PDA

View Full Version : Canadese MT4-makelaar ???



erreube
11:59,
Hallo allemaal-

ik ben op zoek naar een Canadese makelaar die MT4 gebruikt. Ik heb gehoord dat Man Financial ooit MT4 zal aanbieden, maar tot die tijd...?

Specifiek een makelaar wiens bankrekeningen in Canada zijn en niet alleen een filiaal in Canada.

Ik heb de lijst hier in de fabriek doorzocht en er geen gevonden. alle hulp wordt op prijs gesteld.

Bedankt

Kipe84
19:10,
Hallo allemaal, Ik dacht dat ik deze thread nieuw leven in zou blazen omdat ik graag zou willen weten met wie Canadezen handelen. Ik demonstreer questrade en MF global. Ik ken de systemen niet goed, maar ik schijn problemen te hebben met het plaatsen van stop-loss-orders, maar ik heb geen ervaring. Questrade heeft mijn interesse omdat ik ook in aandelen kan handelen. Ik ploeter alleen, dus heb niet het volume om een ??????makelaar zoals Interactive Brokers te gebruiken. Ik begon te demonstreren op fxdd en alpari, die MT4-makelaars zijn om te oefenen met de Bill Willi-indiors. Bedankt

Carmep911
20:31,
Hallo mede-Canadezen, Met welke makelaar hebben jullie te maken? Ik kan geen fatsoenlijke MT4-makelaar vinden

goxcay
21:52,