PDA

View Full Version : Handelssysteem met behulp van Awesome Oscillator



taraFFr89
07:23,
Ik gebruik nu al vier weken een eenvoudig handelssysteem met de Awesome Oscillator en Accelerator/Decelerator Oscillator en hoopte dat ik wat hulp en idee�n zou kunnen krijgen om het beter te maken en SL en TP's in te stellen.

Ik gebruik de Awesome Oscillator (AO) en de Accelerator/Decelerator Oscillator (AC) indiors op een 4 uur durende MetaTrader-grafiek met GBP/USD.

Ik doe een transactie aan het einde van een kaars van 4 uur wanneer ik een kleurverandering heb op de AO en twee opeenvolgende en dezelfde kleuren op de AC. Ik verlaat de handel aan het einde van een kaars van 4 uur wanneer ik dezelfde tegenovergestelde kleuren heb op zowel AO als AC. (dwz als de AO verandert van rood naar groen terwijl de AC groen is en een vorige AC 4 uur groen heeft, koop ik. Ik sluit wanneer de AO en AC beide tegelijkertijd rood zijn op een sluiting van 4 uur).

Ik doe mee met twee gelijke kavels, beide ingesteld op SL van -70 pips. Bij 50 pips verplaats ik ��n lot om break-even te spelen. Bij 100 pips verplaats ik het eerste lot naar 50 pip trailing en verplaats ik het tweede lot naar BE. bij 150 pips verplaats ik het tweede lot naar 100 pip trailing.

Sinds ik Oanda gebruik, moet ik de SL handmatig verplaatsen voor volgstops, wat betekent dat ik soms het exacte punt mis.

Het systeemtotaal voor de week van 7-12 januari was 564 pips, 14-19 januari was -191 pips, 21-26 januari was 70 pips. Dit waren de totale pips voor twee percelen. Voor deze week heb ik maandagochtend twee kavels ingevoerd op 1.9574. Het eerste lot werd gestopt op 70 pips en het tweede lot is momenteel 54 pips met de SL op BE.

De eerste drie weken kwam ik niet in de buurt van de systeemtotalen omdat ik het systeem bleef raden.

Elk inzicht in het systeem, stop verliezen, neem winst, ect. zou gewaardeerd worden.

Alvaripkboa
10:46,
Ik vond een andere draad, die belang hechtte aan Bill Williams indoor. Hoop dat het helpt.
https://www.aforexa.com/attachments/1530206548.png
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/45-brokers-money.html

oyrayhpa
12:08,
Hier is de startpagina van het Awesome Trading System
https://sites.google.com/site/theawesometradingsystem/home

javi
13:31,
Hier is een door de kers geplukt voorbeeld dat een paar minuten geleden plaatsvond. Eerste divergentie, tweede goede richting in hoger tijdsbestek en derde breuk van weerstand. De risico/opbrengstverhouding is in dit geval 1. Het is beter om te wachten op een sterk divergentiesignaal. Het gebeurt niet zo vaak, maar met alle beschikbare paren en TF's zouden er voldoende kansen moeten zijn.
https://www.aforexa.com/attachments/1530206561sds2125448291.png

javi
14:53,
Bedankt Ganglion voor het systeem. Awesome geeft resultaten in de buurt van MACD (5,34,1). De indior is ook leuk voor divergentiehandel. Ik heb eens uitgelegd hoe ik erover denk. Kortom, u wacht op divergentie en controleert of de prijs op een hoger tijdsbestek de goede kant op gaat. Je kunt daarna ook wachten op een onderbreking van steun/weerstand op een nieuwe bevestiging voordat je naar binnen gaat. Hier is een
http://www.youtube.com/embed/byxq9thAwE0feature=player_embedded#!nullop een vergelijkbaar egy met stochastiek. Ook zou ik alleen meedoen als het risico/rendement hoger is dan 1 (beter 1,5).

tratcar
16:15,
bedankt popeye dat is duidelijk voor mij voor de exit egy, ik heb nog een vraag over AO. Hier ontdekte ik dat AO was overschreden en het koopsignaal boven 1232 ligt. de prijs echter ingetrokken en de AO blijft stijgen ... mijn vraag is: moet ik mijn koopstop boven 1232 houden? of wanneer er een ander koopsignaal is (misschien schotel kopen) ... de koopstop boven 1232 moet worden geannuleerd? bedankt ... http://img836.imageshack.us/img836/8...0819081629.png

Elpichi2
17:37,
1 bijlage(n)

AO geeft ingangssignaal ... maar hoe moet ik stoppen of verlies stoppen?
Hoop dat dit helpt.
https://www.aforexa.com/attachments/15302065581639901025.png

tratcar
19:00,
AO geeft ingangssignaal ... maar hoe moet ik stoppen of verlies stoppen?

trapce1997
20:22,
Bedankt, Ganglion, voor het vinden van het e-boek van Victor Chan Wai-To (The Awesome Trading System). Sinds 1998 levert Bill Willi een belangrijke bijdrage aan mijn handelsmethoden (futures en forex). Ik ben onlangs begonnen met wat RD-werk met de AO en AC in een intraday-model, dus ik sta te popelen om het e-boek te verwerken en de aanpak ervan in mijn mix te verwerken. Ik zal dit werk in deze thread plaatsen als het een grote winstkans blijkt te hebben voor mijn handelsmantra: Stap in - Stap uit - Ga iets anders doen!

oyrayhpa
21:44,
1 Hulpstuk(ken) Hier is nog een systeem dat de Awesome Oscillator gebruikt. Zie bijlage. Het was een vrij te distribueren e-boek dat ik online vond.
https://www.aforexa.com/attachments/15302065552071056136.pdf

trapce1997
23:07,
Forex37: The Herberts (Sr. en Jr.) doken op in Hillsboro OR, The Fractals Edge en Quantum Futures; maar alle weblinks zijn mislukt. Ik krijg af en toe een e-mail van Quantum Futures of een van de Herberts, dus ik zal de volgende keer beter opletten. ~ larry. tot ziens

felix
00:29,
: Ik kan me de details van FE niet herinneren, maar ik herinner me mijn algemene indruk van FE versus Profitunity - dat FE de Profitunity-methodiek op een goede manier heeft aangepast - het gaf een aantal winstgevende verbeteringen. ....... ~larry.bye Onthoud dat niemand zoveel weet als jij denkt, en dat geldt ook voor mijn spullen!
Bedankt voor uw vriendelijke antwoord. Helaas is het www, waarvan wordt gezegd dat het nooit zal vergeten, informatie over TFE volledig kwijtgeraakt!! Ik vraag me af of je de parameters van hun Alligator-versie, AO en AC kent (of onthoudt). Ik las in de TFE-documentatie dat hun versies verschillen van BW en zonder toekomstige offsets. Hoop dat alles (en -lichaam) de goede kant op gaat. Groeten uit ol`europe

trapce1997
01:51,
Forex37: Ik kan me de details van FE niet herinneren, maar ik herinner me mijn algemene indruk van FE versus Profitunity - dat FE de Profitunity-methodiek op een goede manier heeft aangepast - het gaf een aantal winstgevende verbeteringen. NTD was voor mij een verbetering ten opzichte van TC; maar ik heb veel waarde gekregen door de twee boeken te lezen als deel 1 en deel 2 van ��n boek. De enige rechtvaardiging voor een TC2 was de 1e Wiseman; Winstgevendheid had een manier nodig om vroeg in een ommekeer te komen. Ik was helemaal niet onder de indruk van de 2e Wiseman; en de 3e Wiseman was eigenlijk gewoon een herdruk van de eerste twee boeken. TC2 was een grote teleurstelling voor mij! ~larry.bye Onthoud dat niemand zoveel weet als jij denkt, en dat geldt ook voor mijn spullen!

felix
03:13,
De hersenoperatie is goed verlopen (minder tijd op tafel dan verwacht!), en haar doktoren zeiden dat de tumor goedaardig leek te zijn!...
Hallo dlftrader, ik ben een van de vele lurkers die er zijn (die natuurlijk uw zorgen delen) en ik zou het vreselijk vinden om u weer te zien verdwijnen. Zou je, voordat je dit doet, je ervaringen en meningen over TC2 vs. New Dimenns en beide vs. Fractals Edge willen delen? Wat de eerste vraag betreft, lijkt het mij dat New Dimns (Profitunity) zich concentreert op de golf met behulp van veel gedetailleerde verbeteringen van de handel (zoals schotel, Zone ...) terwijl TC2 meer aandacht besteedt aan pre-wave feiten (DB's) en de golf verhandelen, zij het minder gedetailleerd - alleen fractals en SAO's. Ik vraag me af of BW zijn theorie heeft veranderd, of TC2 gewoon meer KISS heeft gemaakt (verminderen tot 4WiseMen) - maar de aanvullende elementen van ND's in zijn cursus leert als een exclusieve toevoeging. Groeten en het allerbeste (vooral voor dappere pati�nten)

trapce1997
04:36,
De hersenoperatie ging goed (minder tijd op tafel dan verwacht!), en haar dokters zeiden dat de tumor goedaardig leek! Bedankt voor het delen van onze bezorgdheid, Cassy. Ik merk dat deze thread eind januari 2007 is gelanceerd en dat je post op 15/11 dit jaar de eerste activiteit van de thread was in 10 maanden. Het trekt duidelijk niet veel belangstelling! Wat zou je ervan vinden om onze discussie van het forum te halen? Het belangrijkste voordeel hiervan zou zijn dat ik wat specifieker zou kunnen zijn om u te helpen zonder het risico te lopen over forumregels of auteursrechtwetten te struikelen. Als je dat goed vindt, reageer dan op . Geef me wat feedback over de Synergy- en 3 Ducks-methoden. Heeft een of beide een van uw handelskriebels gekrast? ~ larry. tot ziens

amepr5
05:58,
: Als u het niet prettig vindt om naakt rond te lopen met een PDFT-methode (prijsgestuurde forex trading), en uw makelaar biedt het MetaTrader4-handelsplatform aan, bekijk dan de Synergy-methode op
http://compassfx.com/....
Ik weet zeker dat alles goed zal gaan met de operatie. Het is zo triest als kinderen zo'n zware beproeving moeten doorstaan. Mijn hart gaat uit naar jou en de andere families en vrienden. Ik weet dat het best een enge tijd moet zijn voor jullie en vooral voor het kleine meisje. Neem je tijd. Ik heb je hulp tot nu toe gewaardeerd
https://www.aforexa.com/attachments/1530206547.pngCassy.

trapce1997
07:20,
Pipcahontas: Als u het niet prettig vindt om naakt rond te rennen met een PDFT-methode (prijsgestuurde forex trading), en uw makelaar biedt het MetaTrader4-handelsplatform, bekijk dan de Synergy-methode op
http://compassfx.com/. De basisversie is GRATIS. Ze willen veel geld voor de geavanceerde versie, maar het enige dat je krijgt zijn meer indiors (informatie-overload?). De gratis versie is zeer robuust en goed gedocumenteerd (eBook, dagelijkse trainingsvideo's die sinds de lancering zijn gearchiveerd), en het is allemaal GRATIS. Het zou mijn eerste aanbeveling zijn voor iemand die sterke interne en handvaste ondersteuning wil. Ga naar
http://captaincurrency.blogspot.comvoor een zeer eenvoudige maar zeer degelijke multi-time-frame (MTF) methode. Het is een geweldig PDFT-voorbeeld, hoewel het niet zo vaak wordt verhandeld als ik zou willen! Ik heb vanmorgen weinig tijd - zal het grootste deel van de dag in een ziekenhuis zijn ter ondersteuning van familie en vrienden van een klein 5-jarig meisje dat een tumoroperatie aan haar hersenen ondergaat, maar ik zal wat meer stof tot nadenken delen later deze week bij je. ~ larry. tot ziens

amepr5
08:42,
...Terug in mijn handelsleven in grondstoffen, was dit mijn brood-en-botermethodologie voor de laatste 4-5 jaar. Ik stapte in 2004 over naar de Forex-markten in de detailhandel en vond dat het Willi Profitunity-pakket iets te traag was voor mijn Forex-handelsstijl (intraday). Blijf zoeken naar wat voor jou het beste werkt! ~larry.bye[/quote] Dlftrader, ik merkte dat het systeem nogal traag was met betrekking tot intraday-handel, het soort handel waar ik het meest vertrouwd mee ben. Ik dacht echter dat ik gewoon ongeduldig was. Ik probeerde zelfs te achterhalen of iemand anders het via Google voor intraday gebruikt, maar ik heb tot nu toe niets gekregen. Is er een bepaald plan dat u momenteel gebruikt en dat voor u heeft gewerkt? Ik weet dat we allemaal ons eigen systeem moeten ontwikkelen, maar een basiskader zou me enorm helpen. Ik ben hier nieuw in en hoewel ik de basis begrijp, weet ik niet zeker welke handelsplannen ik moet gebruiken of hoe ik verder moet met mijn stichting. Ik heb geprobeerd 'prijsactie' alleen te gebruiken waar ik gewoon zou handelen op basis van de prijs zelf, maar ik ben gaan beseffen dat dat systeem, hoewel het misschien werkt, te geavanceerd voor mij is
https://www.aforexa.com/attachments/1530206547.pngIk wil babystapjes nemen en naar dat soort handel gaan als ik me wat meer op mijn gemak voel. Dus kun je me alsjeblieft een aanbeveling geven????? Erg bedankt

trapce1997
10:05,
Pipcahontas: Als je het boek van Bill Willi, New Trading Dimensions, nog niet hebt gelezen, zou dat waarschijnlijk erg nuttig voor je zijn. De door u beschreven handelsmethode lijkt erg op wat Bill Trading in the Zones noemt - het is de 4e van zijn 5 handelsdimensies. Hij noemt het ook een absolute MAP voor winst. MAP staat voor Momentum, Acceleration en Price. U zei dat u handelde in het tijdsbestek van 4 uur, dus ik zou u ten zeerste aanraden om ook zijn Alligator- en Fractal-indiors op uw hitlijsten te plaatsen. De blauwe Alligator-lijn zou u dan vertellen waar de prijs zou zijn als er geen nieuwe inkomende informatie zou zijn die van invloed zou zijn op uw H4-grafiek. De rode lijn zou u vertellen waar die Saldolijn een aanzienlijk tijdsbestek lager is (ongeveer de H1-grafiek in uw geval), en de groene lijn zou zijn waar die Saldolijn nog een aanzienlijk tijdsbestek lager is (in uw geval , over de M15-kaart). Dit geeft je de Triple Screen-look die zo populair is bij liefhebbers van meerdere tijdframes (MTF). Zoek met de Alligator alleen naar koopconfiguraties als de laatst voltooide prijsbalk boven de rode lijn is gesloten; en zoek alleen naar verkoopinstellingen als die laatste voltooide prijsbalk onder de rode lijn is gesloten. Terug in mijn handelsleven in grondstoffen, was dit mijn brood-en-botermethode voor de laatste 4-5 jaar. Ik stapte in 2004 over naar de Forex-markten in de detailhandel en vond dat het Willi Profitunity-pakket iets te traag was voor mijn Forex-handelsstijl (intraday). Blijf zoeken naar wat voor jou het beste werkt! ~ larry. tot ziens

amepr5
11:27,
Ik gebruik nu al vier weken een eenvoudig handelssysteem met de Awesome Oscillator en Accelerator/Decelerator Oscillator en hoopte dat ik wat hulp en idee�n zou kunnen krijgen om het beter te maken en SL en TP's in te stellen. Ik gebruik de Awesome Oscillator (AO) en de Accelerator/Decelerator Oscillator (AC) indiors op een 4 uur durende MetaTrader-grafiek met GBP/USD. Ik doe een transactie aan het einde van een kaars van 4 uur wanneer ik een kleurverandering heb op de AO en twee opeenvolgende en dezelfde kleuren op de AC ....
Ik probeer een handelsplan te ontwerpen. Ik kwam donderdag op dit forum en ik probeerde het op de GBPUSD. Het werkte echt. Ik weet dat het maar ��n keer was, maar het wekte mijn interesse en ik wilde meer leren over deze 'Bill Willi' persoon. Ik heb materiaal gelezen over alle vijf fasen en ik denk dat ik alles begrijp, behalve de laatste over 'balance line trades'. Ik vond dat de ene blair die wordt vermeld rechttoe rechtaan is, maar ik weet niet zeker of ik 100% duidelijk ben over het ingangssignaal. Zou ik bijvoorbeeld invoeren als de AO groen wordt en de AC 2 eerdere groene histogr heeft, zelfs als de groene kaars op de AO onder de ijn staat? Kan iemand... iemand... dit alsjeblieft ophelderen?

Tuhhero
12:49,
Hallo allemaal, ik heb hulp nodig. Nergens op internet vind je het geweldige interieur met waarschuwing voor MT5. Kan iemand me hiermee helpen? Ik ben Braziliaans en op Braziliaanse forums kan ik het niet helpen, hier op het forum proberen

H3yy
14:12,
{quote} Hallo Jackson. Hoe zijn de resultaten tot nu toe? En welke sessies handel je? Europa of VS? Bedankt.
Hallo, ik gebruik nu AC met daggrafiek, H4 en H1 om naar signaal te zoeken en binnen te gaan met M5. Volg mijn handel en je ziet het resultaat

looke2000
15:34,
{quote} Hallo. Voor mij lijkt het op ZigZag, alleen een chiquere versie met stippen. Probeer de standaard zigzag op uw mt4-terminal.
Bedankt amgm2609, ik zal de standaard zigzag proberen.

KuapFitipamFi
16:56,
Popeye kun je je interieur delen? Is het een draaipunt of zo?
Hallo Invermac. Voor mij lijkt het op ZigZag, alleen een chiquere versie met stippen. Probeer de standaard zigzag op uw mt4-terminal.

KuapFitipamFi
18:18,
Ik gebruik AO om m5 en m15 te verhandelen. Gebruik H4 AO en M30 AO om trends te spotten en voer in met M5. Toen 3 kaarten AO overeenkwamen. Ga naar binnen met M5. Gebruik voor M15 dagkaart AO en H4 AO.
Hallo Jackson. Hoe zijn de resultaten tot nu toe? En welke sessies handel je? Europa of VS? Bedankt.

looke2000
19:41,
Popeye kun je je interieur delen? Is het een draaipunt of zo?

PICOTPOW
21:03,
Mate, je kunt het beste de originele AO- en AC-toegangs- en vertrekregels gebruiken. Ik wil geen inbreuk maken op de auteursrechten van Willi, dus ik stel voor dat je zijn 3 boeken leest. vooral goed voor beginners. Persoonlijk komen mijn beste transacties alleen door MFI, volume en alligator te gebruiken. Vergeet ongeveer 40-50 pitten, maat. Een Squat-uitbraak kan u honderden pips per dag opleveren in een volatiele markt, zoals goud. Laag risico, hoog rendement. Voldoe niet aan dingen - hoe eenvoudiger het systeem, hoe beter. Ik heb geleerd dat honderden Indiors je uiteindelijk alleen maar verwarren. Dus nu ben ik gewoon ziek door 3.

hramtci21
22:25,
1 Bijlage(n) hier is een voorbeeld van een andere handel vandaag. binnenkomst om 14.30 (GMT 2)
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/812-brokers-rates.html

hramtci21
23:47,
1 Bijlage(n) Ik gebruik de AO erg graag en ik kreeg wat idee�n over het vak van een systeem genaamd pip nailer, maar ik heb het een beetje voor mezelf aangepast. Ik ga een transactie aan als er een kruis op een MACD staat, gevolgd door een PSAR indior en het belangrijkste aan PSAR is dat het in overeenstemming moet zijn met AO, zoals op deze transactie waarvan ik de foto heb bijgevoegd. Voor een SL gebruik ik de vorige swing high, maar ik probeer nog steeds het winstdoel te achterhalen. Ik nam die handel en verdiende er 40 pips op, maar ik had er meer kunnen verdienen.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/286-metatrader-ce.html

danieloliv18
01:10,
Ik hou van AC- en AO-dingen ... Update vaker ... thx Sonic

yaelgmrr
02:32,
2 Bijlage(n) Ten eerste moet ik toegeven dat ik een relatief nieuwe forextrader ben, maar ik heb hard gewerkt aan een gepersonaliseerd systeem voor eigen gebruik om winst te halen uit de trends op de 5 min-grafieken. Ik heb voor dit tijdsbestek en deze methode gekozen omdat het een relatief kleine stop loss vereist en als alles eenmaal is afgesloten, is je dag voorbij en kun je ontspannen. Ten tweede wil ik mijn begrip van handel in dit tijdsbestek uiteenzetten. Naar mijn mening is uw beste kans om winst te maken op deze markten het gebruik van een systeem dat u duidelijke ingangssignalen geeft aan het begin van een MOGELIJKE trend, uw verliezen beperkt als u het mis heeft en uw winnaars behaalt als u gelijk heeft. Ok, dit is tot nu toe allemaal vrij eenvoudig. Deze discussie wekte mijn interesse omdat ik de AO en AC ook als basis voor mijn handel gebruik. Ik zou elk constructief advies over het volgende systeem zeer op prijs stellen. Het is een werk in uitvoering, maar ik heb het voortdurend gebruikt en ontwikkeld en tot nu toe is het winstgevend. Ik handel slechts in een heel klein account, maar heb het de afgelopen maand met 50% verhoogd, terwijl ik 5-10% van mijn account per transactie riskeer. Ik realiseer me dat dit een groot risicobedrag per transactie is, maar naarmate mijn bank groeit, houd ik mijn transacties uiteraard even groot, zodat mijn risico per transactie kleiner wordt. Ok, hier is het... Voor de handel controleer ik de hogere tijdframes op belangrijke ondersteuning/weerstand/trendlijnen. De opzet... 21, 55 en 89 EMA's toegepast op de afsluiting. Parabolische SAR's 0.01/0.1 en 0.05/0.5 Awesome en Accelerator oscillatoren Momentum oscillator CCI * Ik weet dat de laatste 2 vergelijkbare dingen doen, maar ik vind de ene beter voor binnenkomst en de andere beter voor uitgangen. De invoer... Er zijn enkele punten waarmee u rekening moet houden bij het zoeken naar een invoer... Als de langzame SAR heel, heel licht trending is en de snellere SAR aanzienlijk eerder trending is dan de langzamere (dwz meer dan ongeveer 4 stippen) dan is dit een teken van zwakte in het signaal (hoewel niet altijd). Houd rekening met de richting van de hogere MA's, het is altijd beter om in de richting van de bestaande trend te handelen, maar u zou het begin van een trendverandering moeten kunnen voorkomen door de hoek waarin de MA's uiteenlopen (dit komt door oefening en helaas met vallen en opstaan ??????en ik betwijfel of iemand altijd gelijk zal hebben als hij probeert een verandering van richting te ontdekken!). Het is ook mogelijk dat een sterke opwaartse of neerwaartse kaars je een eerste signaal geeft, alleen voor de bevestigingskaars om de andere kant op te gaan, ook al schreeuwen alle andere bewoners tegen je om te kopen/verkopen. Voorkomen. De belangrijkste regels voor deelname zijn als volgt... Wanneer de prijs sluit boven/onder de 21 EMA, hebben de AO en AC dezelfde kleur en trending in dezelfde richting (minstens 2 balken komen overeen), beide parabolische SAR's zijn bovenonder de prijs in dezelfde richting, de momentumoscillator is boven/onder het 100-niveau (dwz in de richting van de trend) en voer dan een transactie in met 2 lots (of delen van lots waarvan u de helft kunt verkopen). Je kunt ook de CCI-beweging boven/onder gebruikenhet 100/-100 niveau als bevestiging binnenshuis. Zoals ik al eerder zei, doet het een zeer vergelijkbare taak als de momentum-oscillator, maar ze vari�ren enigszins en de MO is beter voor ingangen, terwijl de CCI beter is voor uitgangen. In handelsbeheer/Uitgangen... Ik heb dit deel van het systeem meer dan enig ander herzien. Op dit moment is dit mijn beste exit-egy die ik kan bedenken, maar misschien kunt u een betere suggestie doen? Plaats de stop loss 2 pips boven/onder de high/low van de kaars v��r de signaalkaars of 20 pips vanaf de invoerprijs, afhankelijk van wat het verst is. Uw eerste winstdoel is 20 pips. Zodra de transactie opent, volgt u de stop loss langs het midden van de snelste SAR (kleur ze anders) totdat u break-even bereikt en volgt u de stop loss langs de langzamere SAR of totdat de CCI boven/onder het 0-niveau tegen de trend in beweegt ( zorg ervoor dat het kruist, want het kan gemakkelijk terugveren). Dit is het basissysteem dat ik heb gebruikt en het werkt prima, maar als iemand me kan helpen het te verbeteren, zou ik het zeer op prijs stellen. Bedankt voor het lezen tot nu toe. Ik heb een gif-afbeelding van een handelsscherm op de GBPUSD bijgevoegd. A is de koopkaars. U had de transactie op de vorige kaars niet kunnen openen omdat de parabolische SAR's tegen de vorige kaars waren. Toen ze veranderden, werd de opstelling geldig voor een koopsignaal op de gemarkeerde kaars, let op bij de opening van deze kaars, niet bovenaan. B is dat alle andere indiors het eens zijn. Vergeet niet dat ze zullen zijn veranderd als gevolg van de beweging van de prijs voor die balk, maar ze waren het nog steeds eens v��r die opwaartse beweging. C volgt de stop nadat de initi�le winst van 20 pip is genomen. Deze beweging gebeurde een beetje langzaam, maar ging omhoog. De tweede afbeelding is na het sluiten van de handel. A is de parabolische SAR tegen de handel en B is de CCI die het 0-niveau overschrijdt. Dit was een goede transactie waardoor ik 66 pips kreeg op beide kavels gecombineerd, maar wees gerust, er zullen vele keren zijn dat je wordt gestopt, maar ik denk dat het gebruik van de 2 verschillende SAR's zal voorkomen dat je zowel te veel verliest aan het begin van je transactie als van te vroeg verlaten aan het einde van uw transactie. Als je iets voor de hand liggend kunt zien in de weg van een verbetering, laat het me dan weten.
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/1430-audio-alert-osma-divergence-indior.html
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/1029-monitor-trading-simple-system.html

PICOTPOW
03:54,
Ik heb het systeem verhandeld op de goudmarkt, ik gebruik alligator, fractals, zigzag, AO, AC en Gator. gemiddelde bewegingen die ik krijg met zijn piramidesysteem, geef gemiddeld 1000 pips per dag. verliezen die meestal alleen op het 1e contract worden geleden. je moet daar zitten en het in de gaten houden. dit is een actieve trading egy, maar de resultaten zijn fenomenaal als je echt weet wat je doet. Om je kansen op succes te vergroten, gebruik ik ook nog 2 vensters, met meer dan 10 indiors: MA's, rsi over ma crosses, stochs, macd, agx, bollinger, pSAR, alligator. GEBRUIKT Samen geven ze nauwkeurige handelssignalen. als je in de trend bent, geef dan alles wat je hebt. ik zou graag ongeveer 10% van het account riskeren op de gecombineerde marges van Pyramid-contracten. op de 19e heb ik ongeveer 1000 gecombineerde pips op goud gewonnen, met een gecombineerde van 1,5 lots. Gebeurt tegenwoordig vrij vaak met goud. een beweging van 200 pip in ��n richting is om de andere dag haalbaar. moet meedoen om het te winnen. Maar een beetje ontmoediging - denk niet dat je een moord zult plegen. je moet het systeem heel zorgvuldig bestuderen, oefenen totdat je je op je gemak voelt en dan klein spelen met micropartijen totdat je je veilig voelt. Op een dag ga ik naar 1 kavel, 5 kavels, 4, 3, 2, 1 - dat is een doel van mij. zodra ik een paar molens heb opgeborgen.
https://www.aforexa.com/attachments/1529194626.png

danieloliv18
05:17,
Nog nieuws voor t-systeem?? sonisch

Guixxem85
06:39,
Ik weet dat de hogere TF vermoedelijk veiliger is [minder zweepzagen], maar zou je eigenlijk wachten op de kleurverandering op de 4H TF, aangezien je meer dan 4 uur moet wachten voordat je besluit om eruit te komen?

taraFFr89
08:01,
Tater en Dlftrader, bedankt voor de reacties en adviezen. Ik heb besloten om mijn handelsstrategie op te schorten met behulp van de AO- en AC-eenheid. Ik heb de kans gehad om de William's boeken te lezen die jullie hebben voorgesteld. Ik hou van de indiors en denk dat ik ze ooit voor me kan laten werken. Nogmaals bedankt.

trapce1997
09:23,
gblair: Je gebruikt een paar Profitunity-indiors. Deze indiors en Profitunity-methodologie�n spelen ook een belangrijke rol in mijn handel. Met betrekking tot het plaatsen van een beschermende stop, raad ik u ten zeerste aan om te overwegen om marktgestuurde stopplaatsingen te gebruiken in plaats van dollarstops; markten zijn niet lineair. Bijvoorbeeld: aangezien u handelt buiten de H4-grafiek; gebruik de volgende hogere significante tijdframegrafiek (D1 in uw geval) en gebruik de 1e of 2e S/R-niveaus bij het plaatsen van initi�le beschermende stops - hieronder indien lang, boven indien kort. Het gebruik van marktgestuurde beschermende stops op het volgende significante tijdsbestek dat groter is dan het tijdsbestek waarop u handelt, is met name belangrijk als u merkt dat u te vaak wordt gestopt in transacties die anders winnaars zouden zijn geweest. Er is een oud axioma van handelaars: winnende handelaren gaan niet mee met de trend, ze gaan er tegenin. Als u een winstdoel (limietorder) wilt of moet gebruiken, stel ik voor dat u het zo instelt dat de beloning gelijk is aan het initi�le risico de spread (en misschien een pip of twee voor ontsporing. Het dekken van uw risico en handelskosten is een goede handel ; mijn gevoel is dat te veel handelaren hun winnaars in verliezers veranderen door te schieten op een populaire risico-opbrengstverhouding (1:1,5, 1:2; of hemel verhoede, nog grotere ratio's!). Mijn ervaring is dat u geld zult verdienen door te volgen de indiors en handelsregels die u hebt gespecificeerd; maar ik geloof dat u winstgevender kunt zijn door nog twee van de Profitunity indiors aan uw grafieken toe te voegen - Fractals en de Alligator - en te leren hoe u ze kunt gebruiken; en uw AO- en AC-opstelling te gebruiken als filters in plaats van triggers in een transactie. De ontwikkelaar van de Profitunity-indiors en -methodologie�n is Bill Willi, PhD. Hij schreef twee boeken (Trading Chaos in 1995 en New Trading Dimensions in 1998) en was co-auteur van een ander boek (Trading Chaos Second Edition in 2004). ) met zijn dochter die nu het dagelijkse hoofd is van zijn Profitunity Trading Group. Als u het maximale uit Bill's innovatieve handelsbenadering wilt halen, lees ze dan allemaal (in volgorde). ...\larry.tot ziens

csanpksb
10:46,
Ik vond een pagina op de Alpari-website met een overzicht van zogenaamde Chaos Theory-transacties, inclusief Zone-transacties die het punt van deze thread waren. Zet dingen eenvoudiger dan ik waarschijnlijk deed! Proost,
http://www.alpari-idc.com/en/market-analysis-guide/chaos-theory/zone-trading.html
http://www.alpari-idc.com/en/market-analysis-guide/chaos-theory/index.html

csanpksb
12:08,
1 bijlage(n) Wel gblair, je hebt een bij in mijn motorkap gestopt. Ik heb een foto gemaakt van hetzelfde tijdsbestek met veel (niet alle!) signalen van het Bill Willi-systeem. Net resultaat? Genormaliseerd @ 1 partij
https://www.aforexa.com/attachments/1529194626.pngip, ongeveer 897 pips exclusief slippage, spread, etc etc etc. Een deel van het geniale (en enge gevaar) hiervan is het aspect van geldbeheer. BW beveelt een piramide van inzendingen aan: Eerste inzending= 1 lot. Als dit jouw kant op gaat en je signaal goed is, dan... Tweede deelname = 5 kavels, Derde invoer = 4 kavels Vierde invoer = 3 kavels Vijfde invoer = 2 kavels Zesde invoer = 1 kavel. Dus bij het equivalent van 1 lot/pip krijg je veel meer $ per pip dan de beweging van 184 pip suggereert. Het zou echter stinken als 5 loten tegen je eerste deelname ingaan :surprised:flushed: ! Ik denk niet dat BW op de markt handelt. Bestellingen worden 1 vinkje geplaatst (het equivalent in Forex is een pip maar dit is te klein denk ik...) onder het signaal. Op deze manier moet de markt in uw richting blijven gaan om een ??????signaal te ontvangen, terwijl als u net de volgende kaars tegen marktprijs hebt gekocht of verkocht, wie weet? Het zou tegen je kunnen ingaan en je zou waanzinnig $ verliezen. PS: stop loss voor eerste instap zou boven de high van de hoogste kaars zijn. Rode horizontale lijnen geven geschatte invoerbalken weer. Als je conservatiever was, zouden deze verder van de onderkant van de kaarsen zijn; minder signalen, minder opnames, minder winst. Voor de goede orde, dit bericht is alleen voor informatieve doeleinden. Ik ben geen expert in het gebruik van dit systeem. Ik heb net een boek gelezen, dat is alles. Ik ben niet per se voorstander van het gebruik van deze technieken, en uw kilometerstand kan vari�ren.
https://www.aforexa.com/attachments/1529194626.png

csanpksb
13:30,
...Elk inzicht in het systeem, stoppen met verliezen, winst nemen, etc. wordt op prijs gesteld.
Interessante timing op de post, aangezien ik op het punt stond een oproep te plaatsen om te zien of iemand het Profitunity-systeem gebruikte zoals het bekend is. Ten eerste, excuses als je dit allemaal al weet, maar misschien zal het het gesprek openen, en omdat je het vroeg... Er is eigenlijk een gecodificeerd systeem voor het gebruik van de zogenaamde Awesome Oscillator en Accelerator. Als je dat nog niet hebt gedaan, raad ik je aan Bill Willi' Trading Chaos and New Trading Dimensions een paar keer te lezen. Er komt meer bij kijken dan alleen de AO Acc - een heel systeem van directionele signalen, fractale koop-/verkooporders, voortschrijdende gemiddelden (Alligator), trailing stops en geldbeheer, allemaal in zwart-wit. Uw techniek wordt Trading in the Zones genoemd - slechts een klein onderdeel van het systeem. Een van de eerste methoden in het systeem is het filteren van schokkerige marktsignalen en ervoor zorgen dat je in een trend zit. Dit is een probleem dat ik zie met het systeem - veel van zijn voorbeelden zijn van de termijn- en grondstoffenmarkten waar de prijzen alleen maar stijgen MAANDEN tegelijk in ��n richting - de AO gaat helemaal niet naar boven. In mijn voorzichtige uitstapjes naar het daadwerkelijk gebruiken van het systeem heb ik niets beters gevonden om de pitten van grote trends op te zuigen, maar als je het systeem niet precies volgt, zal het je net zo snel op een bord geven, en als je probeert om verhandel het in een woelige markt en u kunt uw account gedag zeggen. In sommige opzichten geloof ik ook niet dat dit systeem zich leent voor een 24-uurs markt, want er kan veel gebeuren terwijl je slaapt dat je zou moeten micro-managen. Wat stopverliezen betreft, hij doet er niet veel aan omdat zijn systeem ze natuurlijk nauwelijks nodig heeft
https://www.aforexa.com/attachments/1529194626.pngmaar in het algemeen is een stop onder de dichtstbijzijnde Fractal wat ik me herinner. Ok� genoeg van mijn 2 pitten waard - het is tijd voor de humor en wijsheid van Bill zelf. Hier is een geldcitaat over stops uit de sectie Alles samenbinden van Nieuwe handelsdimensies: Stap 4 - Onze eerste bescherming tegen verlies plaatsen: Mijn keuze op dit moment is over het algemeen om een ??????stop te plaatsen om uit de markt te komen (flat) op de eerste sluiting van boven (/onder) de alligatortanden (rode lijn). Als de mond niet onmiddellijk opengaat en de rode lijnstop dichterbij is dan ik wil, plaats ik een stop en keer ik om bij de eerste fractal in de tegenovergestelde richting die zich buiten de tanden bevindt. (ok, de koffie is uitgewerkt - ik zal nu snel parafraseren hoe winst wordt genomen ...) 1. een sluiting onderboven de Alligatorstanden 2. Vijf opeenvolgende balken van dezelfde kleur bewegende stop onder elke balk 3. Groene lijn (lippen ) stop 4. een omkeersignaal (uiteenlopende kaars...) pfff... Er is VEEL MEER dat hier besproken moet worden, maar nu is het moe. VEEL GELUK voor u meneer!

cacayyerofoy
14:52,
kunt u een voorbeeldfoto plaatsen alstublieft ~Walid

taraFFr89
16:15,
Het tweede lot werd gesloten bij break-even toen de GBP/USD na 11.00 uur EST boven de 9622 klom. Tot nu toe deze week in twee transacties is het systeem 178 voor twee lots (met een spreiding van 12 pips op vier transacties is het 166). Handel 1 Kavel 1 70 Kavel 2 47 Handel 2 Kavel 1 61 Kavel 2 0

Poe171
17:37,
Deathpan, ik zal proberen een schermbijlage toe te voegen. Ik ben begonnen met handmatig back-testen vanaf afgelopen januari en ben tot juni gekomen, maar sindsdien heb ik een aantal regels gewijzigd en heb ik geen kans gehad om terug te gaan en ze toe te passen of het jaar af te ronden. Ik begon te zoeken naar ruwe winsten en verliezen, en voegde toen een SL van -70 toe. De TP I is gebaseerd op kleurverandering bij het sluiten. Deze nummers zijn slechts ��n lot, terwijl ik nu met twee loten handel. Jan 06 594 Feb 06 114 Mrt 06 446 Apr 06 460 Mei 06 185 Juni 06 607 Half jaar totaal van 2406
Heb je tijdens het uitvoeren van je handmatige backtests naar de 30 min-grafiek gekeken, want als je alleen naar de 4 HR-grafiek kijkt, krijg je een zeer onnauwkeurige backtest. Er is veel prijsactie binnen die bars.

taraFFr89
18:59,
1 bijlage(n) Deathpan, ik zal proberen een schermbijlage toe te voegen. Ik ben begonnen met handmatig back-testen vanaf afgelopen januari en ben tot juni gekomen, maar sindsdien heb ik een aantal regels gewijzigd en heb ik geen kans gehad om terug te gaan en ze toe te passen of het jaar af te ronden. Ik begon te zoeken naar ruwe winsten en verliezen, en voegde toen een SL van -70 toe. De TP I is gebaseerd op kleurverandering bij het sluiten. Deze nummers zijn slechts ��n lot, terwijl ik nu met twee loten handel. Jan 06 594 Feb 06 114 Mrt 06 446 Apr 06 460 Mei 06 185 Juni 06 607 Half jaar totaal van 2406
https://www.aforexa.com/attachments/1529194625.png

taraFFr89
20:21,
De AO veranderde weer in rood bij het sluiten van de kaars om 2 uur EST. De AC stond op rood sinds het einde van de kaars van dinsdag 10.00 uur EST. Dit sloot het tweede lot voor 47 pips. Het systeem gaf ook een signaal om twee kavels te verkopen op 1.9622 om 2 uur EST. Rond 04.30 uur EST bereikte het dieptepunt op 9511 en steeg vervolgens tot 9556 rond 05.45 uur. Bij 100 pips werd een trailing stop van 50 pips ge�nitieerd op het eerste lot, wat het eerste lot zou hebben gestopt bij 61 pips. Het tweede lot is in BE en is momenteel op 95 pips. Ik werd om 2 uur 's nachts wakker om te kijken naar het einde van de kaars en sloot de tweede partij bij eerdere handel, maar ik raadde het systeem opnieuw en ging niet naar de verkoophandel
https://www.aforexa.com/attachments/1529194625.png.

KttemeriFa
21:44,
hoi. kun je hier je sjabloon en schermafbeeldingen plaatsen pls. en heb je er een backtest op gedaan?

H3yy
23:06,
Ik gebruik AO om m5 en m15 te verhandelen. Gebruik H4 AO en M30 AO om trends te spotten en voer in met M5. Toen 3 kaarten AO overeenkwamen. Ga naar binnen met M5. Gebruik voor M15 dagkaart AO en H4 AO.