PDA

View Full Version : Forex.com?



Horkipo
10:06,
Hoi

Ik overweeg om forex.com te gebruiken als mijn forex broker.

Heeft iemand iets gehoord over forex.com of heeft iemand forex.com gebruikt?

Meningen? Opmerkingen? Klachten? Iets?

Bedankt.

carlotajimenwz7
06:53,
Ik gebruik ook forex.com. Ik weet niets over andere platforms (ik heb een demo met Metatrader die ibfx gebruikt), maar ik vraag me af of ik andere platforms heb en bestellingen moet plaatsen, enz. Terwijl ik niet achter de computer zit, enz. Met forex kun je handelen via internet, en ik denk dat dat doe je niet zo makkelijk met ibfx. Spread is 3 pips voor eur/usd en 5 voor gbp/usd. Nieuwstijd Ik heb een spread van 7 pip op gbp/usd gezien, maar ook een spread van 4 pip. Ik haat hun grafieken, maar daar gebruik ik nu toch metatrader voor. Zelfs als ik makelaars verplaats, zal ik deze open houden voor bepaalde handelsactiviteiten. U kunt trailing stops plaatsen, indien dan, oco, en indien dan oco bestellingen bij hen.

mesa
08:15,
Ik heb zojuist hun nieuwe platform gedownload. Er is niets belangrijks veranderd sinds de laatste keer dat ik het platform gebruikte. Het is dezelfde vervelende omgeving. Het enige goede eraan is dat je eenvoudig op een knopje kunt klikken om een ??????bestelling te plaatsen tegen marktconforme prijs.

roberpunpk
09:38,
Ja, ze vullen bestellingen in voordat nieuwsberichten worden uitgebracht. Wijs en klik op de gewenste prijs. Zelfs tijdens het nieuws weet je altijd welke prijs je krijgt als je de klikbare prijzen gebruikt. De spread is vast ... 3 EUR/USD 4-5 op GBP. Phil waar heb je de nieuwe b�taversie vandaan?

mesa
11:00,
Dat is raar. Ik ben hun nieuwe platform nu aan het b�tatesten.
Ik stopte met het gebruik van Forex.com ergens in februari. Ik heb een paar maanden geleden (waarschijnlijk in juli) contact met ze opgenomen, ze vertelden me dat ze niet bereid zijn een grafiektool aan hun platform toe te voegen. Uw informatie is echter actueler. Sorry als ik valse info heb gepost.

sebexxina
12:22,
Als u het nieuws verhandelt en geen carry-transacties heeft, dan is het een goede makelaar. Je hebt vaste spreads en die worden nooit groter tijdens het nieuws. Uw account is veilig, maar de spreads kunnen lager zijn en de service kan beter.
En hoe zit het met de uitvoering? Voeren ze bestellingen uit net voor persberichten? Wat is hun verspreiding op kabel of EUR/USD als nieuws?

zizoulayn
13:44,
Ik zou zeggen, denk er niet eens aan. Hun platform is van een ontelbaar jaar geleden en ze zijn niet van plan het in de nabije toekomst bij te werken (op basis van een recente chat die ik met hen had). Ze bieden geen grafiektool aan (hoewel er wel een grafiek beschikbaar is op hun platform)
Dat is raar. Ik ben hun nieuwe platform nu aan het b�tatesten.

Franciscttanpks
15:07,
Forex.com is waarschijnlijk prima, ze hebben me mijn geld gestuurd toen ik overstapte naar Oanda. Ik ben overgestapt omdat Oanda rente betaalt over mijn marge (ze rekenen echter ook rente op geleend geld) en omdat ze de handelaar de exacte positiegrootte laten kiezen. Forex.com staat mini-lots toe die kleinere handelsaccounts kunnen knijpen. (Ik handel momenteel kleiner dan mini-lots). Oh ja, en je kunt geen limietorders instellen voor breakout-transacties met Forex.com. Ik denk dat hun spreads in orde zijn en de servicevertegenwoordigers waren ook erg aardig. Veel geluk.

mesa
16:29,
Ik zou zeggen, denk er niet eens aan. Hun platform is van een ontelbaar jaar geleden en ze zijn niet van plan het in de nabije toekomst bij te werken (op basis van een recente chat die ik met hen had). Ze bieden geen grafiektool aan (hoewel er een grafiek beschikbaar is op hun platform), dus je hebt een andere applion zoals MT4 nodig voor het analyseren van grafieken. Hun prijs is niet precies hetzelfde als de grafiek op hun platform. Ze zijn waarschijnlijk bekend vanwege de naam die ze voor hun website hebben gekozen. Ik had een live-account bij hen en sloot het uiteindelijk.

oxrtalobitt
17:51,
Ik hou op zoveel manieren van Oanda. Mensen hadden ruzie met hen toen ze hun verspreiding tijdens het nieuws verhoogden, maar eerlijk gezegd... ze zijn de beste retailmakelaar die er is. GFT is ook goed. ECN's zijn echter nog steeds de beste.

PyoCoreY
19:13,
daar krijg je spijt van!

roberpunpk
20:36,
Het platform is gewoon goed, maar stelt je in staat om heel snel transacties uit te voeren (klik met de muis). De rentebetalingen zijn verschrikkelijk en dat is mijn grootste klacht. Ik gebruik dit platform voornamelijk voor het verhandelen van het nieuws. Als je handel voert, zou ik je aanraden ergens anders heen te gaan. De klantenservice is ok� als je een groot account hebt. De chatfunctie is een goed idee, maar de service daar is vrij slecht. Onderste regel. Als u het nieuws verhandelt en geen carry-transacties heeft, dan is het een goede makelaar. Je hebt vaste spreads en die worden nooit groter tijdens het nieuws. Uw account is veilig, maar de spreads kunnen lager zijn en de service kan beter.

pipFaka
21:58,
Ik heb 2 rekeningen 1 bij forex.com en een bij oanda en ik hou van Oanda vanwege de rentebetalingen. Wat ik niet leuk vind aan forex.com is dat ze elke dag om 17.00 uur je open transacties aanpassen met pips omhoog of omlaag, afhankelijk van de interesse, is mijn gok. Ik bewaar de forex.com voor nieuwstransacties vanwege de vaste spread, maar hun spreads zijn hoger dan die van Oanda. Het enige dat ik leuk vind aan forex.com en de belangrijkste reden waarom ik mijn account daar open houd, is het commentaar, de dagelijkse indiors en egy en hun voorspellingstools. Het kostte me echter een tijdje om aan het Oanda-platform te wennen, om eerlijk te zijn, geef ik de voorkeur aan de forex.com-lay-out. De CS van forex.com is echter verschrikkelijk, maar gelukkig heb ik er niet veel aan.