PDA

View Full Version : Canadese MT4-makelaar ???



erreube
11:59,
Hallo allemaal-

ik ben op zoek naar een Canadese makelaar die MT4 gebruikt. Ik heb gehoord dat Man Financial ooit MT4 zal aanbieden, maar tot die tijd...?

Specifiek een makelaar wiens bankrekeningen in Canada zijn en niet alleen een filiaal in Canada.

Ik heb de lijst hier in de fabriek doorzocht en er geen gevonden. alle hulp wordt op prijs gesteld.

Bedankt

Kipe84
19:10,
Hallo allemaal, Ik dacht dat ik deze thread nieuw leven in zou blazen omdat ik graag zou willen weten met wie Canadezen handelen. Ik demonstreer questrade en MF global. Ik ken de systemen niet goed, maar ik schijn problemen te hebben met het plaatsen van stop-loss-orders, maar ik heb geen ervaring. Questrade heeft mijn interesse omdat ik ook in aandelen kan handelen. Ik ploeter alleen, dus heb niet het volume om een ??????makelaar zoals Interactive Brokers te gebruiken. Ik begon te demonstreren op fxdd en alpari, die MT4-makelaars zijn om te oefenen met de Bill Willi-indiors. Bedankt

Carmep911
20:31,
Hallo mede-Canadezen, Met welke makelaar hebben jullie te maken? Ik kan geen fatsoenlijke MT4-makelaar vinden

goxcay
21:52,
Ik ben ook Canadees en hoopte om twee hoofdredenen een Canadese makelaar te vinden: ten eerste gemak. Ik ga ervan uit dat het gemakkelijker zal zijn om mijn geld te verplaatsen tussen een Canadese makelaar en mijn Canadese bankrekeningen. Ik realiseer me dat dit niet per se waar is, alleen een verhoogde kans. Ten tweede veiligheid. Mocht mijn makelaar gewetenloos zijn, dan neem ik aan dat ik een beter beroep kan doen op de binnenlandse regelgevende kanalen. Dat wil zeggen, ik zal meer middelen beschikbaar hebben om een ??????gewetenloze makelaar te achtervolgen, hoe dichter bij huis ze zijn. Ik heb er twee kunnen vinden die in de lift lijken te zitten, maar geen van beide ondersteunen MT. Oanda en Questrade, beiden gevestigd in Toronto. Ik ken de forumregels niet (ja, ik zei dat ik het ermee eens was, maar ik heb ze -echt- niet gelezen) dus ik zal de links niet plaatsen, maar ze zijn gemakkelijk genoeg te vinden. Zijn er andere redenen voor een Canadees om de voorkeur te geven aan een Canadese makelaar?
Ik begrijp wat u zegt. Ik denk echter dat de enige manier waarop het gemakkelijker is om toegang te krijgen tot uw geld, is als ze directe storting aanbieden, hoewel zelfs een overboeking sneller zou moeten zijn binnen hetzelfde land. Wat betreft veiligheid heb je misschien gelijk. Van wat ik onlangs heb geleerd, moet elke Canadese makelaar die Canadese klanten accepteert, hoewel er geen directe Forex-makelaarlicenties zijn, een effectenlicentie hebben, waardoor ze verantwoordelijk zijn voor overheidsvoorschriften. Oanda heeft een goede reputatie. Ik heb nu een demo met hen en ben van plan binnenkort live te gaan. Ik heb niets gehoord over Questrade maar kreeg er niet echt een goed gevoel bij bij het doorbladeren van hun site. Geen specifieke reden, ik voelde me gewoon niet op mijn gemak bij wat ik las. Terry

warocttt
23:12,
Ik ben ook Canadees en hoopte om twee hoofdredenen een Canadese makelaar te vinden: ten eerste gemak. Ik ga ervan uit dat het gemakkelijker zal zijn om mijn geld te verplaatsen tussen een Canadese makelaar en mijn Canadese bankrekeningen. Ik realiseer me dat dit niet per se waar is, alleen een verhoogde kans. Ten tweede veiligheid. Mocht mijn makelaar gewetenloos zijn, dan neem ik aan dat ik een beter beroep kan doen op de binnenlandse regelgevende kanalen. Dat wil zeggen, ik zal meer middelen beschikbaar hebben om een ??????gewetenloze makelaar te achtervolgen, hoe dichter bij huis ze zijn. Ik heb er twee kunnen vinden die in de lift lijken te zitten, maar geen van beide ondersteunen MT. Oanda en Questrade, beiden gevestigd in Toronto. Ik ken de forumregels niet (ja, ik zei dat ik het ermee eens was, maar ik heb ze -echt- niet gelezen) dus ik zal de links niet plaatsen, maar ze zijn gemakkelijk genoeg te vinden. Zijn er andere redenen voor een Canadees om de voorkeur te geven aan een Canadese makelaar?

goxcay
00:33,
Hallo, heeft iemand de Canadian Broker gevonden? Ik heb er een gevonden, maar ik observeer en onderzoek ook of het een goede en fatsoenlijke makelaar is, geen oplichterij. -
http://www.loedin Ottawa, Canada. Ze bieden 1 pip spread op 4 majors, staan ??????ook microlot toe. Ze gebruiken Metatrader4. Ze staan ??????geen klanten uit de VS toe (in de war raken ???) - Ze vertelden me dat er in Canada geen licentie is voor forex-makelaars, toch? Maar op hun website kunnen we hun adres zien, hun nummer van een regio bij het Canadese Ministerie van..., in licentie gegeven aan PIPEDA, enz. - wat is uw mening ? Ik heb gezocht in forums, hier en alle andere forums die ik kende, kon het alleen niet vinden, behalve in
http://www.butze worden beoordeeld met slechts 2 sterren (niet goed, twee antwoorden vermoeden oplichterij). Als iemand er ervaring mee heeft of goede informatie weet, help me dan aub...
https://www.aforexa.com/attachments/1529196106.pngBedankt.
Als ik naar hun site kijk, zou ik ze vermijden. De reden dat ze geen Canadese of Amerikaanse klanten willen, is dat ze geen vergunning nodig hebben. Toegegeven, er is geen Forex-licentie, maar als ze Canadese klanten accepteren, hebben ze een effectenlicentie nodig, waardoor ze gereguleerd zouden worden. Het feit dat ze dat willen vermijden, doet me op zijn zachtst gezegd aan hun oprechtheid twijfelen. Kortom, ze zijn een Canadees bedrijf, maar ze zullen alleen omgaan met niet-Canadese en niet-Amerikaanse klanten om elke vorm van regelgeving te vermijden. Dat zou een GROTE rode vlag moeten zijn! En baseer geen beslissingen op wat je leest op forexbastards. Ze promoten alleen bedrijven waarmee ze gelieerd zijn. Het is meerdere keren bewezen dat ze regelmatig slechte recensies verwijderen voor bedrijven waar ze geld aan verdienen, en ze beoordelen opzettelijk alle anderen lager. Terry

apatfaFmayyah
01:54,
Hallo, heeft iemand de Canadian Broker gevonden? Ik heb er een gevonden, maar ik observeer en onderzoek ook of het een goede en fatsoenlijke makelaar is, geen oplichterij. - Link verwijderd Ottawa, Canada. Ze bieden 1 pip spread op 4 majors, staan ??????ook microlot toe. Ze gebruiken Metatrader4. Ze staan ??????geen klanten uit de VS toe (in de war raken ???) - Ze vertelden me dat er in Canada geen licentie is voor forex-makelaars, toch? Maar op hun website kunnen we hun adres zien, hun nummer van een regio bij het Canadese Ministerie van..., in licentie gegeven aan PIPEDA, enz. - wat is uw mening ? Ik heb gezocht in forums, hier en alle andere forums die ik kende, maar kon het gewoon niet vinden, behalve in Link verwijderd, ze krijgen slechts 2 sterren (niet goed, twee reacties die vermoeden dat het oplichterij is). Als iemand er ervaring mee heeft of goede informatie weet, help me dan aub...
https://www.aforexa.com/attachments/1529196106.pngBedankt.

goxcay
03:15,
US Brokers kan u nog steeds toestaan ??????om uw rekening in een vreemde valuta te laten luiden. Mijn Oanda-account wordt uitgedrukt in CAD en ik weet dat FXCM deze functie ook biedt (zoals ik zeker weet dat er andere zijn). Ik ben er vrij zeker van dat Oanda rekeningbenamingen aanbiedt in alle majors plus een paar andere die ik me niet uit de hand kan herinneren. Ik dacht ik gooi dat er even uit. B
Bedankt. Ik waardeer de informatie. Het is grappig, ik heb nooit aan iets anders gedacht dan aan de USD om twee redenen: 1) Het WAS meer waard dan CAD 2) De nabijheid van de grens zou het gedoe van het wisselen besparen. Vandaag zag ik een bord in een winkel met 95 cent voor een USD. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gezien! Terry

inmikacp
04:35,
US Brokers kan u nog steeds toestaan ??????om uw rekening in een vreemde valuta te laten luiden. Mijn Oanda-account wordt uitgedrukt in CAD en ik weet dat FXCM deze functie ook biedt (zoals ik zeker weet dat er andere zijn). Ik ben er vrij zeker van dat Oanda rekeningbenamingen aanbiedt in alle majors plus een paar andere die ik me niet uit de hand kan herinneren. Ik dacht ik gooi dat er even uit. B

goxcay
05:56,
Ik heb voornamelijk Amerikaanse makelaars gebruikt omdat de Amerikaanse $ meer waard was. Maar nu de Loonie omhoog is gegaan...
https://www.aforexa.com/attachments/1529196106.pngTerry

warocttt
07:17,
Heeft u vooruitgang geboekt met het vinden van een solide Canadese MT4-makelaar?

inmikacp
08:38,
Ik ben ook Canadees. Mag ik vragen waarom u een Canadese makelaar zoekt?

katretreka
09:58,
Ik ben op zoek naar een Canadese Forex-makelaar die Amerikaanse klanten behandelt die ook wordt ondersteund door de CIPF... kent iemand dergelijke forex-makelaars? Ik zou ook graag een plaats willen vinden om ook andere handel te doen (aandelen, futures, grondstoffen, enz.). Questrade zag er heel mooi uit, behalve wanneer ik een app probeer in te vullen, verschijnt er een venster waarin staat dat ze geen handelsrekeningen kunnen openen voor inwoners van de VS. De enige andere plaats die ik heb gevonden waar ik mijn geld op wil zetten, is bij Saxo Bank, maar het Garantiefonds is slechts ongeveer $ 62K, dus ik zou liever iets met een beetje meer zekerheid hebben (niet dat ze bankroet, alleen dat ik niet nog een cent wil verliezen aan slechte Amerikaanse faillissementswetten).