk te leren is

Raul
16:36,
De handel van vandaag voor GBP/USD als iemand ge�nteresseerd is. Profiteer van 20 pips hit
Ik ben ge�nteresseerd om dit samen met u na te streven. Het klinkt alsof het misschien een goed idee is. Waarom vanavond geen Short Pending order?

aandreaa9
17:58,
1 Bijlage(n) De handel van vandaag voor GBP/USD als iemand ge�nteresseerd is. Profiteer van 20 pips hit
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/318-plain-technical-analysis.html

aandreaa9
19:20,
hoi plamen, bedankt daarvoor. Zeer vergelijkbaar egy, hoewel ik een beetje in de war ben over het gebruik van fibonacci hier. maar stochastiek lijkt een goede toevoeging.

Ropwiyya
20:43,
Hallo, fry2010. Misschien wil je hier ook eens kijken
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/465-china-plans-clanddown-crypto-trading.html

aandreaa9
22:05,
Lol dus iemand anders liet het me zien! en ik dacht dat ik een egy had bedacht, dam. Ik denk nog steeds dat het een winnaar is. Hij stelde echter voor om dagelijks te kijken, ik zeg 15 miljoen. Het is echter waar dat de vorige balk niet dezelfde balk van vandaag is. Er is daar iets.... bewerken* Ok, eigenlijk stelde iemand anders daar 15min tf voor. lol iemand zegt aan het einde dat het maar goed is dat dit is vervaagd lol, en hier plaats ik het opnieuw. Ik zal deze dan maar voor mezelf houden.

estela
23:27,
Besteed wat tijd aan dit draadje:
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/366-symbol.html

aandreaa9
00:49,
1 Bijlage(n) Hier was vorige week de handel op vrijdag van GBP/USD en met een kleine winst van 20 pips. Maar zoals u kunt zien, is dat ook mogelijk als u meer pips wilt, maar u zult meer verliezende transacties hebben. Als u draaipunten uitzet, kaatste de prijs daadwerkelijk terug van het draaipunt om een ??????grote opwaartse beweging te maken na winst van 20 pips.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/452-audusd-reloaded.html

aandreaa9
02:12,
1 Bijlage(n) Een verkooptransactie. De winst van 20 pips werd binnen dezelfde kaars van 15 minuten gerealiseerd, hoewel ik de grafiek van 1 uur heb gebruikt om deze voorbeelden te tonen, gewoon om alles erin te krijgen. Dit voorbeeld laat zien dat je een trailing stop zou kunnen gebruiken om ongeveer 100 pips winst te maken.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/424-bugs.html

aandreaa9
03:34,
Hallo mima. Ik weet niet zeker wat voor binnen dat is. en ik ken geen pdf? zit je in het juiste topic? Ik teken gewoon horizontale lijnen op de hoge en lage close/open punten van de vorige dag, niet de schaduwen. Lekker simpel, gemakkelijk om de avond ervoor gewoon je set te kopen en te verkopen met set take profit en stop loss. Vorige week 4 overwinningen tegen 1 nederlaag, dus ziet er tot nu toe goed uit. moet nog beslissen over stop loss en vele andere dingen. Ik denk dat een transactie alleen de moeite waard is als er een hoge volatiliteit is, maar dan maakt het instellen van aankopen en verkopen zinloos. Momenteel in een koop, wachtend tot de markt opengaat, kijken wat er gebeurt - lage volatiliteit verwacht. Vergeet niet dat dit slechts ��n paar is, dus hoewel er misschien maar kleine winsten zijn, kunnen ze veel opleveren als u andere paren gebruikt.