PDA

View Full Version : GBP/JPY Equity Bouwen aan winstgevende handelsstrategie�n



Oxrinalmc
15:08,
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/537-free-vps-1-month.html

BP lijkt voorlopig down te zijn. Ik weet niet wie hier allemaal is.
211,72 lijkt significant te zijn, als we boven dit niveau kunnen blijven en tot nu toe blijven we er precies boven, zouden we in staat moeten zijn om nog een been omhoog te krijgen.

Van de ene op de andere dag verwacht ik geen grote bewegingen naar beneden.
En de niveaus van afgelopen nacht houden waarschijnlijk vannacht stand, ik heb een 12M-grafiek gepost
in het oude draadje. We breken nu onder de 211,72 overal is een geweldige plek om lang te worden 211,50 211,40 211,30 211,20/00, hoe goedkoop je ze ook kunt krijgen, hoe beter denk ik. Ik verwacht voor het einde van het weekend gemakkelijk boven de 212,50 te breken en verwacht dat 212,50 stand zal houden als ondersteuning.

20canupks
04:18,
Waz up nu crackers????

menacho69
05:41,
Volgende week wordt een gekke week voor GJ. Ik blijf bullish en het volgende doel is 204,50/60, wat moeilijk te overwinnen zal zijn. Ik verwacht meerdere keren te stuiteren voordat ik daar doorheen ben. Reken erop dat het dat niveau bereikt en hard naar beneden gaat.

Oxrinalmc
07:03,
1 Bijlage(n) Het lijkt zijwaarts te gaan op de 3H, maar het heeft een noordelijke richting. Zolang we niet onder die onderste gele kanaallijn breken, denk ik dat we in orde zijn. Ik probeer zo dicht mogelijk bij die lijn te komen op ��n perceel.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/687-eurusd-short-term.html

Oxrinalmc
08:25,
1 Bijlage(n) Als je kijkt naar de 2H. Ik ben op zoek om zo goedkoop mogelijk lang te worden. Ik heb het van de ene op de andere dag gemist. Ik heb mijn invoerorders te laag ingesteld. Ik scalpeerde er gisteren een van 211.55 en redde het met 5 pips voordat ik naar bed ging. Ik heb mijn bestellingen voor vandaag opnieuw ingevoerd. Ik probeer nog steeds in te kopen in 211, maar ik word misschien niet gevuld. Aangezien ik maar met ��n lot speel, wil ik niet te hoog instappen, noch wil ik instappen voor scalperen terwijl ik weg ben. Bekijk de grafiek
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/644-limited-australian-dollar-recovery.html

Oxrinalmc
09:47,
1 Bijlage(n) Ik verwacht opnieuw dat een daling naar 211.40 zelfs .20 kan raken of onder de 211 kan pieken. Ze zakt nu niet zo snel, maar er is wat meer retracement nodig voordat we weer van 212.50 kunnen afketsen. Het is mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk dat we de volgende keer door 212.50 blazen. Ik zal mijn 12M-grafiek posten met trendlijnen en een paar basisindioren. Het kan echter zijn dat 211.72 als ondersteuning geldt. Vandaag een lang verhelderend gesprek gehad met papa over de markt wat voor mij bevestigde waarom wat ik doe zo goed werkt. De grafiek is nog aan het laden.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/7-weak-dollar-correction.html

Oxrinalmc
11:10,
Ik heb echter nog steeds 20 kavels, maar gebruik slechts 4,48% van mijn marge. Ik denk dat ik NU ��n GJ kan spelen!

Oxrinalmc
12:32,
Haal wat op de bodem, ze gaat hard naar het zuiden.

Oxrinalmc
13:54,
dat zal GJ boven de 212,50 duwen. Ik denk dat het zeker is dat GJ op weg is, de beren gaan deze week verliezen. Laten we hopen dat ze het morgenochtend om 01:00 uur EDT weer afmaken, zodat we allerlei goedkope longs kunnen binnenhalen. zelfs 212.00 de prijs zou nu een goede plek zijn om een ??????verliesleider te krijgen. dan de volgende om 211,50 en dan misschien 10-20 pips naar beneden bij elke bestelling. Onder de 211,00 zou ik ze elke 10 pips naar beneden krijgen. Ik moet het vermogen leren om er op de een of andere manier meer pitten uit te persen, aangezien ik allerlei soorten pitten op tafel laat liggen. Een beetje meer geduld en misschien kan ik beginnen met het nemen van 21-50 pips per lot in plaats van 11-21, en soms verkoop ik mysekf short en pak ik slechts 1-10 pips. Maar alle schuine pips zijn geweldig. Behandel elke pit alsof het belangrijk is, en weet dat als je er duizenden verzamelt, het goed voor je zou moeten zijn. Maar het is belangrijk om elke pip te behandelen alsof het belangrijk en belangrijk is, want HET IS. Het is door elke pip die je moet gaan om de volgende pip te krijgen!

Oxrinalmc
15:16,
Ik had vorige maand 393 RT-transacties. Het was een beetje traag. Maar ik denk dat ik ongeveer 8000 pips plus rente heb verdiend, dus dat is echt niet zo traag. 2000 pips per week is mijn normale doel. Is het niet triest als je zoveel pips maakt dat je ze niet kunt tellen? of wanneer u zoveel pips maakt dat u het niet meer gemakkelijk kunt bijhouden. Ik heb me vorige maand elke week teruggetrokken bij mijn makelaar. Ik heb AL mijn oorspronkelijke geld van mijn account verwijderd, dus er zit alleen winst in. Deze maand is nog trager. Vorige maand zou de slechtste maand op de markten zijn sinds de depressie, wat een leugen! Ik heb 8000 pitten gemaakt. Mijn vader verloor 75.000 dollar, dus voor velen was het slecht. Ik kan hem nog niet omzetten in forex. Ik probeerde hem te vertellen dat hij al alles weet wat hij nodig heeft om te winnen bij forex, ik hoef hem alleen maar een spoedcursus van 60 minuten te geven over mijn methoden. Het zou een geweldige maand moeten worden voor iedereen die tot nu toe mijn methoden volgt. Wees niet bang! Man, ik sliep door die 211.00 laag om 124AM EDT. slechts 24 minuten naar Frankfurt. Ik ben steeds beter geworden in het kiezen van de bodem en het concentreren van mijn bestellingen daar beneden. De sleutel is om dit een tijdje te doen en wat vertrouwen op te bouwen. Nadat u klaar bent met het optellen van uw pips, kunt u uw vertrouwensniveau bepalen van 1-100 van mijn handelsmethoden. Het lijkt erop dat je heel goed hebt geleerd! Zorg ervoor dat u enkele van die pitten deelt met mensen in nood, zodat u uw vermogen kunt vermenigvuldigen. Door te delen kunnen we alle dingen bereiken die we in ons leven wensen.

Had vorige maand een goede reeks pips (meer dan 2800). Ik zal ze optellen als ik de kans krijg. Goed je terug te zien

Had vorige maand een goede reeks pips (meer dan 2800). Ik zal ze optellen als ik de kans krijg. Goed je terug te zien

Oxrinalmc
16:39,
Er gebeuren tegenwoordig veel dingen op de financi�le markten in de VS. Er zijn nieuwe wetten voor hypotheken, om nog meer onwetende consumenten te beschermen. Ze verwachten dat de afzettingen dit jaar en volgend jaar zullen oplopen. er worden er nog miljoenen verwacht. Hoewel dit jammer is, zal het de markten niet zo veel be�nvloeden, denk ik niet. Wat we hier hebben is een stel huiseigenaren die leugenaarsleningen of iets dergelijks hebben gekregen en nu hun hypotheken niet kunnen betalen. maar laat je niet voor de gek houden door die leugenachtige banken. Als u van plan was om dit jaar 20 miljoen aan leningen te verdienen, en bij een wanbetaling verliest u NIET al uw geld, over het algemeen kan de bank 80 cent van de dollar krijgen, dus verliezen ze SLECHTS 20-25% MAAR dit is iets dat ze niet hebben ontvangen. Als je het niet ontvangt, kun je iets dat je nooit hebt gehad NIET verliezen. Alleen een dwaas telt zijn kippen voordat de EIEREN worden uitgebroed. En als je geen haan hebt en alleen kippen, zullen geen van je eieren worden bevrucht, dus ze zullen niet uitkomen. De dingen zijn niet zo erg als de doom and gloom club beweert. Het is allemaal een truc. het lijkt veel op de forexmarkt. ZIJ (clubleden) laten iedereen geloven dat de dingen naar de hel gaan, en een duik naar beneden en bam 100 pips omhoog. 100 pips is eigenlijk niets, maar voor $ 100 per pip is 100 pips 10K voor mij.

carriyyo93
18:01,
Had vorige maand een goede reeks pips (meer dan 2800). Ik zal ze optellen als ik de kans krijg. Goed je terug te zien

Oxrinalmc
19:23,
Een goede plek om wat longs op te laden, HET sleept, ik krijg nog een paar knipogen als ik kan.

Oxrinalmc
20:46,
211.72, twee tollen daar op de 12M met de dubbele top met daartussen 24M met een HIGH van 211.75. We gaan nu een beetje naar beneden, maar de volgende stap omhoog zou door 211.72 moeten breken en misschien vasthouden tot ongeveer 01.00 uur EDT wanneer Frankfurt binnenkomt.

Oxrinalmc
22:08,
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/829-99-red-balloons-call-alertarrow.htmlIk denk dat alles wat daar staat nog steeds klopt. We zijn er niet echt veel van afgeweken, behalve dat we proberen onze verliesleider lager te krijgen, maar het is meermaals bewezen dat het er echt niet toe doet waar je je verliesleider haalt. Dat is precies de volgorde waarmee u op de markt komt, dus u hebt er een financieel belang bij, het vertegenwoordigt een soort opmerking.

hallo daar, als je altijd long GJ bent en nooit short, hoe ga je dan om met de volatiliteit? het daalde van 211.40 (Aziatische sessie) naar 210.15 (open Londen), kan je SL dat aan?

hallo daar, als je altijd long GJ bent en nooit short, hoe ga je dan om met de volatiliteit? het daalde van 211.40 (Aziatische sessie) naar 210.15 (open Londen), kan je SL dat aan?

Oxrinalmc
23:30,
Begin met het opzetten van de trollen, de beweging van de ene op de andere dag zal niet zo sterk zijn als gisteravond, denk ik niet. We zouden 210,80 of zelfs 210,60 kunnen halen, maar wat het ook wordt, het belangrijkste is om helemaal naar beneden te kopen en ze onderweg naar boven te verkopen, want ze zal bijna net zo snel weer omhoog zeilen als ze zonk.

Oxrinalmc
00:52,
Ik gebruik geen SL's. SL worden gebruikt door handelaren die verlies WILLEN realiseren. Dat is wat SL's zijn voor handelaren die geld WILLEN verliezen. Ik verlies heel weinig. Deze maand denk ik dat ik in totaal 38 cent USD ben kwijtgeraakt. Al de rest van mijn bestellingen werden met winst gesloten. Als u niet volledig begrijpt wat ik doe, raad ik u natuurlijk niet aan om op de manier te handelen zoals ik dat doe, omdat uw emoties misschien niet in staat zijn of uw financi�n of onjuist margebeheer de opname niet kunnen dragen. Als je de OUDE thread van rrram2 leest met dezelfde titel. Het systeem wordt daar gedetailleerd beschreven. Ja er was een uitbarsting. Maar het was te wijten aan onjuist margebeheer, een truc van een makelaar en een zekere arrogantie, die allemaal is gecorrigeerd.

hallo daar, als je altijd long GJ bent en nooit short, hoe ga je dan om met de volatiliteit? het daalde van 211.40 (Aziatische sessie) naar 210.15 (open Londen), kan je SL dat aan?

hallo daar, als je altijd long GJ bent en nooit short, hoe ga je dan om met de volatiliteit? het daalde van 211.40 (Aziatische sessie) naar 210.15 (open Londen), kan je SL dat aan?

Oxrinalmc
02:15,
We zouden hier binnenkort weer een aanloop moeten maken, maar info franfurt Ik verwacht dezelfde oude trucs vanavond weer een aanloop naar 211.00 uur, misschien kunnen ze het lager spijkeren voordat Frankfurt opengaat of daarna. Als je de afgelopen dagen in die dips koopt, zou je het heel goed moeten doen.

Oxrinalmc
03:37,
Seems we bounced off of there after running up quickly to it. I expect to resume up here soon and blow through 211.70 and retest 212.15 and 212.50.

Pkpipo80t
04:59,
hallo daar, als je altijd long GJ bent en nooit short, hoe ga je dan om met de volatiliteit? het daalde van 211.40 (Aziatische sessie) naar 210.15 (open Londen), kan je SL dat aan?

Oxrinalmc
06:21,
Waz up nu crackers????

https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/576-convert-mtf-stoc-callable-ea.htmldezelfde oude scalpeertrucs als gewoonlijk, maar als ik groot ben, word ik een echte handelaar en verdien ik veel geld met ��n bestelling in plaats van een beetje $ met honderden bestellingen.

Oxrinalmc
07:44,
Is nog steeds mijn doel voor de week, ik zeg dat we nu weer in het ritme zitten. Alle eerdere niveaus zijn nog steeds van toepassing, fibs op 212.15 die we eerder braken en stuiterden op 212.50. Binnenkort gaan we 212.50 weer testen. Ik verwacht weer af te stuiteren voordat ik bij de derde poging doorblaas. Maar deze laatste run door de beren, rechtstreeks uit Frankfurt, heeft misschien nog meer druk naar boven gebracht en we kunnen deze keer door 212.50 blazen in plaats van eraf te stuiteren, maar voor nu reken erop dat we er weer af stuiteren, terug naar beneden gaan en dan weer omhoog rennen EN DOORBLAZEN 212,50.

Oxrinalmc
09:06,
Nou, ik ga vandaag dingen repareren. Had wat moeten kopen voor 210,20! Dat was een mooie 130 pips in een paar uur tijd. Ze rent snel naar beneden en stuitert weer omhoog... dat is wat ze doet!

Oxrinalmc
10:28,
we zijn bijna terug bij de 0 fib op de MT fibs die ik had. 0 staat op de dubbele bodem op 1 juli om 930 uur EDT @ 210.01/03. We zijn mogelijk in een aantal down-kanalen gevallen, zo lijkt het. Ik zie niet wat de oorzaak was van al dat terugvallen van gisteravond. Maar ze gaat weer naar boven, dit is wat ze doet. RIJDT HARD en snel naar beneden en rent dan weer naar boven. Ik hoop dat niemand TMTH heeft. is essentieel. Dus ik ving nog een paar zzzz's nadat ik mijn bestellingen had ingevoerd. Soms, als het zo naar beneden gaat, is het het beste om je bestellingen wijd uit te spreiden en dan weg te gaan en niet te kijken. Ik kan je vertellen dat als je wijselijk helemaal naar beneden hebt geladen, een behoorlijke tussenruimte, je goede rente en pips zult verdienen als ze deze week weer omhoog rent. De beren hadden gisteravond een feest omdat ze de avond ervoor waren opgegeten, denk ik, dus verenigden ze zich allemaal en kwamen bij elkaar, iedereen in de club. Maar ze kunnen haar niet lang tegenhouden, ze is al begonnen aan de klim terug naar boven. Vaak zette ik mijn bestellingen in frankfurtlonden open, nam dan wat meer rust tot ongeveer 5 uur 's ochtends en werd wakker met veel pitten en groene bestellingen.

Oxrinalmc
11:50,
Ik hoop dat je niet hebt geschaald om te sluiten en TMTH te krijgen. Ik ga nog een paar knipogen krijgen.

Oxrinalmc
13:13,
Ik denk dat dit een goede plek is om wat langer te blijven. Londen komt nu binnen

Hallo, ik ben elders een ander soort ster, maar ik ben het. Ze worstelt hier in het midden van de 211's. Ik dacht dat ze op weg was naar boven, maar ze is weer gevallen .. zoals je zou zeggen, nog een kans om meer longen te krijgen
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png
Hallo, ik ben elders een ander soort ster, maar ik ben het. Ze worstelt hier in het midden van de 211's. Ik dacht dat ze op weg was naar boven, maar ze is weer gevallen .. zoals je zou zeggen, nog een kans om meer longen te krijgen
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png

teha90
14:35,
Hallo, ik ben elders een ander soort ster, maar ik ben het. Ze worstelt hier in het midden van de 211's. Ik dacht dat ze op weg was naar boven, maar ze is weer gevallen .. zoals je zou zeggen, nog een kans om meer longen te krijgen
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png

Oxrinalmc
15:57,
Ze lijkt het vast te houden, ik krijg wat rust in afwachting van de opening van Frankfurt

Dat zou een andere goede plek zijn om wat langer te worden
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png
Dat zou een andere goede plek zijn om wat langer te worden
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png

Oxrinalmc
17:20,
De handel heeft ons voedsel en benzine gekocht
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png

lol, welkom terug meneer... hoe hebben uw transacties u behandeld? Nog meer opgeblazen accounts?

lol, welkom terug meneer... hoe hebben uw transacties u behandeld? Nog meer opgeblazen accounts?

Oxrinalmc
18:42,
Dat was niet echt een opwaartse beweging. We houden ongeveer 211,72 vast, wat een populaire prijs is geworden. Ik ben weg.

emmeyepF
20:04,
Dat is een hond, geen alpaca! Zoals bij goochland-buldoggen, maar ik heb die hond van mijn vriend gestolen, ik denk dat hij vroeger naar een HS ging die een teammascotte had.
lol, welkom terug meneer... hoe hebben uw transacties u behandeld? Nog meer opgeblazen accounts?

Oxrinalmc
21:26,
Dat is een hond, geen alpaca! Zoals bij goochland-buldoggen, maar ik heb die hond van mijn vriend gestolen, ik denk dat hij vroeger naar een HS ging die een teammascotte had.

Elia is terug?

Elia is terug?

Oxrinalmc
22:49,
Hoe wist je dat ik het was?
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.pnglaat maar!

Elia is terug?

Elia is terug?

emmeyepF
00:11,
Elia is terug?

Oxrinalmc
01:33,
Dus ik vind het prima om ze vast te houden en een tijdje rente te verzamelen totdat ze mijn tp-doelen bereiken. Ik heb nog steeds niet echt hogere doelen gesteld dan 21-31 pips. Ik ben een scalpeur en wat ik aan het einde van de dag ook vasthoud, is ok�, want ik ben alleen long GJ en nooit short.

Oxrinalmc
04:06,
Dat zou een andere goede plek zijn om wat langer te worden
https://www.aforexa.com/attachments/1529195356.png

Oxrinalmc
04:17,
1 Bijlage(n) Dit is een geweldige plek om lange tijd door te brengen. Het kan hier elk moment opduiken.
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/814-money-moving-quotstuffquot.html

Oxrinalmc
05:40,
Maar we zullen misschien niet veel brede bewegingen zien tot de Duitse statistiek om 01.00 uur EDT handelt. Ik zal wat rondhangen, maar als het langzaam is, rust ik wat uit voordat Frankfurt London open gaat.

Oxrinalmc
07:02,
Het zou goed moeten zijn voor een rit tot 212.50 waar het zal stuiteren en iedereen kort zal gaan, maar het kan 212.50 breken en dan uitkijken.

Oxrinalmc
08:24,
1 Bijlage(n) bestudeer de kaart, kijk er lang naar, het lijkt me alsof ze vanaf hier weer een stukje omhoog gaat.
https://www.aforexa.com/bitcoin-cryptocurrencies-commodities-and-stocks/510-symbols-check-function.html

jlcanolm
09:46,
ik kijk naar yen. enig idee over yen-paren voor volgende week?
https://www.aforexa.com/trading-system-and-egies/967-euro-banks-support.html