PDA

View Full Version : 3 weken demo-account in de aanloop naar live-account.



wicpkr10ww
16:10,
mijn egy is heel erg eenvoudig, het enige wat ik doe is een snelle blik werpen op een grafiek van 15 minuten van elke valuta met goede spreads die meestal EURUSD zijn en dan kijk ik naar de bestelling en wat er de afgelopen 10-15 minuten aan de hand is, en ik zie wat het hoogtepunt is geweest in die 15 minuten en het dieptepunt en ik wacht tot het laag of hoog is en dus als het het hoogtepunt bereikt, dan zal ik verkopen en als het het dieptepunt bereikt, zal ik kopen. Maar er is altijd een kans dat het veel kan blijven dalen als het eenmaal dat dieptepunt heeft bereikt, dus ik zorg ervoor dat ik de langetermijngrafieken controleer voordat ik er zeker van ben dat als het bijvoorbeeld de komende 3 uur daalt, ik het nog steeds met veel zal weten zekerheid dat het uiteindelijk zal terugkeren naar winst, dus terwijl ik op die transactie wacht, zal ik doorgaan met het maken van nieuwe in dezelfde valuta met mijn voorbeeld van kijken naar de afgelopen 15 minuten. Ik gebruik nu ook de take profit-optie om te voorkomen dat ik mijn winst te vroeg neem.

dit is niet erg goed uitgelegd, dus als je vragen hebt, reageer dan gewoon

Mijn demo-account is een account van $ 500 en mijn transacties zijn van 0,15 tot 0,20 in partijgrootte.

dag 1- 26 transacties 25 winnaars winst van $83 voor deze dag Ik gebruikte 0,2 als mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 41,5 pips.

dag 2- 41 transacties 41 winnaars winst van $ 219,72 Ik gebruikte 0,15 voor mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 146,5 pips.

dag 3- 35 transacties 35 winnaars winst van $ 254,37 Ik gebruikte 0,15 voor mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 169,5 pips.

mourFittttat
04:11,
Als je zegt, kun je stop loss voor mij defini�ren, want ik heb die net be�indigd omdat het op een gegeven moment $ 40 was gedaald, dus toen het eenmaal terug was op - $ 4,00, heb ik het gewoon gesloten. geeft ons een buitengewoon goed beeld van uw handelsgewoonten. Dit is een astrofische manier van handelen. Je hebt absoluut schone, duidelijke en duidelijke regels nodig over wanneer je binnen moet komen, wanneer je eruit moet en waarom je deze niveaus op deze specifieke plaatsen plaatst. U moet weten hoeveel u riskeert voordat u zelfs maar aan de handel begint. U moet weten hoeveel winst u verwacht te maken voordat u de transactie aangaat. U kunt op geen enkele manier nauwkeurige details over een egy geven. Als je een systeem als dit gaat back-testen om de geldigheid ervan op de lange termijn te bewijzen, ga je dan terugkijken op een grafiek en zeggen hmm ik zou hier binnen zijn gekomen, en op dit punt zou ik -50 zijn geweest dus dat is beangstigend, dus ik zou hebben gewacht om dit niveau hier op -40 te bereiken en waarschijnlijk, misschien, denk ik dat ik zou zijn afgesloten. U kunt zien hoe onnauwkeurig deze manier van handelen kan zijn en hoe snel u een weg naar een verbrande rekening volgt. Ik zou u dringend willen verzoeken uw methode te heroverwegen en te beginnen met het ontwikkelen van duidelijke regels voor binnenkomst en vertrek die achteraf kunnen worden getest en waarvan bewezen is dat ze op de lange termijn geld voor u opleveren.

Mokta
05:33,
Iedereen die dit leest, merk op dat Dave individuele kaarsen van 15 miljoen probeerde te verhandelen zonder enige indiors. Adviseren? Er zijn drie kaarsen van 5 miljoen nodig om ��n kaars van 15 miljoen te maken. Er zijn vijftien kaarsen van 1 miljoen nodig om ��n kaars van 15 miljoen te maken. Waarom zo roekeloos handelen met zoveel beschikbare gegevens?

Waxxvarom
06:56,
stomme wiskunde.... Dave's laatste bericht was 19 februari, waarin stond dat hij op 12 maart terug zou komen met resultaten, en vandaag is het 25 april. Waarom heb ik de moeite genomen om te posten.

Waxxvarom
08:18,
Dave, ik zou ook ten minste een astrofisch stoploss aanraden, zoals 50 of 60 pips (voor een scalpeur), ik zag vorige week een duik van 65 pip in minder dan 30 seconden plaatsvinden, hoe snel ben je in het sluiten van een order en hoe snel is uw broker/platform? Vergeet niet dat het gemakkelijk is om geluk te verwarren met vaardigheid als je voor het eerst begint, ik had in het begin ook een aantal echt fenomenale resultaten. Ik zou het nog een tijdje volhouden met het vernietigen van demo-accounts (ik zit nu op mijn 7e of 8e). Demonstreer winstgevendheid gedurende een reeks van maanden, en misschien heb je iets dat de moeite waard is om echt geld in te steken (ook kan je handelsstijl veranderen als er echt geld bij betrokken is, waardoor je systeem irrelevant wordt) Het is niet de bedoeling om op je neer te strijken, en als het geen geld is je gaat missen, ga er dan toch voor, beschouw het als collegegeld. Wees voorzichtig, het enorme aantal makelaars dat er is, zou je moeten vertellen hoe gemakkelijk het is om dit spel te verliezen.

ittmoyyy
09:40,
dus je ruilt vrijwel kanalen in een kort tijdsbestek? u moet voor elke transactie een stop loss gebruiken, anders kan het altijd uit het kanaal breken en als dat het geval is, kan het erg snel gaan - zonder s/l op zijn plaats, waardoor u gegarandeerd ongelukkige verliezen zult lijden. Hoewel je je met die positie zou kunnen indekken en de ontsnapping zou kunnen spelen, snijd je de verliezer echter snel af.

wicpkr10ww
11:02,
de 2 transacties die grote verliezen waren, zorgden ervoor dat mijn demo-account werd gesloten, maar deze transacties waren er niet vanwege wat ik aan het doen was om veel winnende transacties te doen, ze waren er omdat ik niet wist wanneer de markt in het weekend open en dicht ging en de andere gebeurde omdat ik stopte met kijken naar de handel die ik had. Ik ben er vrij zeker van dat ik wat geld zou kunnen verdienen met een live account zolang ik op mijn transacties let en ik handel alleen van maandag tot en met donderdag, dus dat ga ik proberen, enzovoort, rond 12 maart. zal terugkomen om mijn resultaten te laten zien. Nog een vraag wat voor soort informatie moet ik aan de makelaar verstrekken? Ik ben echt bang geworden om informatie via internet te delen sinds een paar weken geleden werd mijn neef, die voor een nieuwsteam werkt waar ik woon, haar hele bankrekening leeggemaakt toen ze iets op eBay kocht en een spammer stuurde haar een nep-e-mail waarin het leek erop dat het was om voor haar item te betalen, en dus kregen ze al haar info. Toen ze naar de bank ging, zag de e-mail eruit alsof ze zeiden dat het zo leek op wat ze zouden hebben verzonden dat ze het verschil niet zouden hebben kunnen zien, maar ze konden haar haar geld niet betalen. Wauw, ik ging net tekeer.

helmerpunk
12:25,
dag 5- Ik heb op dit moment gewoon niet genoeg tijd om te handelen, maar ik heb vandaag 2 kleine transacties gedaan, beide winnaars voor een winst van $ 7,50, en ik wacht nog steeds op de 2 grote verliezen om terug te stuiteren, ze zijn teruggekomen op een beetje, maar ik maak me geen zorgen over deze verliezen in de toekomst omdat ze er zijn vanwege domme fouten die ik nooit meer zal maken. het totale saldo op dit moment zonder de 2 lopende verliezen is $ 627 aan winst van een account van $ 500, dus dat is een saldo van $ 1127. Als ik dit succes live nog steeds heb, zullen mensen er dan echt om geven?
Dave, je hebt het verkeerd begrepen, het gaat niet om zorg, het gaat allemaal om de idee�n en wat belangrijker is, het trackrecord voor jou. Ga zo door - elke handelaar vindt eindelijk zijn eigen manier om te handelen. Kristjan

wicpkr10ww
13:47,
dag 5- Ik heb op dit moment gewoon niet genoeg tijd om te handelen, maar ik heb vandaag 2 kleine transacties gedaan, beide winnaars voor een winst van $ 7,50, en ik wacht nog steeds op de 2 grote verliezen om terug te stuiteren, ze zijn teruggekomen op een beetje, maar ik maak me geen zorgen over deze verliezen in de toekomst omdat ze er zijn vanwege domme fouten die ik nooit meer zal maken. het totale saldo op dit moment zonder de 2 lopende verliezen is $ 627 aan winst van een account van $ 500, dus dat is een saldo van $ 1127. Als ik dit succes live nog steeds heb, zullen mensen er dan echt om geven?

wicpkr10ww
15:09,
dag 4- Ik werd vandaag lui en ik maakte slechts 5 transacties en 5 winnaars voor een winst van $ 43, maar je hebt gelijk Ik heb op dit moment 2 grote verliezen, maar ik heb er vertrouwen in dat ze weer omhoog zullen stuiteren en deze verliezen zijn er omdat Ik wist niet wanneer de markt op vrijdag eindigde, dus ik zat vast aan een transactie en toen ik de markt weer zag opstarten, ging het van een paar pips naar een verlies van ongeveer 100, en mijn tweede huidige verlies is daar omdat ik stop met kijken mijn handel en het maakte een plotselinge daling van 50 pips toen ik terugkwam, want als ik het zo had zien dalen, zou ik er een verkoop in hebben gegooid om de schade te compenseren. Nu ga ik alleen handelen van maandag tot donderdag. voor de stop loss is het echt nutteloos, tenzij je je transacties niet in de gaten houdt, want als je midden in een aankoop zit en je ziet dat het begint te dalen, doe dan gewoon een verkoop, het is hetzelfde als een stop loss, maar je kunt er wat meer winst mee maken het. en als het ertussen blijft, begin ik meestal gewoon met het maken van kleine transacties waarbij ik een paar dollar aan elke transactie verdien.

helmerpunk
16:31,
Enig nieuws? of ben je betrapt door enorm verlies?. Toch ben ik in de positie dat opereren zonder SL gevaarlijk is.

wicpkr10ww
17:54,
ok�, ik accepteer je uitdaging.(lol)

oyrio197934
19:16,
1 Bijlage(n) Ik zal testen wanneer de markt opengaat Ik zet de stop op de laagste/hith Take Onmiddellijk kopen/verkopen wanneer de balk sluit Als de balk rood wordt Ik zal verkopen als Thr Bar Grenn het doelwit koopt 1/2 van De maatbalk die ons risico geeft/herformuleren 1/2 Thise What Pop Up to My Maind Now Kip Test het zoals jij het doet en WIJ zullen Mach R Resolt
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/430-lwma-formula.html

wicpkr10ww
20:38,
1 bijlage(n)
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/392-rsi-custom-indior.htmlHet is moeilijk om deze grafiek te zien, maar hier is een egy die lijkt te werken wanneer een valuta veel op en neer beweegt in een klein bereik, dus ik zet bovenaan een buy-in en als het daalt, zet ik er een verkoop in en op deze manier, als het veel daalt, neem ik gewoon de winst van de verkoop en ben ik veel lager bij de koop, waar ik me heel comfortabel voel dat de valuta uiteindelijk weer zal stijgen. maar als de valuta tussen beiden blijft, dan zal ik veel kleine transacties doen. Ik heb ongeveer $ 40 verdiend met kleine transacties tussen dit voorbeeld.

wicpkr10ww
22:00,
kun je stop loss voor mij defini�ren, want ik heb die net be�indigd omdat het op een gegeven moment $ 40 was gedaald, dus toen het eenmaal terug was op - $ 4,00, heb ik het gewoon gesloten.

oyrio197934
23:22,
mijn egy is heel erg eenvoudig, het enige wat ik doe is een snelle blik werpen op een grafiek van 15 minuten van elke valuta met goede spreads die meestal EURUSD zijn en dan kijk ik naar de bestelling en wat er de afgelopen 10-15 minuten aan de hand is, en ik zie wat het hoogtepunt is geweest in die 15 minuten en het dieptepunt en ik wacht tot het laag of hoog is en dus als het het hoogtepunt bereikt, dan zal ik verkopen en als het het dieptepunt bereikt, zal ik kopen. Maar er is altijd een kans dat het veel kan blijven dalen zodra het dat dieptepunt heeft bereikt, dus ik zorg ervoor dat ik de lange...
OP DAG ????N HEBT U 25 VAN 26 U ZEGGEN DAT U NIET HEEFT GESTOPT HOE KOMT U UIT DIT VERLIEZEN VAN HANDEL?

wicpkr10ww
00:45,
Ik gebruik geen stops en ik weet niet zeker hoe ik een grafiek moet plaatsen

oyrio197934
02:07,
Ziet er goed uit! Wat R U R Stop? Kun je een grafiek plaatsen?

helmerpunk
03:29,
dit is niet erg goed uitgelegd, dus als je vragen hebt, antwoord dan gewoon. Mijn demo-account is een account van $ 500 en mijn transacties zijn van 0,15 tot 0,20 in partijgrootte. dag 1- 26 transacties 25 winnaars winst van $83 voor deze dag Ik gebruikte 0,2 als mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 41,5 pips. dag 2- 41 transacties 41 winnaars winst van $ 219,72 Ik gebruikte 0,15 voor mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 146,5 pips. dag 3- 35 transacties 35 winnaars winst van $ 254,37 Ik gebruikte 0,15 voor mijn partijgrootte, dus ik verdiende ongeveer 169,5 pips.
Dus uw gemiddelde winst per transactie ligt tussen de 1,5 en 4 pips per transactie? Kristjan

wicpkr10ww
04:51,
ja en dat is alles waar ik naar streef, want ik heb niet al te veel transacties verloren door dit te doen(1). Onlangs begon ik de take profit-optie te gebruiken, dus nu zal mijn gemiddelde pip-grootte 3-6 zijn. Ik begrijp niet waarom zoveel mensen voor 5-6 grote transacties per dag gaan als je hetzelfde bedrag kunt krijgen, afhankelijk van of je in de eerste plaats wint, maar met veel minder risico. Probeer dit gewoon een paar dagen op een demo-account of zelfs op een echt account, en schrijf dan hier en vertel me hoe het gaat, blijf gewoon bij kleine winsten in grote hoeveelheden.

koaki11
06:14,
Ik ben het eens met het vorige bericht. Plan je weg naar succes, anders word je op een dag wakker met een leeg account! Veel succes.