PDA

View Full Version : MT4-makelaar en beschermde deposito's



pihoy
04:13,
Hallo daar,

dit is misschien een relatief domme vraag, maar gezien de huidige onrust op de financi�le markten ben ik op zoek naar een makelaar waar mijn deposito's zodanig worden beschermd dat er geen faillissementsrisico is bij de makelaar. Ik weet dat rekeningen met b.v. Interactive Brokers of ABN Amro zijn beschermd, maar geen van beiden biedt MT4 aan. Ik detrade nu al 2 jaar op MT4 en Oanda en heb een trading egy ontwikkeld die ik graag zou willen automatiseren zodra ik live ga. Daarom zou ik voor de eenvoud MT4 willen gebruiken.
Aangezien mijn account relatief groot zal zijn, is depositobescherming voor mij van cruciaal belang. Kortom, ik ben op zoek naar een eerlijke, betrouwbare makelaar waar deposito's worden beschermd en die MT4 als handelsplatform uitvoert. Ik zou erg dankbaar zijn voor elk advies!

chaoxtkpk
07:20,
Ik heb begrepen dat makelaars die in het VK worden gereguleerd onder de FSA (bijvoorbeeld Hotspot Europe of alpari UK) deel uitmaken van een compensatieregeling. Ik ken de details niet, ik denk dat je meer kunt leren op de FSA-pagina. Er zijn ook enkele anderen met een bankvergunning zoals Saxo of ABN Amro die een compensatieregeling hebben.
eigenlijk, als je je aanmeldt bij alpari uk, moet je elke bescherming die fsa geeft afmelden, moet je je aanmelden en hun contracten lezen, je zult de pagina zien waar ik het over heb.

juanelflamenco
08:41,
voor zover ik me herinner, kreeg ik een paar weken geleden een e-mail over verzekeringen van fxpro, misschien is het de bescherming die je nodig hebt ....

DanRttexxo
10:02,
Even veilig als Refco?
https://www.aforexa.com/attachments/1529194597.pngNiets is 100% veilig, zelfs huizen niet.
natuurlijk is retail forex de onderkant van de hi�rarchie. maar aangezien mensen geld willen beschermen, is het het beste dat ze met een grote makelaar met een goede kapitalisatie gaan als de persoon erop staat forex te handelen

Mokpkro
11:22,
Ik heb begrepen dat makelaars die in het VK worden gereguleerd onder de FSA (bijvoorbeeld Hotspot Europe of alpari UK) deel uitmaken van een compensatieregeling. Ik ken de details niet, ik denk dat je meer kunt leren op de FSA-pagina. Er zijn ook enkele anderen met een bankvergunning zoals Saxo of ABN Amro die een compensatieregeling hebben.

pihoy
12:43,
Als ik het heb over een beschermde rekening, bedoel ik dat de deposito's worden aangehouden bij banken die deel uitmaken van een depositobeschermingssysteem zoals b.v. in Duitsland het Einlagensicherungsfonds, dat voor elke rekening een faillissementsverzekering biedt tot 30% van het door de banken geplaatste eigen vermogen. Ik ben een Duitse inwoner, maar Duitse makelaars zijn in feite onzin en ik ben me ook niet bewust van een met MT4.

mustrufu78
14:04,
waarschijnlijk fxcm, aangezien ze goed gekapitaliseerd zijn. maar wees niet uw levensfortuin erop.
Even veilig als Refco?
https://www.aforexa.com/attachments/1529194597.pngNiets is 100% veilig, zelfs huizen niet.

DanRttexxo
15:25,
Hallo daar, dit is misschien een relatief domme vraag, maar gezien de huidige onrust op de financi�le markten, ben ik op zoek naar een makelaar waar mijn deposito's zodanig worden beschermd dat er geen faillissementsrisico is bij de makelaar. Ik weet dat rekeningen met b.v. Interactive Brokers of ABN Amro zijn beschermd, maar geen van beiden biedt MT4 aan. Ik detrade nu al 2 jaar op MT4 en Oanda en heb een trading egy ontwikkeld die ik graag zou willen automatiseren zodra ik live ga. Daarom zou ik voor de eenvoud MT4 willen gebruiken. Aangezien mijn account relatief groot zal zijn, is depositobescherming voor mij van cruciaal belang. Kortom, ik ben op zoek naar een eerlijke, betrouwbare makelaar waar deposito's worden beschermd en die MT4 als handelsplatform uitvoert. Ik zou erg dankbaar zijn voor elk advies!
waarschijnlijk fxcm, aangezien ze goed gekapitaliseerd zijn. maar wees niet uw levensfortuin erop.

blackmoore66
16:45,
FXCM. Niet de beste makelaars, maar ze zijn veilig.
Veilig? Wat is veilig? Niks. Zelfs de verzekering van ABN gaat maar tot 20k. Als je een echte crash krijgt, is niets meer veilig.
https://www.aforexa.com/attachments/1529194597.pngJe hebt fysiek goud, zilver nodig... Vriendelijke groeten -

pedripk76
18:06,
FXCM. Niet de beste makelaars, maar ze zijn veilig.
Dus wie is volgens jou de beste makelaar? Bedankt,

Pkdoloveo
19:27,
FXCM. Niet de beste makelaars, maar ze zijn veilig.

Zuslas
20:48,
Hallo daar, dit is misschien een relatief domme vraag, maar gezien de huidige onrust op de financi�le markten, ben ik op zoek naar een makelaar waar mijn deposito's zodanig worden beschermd dat er geen faillissementsrisico is bij de makelaar. Ik weet dat rekeningen met b.v. Interactive Brokers of ABN Amro zijn beschermd, maar geen van beiden biedt MT4 aan. Ik detrade nu al 2 jaar op MT4 en Oanda en heb een trading egy ontwikkeld die ik graag zou willen automatiseren zodra ik live ga. Daarom zou ik voor de eenvoud MT4 willen gebruiken. Aangezien mijn account relatief groot zal zijn, is depositobescherming voor mij van cruciaal belang. Kortom, ik ben op zoek naar een eerlijke, betrouwbare makelaar waar deposito's worden beschermd en die MT4 als handelsplatform uitvoert. Ik zou erg dankbaar zijn voor elk advies!
weet niet of ze goed zijn of wat het betekent, maar ALpari.co.uk is FSA-gereguleerd. Niet het grootste scala aan valuta's, maar ik denk niet dat ik er iets slechts aan heb gezien. max

Raum62
22:08,
Bent u een inwoner van de VS? Ik heb gemerkt dat het als inwoner van de VS moeilijk is om de door u opgegeven criteria te vinden.

tete27
23:29,
Helemaal waar met betrekking tot Alpari UK, daarom heb ik me niet bij hen aangemeld.