PDA

View Full Version : Het vormen van mijn eigen makelaarsbedrijf



PaRHo
03:06,
Ik handel nu al een jaar met een bedrijf dat commissie ($XX.x) in rekening brengt voor elk lot dat ik verhandel. Na het bekijken van mijn rekeningafschrift en het berekenen van de totale commissies die ik het afgelopen jaar heb betaald, besefte ik hoeveel potentieel dit bedrijf heeft, vooral in mijn land waar forex trading vrij impopulair is en alleen maar begint te groeien.

1. Hoeveel kapitaal denk je dat ik nodig heb voor dit bedrijf?

2. Hoe kan ik MT4 als mijn handelsplatform gebruiken? Ik weet dat u de ontwikkelaars van de software betaalt, maar weet iemand van u hoeveel makelaars betalen voor hun MT4-rechten?

3. Denk je dat het beter is om een ??????introducerende makelaar te zijn van een groter beursvennootschap dan mijn eigen merk op te zetten met mijn eigen merk?


Ik zal al uw input waarderen. Bedankt.

DanRttexxo
09:16,
het introduceren van makelaars zou u alleen moeten kosten voor de webhosting waarop u uw waardeloze kleine site uitvoert, plus misschien wat administratieve zaken. iedereen hier kan zijn eigen IB beginnen. het enige is dat je een verkoper bent. dit is idealer omdat het starten van uw eigen makelaar enkele miljoenen dollars zou kosten.

jujandri90
10:38,
om een ??????gerenommeerde te zijn, moet je NFA-gereguleerd zijn en om dat te zijn moet je $ 5 miljoen aan netto aangepast kapitaal hebben, tenzij je een IB moet zijn, heb je 50.000 USD nodig.
$ 50.000 om een ??????IB te zijn? Waar heb je dat cijfer vandaan?

halvaropk
12:00,
het een goed idee om een ??????introductiemakelaar te zijn. je hebt geen grote investeringen nodig en geen hoofdbrekens met internationale wetgeving, en niet te vergeten dat je een kleiner bedrag aan contanten nodig hebt.

Evuka
13:22,
Ik handel nu al een jaar met een bedrijf dat commissie ($XX.x) in rekening brengt voor elk lot dat ik verhandel. Na het bekijken van mijn rekeningafschrift en het berekenen van de totale commissies die ik het afgelopen jaar heb betaald, besefte ik hoeveel potentieel dit bedrijf heeft, vooral in mijn land waar forex trading vrij impopulair is en alleen maar begint te groeien. 1. Hoeveel kapitaal denk je dat ik nodig heb voor dit bedrijf? 2. Hoe kan ik MT4 als mijn handelsplatform gebruiken? Ik weet dat u de ontwikkelaars van de software betaalt, maar weet iemand van u hoeveel makelaars betalen voor hun MT4-rechten? 3. Denk je dat het beter is om een ??????introducerende makelaar te zijn van een groter beursvennootschap dan mijn eigen merk op te zetten met mijn eigen merk? Ik zal al uw input waarderen. Bedankt.
om een ??????gerenommeerde te zijn, moet je NFA-gereguleerd zijn en om dat te zijn moet je $ 5 miljoen aan netto aangepast kapitaal hebben, tenzij je een IB moet zijn, heb je 50.000 USD nodig.

oxnolo2000h
14:44,
Hoeveel geld heb je... je hebt veel geld nodig. De man voor wie ik werkte was een effectenmakelaar die letterlijk duizenden rekeningen had... veel van hen waren miljonair klanten... daarom kon hij filialen uit en start zijn eigen bedrijf, want het is altijd moeilijk voor kleinere bedrijven om klanten te krijgen..

Mepkiew
16:07,
Beste vrienden, Welk bedrag is nodig om een ??????effectenrekening te openen? en welke banken bieden dit type rekening aan? Ik geloof niet in het handelen met klantenbedrag. Ik wil dat mijn klanten toegang hebben tot de bankprijs en direct een bestelling kunnen plaatsen bij intermarket. Ik heb veel vrienden die met verschillende makelaars handelen. Maar er is altijd een angst in onze gedachten, wat gebeurt er als de makelaardij failliet gaat. Ook prijsrequto en jacht op sl zijn een probleem. Ik heb geen betrouwbare makelaardij gevonden, dus ik kan beginnen als IB. Leid mij alstublieft.
Ik zou u aanraden om een ??????gereputeerde brooker te gebruiken die een goede kredietgeschiedenis heeft.

jabapk33
17:29,
Beste vrienden, Welk bedrag is nodig om een ??????effectenrekening te openen? en welke banken bieden dit type rekening aan? Ik geloof niet in het handelen met klantenbedrag. Ik wil dat mijn klanten toegang hebben tot de bankprijs en direct een bestelling kunnen plaatsen bij intermarket. Ik heb veel vrienden die met verschillende makelaars handelen. Maar er is altijd een angst in onze gedachten, wat gebeurt er als de makelaardij failliet gaat. Ook prijsrequto en jacht op sl zijn een probleem. Ik heb geen betrouwbare makelaardij gevonden, dus ik kan beginnen als IB. Leid mij alstublieft.

jsr95
18:51,
ofwel stel je gewoon een domme vraag, maar als je het kapitaal hebt, waarom handel je dan niet rechtstreeks met een prime broker? of een 2e tier prime broker?

fitcom
20:13,
En het is niet nodig om een ??????paar miljoen contant op te halen om alles te betalen...
Precies... wij handelaren houden van K.I.S.S. (Hou het kort en simpel)
https://www.aforexa.com/attachments/1529194368.png

fitcom
21:35,
Ik handel nu al een jaar met een bedrijf dat commissie ($XX.x) in rekening brengt voor elk lot dat ik verhandel. Na het bekijken van mijn rekeningafschrift en het berekenen van de totale commissies die ik het afgelopen jaar heb betaald, besefte ik hoeveel potentieel dit bedrijf heeft, vooral in mijn land waar forex trading vrij impopulair is en alleen maar begint te groeien. 1. Hoeveel kapitaal denk je dat ik nodig heb voor dit bedrijf? 2. Hoe kan ik MT4 als mijn handelsplatform gebruiken? Ik weet dat u de ontwikkelaars van de software betaalt, maar weet iemand van u hoeveel makelaars betalen voor hun MT4-rechten? 3. Denk je dat het beter is om een ??????introducerende makelaar te zijn van een groter beursvennootschap dan mijn eigen merk op te zetten met mijn eigen merk? Ik zal al uw input waarderen. Bedankt.
Als ik jou was, zou ik gewoon een bedrijf opzetten dat fungeert als introductiemakelaar. U hoeft niet na te denken over het bijhouden van een boekhouding, het aanvragen van licenties, omgaan met dataproviders etc etc

Clara
22:57,
Als ik jou was, zou ik gewoon een bedrijf opzetten dat fungeert als introductiemakelaar. U hoeft niet na te denken over het bijhouden van een boekhouding, het aanvragen van licenties, omgaan met dataproviders etc etc
En het is niet nodig om een ??????paar miljoen contant op te halen om alles te betalen...

Oxriettaa98
00:19,
u wilt op een gemakkelijke manier uw eigen makelaar starten
http://actforex.com/