PDA

View Full Version : Hulp bij AUDJPY?



pupkpe
19:06,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????

pupkpe
21:12,
Dat zijn vragen die alleen jij kunt beantwoorden. Ik heb u een mogelijk plan gegeven om te volgen, ik weet niet alle details of wat voor soort handelaar u bent. Als dit mijn probleem was, zou ik weten hoe ik ermee om moest gaan als er een plotselinge verandering in de markt zou plaatsvinden. Nogmaals, mijn advies zou zijn om ��n verkooppositie te sluiten en de hele kooppositie te sluiten. Hierdoor blijft de helft van je probleem weg en heb je wat marge om mee te werken. U wilt een lopende aankoop hebben van ten minste 2:1 of meer als u het kunt riskeren. Je hebt een lopende koop boven 91,80 wanneer de prijs weer omhoog gaat...
ok� bedankt man, mijn beslissing is om ten minste de helft van de verkoop te sluiten wanneer de markt dieptepunten maakt en de kooppoisiton te behouden, hoop dat het zal werken)

pascualQ
22:34,
wat u liever langer wacht of de verkoopposities sluit of koop en 1/2 verkoop sluit, dus ik houd de helft van de verkooppositie in de markt of sluit ze allemaal en voor de zekerheid of sluit ze en laat 0.1 kopen en doen heb je een notering van andere valuta??
Dat zijn vragen die alleen jij kunt beantwoorden. Ik heb u een mogelijk plan gegeven om te volgen, ik weet niet alle details of wat voor soort handelaar u bent. Als dit mijn probleem was, zou ik weten hoe ik ermee om moest gaan als er een plotselinge verandering in de markt zou plaatsvinden. Nogmaals, mijn advies zou zijn om ��n verkooppositie te sluiten en de hele kooppositie te sluiten. Hierdoor blijft de helft van je probleem weg en heb je wat marge om mee te werken. U wilt een lopende aankoop hebben van ten minste 2:1 of meer als u het kunt riskeren. Je hebt een lopende koop boven de 91,80 wanneer de prijs weer omhoog gaat met een SL ongeveer 20-30 pips onder de weerstand, dus je hebt geen 2 slechte transacties. Dat was het oorspronkelijke plan. We hebben hier slechts 3 dagen aan gewerkt en op dit moment kan de helft van uw probleem verdwenen zijn. Het kostte je bijna 2 maanden om dit probleem te krijgen en het zal even duren om er vanaf te komen. Ik denk dat je echt heel veel geluk hebt dat je het al kunt halveren. Ik heb mijn tweede toegang tot deze run ingesteld op 91,80 en ik ben van plan om deze valuta verder te zien stijgen. Als je sluit zoals ik nu zei, ben je op weg om je verlies te verminderen als de prijs weer stijgt. Als de prijs naar het zuiden breekt en u geen koop invoert, vermindert u uw verlies. Hoe dan ook, u kunt een betere exitpositie krijgen met minder verlies, ongeacht welke richting de prijs opgaat. Dus dat is mijn advies, maar jij moet de uiteindelijke beslissing nemen, dat kan ik niet voor je doen.

pupkpe
23:57,
Ja dat is een optie. Ik probeerde je te helpen je account geheel of gedeeltelijk te redden. Ik heb een heel duidelijk handelssysteem met SL en TP en het is een van de eenvoudigste en gemakkelijkst te begrijpen. Het is ook consequent bijna elke week een winnaar. Met andere woorden meer winnaars dan verliezers en de winnaars zijn groter dan de verliezers. Uw grootste verliezers zijn 1% van uw account, dus als u een account van 1000 dollar verhandelt, is het grootste verlies dat u zou moeten nemen 10 dollar of 1%. Winnaars zullen vari�ren op basis van marktomstandigheden, maar mijn gemiddelde pipwinst is groter dan mijn...
wat u liever langer wacht of de verkoopposities sluit of koop en 1/2 verkoop sluit, dus ik houd de helft van de verkooppositie in de markt of sluit ze allemaal en voor de zekerheid of sluit ze en laat 0.1 kopen en doen heb je een notering van andere valuta??

pascualQ
01:19,
hoe zit het met ze allemaal te sluiten en met nieuwe posities te beginnen en als je natuurlijk met je hulp kunt, geef je een punt om binnen te komen met tp en sl
Ja dat is een optie. Ik probeerde je te helpen je account geheel of gedeeltelijk te redden. Ik heb een heel duidelijk handelssysteem met SL en TP en het is een van de eenvoudigste en gemakkelijkst te begrijpen. Het is ook consequent bijna elke week een winnaar. Met andere woorden meer winnaars dan verliezers en de winnaars zijn groter dan de verliezers. Uw grootste verliezers zijn 1% van uw account, dus als u een account van 1000 dollar verhandelt, is het grootste verlies dat u zou moeten nemen 10 dollar of 1%. Winnaars zullen vari�ren op basis van marktomstandigheden, maar mijn gemiddelde pip-winst is groter dan mijn gemiddelde pip-verlies. Ik moet later weer aan het werk.

pupkpe
02:41,
Als u 4 kavels heeft geopend, 1 kavel verkoopt, 1 kavel verkoopt en 2 kavels koopt en u sluit 2 kavels en 1 kavel verkoopt, heeft u uw marge vrijgemaakt om opnieuw deel te nemen aan een transactie van 2 kavels kopen. Als je dat niet kunt vanwege marge of wat dan ook. Dan is uw enige hoop om de verkoopkavels te sluiten en door te gaan met kopen totdat u uw geld terugkrijgt. Het kan zijn dat ik uw positie niet volledig begrijp, tenzij uw 2 verkoopkavels al uw marge hebben ingenomen en uw makelaar u toestaat om 2 koopkavels te gebruiken zonder enige marge te gebruiken. In dat geval is je enige hoop een superruil met die koopkavels....
hoe zit het met ze allemaal te sluiten en met nieuwe posities te beginnen en als je natuurlijk met je hulp kunt, geef je een punt om binnen te komen met tp en sl

pascualQ
04:03,
. nee, ik heb niets gedaan, ben bang om de koop en verkoop te sluiten en als ik de 0,2 laat verkopen en de markt een grote stijging zal maken, ben ik uit de markt, begreep je mijn situatie ???
Als u 4 kavels heeft geopend, 1 kavel verkoopt, 1 kavel verkoopt en 2 kavels koopt en u sluit 2 kavels en 1 kavel verkoopt, heeft u uw marge vrijgemaakt om opnieuw deel te nemen aan een transactie van 2 kavels kopen. Als je dat niet kunt vanwege marge of wat dan ook. Dan is uw enige hoop om de verkoopkavels te sluiten en door te gaan met kopen totdat u uw geld terugkrijgt. Het kan zijn dat ik uw positie niet volledig begrijp, tenzij uw 2 verkoopkavels al uw marge hebben ingenomen en uw makelaar u toestaat om 2 koopkavels te gebruiken zonder enige marge te gebruiken. In dat geval is je enige hoop een superruil met die koopkavels. Uw keuze is dan om de verkoopkavels te sluiten en te hopen dat de prijs blijft stijgen en u uiteindelijk uw verlies terugkrijgt. Als je de 2 verkoopkavels niet kunt sluiten omdat je niet genoeg marge hebt om de twee koopkavels te behouden, ben je klaar. Je hebt maar twee opties en er zijn mensen die mijn antwoord gaan frituren, maar dit zijn jouw keuzes: je sluit de 2 verkoopkavels en dat dwingt een sluiting van je twee koopkavels af en je account is voorbij. U voegt geld toe om uit de handel te blijven komen, wat ertoe kan leiden dat u meer geld naar slecht geld gooit. Dat is een moeilijke keuze mijn vriend. De enige reden waarom u dat zou doen, is dat u er 100% zeker van bent dat de prijs zal blijven stijgen op basis van de fundamentele analyse die ik u heb laten zien. Hoewel ik er alle vertrouwen in heb dat dit zal gebeuren, is er geen garantie dat het zal gebeuren. Anders zou forexhandel uiterst eenvoudig zijn. Ik zou zeggen dat het tijd is om in de spiegel te kijken, ik weet niet hoeveel geld je op het spel hebt staan, maar het klinkt mij in de oren dat het formidabel is. Hoe dan ook, als ik uw hachelijke situatie volledig begrijp, heeft u in feite geen geld meer om mee te handelen.

pupkpe
05:26,
OK, hier is een foto van de AUD/JPY. Zoals je kunt zien rust de prijs na een mooie aanloop. Het heeft niet veel teruggevonden, wat aantoont dat de verhuizing nog steeds een aantal benen heeft, wat ik had verwacht. Het kan binnen een uur in de JPY-sessie verdwijnen, misschien niet. Ik zal mijn tweede positie van mijn transactie boven de 92,70-lijn plaatsen, waar u uw herstelhandelsfase 2 wilt invoeren. Ik neem aan dat u uw koop en verkoop op dit punt hebt gesloten om uw probleem in twee�n te snijden. Dit geeft u wat ademruimte om weer te handelen en geeft u een deel van uw marge terug....
. nee, ik heb niets gedaan, ben bang om de koop en verkoop te sluiten en als ik de 0,2 laat verkopen en de markt een grote stijging zal maken, ben ik uit de markt, begreep je mijn situatie ???

pascualQ
06:48,
1 Bijlage(n) OK, hier is een foto van de AUD/JPY. Zoals je kunt zien rust de prijs na een mooie aanloop. Het heeft niet veel teruggevonden, wat aantoont dat de verhuizing nog steeds een aantal benen heeft, wat ik had verwacht. Het kan binnen een uur in de JPY-sessie verdwijnen, misschien niet. Ik zal mijn tweede positie van mijn transactie boven de 92,70-lijn plaatsen, waar u uw herstelhandelsfase 2 wilt invoeren. Ik neem aan dat u uw koop en verkoop op dit punt hebt gesloten om uw probleem in twee�n te snijden. Dit geeft u wat ademruimte om weer te handelen en geeft u een deel van uw marge terug. Je kunt zien dat ik doorging en handelde op het 4H-weerstandsniveau hieronder. U zou op dit punt moeten begrijpen dat u nu aan het stuur zit in uw vak. Als de prijs daalt, vermindert u uw tekort in een verhouding van 1: 1. Als de prijs stijgt, vermindert u uw tekort in een verhouding van 2: 1. OF u kunt uw verlies op dit punt gewoon stoppen en doorgaan met handelen totdat de basis verandert. Ik blijf bij je in deze handel, ik vind dit een interessante uitdaging. Ik zal ook proberen je te helpen met meerdere in- en uitgangen terwijl we door deze beweging van de aud/jpy gaan. Ik zet nooit een hele stelling in ��n keer, maar probeer meestal minstens 3 keer een zet in te voeren. In plaats van 1 hele partij te verhandelen zal ik in delen .3 .3 en .4 invoeren. Op deze manier is het veel kleiner als ik verlies neem dan een volledige instap en als de transactie beweegt, krijg ik mijn hele positie in delen. Ik heb niet op de eerste dag van de maand geruild, maar nu wel. De AUD houdt ervan om te rennen en rennen en rennen als het eenmaal in beweging komt, dus dit is een mooie kans.
https://www.aforexa.com/attachments/1529327450133970749.png

pascualQ
08:10,
hallo, ik heb het niet duidelijk begrepen, ik moet de -760 sluiten ??? en houd de -620 met de kooppositie of ik moet ze zowel -760 als -620 sluiten en de koop behouden ???
U neemt de transacties die u een break-even geven van kopen en verkopen. Of als u een klein verlies wilt nemen, neem dan nu de -760 met de winstgevende koop. Hoe dan ook, je wilt van de helft van je probleem af. Dan laat je de retrace gebeuren of neem je de ontsnapping als het gebeurt. U moet echter onthouden dat wanneer u uw tweede aankoop doet, u deze ook niet in een grote verliezer kunt laten veranderen. Speel de pauze, maar als het een valse ontsnapping is, neem dan het verlies en wacht op je volgende kans. Het ergste dat kan gebeuren, is dat je nog twee verliezende transacties hebt om mee te werken. Als de prijs boven de pauze komt en weer naar beneden komt, sluit u die kooptransactie en wacht u op de volgende beste kans. Het ongedaan maken van een grote heg is heel moeilijk en je moet het goed doen, anders krijg je een groter probleem. Laat uw volgende kooptransactie dus geen grote verliezer worden. Als dat betekent dat je een paar hits moet nemen voordat je het goed doet, dan is dat wat je moet doen. Ik heb geen controle over de prijsactie, maar ik kan wel wachten tot de prijs doet wat ik wil. Als je eenmaal van de helft van het probleem af bent, kun je gemakkelijker ademen. Als de prijs terugkeert, wordt uw probleem kleiner, als de prijs uitbreekt, wordt uw probleem kleiner. Als de prijs rond dat break-outgebied stuitert, kost het u wat om de transactie te krijgen die u wilt, maar het opslaan van uw account is de moeite waard als u aanzienlijk geld op het spel heeft staan. Er is dus geduld nodig, maar je hebt veel geluk dat je een grote regering hebt. fundamenteel werk voor u en dit zou het u gemakkelijker moeten maken om uit deze puinhoop te komen.

pupkpe
09:32,
OK Als ik je probleem begrijp, heb je nu 2 open verkoopposities, de ene is rond -760 en de andere is -620 en je hebt een koop die 310 is gestegen. Dit zijn bij benadering voor mij. Aangezien de kooppositie beide oude posities afdekt, neem ik aan dat het dubbel zo groot is, dus het is gelijk aan de -620 positie. Als dit waar is, gebruik dan deze winstgevende positie en sluit deze samen met een van de oude verliezende posities en de helft van uw probleem is nu opgelost. Nu kun je werken aan de laatste verliezende positie en heb je ook nog wat ruimte voor wat betreft marge. Je kan nu...
hallo, ik heb het niet duidelijk begrepen, ik moet de -760 sluiten ??? en houd de -620 met de kooppositie of ik moet ze zowel -760 als -620 sluiten en de koop behouden ???

pascualQ
10:55,
OK Als ik je probleem begrijp, heb je nu 2 open verkoopposities, de ene is rond -760 en de andere is -620 en je hebt een koop die 310 is gestegen. Dit zijn bij benadering voor mij. Aangezien de kooppositie beide oude posities afdekt, neem ik aan dat het dubbel zo groot is, dus het is gelijk aan de -620 positie. Als dit waar is, gebruik dan deze winstgevende positie en sluit deze samen met een van de oude verliezende posities en de helft van uw probleem is nu opgelost. Nu kun je werken aan de laatste verliezende positie en heb je ook nog wat ruimte voor wat betreft marge. U kunt nu een verhouding van 2 op 1 doen voor die laatste transactie wanneer de prijs hoger is dan 81,72. Op dit moment zou je heel graag een mooie terugslag willen zien, maar ik zie geen grote spelers die een verkoop willen doen op de Aud versus de JPY. Dus voer boven 81,72 in of, als het goed is, een breuk op de trendlijn, koop af van de 4H-grafiek. Zolang de prijs terugloopt, bereidt u zich voor op een betere herstelhandel op de weg. Ik hoop dat dit helpt.

pupkpe
12:17,
Als hij zijn tweede kooppositie had ingenomen om 89.00 of een break daarboven, waardoor de maandelijkse weerstand werd verbroken, zou hij nu de helft van zijn verliezen hebben teruggewonnen. Nog ongeveer 200 pips en hij kan break-even uitkomen. Dus mensen zo is het geregeld. Als hij ��n verkooppositie zou sluiten, zou zijn kooppositie nu zelfs zijn andere verkooppositie hebben gebroken en zou hij nu bijna winst maken. Hoe dan ook, ik had niet verwacht dat de prijs zou exploderen zoals vandaag, maar ik mis het niet meer. Je kunt een tijdje op de JPY-zwakte rijden. Ja daar...
hallo mijn vrienden gelukkig nieuwjaar hebben wat nieuwe punten voor audjpy ???

pascualQ
13:39,
Als hij zijn tweede kooppositie had ingenomen om 89.00 of een break daarboven, waardoor de maandelijkse weerstand werd verbroken, zou hij nu de helft van zijn verliezen hebben teruggewonnen. Nog ongeveer 200 pips en hij kan break-even uitkomen. Dus mensen zo is het geregeld. Als hij ��n verkooppositie zou sluiten, zou zijn kooppositie nu zelfs zijn andere verkooppositie hebben gebroken en zou hij nu bijna winst maken. Hoe dan ook, ik had niet verwacht dat de prijs zou exploderen zoals vandaag, maar ik mis het niet meer. Je kunt een tijdje op de JPY-zwakte rijden. Ja, er zullen enkele dips zijn, maar het zal bij de meeste crossen een tijdje duren. Indiors zijn nutteloos als de overheid. grondbeginselen spelen een rol.

pascualQ
15:01,
Schieten omhoog, meer dan 91.00 nu
https://www.aforexa.com/attachments/1529327444.pngIk heb aankopen gedaan op de meeste JPY-paren die de jpy, nzd/jpy, aud/jpy, gbp/jpy en usa session add usd/jpy verkopen. De enige vraag die overblijft is hoe lang je eraan vast moet houden, weken of maanden. Ondanks de spot van sommigen, als hij nog wat marge over had, zou hij de aud/jpy kunnen kopen en over een week of zo uit zijn rotzooi zijn.

Anbrav
16:24,
Schieten omhoog, meer dan 91.00 nu
https://www.aforexa.com/attachments/1529327444.png

pascualQ
17:46,
Je hebt jezelf in een gat gegraven door dieper in een handel te gaan die vreselijk tegen je is uitgevallen, je hebt duidelijk de controle erover verloren en moet eruit. Hoe meer je probeert ertegen te vechten, hoe erger je wordt geraakt, dus liquideer het hele ding, accepteer het verlies en ga terug naar de tekentafel. Jack_Larkin gaf je het juiste advies. Pak aan. Je moet echt leren hoe je risico's kunt accepteren en verliezen kunt nemen als je wilt verbeteren. Wat betreft het vertellen dat je het moet blijven verhandelen, proberen je een weg naar buiten te graven - ik weet niet zeker of hij...
Dit is echter een moeilijke manier om te leren, als ik de positie begrijp waarin hij zich indekte net voordat het punt van de rekening wegvaagde. Dus daarom kan je net zo goed een redding proberen, aangezien het alternatief het wissen van je account is. Na een paar vragen te hebben gesteld, merkte je dat hij antwoordde dat hij, om nog meer posities toe te voegen, een positie zou moeten sluiten om een ??????nieuwe positie in te gaan. Hij is al maximaal en zo begrijp ik zijn positie. Daarom bevindt hij zich in een totale verliezende positie en moet hij 2 of 3 uiterst nauwkeurige transacties uitvoeren om eruit te komen. Dus om dit te doen moeten er 2 dingen gebeuren. Dus mijn advies aan hem is geen onzin, hem buiten laten hangen is onzin. 1. Een retracement zodat zijn verkopen kunnen worden gesloten voor minimale verliezen. 2. Vervolgens een beweging naar zijn kooppositie om deze te sluiten. Het probleem zoals ik het zie, is dat ik niet denk dat hij een # 1 gaat krijgen, het is misschien mogelijk, maar de nieuw gekozen regering. in Japan gaat er duidelijk alles aan doen om de JPY te devalueren. Zou de JPY wat in waarde kunnen stijgen voordat ze eind januari aantreden, ja dat is mogelijk, maar ik denk het niet. Dus hij heeft optie 2, namelijk om nog een aankoop te doen met een grotere partij wanneer deze de maandelijkse weerstand verbreekt, zodat de stijgingen van de koop de stijgingen van de verkopen zullen overwinnen totdat hij kan afsluiten en een deel of zijn hele account kan sparen. Dit nieuwsbericht hier zal de grondbeginselen uitleggen van hoe hij zijn account geheel of gedeeltelijk kan redden. Ik zal de komende maanden niets anders doen dan de YEN (koop aud/jpy of een andere jpy-kruising) verkopen. Ik denk dat er een kans is om hier echt wat geld te verdienen als deze nieuwe regering. aantreedt en hun economisch plan uitvoert.
http://www.zerohedge.com/news/chinese-business-media-cautions-jgb-bubble-ready-burst-anticipates-40-yen-devaluationEr zijn tientallen artikelen waarnaar u kunt verwijzen over de komende regering. devaluatie van de jpy. In zijn beste geval zou een retracement van de aud/jpy voldoende zijn om zijn twee verkoopposities te sluiten. OF alsof hij denkt ��n verkoop of zelfs beide te sluiten en terug te winnen met een aankoop met de pauze van Monthly R. Hoe dan ook, hij vroeg om hulp en afgezien van het sluiten van de rekening, is dit zijn beste kans. Tenzij u een beter plan heeft om een ??????handelaar in een probleem te helpen uw lezingen te redden, beseft hij zijn fout al. Hij vroeg om hulp, je bent duidelijk niet goed genoeg als handelaar om dat te doen.

apf2000
19:08,
Mijn reacties zijn afgebroken en ik ben te lui om opnieuw te doen..

apf2000
20:30,
.. tot nu toe lijkt dit voor mij te werken. waarschijnlijk niet voor lang. Ik ben zo onwetend dat ik niet weet dat ik het niet weet..

Ik weet niet zeker wat je hiermee echt bedoelt. Wil je zeggen dat we elk verlies moeten najagen en proberen er een winnaar van te maken? ==gt; Nee, het verlies kan worden beheerd, net als de overwinning. Nooit risico's defini�ren of beperken voordat we een transactie aangaan? ==gt; Ik ben slecht in het kiezen van winnende transacties, daarom houd ik de weddenschappen klein. Handelen is een kansspel, je wint wat, je verliest wat. Niemand weet ooit wat de markt gaat doen, ==gt; Ik heb absoluut geen idee of een bepaalde positie een verliezer of een winnaar zal zijn. Het enige wat ik kan doen is de posities beheren....

Ik weet niet zeker wat je hiermee echt bedoelt. Wil je zeggen dat we elk verlies moeten najagen en proberen er een winnaar van te maken? ==gt; Nee, het verlies kan worden beheerd, net als de overwinning. Nooit risico's defini�ren of beperken voordat we een transactie aangaan? ==gt; Ik ben slecht in het kiezen van winnende transacties, daarom houd ik de weddenschappen klein. Handelen is een kansspel, je wint wat, je verliest wat. Niemand weet ooit wat de markt gaat doen, ==gt; Ik heb absoluut geen idee of een bepaalde positie een verliezer of een winnaar zal zijn. Het enige wat ik kan doen is de posities beheren....

andreubdn
21:53,
Werkt niet. Uiteindelijk worden verliezen geaccepteerd totdat het account is weggevaagd.
Ik weet niet zeker wat je hiermee echt bedoelt. Wil je zeggen dat we elk verlies moeten najagen en proberen er een winnaar van te maken? Nooit risico's defini�ren of beperken voordat we een transactie aangaan? Handelen is een kansspel, je wint wat, je verliest wat. Niemand weet ooit wat de markt vervolgens gaat doen, het doel is om winsten te maximaliseren en verliezen te minimaliseren. Door in verliezende transacties te blijven wachten tot het omslaat, lang nadat de oorspronkelijke redenen om aan die transactie deel te nemen zijn verdwenen, maximaliseert u effectief uw verliezen en neemt u oneindige risico's. Voordat u elke transactie invoert, moet u precies weten hoeveel u gaat verliezen als u het bij het verkeerde eind heeft. OP heeft hier duidelijk de controle over verloren, hij bevindt zich in een situatie waarin hij zich in de eerste plaats nooit had mogen begeven en het klinkt alsof hij het risico loopt zijn hele account op te blazen voor ��n transactie als het advies dat hij hier krijgt van volslagen vreemden is mis. Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen hem adviseren om in het vak te blijven en het verlies niet te accepteren.

pascualQ
23:15,
1 Bijlage(n) Als u eenmaal per week naar de maandgrafieken kijkt, houdt u zich in het langetermijntrendpatroon. Dit zal u helpen betere beslissingen te nemen in uw handel en niet verstrikt raken in een opwaartse trend zoals u in deze twee transacties was. Echte trends veranderen maar een paar keer per jaar. De Aud/Jpy heeft de afgelopen 4 jaar 7 trendveranderingen gehad, dus leer er niet tegen te vechten.
https://www.aforexa.com/attachments/1529327436576311991.png

pascualQ
00:37,
2 bijlage(n) Ik weet niet waar u nu staat in de handel, maar als de winstaankoop de helft van de verkoop eerder had weggenomen en de tweede winstaankoop die bij de vorige breuk was genomen, zou het in staat zijn om te nemen uit de andere slechte verkoophandel. Het meeste, zo niet alle, account zou nu zijn opgeslagen. Dus dat is een manier waarop het had kunnen gebeuren. Ik hoop dat je nu kleinere kavels gaat verhandelen of dat je een SL nodig hebt als je grote posities gaat gokken. Ik wens je het beste en veel geluk. Ik verbaasde sommigen over hoe sterk de Aud bleef gaan op de JPY, maar zo werkt het soms. Kijk wekelijks/maandelijks naar uw high-end grafieken en zorg ervoor dat u aan de goede kant van de trend zit. De foto met de witte lijn is de 2MA simple op het maandblad. Koop alleen boven en verkoop onder en het voorkomt veel problemen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529327431756204945.png
https://www.aforexa.com/attachments/152932743465147073.png

pascualQ
01:59,
1 bijlage(n)

nou hoe zit het nu met enig idee over de trend ???
Een citaat: er was aantoonbaar sprake van een short squeeze op ingenomen posities met een renteverwachting onder nul, maar de vertraging van de aankoop van activa met een open einde tot 2014 was teleurstellend, maar zal uiteindelijk geen reden genoeg zijn om yen-shorts op langere termijn bang te maken uit. De Bank of Japan en Abe zitten (voorlopig) met tegenzin op dezelfde golflengte, zo lijkt het, en na de uitbarsting van de yen zal er waarschijnlijk een herevaluatie komen van wat de volgende stap van de BOJ zal zijn en dat zal de volgende golf van yen verkopen. Het lijkt erop dat de zwakte van de yen voorlopig tussen deze twee gebieden zal blijven. Als de prijs boven die bovenste rode lijn uitkomt, zal de Yen-zwakte voortduren. Zo niet, dan stuitert het tussen de twee rode lijnen. Deze run is nu 4 maanden aan de gang en kan een adempauze inhouden. Vooral als de AUD een koersdaling doet, zal dit paar vari�ren. Ik verwacht voorlopig niet veel meer van deze run.#12288;Ik weet niet hoe je zit, maar het kan een tijdje in dit gebied blijven. JPY maakte gisteren echt een sprongetje in dat nieuwsbericht. Ik markeerde in roze de laatste keer dat de prijs in dit gebied was en het was overal.
https://www.aforexa.com/attachments/1529327429644757382.png

pupkpe
03:22,
AUD-nieuws was niet zo populair en de JPY is klaar om nog wat te dalen, dus ik voer mijn aud/jpy-aankopen vandaag opnieuw in. Ik heb mijn kooppositie boven de dagelijkse spil, wachtend tot de kopers weer op de markt komen.
nou hoe zit het nu met enig idee over de trend ???

MaFyuwita
04:44,
De AUD daalde vandaag als gevolg van ongunstige werkgelegenheidscijfers. Maar het BBP van China komt morgen. Op basis van recente cijfers uit China schat ik dat het BBP-cijfer de prognose zou kunnen halen, zo niet beter. Als dat het geval is, zal de AUD stijgen. In combinatie met de fundamentele JPY-zwakte zou dit kunnen resulteren in verder voordeel voor AUDJPY.

AUD-nieuws was niet zo populair en de JPY is klaar om nog wat te dalen, dus ik voer mijn aud/jpy-aankopen vandaag opnieuw in. Ik heb mijn kooppositie boven de dagelijkse spil, wachtend tot de kopers weer op de markt komen.

AUD-nieuws was niet zo populair en de JPY is klaar om nog wat te dalen, dus ik voer mijn aud/jpy-aankopen vandaag opnieuw in. Ik heb mijn kooppositie boven de dagelijkse spil, wachtend tot de kopers weer op de markt komen.

pascualQ
06:06,
ja bedankt en hoe zit het nu met een retracement en doorgaan met bullish ???
AUD-nieuws was niet zo populair en de JPY is klaar om nog wat te dalen, dus ik voer mijn aud/jpy-aankopen vandaag opnieuw in. Ik heb mijn kooppositie boven de dagelijkse spil, wachtend tot de kopers weer op de markt komen.

pupkpe
07:29,
De aud/jpy steeg nog eens 140 pips per week. Wat het voor jou beter zou maken.
ja bedankt en hoe zit het nu met een retracement en doorgaan met bullish ???

apf2000
08:51,
[quote=numbnuts;6327140]Je hebt jezelf in een gat gegraven door dieper in een handel te gaan die vreselijk tegen je is uitgevallen, je hebt duidelijk de controle erover verloren en moet eruit. Hoe meer je probeert ertegen te vechten, hoe erger je wordt geraakt, dus liquideer het hele ding, accepteer het verlies en ga terug naar de tekentafel. Jack_Larkin gaf je het juiste advies. Pak aan. citaat] Werkt niet. Uiteindelijk worden verliezen geaccepteerd totdat het account is weggevaagd.

Anbrav
10:13,
1 Bijlage(n) 1. Tijdmachine kopen 2. Ga naar 17 oktober 2012 3. Koop voor 81,80 volgens signaal 4. Verkoop voor 89,80 of houd vast voor meer winst zoals voorspeld door Bob
https://www.aforexa.com/attachments/1529194576.png
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/383-account-balance-alert-ea-indior.html

plal9
11:35,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????
Sluit uw korte en lange posities en ga verder. Neem het als een goede les, zodat je die fout niet nog een keer zult herhalen. Gemaakte fouten: 1. In een short gegaan zonder duidelijke exit 2. Positie toegevoegd aan een bestaande verliezende positie 3. In een long ingevoerd waarvoor? De pijn verdoven?

andreubdn
12:58,
Je hebt jezelf in een gat gegraven door dieper in een handel te gaan die vreselijk tegen je is uitgevallen, je hebt duidelijk de controle erover verloren en moet eruit. Hoe meer je probeert ertegen te vechten, hoe erger je wordt geraakt, dus liquideer het hele ding, accepteer het verlies en ga terug naar de tekentafel. Jack_Larkin gaf je het juiste advies. Pak aan. Je moet echt leren hoe je risico's kunt accepteren en verliezen kunt nemen als je wilt verbeteren. Wat betreft het vertellen dat je het moet blijven verhandelen, proberen je een weg naar buiten te graven - ik weet niet zeker of hij je voor de gek houdt of dat hij echt in zijn onzin gelooft, hoe dan ook, hij is een lul en je moet zijn advies negeren . In de transactie blijven, proberen het terug te brengen naar break-even, is hetzelfde als het liquideren en een nieuwe transactie aangaan. U zei dat u er niet van wilt profiteren, u wilt gewoon uw geld terugkrijgen - maar iets van uw geld terugkrijgen IS een winstgevende positie vanaf waar u nu bent. Ik denk dat je een groot probleem hebt met trading plogy. U heeft het risico duidelijk niet gedefinieerd en geaccepteerd voordat u aan de handel begon, wat een van de belangrijkste aspecten van handelen is. Iets om aan te werken. Veel geluk.

pupkpe
14:20,
Het stuitert van de maandelijkse weerstandslijn, tijdens het kerst- en nieuwjaarsseizoen kan het alles doen. Waarom ik nu niet handel, er is heel weinig zakelijke activiteit tussen landen, grote handelaren zijn naar huis gegaan, de markt kan helemaal dood zijn en plotseling overal heen springen zonder duidelijke reden. Ontspan, tenzij uw marge wordt opgeslokt door swapkosten. Ik handel in kleine partijen en met een lage hefboomwerking. Ik kan ontspannen en een transactie laten zitten totdat ik de markt zie die ik wil en deze verhandelen. Ik denk niet dat je krijgt wat je nodig hebt tot het nieuwe jaar. Ik moet gaan zal schrijven...
dat is het wachten tot na vaion en nieuwjaar om te zien en er wordt geen swap in rekening gebracht, daarom kan ik wachten
https://www.aforexa.com/attachments/1529194576.pnganw ik wens je fijne kerstdagen mijn vriend en hoop dat volgend jaar succesvoller zal zijn dan dit jaar
https://www.aforexa.com/attachments/1529194576.png

pascualQ
15:42,
je bedoelt dat audjpy zijn neerwaartse trend zal voortzetten????
Het stuitert van de maandelijkse weerstandslijn, tijdens het kerst- en nieuwjaarsseizoen kan het alles doen. Waarom ik nu niet handel, er is heel weinig zakelijke activiteit tussen landen, grote handelaren zijn naar huis gegaan, de markt kan helemaal dood zijn en plotseling overal heen springen zonder duidelijke reden. Ontspan, tenzij uw marge wordt opgeslokt door swapkosten. Ik handel in kleine partijen en met een lage hefboomwerking. Ik kan ontspannen en een transactie laten zitten totdat ik de markt zie die ik wil en deze verhandelen. Ik denk niet dat je krijgt wat je nodig hebt tot het nieuwe jaar. Gotta go zal later meer schrijven.

pupkpe
17:04,
Nieuwsverhaal en waarom ik denk dat u een zeer goede kans heeft dat de prijs omhoog gaat en u helpt uw ??????verlies te herstellen. In een andere stap die bedoeld was om de positie van Japan binnen en buiten Japan te versterken, beloofde Abe een grootschalig aanvullend budget om de bloedarme economie van het land vrijwel onmiddellijk op gang te brengen. De markten reageerden positief op het nieuws, met aandelen die op het hoogste punt in acht maanden werden verhandeld op de Tokyo Stock Exchange. Ondertussen verzwakte de Japanse yen internationaal -- de sterke valuta van het land heeft de exportsector van het land op een...
je bedoelt dat audjpy zijn neerwaartse trend zal voortzetten????

pascualQ
18:27,
Nieuwsverhaal en waarom ik denk dat u een zeer goede kans heeft dat de prijs omhoog gaat en u helpt uw ??????verlies te herstellen. In een andere stap die bedoeld was om de positie van Japan binnen en buiten Japan te versterken, beloofde Abe een grootschalig aanvullend budget om de bloedarme economie van het land vrijwel onmiddellijk op gang te brengen. De markten reageerden positief op het nieuws, met aandelen die op het hoogste punt in acht maanden werden verhandeld op de Tokyo Stock Exchange. Ondertussen verzwakte de Japanse yen internationaal -- de sterke valuta van het land heeft de exportsector van het land internationaal aanzienlijk benadeeld.

pupkpe
19:49,
Ja, dat is wat je zult moeten doen. Het enige dat ik handelaren probeer te leren, is om niet met zulke grote partijen te handelen. Je geeft jezelf geen ruimte als je een fout maakt om het te corrigeren. Als u met grote partijen handelt, moet u in principe handelen met een stop loss. Als je gaat traden zonder stop loss moet je veel kleinere lots verhandelen of veel eerder hedgen zodat je makkelijker uit de hedge kunt komen. Op dit moment heb je geen ruimte voor een fout. Uw in- en uitgangen op deze transacties moeten uiterst nauwkeurig zijn, anders krijgt u meer problemen. De...
bedankt man, ik heb echt je hulp nodig en als je iets nieuws vindt, laat het me dan nogmaals weten, bedankt

pascualQ
21:11,
je bedoelt dat ik een kooppositie invoer onder 88,56 ???? maar mijn probleem, ik kan geen enkele positie innemen, mijn marjin is vol of ik zal een verkoop sluiten en vervangen door een kooppositie???? stem jij in ??
Ja, dat is wat je zult moeten doen. Het enige dat ik handelaren probeer te leren, is om niet met zulke grote partijen te handelen. Je geeft jezelf geen ruimte als je een fout maakt om het te corrigeren. Als u met grote partijen handelt, moet u in principe handelen met een stop loss. Als je gaat traden zonder stop loss moet je veel kleinere lots verhandelen of veel eerder hedgen zodat je makkelijker uit de hedge kunt komen. Op dit moment heb je geen ruimte voor een fout. Uw in- en uitgangen op deze transacties moeten uiterst nauwkeurig zijn, anders krijgt u meer problemen. Het andere probleem waarmee u wordt geconfronteerd, is de kerst- en nieuwjaarsvakantie en de meeste handelaren en zakelijke transacties worden voor het hele jaar gedaan. De markt kan soms erg grillig zijn door gebrek aan liquiditeit. Ik ben ongeveer een week geleden gestopt met handelen voor het jaar en zal pas weer beginnen in januari nadat de markten echt weer zijn begonnen. Ik zal proberen je te helpen, maar als ik dit was, zou ik wachten om te zien of de prijs boven deze weerstandslijn komt voordat ik mijn aankoop doe. Als u een neerwaartse beweging krijgt, kunt u misschien uw verliezen wat verminderen. Deze tijd van het jaar is erg moeilijk om te handelen.

pupkpe
22:33,
Hier is de maandgrafiek. Ik denk dat de fundamentele zwakte van de JPY de prijs tot boven deze lijn zal stuwen. Als dat het geval is, voer ik mijn kooppositie in. U wilt ook uw tweede kooppositie boven deze regel invoeren en spelen voor een break-even transactie. Ik hoop dat dit helpt.
je bedoelt dat ik een kooppositie invoer onder 88,56 ???? maar mijn probleem, ik kan geen enkele positie innemen, mijn marjin is vol of ik zal een verkoop sluiten en vervangen door een kooppositie???? stem jij in ??

pascualQ
23:56,
1 bijlage(n)

kort op 83,93 en kort op 85,09 lang op 88,70
Hier is de maandgrafiek. Ik denk dat de fundamentele zwakte van de JPY de prijs tot boven deze lijn zal stuwen. Als dat het geval is, voer ik mijn kooppositie in. U wilt ook uw tweede kooppositie boven deze regel invoeren en spelen voor een break-even transactie. Ik hoop dat dit helpt.
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/456-dow-futures-point-1-000-point-fall-open.html

pascualQ
01:18,
kort op 83,93 en kort op 85,09 lang op 88,70
OK, als je het geduld en de marge hebt, kun je uit de puinhoop komen. Eerst de grondbeginselen. Japan heeft een schuldratio van 230% in verhouding tot het BBP en heeft in feite al hun rijkdom geleend. Ze hebben bijna ieders pensioen geleend en in de regering gestopt. schuld. Ik zie ze niet in staat om schuldobligaties aan de buitenwereld te verkopen en ze kunnen die schuld op geen enkele manier afbetalen. Ze blijven dus achter met ��n wapen, vernedering van valuta. Ik zie de prijs nergens in de buurt komen van de prijzen waartegen u verkoopt. ZOOOOOO je moet kopen met een grotere partijgrootte dan je verkoopgrootte. Dus laten we zeggen dat je 2 kavels hebt verkocht en 2 kavels hebt gekocht. Grijp de volgende goede koopopstelling en voeg nog 2 koopkavels toe. Op deze manier wint u voor elke 1 dollar die u verliest 2 dollar. Uiteindelijk heb je genoeg winst om ��n verliezende transactie te sluiten en dan kun je naar een transactie met minder risico gaan met kleinere partijen en de tweede elimineren. Of wacht tot beide zijn gewist. Ik denk dat als je leest wat daar aan de hand is, de nieuw gekozen functionarissen YEN gaan drukken om hun schuldquote te verlagen en ook beginnen met het terugbetalen van het geld dat hun vergrijzende bevolking nodig heeft als ze met pensioen gaan. Dus short gaan op YEN en long AUD en vasthouden is wat je de grote handelaren en banken een tijdje gaat zien doen. Kun je de 300-400 pips krijgen die je nodig hebt om de komende weken of maanden uit deze puinhoop te komen. Ik geloof dat je het kunt. Geloof ik dat u een terugkeer naar uw oude prijzen zult zien? Waarschijnlijk niet snel en mogelijk nog jaren. Dat is waarom alle yenparen naar het toilet gaan. Dus bescherm uw kooppositie als er aan het einde van het jaar een uitverkoop is voor winstnemers, maar de langetermijnrichting zal de depreciatie van de yen zijn, die volgens mij groter zal zijn dan de AUD. De uitzondering op deze analyse is dat als de AUD in januari of februari een grotere rentedaling doet, u dan mogelijk enig herstel ziet. Veel geluk.

pupkpe
02:40,
Ik kan proberen te helpen. 3 vragen? 1. Wat is de afstand tussen long en short in pips? 2. Als je ��n positie hebt gesloten, is dat nu winstgevend? 3. Kunt u nog een deel van de kavels sluiten, als u bijvoorbeeld 2 kavels heeft kunt u dan 1 kavel sluiten en 1 behouden of zit u aan het makelaarsminimum voor kavels?
kort op 83,93 en kort op 85,09 lang op 88,70

pupkpe
04:02,
welke prijzen ben je long en short
short op 83.93 en short op 85.09 long op 88.70 bedankt dat je me probeert te helpen het is de eerste keer dat ik crossen speel en het heeft me vernietigd ik wil in ieder geval wat van mijn geld terugkrijgen ik wil geen winst alles wat ik moet doen om het met minder te laten verlies nogmaals bedankt

pascualQ
05:25,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????
Ik kan proberen te helpen. 3 vragen? 1. Wat is de afstand tussen long en short in pips? 2. Als je ��n positie hebt gesloten, is dat nu winstgevend? 3. Kunt u nog een deel van de kavels sluiten, als u bijvoorbeeld 2 kavels heeft kunt u dan 1 kavel sluiten en 1 behouden of zit u aan het makelaarsminimum voor kavels?

george0069
06:47,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????
Maak het helemaal plat. In plaats van te proberen het verlies goed te maken, kunt u beter nadenken over wat u in de eerste plaats in zo'n positie heeft gebracht en eraan werken om dit in de toekomst te vermijden. Een handelaar is iemand die risico's beheert en uitvoeringsbeslissingen neemt. Door dat aan het forum te geven, te vragen om in-/uitstapsignalen en te weigeren een verlies te realiseren waar je jezelf in hebt geslagen, ben je opgehouden een handelaar te zijn en heb je zojuist je account geopend voor de wil van de markt. En de markt geeft er niet om of u geld verdient.

Mumuce9504
08:09,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????
VERKOPEN in zona 89 -91 gebied voor verkoop (lange termijn), wacht op h4, dagelijkse en wekelijkse kaarsbevestiging. Moge Jezus u zegenen

spkpixxa
09:31,
iedereen kan me helpen, ik zit vast met AUDJPY. IK WIL WETEN WANNEER IK SHORT EN WANNEER IK LANG MOET HEDGEN HET NU ???????
welke prijzen ben je long en short

pascualQ
10:54,
ok� bedankt man, mijn beslissing is om ten minste de helft van de verkoop te sluiten wanneer de markt dieptepunten maakt en de kooppoisiton te behouden, hoop dat het zal werken)
De aud/jpy steeg nog eens 140 pips per week. Wat het voor jou beter zou maken.